معرفی و دانلود کتاب قدرت سکوت: قدرت درونگراها در جهانی که قادر نیست از سخن گفتن باز ایستد

عکس جلد کتاب قدرت سکوت: قدرت درونگراها در جهانی که قادر نیست از سخن گفتن باز ایستد
قیمت:
69000 تومان - 7.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت سکوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت سکوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت سکوت: قدرت درونگراها در جهانی که قادر نیست از سخن گفتن باز ایستد

کتاب قدرت سکوت اثر جالب توجهی از سوزان کین است که از زاویه‌ای خاص و متفاوت به واکاوی مسئله‌ی برون‌گرایی و درون‌گرایی پرداخته. این کتاب که برنده جایزه گودریدز شده، به لیست پرفروش‌های آمازون و نیویورک‌تایمز نیز راه یافته است. (فایل این کتاب با ویراست جدید در تاریخ 1400/04/21 به‌روزرسانی شده است.)

درباره کتاب قدرت سکوت:

فرهنگ‌های گوناگون، تیپ‌های شخصیتی متفاوتی را پرورش می‌دهند. یک خلق‌و‌خوی واحد می‌تواند در یک جامعه ناپسند، و در جامعه‌ای دیگر پسندیده تلقی گردد. درباره‌ی دوگانه‌ی برونگرایی - درون‌گرایی نیز وضعیت از همین قرار است.

سوزان کین (Susan Cain) در کتاب تحسین‌برانگیز قدرت سکوت (Quiet: the power of introverts in a world that can’t stop talking)، تحقیقی گسترده و همه‌جانبه درباره‌ی تلقی فرهنگ‌های گوناگون از خلق‌وخوی اشخاص، و قضاوت آن‌ها نسبت به برون‌گرایان و درون‌گرایان انجام داده است.

در این اثر می‌خوانید که چرا افراد گوشه‌گیر و منزوی، معمولاً در فرهنگ مدرن با تمسخر و یا بی‌اعتنایی مواجه می‌شوند. سوزان کین با بهره‌گیری از زندگی بزرگان علم، هنر، سیاست، فناوری و... ، و همچنین، با تحلیل مصاحبه‌هایی که با بی‌شمار افرادِ درونگرا ترتیب داده، برای شما قدرت عظیمی را فاش ساخته که در هاله‌ی سکوت و انزوا مخفی شده است. او خواهان ستایش از سکوت در جهانِ مملو از پُرحرفی و یاوه‌گویی‌ست.

کین ثابت می‌کند بسیاری از عقایدی که مردم در جوامع مختلف درباره‌ی تیپ‌های شخصیتی متفاوت ترویج می‌کنند، علناً اشتباه و بی‌پشتوانه است. او نشان می‌دهد که چرا و تحت چه شرایطی از سکوت گوشه‌گیران برداشت‌هایی خلاف واقعیت می‌شود؛ تا جایی که این امر باعث وارد آمدن فشار روانی طاقت‌فرسایی به آنان می‌گردد.

سخن کوتاه: کتاب قدرت سکوت به شما معیارهایی جدید و شگفت‌انگیز برای قضاوت بهتر رفتارهای خود و اطرافیانتان پیشنهاد می‌کند.

افتخارات کتاب قدرت سکوت:

- نامزد جایزه گاردین
- نامزد جایزه Andrew Carnegie Medal در بخش ناداستان
- برنده‌ی جایزه گودریدز در بخش ناداستان
- حضور در لیست پرفروش‌های آمازون و نیویورک‌تایمز

نکوداشت‌های کتاب قدرت سکوت:

- درخشان، روشنگرانه و قدرتمند. (جاناتان فیلدز)

- مهربانی قدرتمند است... تنهایی به لحاظ اجتماعی سازنده است... این ایده‌های متضاد در میان استدلال‌های بسیار، سکوت را به گوشه‌ای آرام می‌برند و پیام درخشان، و تفکربرانگیز آن را جذب می‌کنند. (رزابت موس کانتر)

- کتابی حاوی اطلاعات مفید و برگرفته از تحقیقاتی جامع. (جودیت اورلف)

- تحقیقی درخشان درباره روان بشر. بدون تردید برای برون‌گراها و درون‌گراها به یک اندازه سودمند است. (مجله کرکس)

کتاب قدرت سکوت مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به رفتارشناسی و روان‌شناسی، مخاطبین اصلی این کتاب هستند.

