معرفی و دانلود کتاب دختران پر شر و شور

عکس جلد کتاب دختران پر شر و شور
قیمت:
29000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دختران پر شر و شور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دختران پر شر و شور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دختران پر شر و شور

اگر از رعایت قوانینی که سال‌ها بر شما تحمیل شده است دست بکشید و مانعی برای این کار نداشته باشید، چه تصمیماتی خواهید گرفت؟ کارا الویل لیبا نویسنده پرفروش و مطرح آمریکایی در کتاب دختران پر شر و شور به شما یاد می‌دهد که یک زن مستقل و شاد چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد.

درباره کتاب دختران پر شر و شور:

زنی که نیاز به اجازه گرفتن ندارد، چگونه زنی است؟ زنی که خودش را انتخاب می‌کند، برای کسی منتظر نمی‌ماند و مسیر خودش را در زندگی و کسب‌وکار روشن می‌کند، چگونه زنی است؟ یک دختر پُرشروشور چگونه است؟

در جهان کسب‌وکار، آن‌قدر نسخه‌های مختلف برای رسیدن به موفقیت وجود دارد که سرتان گیج می‌رود. مربیان و کارشناسان و متخصصینی که هریک برای خودشان فرمولی از موفقیت دارند، کم نیستند. در هر لحظه‌ای از روز، یک نفر در اینستاگرام است و پادکستی از یک راز موفقیت پخش می‌شود و کافی است برای نصب یک برنامه موفقیت، مبلغی بپردازید تا مثل همان کارشناس به موفقیت برسید!

دنیای کسب‌وکار به‌سرعت در حال تغییر است و هرگز زمانی بهتر برای انتخاب خودتان وجود ندارد. روزگاری که باید منتظر می‌ماندید تا یک شرکت، یک ناشر یا یک واسط شما را انتخاب کند، به پایان رسیده است. دیگر نیازی به دروازه‌بان ندارید بلکه نیاز دارید باوری عمیق و قوی به خودتان داشته باشید و انگیزه‌ای توقف‌ناپذیر برای تحقق رؤیاهایتان به‌دست آورید. اکنون زمانش رسیده که خودتان را نشان دهید. همه شما این توانایی را دارید که بدون اجازه گرفتن، بدون نیاز به انتخاب شدن یا معتبر شناخته‌شدن کسب‌وکاری را فراتر از رؤیاهایتان ترسیم کنید.

شما باید تمام حصارهایی را که در آن محصور شده‌اید بشکنید و هر کاری را به شیوه‌ی منحصر به فرد خودتان انجام دهید. جسارت به خرج بدهید و برخلاف آنچه در عرف و جامعه رایج است، دست به انتخاب و عمل بزنید. بر استعدادها و توانایی‌هایتان تکیه کنید و مصمم باشید. برای اینکه بتوانید به چنین توصیه‌هایی جامه عمل بپوشانید باید متحول شوید. کتاب دختران پر شر و شور (Girl On Fire: How to Choose Yourself) چگونگی این کارها را به شما نشان خواهد داد.

کتاب دختران پر شر و شور مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب به هر انسانی که می‌داند برای چه چیزی بیشتر ساخته شده و از زندگی بر طبق قانون خسته شده است و نمی‌تواند صبر کند تا کسی به او اجازه انجام کاری را بدهد، توصیه می‌شود.

کارا الویل لیبا را بیشتر بشناسیم:

یکی از مشهورترین نویسندگان انگیزشی و توسعه شخصی، کارا الویل لیبا (Cara Alwill Leyba) نام دارد. او یک کارآفرین ساکن شهر نیویورک آمریکاست که همواره مخاطبان سخنانش زنان هستند. لیبا به عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان این حوزه، در پادکست مشهور خود به نام Cara Style Your Mind، شش میلیون شنونده در سراسر جهان دارد که زنان که را به داشتن اعتماد به نفس و نترسیدن از زندگی تشویق می‌کند و به آن‌ها یادآوری می‌کند که از حق انتخاب خود استفاده کنند و جهانی برای خود شکل دهند که روزی آن را خیال‌بافی می‌کردند.

کارا الویل لیبا به عنوان یکی از اولین افراد فعال در حوزه حقوق زنان، تاکنون هشت کتاب پرفروش نوشته و به زنان سراسر دنیا الهام بخشیده است. آثار او به چندین زبان از جمله روسی، چینی، پرتغالی، مغولی و ویتنامی ترجمه شده و در تمامی آثارش می‌خواهد این پیام را منتقل کند که تبدیل شدن به یک زن قدرتمند فراتر از مرزهای جغرافیایی و فرهنگ‌هاست و باید این موانع را از بین برد. از کتاب‌های لیبا می‌توان به نترس دختر غوغا به پا کن، راز دختران موفق، خودت را دست کم نگیر دختر اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب دختران پر شر و شور:

