معرفی و دانلود کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی

عکس جلد کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی

کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی نوشتۀ برایان اسمیت، به شما کمک می‌کند تا سفر زندگی‌ را با هدفمندی بیشتری طی کنید و سپاسگزار خوب و بد زندگی باشید و درس‌ها و فلسفه‌هایی را از طریق احساسات بکر و داستان‌های برگرفته از این اثر دریابید.

دربارۀ کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی:

هر یک از شما زندگی را به شیوه‌ای بسیار متفاوت از فردی که در کنارتان است تجربه می‌کنید؛ شما از تجارب، شخصیت، شغل، عادات، دوستان، ارزش‌های اخلاقی، خلق و خو، دیدگاه، کمال، اهداف، قدرت اراده، شکست، موفقیت، زبان، محیط و باورهای متفاوتی برخوردارید و البته تعداد مؤلفه‌هایی که فردیت‌تان را شکل می‌دهند خیلی بیشتر از آن است که بتوانید نام ببرید. اما وجه مشترک شما با هر فرد دیگری در این جهان یک چیز است: همۀ ما انسان هستیم.

برایان اسمیت (Brian Smith) کتابی را خلق کرده است که در آن می‌توانید تجربۀ انسانی حقیقی را ببینید، همچنین آموخته‌های او را از نبردهایی که همۀ شما در زندگی با آن‌ها مواجه می‌شوید، درک کنید. او به برخی از دشوارترین پرسش‌های زندگی پاسخ می‌دهد: «من کیستم؟» و «در اینجا چه مقصودی دارم؟» وی از طریق این داستان‌ها ابزارهایی را به شما خواهد داد که خود او به نحو موفقیت‌آمیزی به کار برده است تا شما هم بتوانید به برخی از این نوع پرسش‌ها پاسخ دهید.

کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی: من را در تیم پیدا کنید (Individual Advantages Find The I In Team) یک کتاب خودیاری عادی نیست. اغلب کتاب‌های خودیاری فقط به یک پاسخ برای پرسش‌ها یا راه‌حلی برای مشکلاتی که با آن‌ها مواجه می‌شوید بسنده می‌کنند و در‌ واقع، ابزاری را که خودشان با استفاده از آن‌ها به این نتایج دست یافته‌اند به شما نشان نمی‌دهند. این سبک آموزش در برخی عرصه‌های آموزشی بسیار نتیجه‌بخش است، اما به دلیل پیچیدگی‌های تجربۀ بشری شما کارایی لازم را ندارد.

مزیت‌هایی که از خواندن این کتاب به دست خواهید آورد فراتر از هیجان ناشی از خواندن داستان‌هایی است که احساسات گوناگونی را برمی‌انگیزند؛ این فرصت به شما داده شده است که بیاموزید و خودتان را بهتر کنید. شما خواهید توانست خودتان را با شفافیت بیشتر و تعصب کمتر تحلیل کنید. این کتاب شما را آماده خواهد کرد بهترین خویشتن خودتان باشید و در هر تیمی که هستید، اعم از خانواده، دوستان، همکاران و بیگانه‌ها، نقشی تأثیرگذار داشته باشید.

این کتاب سفری خواهد بود از شما و دربارۀ شما. همان‌طور که خواهید دید، هر یک از شما مهم‌ترین شخص زندگیتان هستید. این اثر دربارۀ خودشکوفایی است و فقط در صورتی می‌تواند شما را ناکام بگذارد که نتوانید با خودتان صادق باشید.

کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی دربارۀ شما و چگونگی تأثیرگذاری‌تان روی دیگران است؛ نتایجی که فقط مختص شما و آن افراد هستند. این کتاب دربارۀ درک خودتان و آن تأثیر است، نه ارزیابی خود در مقابل دیگران یا بر مبنای برخی صفات معمولاً پذیرفته شده. اگر مفاهیم درون این کتاب را به کار ببرید، خواهید فهمید مزیت‌های فردی شما چگونه دیگران را تحت‌ تأثیر قرار خواهند داد و این توانایی را خواهید داشت که روی هر فردی تأثیر بگذارید یا تغییراتی را در آن‌ها پدید بیاورید.

این کتاب به شما کمک خواهد کرد که موفقیت و کامیابی را در زندگی‌تان معنی کنید. موفقیت، بنا به تعریف امروزی، یعنی مقدار معینی از ثروت مالی، احساسی، رمانتیک، افلاطونی، حرفه‌ای و تحصیلی. خوشبختی و سعادت برای هر یک از ما امری شخصی است و این بخشی از معادلۀ مزیت‌های فردی محسوب می‌شود که تا انتهای کتاب با آن‌ها آشنا خواهید شد.

کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید خودتان را بیشتر و بهتر بشناسید و استعدادها و مهارت‌هایتان را شکوفا کنید، حتماً این کتاب را بخوانید.