با سوزان کین بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده‌ی آثار پرفروش، و همچنین بنیانگذار شرکت Quiet Revolution است. سوزان کین در کتاب قدرت سکوت، به روشنی نشان می‌دهد فرهنگ مدرن قدرت درونگراها را دست‌کم گرفته و آنان را به سوی انزوا سوق می‌دهد. به گفته‌ی خود کین، او تمام عمرش را در اندیشه‌ی نگارش این کتاب به سر برده بود.

در بخشی از کتاب قدرت سکوت می‌خوانیم:

سال 1939، یک شنبه‌ی عید پاک. بنای یادبود لینکلن. ماریان اندرسون یکی از خوانندگان خارق‌العاده‌ی نسل خودش، روی صحنه می‌آید، مجسمه‌ی شانزدهمین رئیس جمهور آمریکا پشت سرش خودنمایی می‌کند. زنی سلطنتی با پوستی کاراملی رنگ، به جمعیت 75,000 نفری خیره می‌شود: مردها با کلاه‌های لبه‌دار، زن‌ها با بهترین لباس روز یکشنبه، و دریای عظیمی از چهره‌های سیاه و سفید. او شروع به سخنرانی می‌کند و در حالی که صدایش اوج می‌گیرد، هر واژه را با خلوص و وضوح بیان می‌کند: کشورم متعلق به توست، سرزمین دلپذیر آزادی». جمعیت مجذوب و با چشمانی اشک‌آلود به سخنان او گوش می‌دهند. آن‌ها هرگز فکر نمی‌کردند چنین روزی فرا برسد.

و البته بدون النور روزولت چنین چیزی ممکن نبود. چندی پیش در همان سال، اندرسون برنامه‌ریزی کرده بود که در سالن کنسرت واشنگتن دی سی بخواند، اما سازمان دختران انقلاب آمریکا که مالک آن سالن بودند به خاطر نژادش به او پاسخ رد داده بودند. النور روزولت که خانواده‌اش برای این انقلاب جنگیده بودند، از سازمان دختران انقلاب آمریکا استعفاء داد و به اندرسون کمک کرد در بنای یادبود لینکلن آواز بخواند و به این ترتیب یک طوفان ملی به راه انداخت. روزولت تنها کسی نبود که اعتراض کرد، اما قدرت سیاسی را به سمت این موضوع سوق داد و در این فرآیند شهرت خود را به خطر انداخت.

برای روزولت که به نظر می‌رسید اساساً کسی نیست که بتواند نسبت به رنج و مشکلات سایر مردم بی‌تفاوت باشد، چنین عملکردهایی که نشأت یافته از وجدان اجتماعی بود، اصلاً غیرعادی نبود. اما سایرین این کار را قابل توجه می‌پنداشتند...

فهرست مطالب کتاب

یادداشت نویسنده
پیشگفتار: دو قطب شمال و جنوب خلق‌وخو
بخش اول: ایده‌آل برون‌گرا
1: ظهور رفیق دوست‌داشتنی توانمند - چگونه برون‌گرایی به ایده‌آل فرهنگی تبدیل شد
2: افسانۀ رهبری کاریزماتیک - فرهنگ شخصیت‌محور، صد سال بعد
3: وقتی همکاری خلاقیت را از بین می‌برد - ظهور تفکر گروهی جدید و قدرت کار کردن به‌تنهایی
بخش دوم: بیولوژی شما، خویشتن شما؟
4: آیا خلق‌وخوی ما سرنوشت ماست؟ - ذات، تربیت و فرضیۀ ارکید
5: فراتر از خلق‌وخو - نقش ارادۀ آزاد (و راز سخنرانی در جمع برای درون‌گراها)
6: فرانکلین سیاست‌مدار بود، اما النور بر اساس وجدان سخن می‌گفت - چرا به خون‌سردها بیش از حد بها داده می‌شود؟
7: چرا وال‌استریت سقوط کرد و وارن بافت ترقی؟ - درون‌گراها و برون‌گراها چگونه به‌شکلی متفاوت می‌اندیشند (و دوپامین تولید می‌کنند)
بخش سوم: آیا همۀ فرهنگ‌ها یک ایده‌آلِ برون‌گرا دارند؟
8: قدرت نرم - آسیایی – آمریکایی‌ها و ایده‌آلِ برون‌گرا
بخش چهارم: چگونه عشق بورزیم، چگونه کار کنیم
9: چه زمانی باید خودتان را برون‌گراتر از آنچه واقعاً هستید، نشان دهید؟
10: شکاف ارتباطی - چگونه با تیپ شخصیتی مخالف خود صحبت کنیم؟
11: پینه‌دوزها و ژنرال‌ها - چگونه بچه‌های ساکت را در جهانی که نمی‌تواند صدای آن‌ها را بشنود پرورش دهیم؟
نتیجه: سرزمین عجایب
یادداشتی در وصف فداکاری
یادداشتی درباره واژه‌های درون‌گرا و برون‌گرا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت سکوت: قدرت درونگراها در جهانی که قادر نیست از سخن گفتن باز ایستد
نویسنده
مترجمناهید سپهرپور
ناشر چاپی نشر نوین
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات391
زبانفارسی
شابک978-600-96843-1-1
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
69000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت سکوت