- قبل از اینکه بتوانی با انتخاب خودت راحت باشی، باید تمام باورهای محدودکننده‌ای که تو را عقب نگه داشته، از بین ببری.
- تو تنها کسی هستی که نسبت به خودت و دستاوردهایت باورهای محدودکننده داری.
- ما خشن‌ترین منتقدان خودمان هستیم و تمامی این انتقادها ما را عقب نگه می‌دارد.
- تغییر کردن، مسیر را عوض کردن و انجام هرآنچه دوست داری، شدنی است. نیاز نیست محتاط باشی و همان راه همیشگی را ادامه دهی. باید مسیر خودت را خلق کنی و برای آن بکوشی.
- مهربانی، حسی عجیب و خاص است و ارزش آن بیش از هر مبلغی است که دریافت خواهی کرد. و اگر این کار را به شیوه‌ای ناب و اصیل انجام دهی، بهترین استراتژی کسب‌وکاری است که می‌توانید از آن بهره ببرید.

در بخشی از کتاب دختران پر شر و شور می‌خوانیم:

اجازه دهید ابتدا با باورهای محدودکننده‌ای شروع کنیم که ما را عقب نگه می‌دارد.

به‌اندازه کافی خوب نیستم. تجربه به من ثابت کرده این نخستین دلیلی است که زنان را عقب نگه‌ می‌دارد. آن‌ها متقاعد شده‌اند که به‌قدر کافی خوب نیستند، به‌اندازه کافی متناسب نیستند، باهوش نیستند یا مهارت کافی برای انجام کاری که می‌خواهند، ندارند. حقیقت این است که آن بیرون افرادی با استعداد کمتر و تجربه کمتر از تو وجود دارند و به هدفشان رسیده‌اند. چرا؟ چون تصمیم گرفته‌اند که آغازگر باشند. تو هم به مرور زمان بهتر می‌شوی. مهارت‌های اصلی را که باید برای شروع مسیر یاد بگیری، به‌دست بیاور، کمی اعتماد داشته باشد و سپس از ذهنیت کمال‌گرایی رها شو و کارت را انجام بده.

الان زمان مناسبش نیست. زیگ ‌زیگلار یک بار گفت: «اگر منتظری تا تمام چراغ‌ها سبز شوند، هرگز بزرگراه را ترک نخواهی کرد.» هیچ وقت "زمان مناسب" برای شروع حادثه‌جویی پیش نخواهد آمد. وقتی در سفر هستی، هر لحظه برای ادامه مسیر آماده و مجهزتر خواهی شد. اینجاست که سرعتت بالاتر می‌رود. اگر منتظر می‌ماندم تا زمان مناسب برای چاپ کتاب‌هایم برسد، امروز با کتاب نهم اینجا نبودم. اگر منتظر مانده بودم تا از یک ناشر برای نوشتن کتابم مجوز بگیرم، هرگز هیچ چیزی را نمی‌نوشتم. هرگاه به کسی می‌گویم تا به امروز هشت کتاب نوشته‌ام، با نگاهی کنجکاو روبه‌رو می‌شوم و بعد جمله «خدای من! چطور این کار را انجام دادی؟» را می‌شنوم.

من شروع کردم. فقط همین. ساده بگویم این کار را انجام دادم.

بهترین راه برای از بین بردن باور اینکه زمان مناسب نرسیده این است که هدفی را با یک برنامه زمانی برای خودت تعریف کنی. برای مثال، «تبلیغ کسب‌وکارم را از تاریخ فلان شروع می‌کنم،» و سپس به این هدف وفادار بمانی. خودت را مسئول اهدافت نشان بده و بدان که هیچ زمان بهتری از همین حالا وجود ندارد. فکر می‌کنی اگر می‌خواستم روشی غیر از این به‌کار گیرم، آیا نهمین کتابم چاپ می‌شد؟

فهرست مطالب کتاب

یادداشتی از نویسنده
بخش اول: خودت را انتخاب کن
مانیفست دختران پُرشروشور
خودت را انتخاب کن
دست از انتظار برای عنوان بردار و تاج را روی سرت بگذار
طرد شدن را این‌طور تعریف کن: انتخاب راه جدید
بخش دوم: کتاب قوانین را دور بینداز
از اینکه بسته‌ای کامل باشی، نترس
دختران سخاوتمند جلوتر هستند
قدرت تو
رقابت، تو را ضعیف می‌کند
در این عرصه برای تو هم فضا هست
بخش سوم: چراغ زندگی و کسب‌وکارت را روشن کن
هرگز برای تحقق رؤیایی که در خفا به آن فکر می‌کنی، دیر نیست
زیباییِ دختری که بهترین سناریو را رقم می‌زند
تو نمی‌توانی هم موفق باشی هم قربانی
چرا تو نه؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دختران پر شر و شور
نویسنده
مترجمفاطمه باغستانی
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-622-235159-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
29000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دختران پر شر و شور

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دختران پر شر و شور

برای دریافت کتاب دختران پر شر و شور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.