معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت سکوت

عکس جلد کتاب صوتی قدرت سکوت
قیمت:
77000 تومان - 8.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت سکوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت سکوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت سکوت

کتاب صوتی قدرت سکوت اثر سوزان کین، یکی از پرفروش‌ترین‌ کتاب‌‌های نیویورک‌تایمز و آمازون است که به شما در زمینه‌هایی از قبیل خلاقیت و نبوغ، روانشناسی رفتاری، روابط بین فردی، مدیریت و کسب‌وکار راهکارهای مفیدی ارائه می‌دهد.

کتاب صوتی قدرت سکوت (Quiet: the power of introverts in a world that can’t stop talking) دربردانده‌ی اطلاعات کاربردی‌ست و حاصل تحقیقاتی جامع درمورد قدرت سکوت و مزیت‌های برخورداری از زندگی غنی درون است.

طبق آمارهای صورت گرفته، حتی در برونگراترین جوامع، حداقل یک سوم افراد درونگرا هستند. آن‌هایی که اغلب گوش دادن را به حرف زدن ترجیح می‌دهند، کسانی که خلاق هستند اما علاقه‌ی چندانی به ترسیم خود و دیده شدن ندارند، کسانی که کار به صورت فردی را به جلسات طوفان فکری درون تیمی ترجیح می‌دهند. این‌ها درونگرا هستند و جامعه دستاوردهایی چون قانون جاذبه، قانون نسبیت عام و خاص، آثار هنری مطرح و… را مدیون این افراد است. این اثر با ارائه‌ی نتایج آخرین تحقیقات و با نقل داستان‌های واقعی افراد بسیاری، می‌تواند به خوبی دید جامعه و حتی دید خود افراد درونگرا را به درونگرایی تغییر دهد.

سوزان کِین (Susan Cain) در کتاب قدرت سکوت، درباره‌ی اینکه چقدر تاکنون قدرت افراد درونگرا دست‌کم گرفته شده و این مسئله چه مقدار به ضرر جوامع تمام می‌شود، صحبت می‌کند. او ضمن بیان وضعیت درونگراها در جامعه، شغل، خانواده و روابط عاطفی و... و با اشاره به آخرین دستاوردهای علمی در این زمینه، راهکارهای بهینه‌ای را هم به درونگرا‌ها و هم برونگراهایی که با آن‌ها در ارتباط هستند، ارائه می‌کند که موجب می‌شود حتی دید خود درونگراها به درونگرایی نیز تغییر کند. او می‌گوید برونگرای ایده‌آل از قرن 20 رواج پیدا کرده و تا عمق فرهنگ جامعه نفوذ کرده است. در این کتاب با درونگراهای بسیار موفقی آشنا می‌شوید؛ از سخنران موفق و پرشوری که بعد از هر سخنرانی در تنهایی خود انرژیش را بازیابی می‌کند، تا فروشنده‌ی موفق و رکورد‌داری که به قدرت سوال پرسیدن‌ها پی برده است.

کتاب قدرت سکوت با ارائه نتایج آخرین تحقیقات و با روایت داستان‌های واقعی اشخاص بسیاری، می‌تواند به خوبی دید جامعه و حتی دید خود اشخاص درونگرا را به درونگرایی تغییر دهد.

برخی دیدگاه‌ها درباره‌ی کتاب قدرت سکوت:

- تحلیل و بررسی وسوسه‌انگیز روان بشر که می‌تواند عاملی در جهت تحول زندگی باشد، به طور یقین برای درون‌گراها و برون‌گراها به یک نسبت سودمند است. مجله کرکس (بررسی ستاره‌دار)

- مهربانی قدرتمند است... تنهایی به لحاظ اجتماعی سازنده است... این ایده‌های متضاد در میان استدلال‌های بسیار، سکوت را به گوشه‌ای آرام می‌برند و پیام درخشان، و تفکربرانگیز آن را جذب می‌کنند. (رزابت موس کانتر، استاد دانشکده کسب‌وکار هاروارد، نویسنده کتاب اعتماد به نفس و شرکت‌های موفق)

- کتابی حاوی اطلاعات مفید و حاصل تحقیقاتی جامع درباره‌ی قدرت سکوت و مزیت‌های برخورداری از زندگی غنی درون. این کتاب، ناقض افسانه‌ای است که می‌گوید برای خوشبختی و موفقیت باید برون‌گرا باشید. (جودیت اورلف، پزشک، نویسنده‌ی کتاب آزادی عاطفی)