مهرنوش کبیری
۱۳۹۸/۸/۸
زندگی ما عمیقا با شخصیت، جنسیت و نژادمان شکل می‌گیرد و یکی از مهمترین ویژگی‌های شخصیتی «شمال و جنوب خلق و خوی»، جایی است که ما در طیف درون گرا_برون گرا قرار میگیریم. جایگاه ما در این زنجیره، بر روی انتخاب دوستان و همسرمان، طرز صحبت کردنمان، تصمیم‌های مختلفمان و همچنین چگونگی نشان دادن عشق و محبتمان تاثیر میگذارد، شغلی که انتخاب می‌کنیم و اینکه در آن شغل موفق هستیم یا نیستیم را تحت الشعاع قرار می‌دهد و همچنین بر این موارد نیز تاثیر خود را خواهد گذاشت، ما امروزه برای محدوده‌ای کوچک از سبک شخصیتی، جا باز می‌کنیم، به ما گفته شده برای برتر بودن باید جسور باشیم و برای شاد بودن باید اجتماعی باشیم، ما خودمان را به شکل ملتی برون گرا می‌بینیم و این دقیقا به همین معناست که ما این دیدگاه را که واقعا چه کسی هستیم از دست داده ایم. ما با سیستم ارزشی خاصی زندگی می‌کنیم که من نامش را ایده آل برون گرا می‌نامم، باور عموم بر این است که خود ایده آل اجتماعی، گروهی و در بین جمعیت راحت و آرام است، یک فرد برون گرا عمل را به تفکر، ریسک پذیری را به محتاط بودن و قاطعیت را به شک داشتن ترجیح می‌دهد. او سریع تصمیم می‌گیرد حتی اگر احتمال اشتباه کردنش بالا باشد، در کار تیمی موفق است و در گروه‌های مختلف به خوبی ارتباط برقرار می‌کند. درون گرایی به همراه مشتقاتش چون حساسیت، جدیت، خجالت و کم رویی در حال حاضر ویژگی یک شخصیت طبقه دومی، جایگاهی میان ناامیدی و آسیب شناسی محسوب می‌شود. برونگرایی سبک شخصیتی فوق العاده جذابی است، اما ما این ویژگی را به استانداردی سرکوبگر دعوت کرده ایم که بیشتر ما حس می‌کنیم باید از آن پیروی کنیم. سکوت قدرت درونگراهاسوزان کین
9384
۱۴۰۱/۱/۱۸
من همیشه به قدرت سکوت ایمان داشتم، از خصوصیات اخلاقی خودم هست، ونام کتاب من رو ترغیب به خریدش کرد، بعد از مطالعه‌ی نسخه نمونه تونستم با موضوع کتاب ارتباط بگیرم، ودربیشتر قسمت‌های کتاب من نتیجه رو طبق این عادت که داشتم از قبل در زندگی شخصی خودم دیده بودم، بخش‌های دیگه هم که برام تجربه‌ی جدیدی هستن ش روش تمرکز خواهم کرد، این کتاب چیزیه که من نتیجه رو دیدم، چیزی بوده که همیشه در زندگی روش تمرکز داشتم ودراطرافیان هم نتیجه این فرایند یا عکسش رو مورد توجه قرا میدادم ومقایسه این موضوع به من در تصمیم گیریها خیلی کمک میکرد پس مطالعه ش رو پیشنهاد میکنم حتمااااااا برای خواندن کتاب وقت در نظر بگیرید، واقعا کمک بزرگی میتونه باشه برای دوستانی که ازین واژه فاصله زیادی دارن
مصطفی قنبری
۱۴۰۱/۱۰/۳
