معرفی و دانلود کتاب نترس دختر غوغا به پا کن: ده راهبرد قدرتمند برای دستیابی به هر آنچه می‌خواهید

عکس جلد کتاب نترس دختر غوغا به پا کن: ده راهبرد قدرتمند برای دستیابی به هر آنچه می‌خواهید
قیمت:
24000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نترس دختر غوغا به پا کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نترس دختر غوغا به پا کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نترس دختر غوغا به پا کن: ده راهبرد قدرتمند برای دستیابی به هر آنچه می‌خواهید

فقط و فقط یک چیز ما را از خلق زندگی رؤیایی‌مان باز می‌دارد؛ ترس! کتاب نترس دختر غوغا به پا کن یک اثر انگیزشی کاربردی و مفید است که به قلم کارا الویل لیبا تالیف شده است. هدف این کتاب، افزایش اعتماد به نفس و آگاهی‌رسانی به بانوانی است که در همواره در تلاشند تا زندگی بهتری داشته باشند.

درباره کتاب نترس دختر غوغا به پا کن:

درون آینه به خود بنگرید! اگر ترس‌هایتان را کنار می‌گذاشتید چه شخصیتی بودید؟

شاید تا به حال به این موضوع اندیشیده باشید که در طول روز بسیاری از ما کارهایی را انجام می‌دهیم که ممکن است هیچ علاقه‌ای به آن نداشته باشیم؛ اما در عین حال نمی‌توانیم آن را انجام ندهیم. برای نمونه می‌توان به شغل و محیط کاری اشاره کرد و یا حتی یک رابطه عاطفی. بسیاری از افراد صرفا به دلیل عادات‌شان نمی‌توانند خود را از وضعیتی که راضی نیستند رهایی دهند. همین امر می‌تواند آسیب بسیاری به روح و روان یک فرد وارد نماید.

کارا الویل لیبا در کتاب نترس دختر غوغا به پا کن (Fearless & fabulous) با بیانی ساده و صمیمانه، ریشه این امر را می‌کاود و به شما نشان می‌دهد که ترس‌هایمان می‌توانند چه موقعیت‌هایی را از ما دریغ کنند. این اثر سودمند و کاربردی نه تنها داستان واقعی افرادی که در موقعیت‌های مشابه ما بوده‌اند را شرح می‌دهد؛ بلکه در نهایت یک مانیفست از موفقیت زنان را ارائه می‌کند.

ساختار این کتاب که سبب افزایش اعتماد به نفس شما می‌شود، شامل ده راهبرد اصلی در ده فصل می‌باشد. تمریناتی که در پایان هر فصل ارائه شده، راهی برای اجرای تمام نکاتی است که در طول این کتاب می‌آموزید. کاربردپذیری اثر پیش رویتان به حدی است که همچون یک اثر مرجع، برای خوانش‌های مجدد به آن مراجعه خواهید کرد.

خوب است بدانید که بانوان موفق بسیاری از سراسر جهان، راهکارهای کتاب حاضر را در پیش گرفته‌اند و با ترس‌های خود روبه‌رو شده‌اند. کتاب نترس دختر غوغا به پا کن به شما کمک می‌کند تا خصوصیاتی که هر زن افسانه‌ای از آن برخوردار است، در وجود شما نیز پرورش پیدا کند و تفکرات و محدودیت‌های گذشته دیگر سد راه‌تان نباشد.

خواندن کتاب نترس دختر غوغا به پا کن به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

قطعا کتاب سودمندی که سبب افزایش اعتماد به نفس بسیاری از بانوان شده است را به تمامی دخترانی که در جستجوی زندگی سعادتمندانه‌ای هستند، توصیه می‌کنیم.

کارا الویل لیبا را بیشتر بشناسیم:

او یکی از مشهورترین نویسندگان ادبیات انگیزشی و کتاب‌های توسعه فردی است که دنبال‌کنندگان بسیاری در سراسر جهان دارد. کارا الویل لیبا (Cara Alwill Leyba) یک کارآفرین ساکن شهر نیویورک آمریکاست که همواره مخاطبان سخنانش بانوان هستند. لیبا به عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان این حوزه، در پادکست مشهور خود به نام Cara Style Your Mind، شش میلیون شنونده در سراسر جهان دارد که زنان که را به داشتن اعتماد به نفس و نترسیدن از زندگی تشویق می‌کند و به آن‌ها یادآوری می‌کند که از حق انتخاب خود استفاده کنند و جهانی برای خود شکل دهند که روزی آن را خیالبافی می‌کردند.

وی همچنین به عنوان یکی از فعال‌ترین نویسندگان در حوزه حقوق زنان و خودآگاهی ایشان تاکنون هشت کتاب پرفروش از جمله «راز دختران موفق» را نوشته و به زنان سراسر دنیا الهام بخشیده است. کتاب‌های کارا به چندین زبان از جمله روسی، چینی، پرتغالی، مغولی و ویتنامی ترجمه شده و در تمامی آثارش می‌خواهد این پیام را منتقل کند که تبدیل شدن به یک زن قدرتمند فراتر از مرزهای جغرافیایی و فرهنگ‌هاست و باید این موانع را از بین برد.