جملات برگزیده کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی:

- همیشه به خاطر بسپارید که شما نه‌تنها حق دارید، بلکه مجبور هستید یک فرد باشید.
- خردمندانه و آرام گام بردار. آنان که به‌سرعت می‌دوند، زمین می‌خورند.
- چشم‌انداز شما تنها زمانی وضوح خواهد یافت که بتوانید درون قلبتان را بنگرید. کسی که به بیرون می‌نگرد، رویاپردازی می‌کند؛ کسی که به درون می‌نگرد، به بیداری می‌رسد.
- وقتی ریشه‌ها عمیق باشند، دلیلی برای ترس از باد وجود ندارد.
- ساختن زندگی سعادتمندانه نیازمند قدرت خیلی کمی است؛ که همۀ آن در وجود خودتان هست، در طرز فکر خودتان.
- شکست صرفاً فرصتی برای آغاز دوباره است، اما این بار هوشمندانه‌تر.
- هر واژه‌ای که به زبان می‌آوریم باید با دقت انتخاب کنیم چون مردم آن را خواهند شنید و تحت تأثیر خوبی یا بدی آن قرار خواهند گرفت.
- تعهد فردی نسبت به تلاشی جمعی چیزی است که یک وظیفه تیمی، سازمانی، اجتماعی، یا مدنی را می‌سازد.

در بخشی از کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی می‌خوانیم:

یک روز صبح، مثل همیشه عجله داشتم (این آخرین بار نخواهد بود که درباره شتاب‌زدگی‌های صبحگاهی من می‌شنوید!)، و مشغول آماده‌شدن برای روز بزرگی بودم که قرار بود با یکی از مشتریانمان در بخش جنوبی دنور ملاقات کنم. این مشتری، در آن زمان، بزرگ‌ترین مشتری ما و پروژه مزبور از اهمیت شایانی برخوردار بود. ما در حال طراحی یک سیستم ورود سفارش برای یک شرکت تولیدکننده بودیم که دارای دفاتری در سه ایالت بود. پروژه‌ی مزبور نه‌تنها شامل کار برنامه‌ریزی رایانه، بلکه مهندسی مجدد روند تجارت بود، چون قرار بود این سیستم را با شرکت برنامه‌ریزی منابع سازمانی و سیستم‌های حسابداری به‌منظور دسترسی به داده‌های زمان واقعی از هر نقطه از شرکت یکپارچه کنیم. این برای من به‌عنوان فردی حرفه‌ای موضوعی عادی بوده و هست و مثل هر صبح دیگری، همچنان در فکر مشتری بودم. من به کارهایی فکر می‌کردم که باید ظرف سه یا چهار ساعت انجام می‌شد، کارهایی که تیم ما باید همه را هم‌زمان و البته طی سه یا چهار روز، هفته یا ماه آینده انجام می‌داد.

در‌حالی‌که عجله داشتم، فقط کمی نان تست با کره بادام‌زمینی و قهوه می‌خواستم. خیلی راحت است، نه؟ در این زمان بود که واقعاً جای فنجان‌های قهوه را به خاطر آوردم، اما ممکن نبود در کل زندگی‌ام بتوانم کره بادام‌زمینی را پیدا کنم. ما یک کابینت برای مواد خوراکی داشتیم که ارتفاع آن از زمین حدود شش فوت بود، مثل یک انبار کوچک که آن را «سوپرمارکت کوچک» می‌نامیدیم. مقابل این کابینت ایستادم در‌حالی‌که ذهنم حول محور روند کار یا گفتگوها می‌چرخید و کره بادام‌زمینی جایی آن عقب بود. وقتی از پیدا‌کردن کره بادام‌زمینی ناامید شدم و افکارم بی‌اختیار به موضوع مهم کارخانه‌ها و داده‌ها معطوف شد، بار دیگر با صدای بلند رنه را صدا زدم و خواستم مرا از ذهنم نجات دهد. این بار لبخندی در کار نبود. او با موهای قرمز و در‌حالی‌که به صورتم خیره شده بود، دستش را دراز کرد شیشۀ کره بادام‌زمینی را برداشت. او با تعجب و غرولند از اینکه چیزی در مقابل چشم‌هایم بود و آن را نمی‌دیدم، کره بادام‌زمینی را به من داد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ویراستار
سپاسگزاری
مقدمه
1: آشنایی با مزیت‌های فردی
2: آرام‌سازی ریتم زندگی
3: من کیستم؟
4: بنیان
5: فردگرایی
6: ارتباط
7: استفاده از فردگرایی برای جمع‌گرایی: تناقض نهایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب در جستجوی مزیت‌های فردی
نویسنده
مترجمناهید سپهرپور
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات216
زبانفارسی
شابک978-622-728309-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی

برای دریافت کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.