معرفی و دانلود کتاب به بدنت گوش بده!: داستانی درباره‌ی شناخت احساسات و اعتماد کردن به بدنمان

عکس جلد کتاب به بدنت گوش بده!: داستانی درباره‌ی شناخت احساسات و اعتماد کردن به بدنمان
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب به بدنت گوش بده! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب به بدنت گوش بده! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب به بدنت گوش بده!: داستانی درباره‌ی شناخت احساسات و اعتماد کردن به بدنمان

بدن ما می‌تواند نسبت به هر اتفاق بزرگ و کوچکی واکنش مخصوص به خودش را داشته باشد و دانستن همین راز و رمزهاست که آرامش و اعتمادبه‌نفس را به ما هدیه می‌دهد. در کتاب به بدنت گوش بده! که گابی گارسیا آن را نوشته، با زبان بدنتان و پیام‌هایی که برای شما دارد بیشتر آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید جسمتان را به‌عنوان بهترین دوست خود بشناسید. این کتاب برگزیده‌ی جایزه‌ی منتخب مادران شده است.

درباره‌ی کتاب به بدنت گوش بده!

وقتی با توجه و دقت به ندای بدنتان گوش می‌دهید، بهتر می‌توانید نیازهای آن را برطرف و با مراقبت از آن به سلامتی بیشتر خودتان کمک کنید. در کتاب به بدنت گوش بده! (Listening to my body)، نوشته‌ی گابی گارسیا (Gabi Garcia) یاد می‌گیرید که بدن شما دوست و همراه همیشگی شماست که از احساساسات کوچک و بزرگتان ناراحت و خوشحال می‌شود و همدلی شما با حس‌و‌حال آن و تمرکز روی فکرهای خوب و بدی که از سرتان می‌گذرد، درواقع یک‌جور مراقبت از جسمتان است. پس همیشه یادتان باشد که داشتن یک ذهن سالم می‌تواند به سلامتی و شادابی بدنتان کمک بزرگی کند.

ممکن است در طول روز ضربان قلبتان تند شود، دلتان شور بزند، سرتان درد بگیرد یا احساس بی‌قراری کنید. همه‌ی این‌ها نشانه‌هایی هستند که به شما پیام می‌دهند به احساساتتان در آن لحظه‌ی خاص توجه کنید. مثلاً ممکن است از چیزی مضطرب باشید یا دلتان بخواهد با کسی از ترس‌هایتان حرف بزنید. کافی است به ندای درونتان گوش کنید و پیش از هر کسی خودتان دوست بدنتان باشید و برای آرامش و آسودگی آن تلاش کنید.

این کتاب را هدیه‌ای باارزش بدانید که می‌تواند تأثیر زیادی در زندگی‌تان به‌جا بگذارد. با خواندن هر بخش و انجام تمرینات کتاب، گام‌به‌گام به آگاهی بیشتری نسبت به فکرهای رنگارنگ و تأثیرشان بر بدنتان می‌رسید و در نهایت با خودتان مهربان‌تر رفتار خواهید کرد.

گابی گارسیا در پایان کتاب سخنی با والدین دارد که درحقیقت راهنمایی ارزشمند برای استفاده‌ی صحیح از کتاب به بدنت گوش بده! به‌شمار می‌رود. او پیشنهاد می‌کند والدین پیش از خواندن این کتاب برای کودکشان، یک‌بار آن را به‌تنهایی بخوانند و تمرینات را انجام دهند تا تسلط بیشتری به مفاهیم آن داشته باشند.

در پایان کتاب فهرستی از حالات و احساسات مختلف تهیه شده که خواندن آن به آموزش هرچه‌ عمیق‌تر مهارت‌های این کتاب کمک خواهد کرد.