جملات برگزیده کتاب نترس دختر غوغا به پا کن:

- هرچه می‌خواهی آن‌سوی ترس است. (جک کنفیلد)
- از ندای درونی‌ات پیروی کن تا درهای دنیا درست همان‌جایی که تا دیروز دیوار بود، به رویت باز شوند. (جوزف کمپبل)
- هرچه تصمیم‌های خود را بیشتر دوست داشته باشی، کمتر نیاز داری دیگران آنها را دوست داشته باشند.
- به خودت اعتماد داشته باش و آن‌وقت روزی می‌رسد که دیگران هیچ گزینه‌ای ندارند جز اینکه تو را باور کنند. (سینتیا کرسی)
- زندگی آن‌سوی منطقۀ آرامش آغاز می‌شود. (نیل دونالد والش)
- نمی‌توانیم با بقایای آنچه در گذشته بوده‌ایم، تبدیل به کسی شویم که باید باشیم. (اپرا وینفری)

در بخشی از کتاب نترس دختر غوغا به پا کن می‌خوانیم:

بیا صادق باشیم. ترسْ چیز وحشتناکی‌ست. ناشناخته‌ها و چیزهایی که برایمان مجهول هستند، می‌توانند ترسناک باشند. ترسْ احساسی کاملاً طبیعی‌ست. به‌واقع احساسی درست است. ترس به ما می‌فهماند که چیزی خطرناک است. خواه ترسی باشد که وقتی خردسال بودیم قبل از دست‌زدن به قابلمه‌ای داغ مادرمان با هشدارش در ما ایجاد می‌کرد، خواه ترسی باشد که هنگام خبردارشدن از تصمیم کارفرما به تعدیل نیروها به‌خاطر تغییر شغل به ما دست می‌دهد. ترس احساسی حقیقی‌ست که باید به آن احترام بگذاریم و آن را بپذیریم. هرچه‌سریع‌تر با عشق با ترس‌هایمان روبه‌رو شویم و آن‌ها را در آغوش بگیریم، سریع‌تر شاهد محوشدن آنها خواهیم بود.

اولین گام در پذیرش ترس، اذعان آن است. در زندگی به حوزه‌هایی بیندیش که ترس را با تمام وجود حس کرده‌ای. احتمالاً عادت داری ترس‌هایت را کنار بزنی و تلاش کنی آن‌ها را نادیده بگیری تا حدی که حتی نمی‌فهمی که چنین ترسی هم وجود دارد (خود من یکی از مدافعان انکار ترس بودم و این امری متداول است)، اما این بار در اعماق وجودت کندوکاو کن و ببین در کدام بخش‌ها ترس به جانت افتاده است. وقتی این بررسی را انجام دادی، راحت در زمان حال با آن روبه‌رو شو. شاید بخواهی بلند بگویی: «من از فلان مسئله می‌ترسم» یا شاید بخواهی آن را در دفترچه‌ای بنویسی.

پس از اینکه ترس خود را اعلام کردی، به‌آرامی آن را بغل کن. می‌توانی برای داشتن آن شکرگزار باشی. همان‌طور که گفتم ترس‌ها چیزهای بدی نیستند. ترس مانند یک علامت صورتی نئون است که می‌گوید: «هی تو! حواست را جمع کن. اتفاق عجیبی منتظر توست.» بنابراین به‌خاطر ترس‌هایت قدردان باش و آن‌ها را با مهربانی در آغوش بگیر و بپذیر. هرچه‌زودتر ترس‌هایت را بپذیری، سریع‌تر خلع‌سلاح خواهند شد و راهشان را کج خواهند کرد و خواهند رفت. وقتی دست از جنگ با چیزی برداری، بی‌درنگ قدرت آن چیز از بین خواهد رفت.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
مقدمه
فصل اول | آنچه را می‌خواهی، تعیین کن
فصل دوم | آرزوهایت را تصاحب کن
فصل سوم | به خودت اعتماد کن
فصل چهارم | بی‌قرار شو
فصل پنجم | باور کن همه‌چیز شدنی‌ست
فصل ششم | گذشته را رها کن
فصل هفتم | ترس را در آغوش بگیر
فصل هشتم | شکست را از نو تعریف کن
فصل نهم | نتیجه‌گرا نباش
فصل دهم | با قهرمان درونی خود ارتباط برقرار کن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نترس دختر غوغا به پا کن: ده راهبرد قدرتمند برای دستیابی به هر آنچه می‌خواهید
نویسنده
مترجمفاطمه باغستانی
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-622-235-164-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
24000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نترس دختر غوغا به پا کن

N
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
خیلی کتاب خوبی بود حالم خوب شد
آذر انوشه
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
عالی بود خوشم اومد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب نترس دختر غوغا به پا کن

برای دریافت کتاب نترس دختر غوغا به پا کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.