- سوزان کین، در این کتاب جذاب که نگارشی زیبا دارد، استدلال قدرتمندی را درباره‌ی خرد درون‌گرایی مطرح می‌کند. بعلاوه، به نحوی شایسته ما را از ابعاد منفی سروصدای فرهنگمان و خطرات غرق شدن در آن آگاه می‌سازد. از همه مهم‌تر، نحوه‌ی بیان سوزان همچون حضوری جذاب باقی می‌ماند، متفکرانه، سخاوتمند، آرام و شیوا. سکوت، سزاوار رهبری بس عظیم است. (کریستوفر لین، نویسنده کتاب کمرویی: چگونه رفتار طبیعی به بیماری تبدیل ‌شد)

- سفر تحقیقاتی سوزان کین برای درک درون‌گرایی که از صندلی آزمایشگاه آغاز و به سالن سخنران انگیزشی ختم می‌شود، در خصوص اولویت ارزش ماده به سبک، استیک به صدای کباب شدن، و ویژگی‌هایی که در آمریکا اغلب به سخره گرفته می‌شوند، دلیل قانع کننده‌ای ارائه می‌دهد. کتابی درخشان، عمیق و مملو از احساس و بینش. (شری فینک، پزشک و نویسنده کتاب بیمارستان جنگی)

- درخشان، روشنگرانه، توانمندساز! سکوت، نه تنها یک صدا، بلکه راهی است در جهت بازگشت به خود، برای بسیاری از کسانی که به بخش بهتری از زندگی خود گام نهاده‌اند و فکر می‌کنند راهی که برای تعامل با جهان برگزیده‌اند، نیاز به اصلاح دارد. (جاناتان فیلدز، نویسنده‌ی کتاب عدم قطعیت: تبدیل ترس و تردید به سوخت موفقیت)

در قسمتی از کتاب صوتی قدرت سکوت می‌شنویم:

سال 1939، یک شنبه‌ی عید پاک. بنای یادبود لینکلن. ماریان اندرسون یکی از خوانندگان خارق‌العاده‌ی نسل خودش، روی صحنه می‌آید، مجسمه‌ی شانزدهمین رئیس جمهور آمریکا پشت سرش خودنمایی می‌کند. زنی سلطنتی با پوستی کاراملی رنگ، به جمعیت 75,000 نفری خیره می‌شود: مردها با کلاه‌های لبه‌دار، زن‌ها با بهترین لباس روز یکشنبه، و دریای عظیمی از چهره‌های سیاه و سفید. او شروع به سخنرانی می‌کند و در حالی که صدایش اوج می‌گیرد، هر واژه را با خلوص و وضوح بیان می‌کند: «کشورم متعلق به توست، سرزمین دلپذیر آزادی». جمعیت مجذوب و با چشمانی اشک‌آلود به سخنان او گوش می‌دهند. آن‌ها هرگز فکر نمی‌کردند چنین روزی فرا برسد.

و البته بدون النور روزولت چنین چیزی ممکن نبود. چندی پیش در همان سال، اندرسون برنامه‌ریزی کرده بود که در سالن کنسرت واشنگتن دی سی بخواند، اما سازمان دختران انقلاب آمریکا که مالک آن سالن بودند به خاطر نژادش به او پاسخ رد داده بودند. النور روزولت که خانواده‌اش برای این انقلاب جنگیده بودند، از سازمان دختران انقلاب آمریکا استعفاء داد و به اندرسون کمک کرد در بنای یادبود لینکلن آواز بخواند و به این ترتیب یک طوفان ملی به راه انداخت. روزولت تنها کسی نبود که اعتراض کرد، اما قدرت سیاسی را به سمت این موضوع سوق داد و در این فرآیند شهرت خود را به خطر انداخت.

برای روزولت که به نظر می‌رسید اساساً کسی نیست که بتواند نسبت به رنج و مشکلات سایر مردم بی‌تفاوت باشد، چنین عملکردهایی که نشأت یافته از وجدان اجتماعی بود، اصلاً غیرعادی نبود. اما سایرین این کار را قابل توجه می‌پنداشتند. جیمز فارمر رهبر حقوق مدنی آفریقایی، آمریکایی در خصوص عمل شجاعانه‌ی روزولت گفت: «این کاری منحصر به فرد بود. فرانکلین یک سیاستمدار بود. او عواقب سیاسی هر گامی را که برمی‌داشت، سبک سنگین می‌کرد. او سیاستمدار قابلی بود. اما النور براساس وجدان سخن می‌گفت و همچون انسانی باوجدان عمل می‌کرد. تفاوت در اینجاست».

