معرفی و دانلود کتاب به قلبت گوش بده!: داستانی درباره مهربانی با خود و پذیرش اشتباهاتمان

عکس جلد کتاب به قلبت گوش بده!: داستانی درباره مهربانی با خود و پذیرش اشتباهاتمان
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب به قلبت گوش بده! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب به قلبت گوش بده! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب به قلبت گوش بده!: داستانی درباره مهربانی با خود و پذیرش اشتباهاتمان

گابی گارسیا در کتاب به قلبت گوش بده! داستان دختری به نام لیا را برایتان می‌گوید که بعد از گذراندن یک روز سخت یاد می‌گیرد چطور باید به خودش عشق بورزد و به ندای قلبش که به توجه او نیاز دارد، پاسخ مناسبی بدهد. گفتنی‌ست این کتاب عنوان منتخب جایزه‌ی مادران را دریافت کرده و به کودکان یاد می‌دهد خودشان را دوست داشته باشند.

درباره‌ی کتاب به قلبت گوش بده!

وقتی به ندای قلبمان گوش می‌سپاریم، همه‌چیز بهتر از آن چیزی که انتظارش را داریم، پیش می‌رود؛ درست مثل شخصیت لیا که در این داستان سعی کرد به جای سرزنش خودش، به احساساتش توجه کند و با خودش بیشتر مهربان باشد. در کتاب به قلبت گوش بده! (Listening with My Heart) که اثری از گابی گارسیا (Gabi Garcia) است با داستان این دختر تلاشگر آشنا می‌شوید.

واقعیت این است که بعضی روزها زیاد خوب پیش نمی‌رود و ممکن است اتفاقاتی برایتان بیفتد که ناامیدکننده و تلخ‌اند. گاهی این اتفاقات برای مدتی انگیزه‌‌ی شما را از بین می‌برند؛ درست در همین شرایط بود که لیا متوجه شد چقدر با خودش رفتار بی‌رحمانه‌ای داشته و انتقاد دیگران یا ناراحتی آن‌ها باعث شده خودش را از احساس شادی واقعی محروم کند.

در ادامه‌ی ماجرا خواهید دید او چطور می‌تواند بر احساساتی که مثل ابرهای تاریک وجودش را فرا گرفته‌اند، غلبه کند و از لحظات پیش روی خود لذت ببرد. یکی از چیزهایی که لیا به آن پی می‌برد این است که گوش دادن به قلب فقط این نیست که با دیگران مهربان باشی، بلکه زمانی می‌توانی آن را در زندگی‌ات احساس کنی که با وجود اشتباهاتت با خودت هم با گذشت و مهربانی رفتار کنی.

خواندن این کتاب، به کودکان یاد می‌دهد تا نسبت به خودشان مهر بورزند. همچنین این کتاب به خوانندگان یادآوری می‌کند که بهتر است ناامیدی را به‌عنوان بخشی از فرآیند بزرگ شدن بپذیرند و بدانند مسئولیت‌پذیری نسبت به اشتباهاتشان تنها به‌معنای پذیرش آن‌ها و تلاش برای بهتر شدن است و سرزنش خود فایده‌ای ندارد. به‌علاوه در این کتاب تمریناتی ارائه شده که کودکان را در مسیر عشق به خود و دیگران یاری می‌رساند.

گفتنی‌ست کتاب به قلبت گوش بده! ترجمه‌ی سپیده بخت است که انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌کتاب‌های باشگاه مغز کودک

مجموعه‌ی باشگاه مغز کودک یکی از مجموعه کتاب‌های «یادگیری و رشد کودکان» است که با هدف و دغدغه‌ی رشد و تکامل فرآیندهای ذهنی برای کودکان فعالیت می‌کند. این مجموعه در تلاش است که با ارائه‌ی پکیج‌های آموزشی متعدد که شامل تمرین‌هایی کاربردی هستند، افراد را با فرهنگ مراقبت از مغز و اهمیت آن و همچنین ورزش‌های متنوع مغزی آشنا کند. باشگاه مغز در دو حوزه‌ی بزرگسال و کودک فعالیت و کتاب‌های خود را هماهنگ با فرآیندهای یادگیری هر دو گروه تألیف و منتشر می‌کند. والدین و مربیانی که نسبت به یادگیری و رشد مغزی کودکان حساس‌اند و دوست دارند فرآیند یادگیری و رشد در آن‌ها به‌طورکامل شکل بگیرد، می‌توانند این مجموعه‌ی آموزشی و علمی را تهیه کنند.

جوایز و افتخارات کتاب به قلبت گوش بده!

  • کتاب منتخب جایزه‌ی مادران
  • کتاب منتخب فهرست لاک‌پشت پرنده

در نکوداشت کتاب به قلبت گوش بده!

  • این کتاب لذت‌بخش به این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توان به کودکان کمک کرد تا نسبت به خود شفقت بیشتری داشته باشند. (دکتر کریستین نف، نویسنده‌ی کتاب «Self-Compassion»)

کتاب به قلبت گوش بده! مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان بالای 6 سالی که به داستان‌هایی با موضوعات آموزنده و تصاویر جذاب علاقه دارند، مناسب خواهد بود.

با گابی گارسیا بیشتر آشنا شویم

گابی گارسیا مشاور تخصصی و از جمله نویسندگان مشهور کتاب‌های تصویری کودک است. او اصالتاً مکزیکی‌ست و در کودکی به‌همراه خانواده به تگزاس مهاجرت کرده. گارسیا در دانشگاه تگزاس در رشته‌ی زبان اسپانیایی تحصیل نموده و علاوه‌براین فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته‌ی روان‌شناسی آموزشی است. او 20 سال سابقه‌ی آموزش به کودکان و دانش‌آموزان را در کارنامه‌ی خود دارد. «در جست‌وجوی آرامش» و «به بدنت گوش بده» از دیگر آثار گابی گارسیا است که هر دو در انتشارات مهرسا به چاپ رسیده‌اند.

در بخشی از کتاب به قلبت گوش بده! می‌خوانیم

لیا داشت جمله‌هایش را روی ایوان تمرین می‌کرد و قلبش تاپ‌تاپ می‌تپید. امروز نمایش کلاسی برگزار می‌شد. همین‌طور که منتظر مامان بود تا او را به مدرسه ببرد، آن طرفِ پله‌ها چشمش به یک سنگ خال‌خالی افتاد که شبیه قلب بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب به قلبت گوش بده!: داستانی درباره مهربانی با خود و پذیرش اشتباهاتمان
نویسنده
مترجمسپیده بخت
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-989076-7
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب به قلبت گوش بده!

مژگان بنی اسد
۱۴۰۳/۱/۱۴
این کتاب رو دوست داشتم بچه‌ها رو با دنیای درونشون آشنا میکنه
ساراجعفری
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
بسیار عالی و آرام بخش بود این کتاب
Avina Fashi
۱۴۰۲/۳/۱۶
از خوندنش لذت بردم و خیلی دوسش دارم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب به قلبت گوش بده!

برای دریافت کتاب به قلبت گوش بده! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.