معرفی و دانلود کتاب در جستجوی آرامش: پرورش ذهن برای کاهش اضطراب

عکس جلد کتاب در جستجوی آرامش: پرورش ذهن برای کاهش اضطراب
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب در جستجوی آرامش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب در جستجوی آرامش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب در جستجوی آرامش: پرورش ذهن برای کاهش اضطراب

تا به حال دلشوره گرفته‌اید؟ اصلاً دلشوره گرفتن چه شکلی است؟ زمان‌هایی که از یک چیزی می‌ترسید چه‌کار می‌کنید؟ کتاب در جستجوی آرامش نوشته‌ی گابی گارسیا که برای کودکان تألیف شده، به این سؤالات جواب می‌دهد و به شما کمک می‌کند که در مقابل احساسات ناخوشایند عملکرد درستی را نشان دهید و در نهایت، با انجام تمرین‌های آسان، اضطراب را از خودتان دور کنید.

درباره کتاب در جستجوی آرامش

آدم‌ها موقع انجام دادن کارهای مهم یا ملاقات با غریبه‌ها، اضطراب می‌گیرند. یا برای رفتن به یک جای جدید، مثل مدرسه، مهمانی بزرگ و... نگران می‌شوند. شما می‌دانید اضطراب یعنی چه؟ مثلاً وقتی قرار است آمپول بزنید، زمانی که روی تخت منتظر پرستار هستید و دلشوره دارید، یک مدل اضطراب است. این‌ها اتفاقاتی هستند که برای خیلی از آدم‌های بزرگ هم رخ می‌دهند. اما گاهی وقت‌ها هم اضطراب بدون هیچ دلیلی، آرام و بی‌صدا می‌آید و یک گوشه از مغزتان می‌نشیند. آن‌وقت است که برای انجام بسیاری از کارهای معمولی‌تان هم به مشکل می‌خورید! تا حالا این احساس را تجربه کرده‌اید؟

کتاب در جستجوی آرامش (Find your calm: a mindful approach to relieve anxiety & grow your bravery) یک کتاب کوتاه و کمک‌کننده برای زمان‌هایی است که با دلیل و بدون دلیل این احساسات را تجربه می‌کنید و می‌خواهید هر چه زودتر از شر افکار مزاحم رها شوید. این کتاب را گابی گارسیا (Gabi Garcia) که خودش مشاور و مربی است نوشته و به شما کمک می‌کند در همه‌ی لحظاتی که کمی ترسیده‌اید یا احساس خوبی ندارید، بتوانید همه چیز را کنترل کنید.

این کتاب مانند یک راهنمای آموزشی برای کنترل ذهن در مقابل استرس و اضطراب است که شما را برای بازیابی آرامشتان هدایت می‌کند. در پایان این کتاب با تمرین‌های ساده و آسانی برخورد می‌کنید که انجام آن‌ها در لحظه‌های سخت و ترس‌آور، کمک بزرگی به بازگشت آرامش شماست. اگر دوست دارید در مقابل این احساس ناخوشایند بایستید و اجازه ندهید که در ذهنتان ماندگار شود، حتماً کتاب در جستجوی آرامش را بخوانید.

درباره‌ی مجموعه‌کتاب‌های باشگاه مغز کودک

مجموعه‌ی باشگاه مغز کودک یکی از مجموعه کتاب‌های «یادگیری و رشد کودکان» است که با هدف و دغدغه‌ی رشد و تکامل فرآیندهای ذهنی برای کودکان فعالیت می‌کند. این مجموعه در تلاش است که با ارائه‌ی پکیج‌های آموزشی متعدد که شامل تمرین‌هایی کاربردی هستند، افراد را با فرهنگ مراقبت از مغز و اهمیت آن و همچنین ورزش‌های متنوع مغزی آشنا کند. باشگاه مغز در دو حوزه‌ی بزرگسال و کودک فعالیت و کتاب‌های خود را هماهنگ با فرآیندهای یادگیری هر دو گروه تألیف و منتشر می‌کند. والدین و مربیانی که نسبت به یادگیری و رشد مغزی کودکان حساس‌اند و دوست دارند فرآیند یادگیری و رشد در آن‌ها به‌طورکامل شکل بگیرد، می‌توانند این مجموعه‌ی آموزشی و علمی را تهیه کنند.

کتاب در جستجوی آرامش برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای همه‌ی کودکان 7 تا 12 ساله‌ای که با احساس اضطراب آزاردهنده روبه‌رو هستند و به‌دنبال راهی برای بازیابی آرامش خود می‌گردند بسیار مناسب است.

با گابی گارسیا بیشتر آشنا شویم

گابی گارسیا یکی از مشاوران تخصصی و از نویسندگان مشهور کتاب‌های مصور برای کودکان است که با دغدغه‌ی آموزش به کودکان فعالیت می‌کند. او در حدود 20 سال از عمر خودش را صرف آموزش به کودکان و دانش‌آموزان کرده است و با نگارش کتاب‌های آموزشی، تلاش می‌کند که کودکانی با ذهن آگاه و هوش هیجانی بالا تربیت کند.

در بخشی از کتاب درجستجوی آرامش می‌خوانیم

توی کلاس اضطراب باعث می‌شود یک‌عالمه فکر درهم و برهم مثل برق‌وباد از ذهنم بگذرد. اینطوری اصلا نمی‌توانم درست فکر کنم. قبل از اینه سوار اتوبوس مدرسه بشوم، مدام دلشوره دارم و با خودم کلنجار می‌روم. من کلافه‌ام! در مطب دکتر، خشکم می‌زند و بی‌حرکت هستم؛ من نمی‌توانم با این‌همه اضطراب کنار بیایم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب در جستجوی آرامش: پرورش ذهن برای کاهش اضطراب
نویسنده
مترجمسپیده بخت
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-743705-8
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب در جستجوی آرامش

IU
۱۴۰۲/۴/۲۳
کتابش برای بچه‌ها مناسب هست نه نوجوون ها.
من اشتباهی خریدمش و بعد فهمیدم بچه گونه هست
مژگان بنی اسد
۱۴۰۳/۱/۱۴
یه کتاب عالی برای بچه ها
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب در جستجوی آرامش

برای دریافت کتاب در جستجوی آرامش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.