این نقشی بود که النور در سرتاسر زندگی مشترکشان ایفا می‌کرد: مشاور فرانکلین، وجدان فرانکلین. شاید فرانکلین او را به همین دلیل برگزیده بود؛ از سایر جهات آن‌ها زوج مناسبی نبودند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
50 دقیقه
مقدمه
50 دقیقه
یک: ظهور همکار دوست داشتنی توانمند
51 دقیقه
دو: افسانه‌ی رهبری کاریزماتیک - بخش اول
31 دقیقه
دو - بخش دوم
40 دقیقه
دو - بخش سوم
30 دقیقه
سه: وقتی همکاری خلاقیت را از بین می‌برد - بخش اول
53 دقیقه
سه - بخش دوم
33 دقیقه
چهار: آیا خلق و خوی ما سرنوشت ماست؟ - بخش اول
30 دقیقه
چهار - بخش دوم
52 دقیقه
پنج: فراتر از خلق و خو
35 دقیقه
شش: فرانکلین سیاست‌مدار بود، اما النور براساس وجدان سخن می‌گفت - بخش اول
50 دقیقه
شش - بخش دوم
35 دقیقه
هفت: چرا وال استریت سقوط کرد و وارن بافت ترقی کرد؟ - بخش اول
42 دقیقه
هفت - بخش دوم
32 دقیقه
هشت: قدرت نرم - بخش اول
37 دقیقه
هشت - بخش دوم
36 دقیقه
نه: چه زمانی باید خودتان را برون‌گراتر از آنچه واقعاً هستید، نشان دهید؟ - بخش اول
31 دقیقه
نه - بخش دوم
28 دقیقه
ده: شکاف ارتباطی - بخش اول
28 دقیقه
ده - بخش دوم
37 دقیقه
یازده: پینه‌دوزها و ژنرال‌ها
24 دقیقه
دوازده: نتیجه: سرزمین عجایب

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت سکوت
نویسنده
مترجمناهید سپهرپور
راویرامونا شاه
ناشر چاپی نشر نوین
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
77000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت سکوت