کتاب به بدنت گوش بده! را انتشارات مهرسا منتشر کرده و در دسترس علاقه‌مندان به کتاب‌های روانشناسی و آموزشی کودک قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه‌کتاب‌های باشگاه مغز کودک

مجموعه‌ی باشگاه مغز کودک یکی از مجموعه کتاب‌های «یادگیری و رشد کودکان» است که با هدف و دغدغه‌ی رشد و تکامل فرآیندهای ذهنی برای کودکان فعالیت می‌کند. این مجموعه در تلاش است که با ارائه‌ی پکیج‌های آموزشی متعدد که شامل تمرین‌هایی کاربردی هستند، افراد را با فرهنگ مراقبت از مغز و اهمیت آن و همچنین ورزش‌های متنوع مغزی آشنا کند. باشگاه مغز در دو حوزه‌ی بزرگسال و کودک فعالیت و کتاب‌های خود را هماهنگ با فرآیندهای یادگیری هر دو گروه تألیف و منتشر می‌کند. والدین و مربیانی که نسبت به یادگیری و رشد مغزی کودکان حساس‌اند و دوست دارند فرآیند یادگیری و رشد در آن‌ها به‌طورکامل شکل بگیرد، می‌توانند این مجموعه‌ی آموزشی و علمی را تهیه کنند.

جوایز و افتخارات کتاب به بدنت گوش بده!

  • کتاب منتخب جایزه‌ی مادران
  • کتاب منتخب فهرست لاک‌پشت پرنده برای کودکان و نوجوانان ایرانی

کتاب به بدنت گوش بده! مناسب چه کسانی است؟

کودکان می‌توانند این کتاب را در کنار والدین، مربیان یا به‌تنهایی بخوانند و از آموزش‌های مفید و تصاویر زنده و جذاب آن لذت ببرند. این اثر کمک می‌کند که کودکان بر حالات درونی خودشان تسلط بیشتری داشته باشند.

با گابی گارسیا بیشتر آشنا شویم

گابی گارسیا نویسند‌ه‌ی مشهور کتاب‌های تصویری کودک است. او در مکزیک متولد شده و در کودکی به‌همراه خانواده به تگزاس مهاجرت کرده است. گارسیا تحصیلاتش را در دانشگاه تگزاس در رشته‌ی زبان اسپانیایی ادامه داده و سپس مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته‌ی روان‌شناسی آموزشی دریافت نموده است. او 20 سال سابقه‌ی آموزش به کودکان و دانش‌آموزان را در کارنامه‌ی خود دارد. کتاب‌های «در جست‌وجوی آرامش» و «به قلبت گوش بده» از دیگر آثار گابی گارسیا هستند که از سوی انتشارات مهرسا منتشر شده‌اند.

در بخشی از کتاب به بدنت گوش بده! می‌خوانیم

من از گوش دادن به بدنم یاد گرفته‌ام حالت‌های بدن و احساسات به هم ربط دارند. این را وقتی متوجه شدم که برای اولین‌بار سوار تِرَن هوایی شدم. خیلی ذوق داشتم، بالأخره آنقدر بزرگ شده بودم که بتوانم سوار ترن هوایی شوم، اما موقع سوار شدن اضطراب هم داشتم. شکمم پیچ می‌خورد. مامانم به این حالت می‌گوید: «انگار که در دلت رخت می‌شویند!» اما احساس من بیشتر شبیه این بود که بچه‌گربه‌ای در شکمم دنبال توپ پینگ‌پونگ کرده باشد! تو وقتی هیجان‌زده یا نگرانی، چه‌شکلی آن را در بدنت احساس می‌کنی؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب به بدنت گوش بده!: داستانی درباره‌ی شناخت احساسات و اعتماد کردن به بدنمان
نویسنده
مترجمسپیده بخت
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-9890-77-4
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب به بدنت گوش بده!

مژگان بنی اسد
۱۴۰۳/۱/۱۳
کتابهای کودکی که به ۵حس توجه میشه و باعث میشه کودک یاد بگیره در حال زندگی کنه رو دوست دارم و این کتاب خیلی خوب این موضوع رو بیان می‌کنه و باعث میشه بچه‌ها خودآگاهی پیدا کنند
مهری خرمی
۱۴۰۲/۷/۱۳
به نظرم لازمه همه آدمها چه کودک چه نوجوان چه بزرگسال این کتاب رو بخونند و به تمرین هاش عمل کنند
عسل عاقل
۱۴۰۲/۱۲/۴
دوستش داشتم و واقعا این رو به همه پیشنهاد می‌کنم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب به بدنت گوش بده!

برای دریافت کتاب به بدنت گوش بده! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.