Mahdi Saberi
۱۳۹۹/۱/۱۷
متاسفانه شرایطی که تو جهان و مخصوصا جامعه ما به صورت غالب وجود داره درست نیست به قدری درون گراها پذیرفته نمی‌شوند و باهاشون بد رفتاری میشه که خیلی‌ها میخوان که برون گرا باشن من خودم هم درون گرا هستم و آنقدر فشار افراد و شرایط حاکم زیاد بود که تصمیم گرفتم برون گرا شم نتونستم تغییر بدم ببینید این به کتاب شما میگه که درون گرایی چیزی نیست که این همه دارن واسش جبه میگرن و مسخره می‌کنن و... من بخاطر اینکه میخواستم روابط اجتماعیم رو گسترش بدم سعی کردم برون گرا شم ولی تجربه زندگیم این بود که میشه تمام روابط رو گسترش داد در عین حال که درون گرا هستم اتفاقا خیلی هم خوبه چون باعث میشه هر چیزی رو بیان نکنی و مفید صحبت کنی و اینکه میخوام بگم درون گرایی انزوایی مطلق نیست درسته که فرد درون گرا بعضی وقت‌ها میخواد که تنها باشه ولی واقعا این هیولای وحشتناک و زشتی که از شخصیت افراد درون گرا تو ذهن بعضیا هستش درست نیست من با استثنا‌ها کاری ندارم کلی بیان کردم.
Ahmad saraei
۱۳۹۹/۱۰/۸
درونگرایی یا برونگرایی ملاک نیست محتوای درون درونگرا یا برونگرا مهم است چه درونت خودت کشف کرده‌ای که نشان دهد درونگرایی خود را محو کرده‌ای یا برونگرایی که پشت سر گذاشته‌ای کسی که رشد کند از چنین ویژگی‌هایی عبور می‌کند و گرفتار این‌ها نیستند مثالی بزنم براتون کسی که غذا برا خوردن نداره درگیر خورد و خوراک مدام و معنی زندگیش خوردن اما وقتی غذا برای خوردن داشتی دیگه معنای زندگیت نیست بلکه از اون عبور کردی نه اینکه کنار گذاشتی حالا دنبال معنای بزرگتری برای زندگی خودت هستی درون گرایی و برونگرایی هم دقیقا همینه اگه تو معنای بزرگتری پیدا کنی دیگه درگیر درونگرا یا برونگرایی نیستی چون میدونی اون فقط سطح تو و مثل لباس تو فقط در نگاه اول بدردت می‌خوره درونگرایی یا برونگرایی بعد از اون دیگران می‌خوان بدونن چی دارید غیر از این دقیقا دنبال همون چیزای درونی باشید که نشان بدین عزت مند بودن و رشد و تکامل محو میکنه همه ظاهر آدم‌ها رو و بدل میکنه به ظاهر درون کمال یافته ما هرچه باشه قشنگ چه درونگرایی و چه برونگرایی
فاطمه، خواسته
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
سلام. و قت بخیر. کتاب خوبیه. از نظر علمی و تحقیقی جزییات بدن و حالات و روحیات درونگراها و برونگرا‌ها رو بررسی کرده و صحبت میکنه. من ازین کتاب خوشم اومده و توصیه میکنم درست و با تامل بخونه هر کی میتونه. چون از یه سری سو تفاهم‌ها در میاره آدم‌ها رو. مخصوصا توو شرایطی که درون گراها شاید خیلی جاها منزوی و ضد اجتماع خطاب میشن.
و البته در مورد برون گرا‌ها هم کلی سو تفاهم توو جامعه هست.
Futurist Esmaiel Rahimi
۱۳۹۸/۱۲/۲۵
با درود‌ای کتاب را می‌توان در رده آثار بزرگ رهبری و مدیریت قرار داد از جمله: رهبری ۳۶۰ درجه زا جان ماکسول. رهبران آخر غذا می‌خورند از سایمون سینک. چرا این همه مردان بی‌کفایت رهبر می‌شوند از توماس جامارو پرموزیک. آثار بزرگ حوزه رهبری؛ کوشش‌های برای ادارک سازی در حرفه‌ای‌ترین مخاطبان خود هستند.
فاطمه کوشکی
۱۳۹۹/۳/۱۹
ضمن تشکر از کتابراه، لازمست به ترجمه خوب این کتاب هم اشاره داشته باشم و همچنین گوینده عالی که به زیبایی این متن را قابل شنیدن و لذت بردن نمود. حتما این کتاب را باید خواند یا گوش داد. من دوست دارم نسخه چاپی کتاب را نیز تهیه کنم. داشتن چنین کتابهایی در قفسه کتابخانه الزامی است.
Hamid Mahdian
۱۳۹۸/۶/۴
کتاب با موضوعی عالی و گوینده با صدایی به شدت آروم و گویا و رسا و قابل درک.... حس و حال کتاب و صدای گوینده حال و روزم رو خوب کرد و کلی به عنوان شخصیتی درون‌گرا بهم اعتماد به نفس دادن... مرسی
رضوانه سیفی
۱۴۰۰/۶/۲۰
وقتی این دسته از اطلاعات رو بدست بیاریم، دیگه کمتر ادم هارو قضاوت میکنیم، کمتر بهشون برچسب میزنیم، و یاد میگیریم همدیگرو ببشتر درک کنیم و در پذیرش همدیگه بریم، به حای اینکه مدام تلاش کنیم دیگران رو تغییر بدیم.
بهارک شاه پسند
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
از شنیدن کتاب و درک لحظه لحظه افکار و عقاید نویسنده آن لذت خواهید برد. نثری روان و قابل فهم و همدلی دارد که شمارا با خود همراه خواهد کرد. این کتاب دیدگاه جدید و قابل تاملی را برایم بهمراه اورد. از کتابراه بابت آن بسیار سپاسگزارم
مریم
۱۴۰۲/۸/۲۳
سلام. کیفیت صدای این کتاب خیلی پایین هست طوری که وقتی بیرون هستم صدای راوی کتاب را نمیشنوم و همین باعث شده خیلی جذب کتاب نشوم. جز فصل اول و دوم کتاب هیچ چیز جالبی برای از نظر من نداشته است
شهناز زمانی
۱۴۰۲/۳/۴
هیچوقت فکر نمیکردم که دنیای درونگراها اینقدر جالب باشه. من با خوندن این کتاب نکات خیلی مهمی رو در مدیریت نوین فرا گرفتم که با شغلی که دارم، قطعا میتونه خیلی بهم کمک بکنه.
Majid Bahmani
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
چه خوب که هر از گاهی بتونیم تعاریفی که در ذهنمون شکل گرفته رو نگاهی بندازیم علمی تر بهش نگاه کنیم در موقعیت‌های مختلف زندگی دریافت‌های مختلفی میشه از یک موضوع مشترک داشت
arman r
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
خیلی در مورد سکوت نیست تا فصل هفت در مورد افراد برون گرا و درونگراست. اما نشون میده درونگرا‌ها پرچمشون بالاست اگر کاری و حرفه‌ای داشته باشند.
David Y
۱۳۹۸/۹/۵
کتابی بسیار پربار و علمی، ترجمه‌ای روان و صدای گوینده آرام و دلنشین، گویی که خود نگارنده اون رو بازخوانی میکنه.
محترم حلیمی
۱۴۰۲/۹/۱۹
سلام یه کم این کتاب انقد از تاریخ‌های مختلف و رویدادهای مختلف صحبت میکنه جذابیت کتاب برای گوش دادن کم میشه شبیه شنیدن اخبار هست
حمید با
۱۴۰۱/۱/۲۶
شاید این کتاب خیلی خیلی خیلی به درد ما بخوره. اگر البته بتونیم به سکوت هم به عنوان یک گزینه فکر کنیم!!!!
مشاهده همه نظرات 38

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت سکوت

برای دریافت کتاب صوتی قدرت سکوت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.