قدرت سکوت بهترین عنوانی هست که میشد برای این کتاب انتخاب کرد. مطالب در خصوص برون گرایی و درون گرایی به زیبایی و صحیح بیان شده در بخشی از کتاب که نوشته شده مدیران ادارات و شرکت‌ها بیشتر از برون گراها انتخاب میشوند چیزی هست که متاسفانه در اطراف ما بسیار ملموس هست و قدرت و خلاقیت درون گراها نادیده این گرفته میشود. بنظرم کتاب ارزش خواندن دارد و میتواند دیدگاه‌ها را در مورد انسان‌ها و حتی افراد درون گرا را نسبت به خودشان به دلیل داشتن قدرت سکوتشان و ویژگی‌های ستودنی شان به طرز مثبتی تغییر بده. ممنون از نویسنده کتاب، ترجمه روان و عوامل کتابراه که چنین کتاب‌هایی رو در این نرم افزار خوب قرار میدهند💙
نگین هواری
۱۴۰۱/۴/۹
این کتاب خیلی از نظر علمی کامله و خیلی از مقاله‌ها و تحقیق‌های جالب و مستندی استفاده میکنه و خیلی از مثال‌های راجع به رابطه‌هایی که توی زندگیمون باهاشون رو به رو میشیم جالبن... مثال‌هایی درباره رابطه خانواده و بچه‌ها و و بچه‌ها با دیگر بچه‌ها و روابط عاطفی و... خیلی از مثال‌هایی که شاید یه خورده از تعدادشون ملال آور میشه ولی خوندنش خالی لطف نیست خوب شاید کمی میتونست جذاب تر باشه چون محتوای خیلی خوبی داره واین که خود نویسنده یک درونگراس و خیلی از این اتفاق‌هایی رو که برای درونگراهای شدید میوفته رو تجربه کرده حس اعتماد بیشتری به خواننده میده و قبول کردن و همزاد پنداری بیشتری رو با خودش میاره که جذابیت خودشو داره.
asal a
۱۳۹۸/۲/۳۰
متاسفانه تو جامعه ما درونگراها ارزش چندانی ندارن، واکثرا درونگراها رو مترادف می‌دونن باآدمهای خجالتی، دست وپاچلفتی، خنثی و بی‌احساس... وموقع مصاحبه‌های استخدامی هم پیش داوری می‌شن... ضمن اینکه ترجمه خانم درسا عظیمی هم خوبه و صوتی‌اش تاثیر گذارتره اگه می‌شه صوتی ترجمه خانم عظیمی رو هم بزارین.. یکی از ضعف‌های کتاب اینه که کمترراهکار عملی داره و بیشتر درونگرایان رو معرفی می‌کنه
حامد فرزانه
۱۳۹۷/۴/۲۹
اگر فکر می‌کنید اینکه نمی‌توانید در جمع صحبت کنید عیب است یا از اینکه همه شما را غیراجتماعی توصیف می‌کنند رنج می‌برید این کتاب اعتماد به نفس دوباره‌ای به شما خواهد داد. ایده‌ی اصلی این کتاب آن است که دنیا به درون گراها نیاز دارد و نباید آن‌ها را تحت فشار قرار داد تا برخلاف آنچه واقعا هستند رفتار کنند. این کتاب در یک کلام به شما می‌آموزد که «خودتان باشید.»
حسین حسین
۱۳۹۷/۵/۹
کتاب خیلی خوب تحلیل میکنه و به اندازه‌ی کافی ازش تعریف شده بنظرم.. چیزی که تو این کتاب واسه من خیلی جذاب بود جدا از موضوع اصلی کتاب اینه که با کلی از هنرمندان و سیاستمدار و.... که حتی اسمشون نمی‌نشنیده بودم اشنا شدم و مثال‌های کتاب باعث میشه اطلاعات عمومی مخاطب بالا تر بره و پی‌گیر خیلی از مثال‌هایی بشه که کتاب زده و کلی اطلاعات جانبی جذاب هم بدست بیاره.. کتاب دوست داشتنیی بود!
mojtaba aboutalebi
۱۳۹۶/۱۰/۱۷
سلام
با خواندن این کتاب متوجه شدم که من یک درونگرا هستم و رفتارهای برون گراها برایم تاحدی قابل درک شد
از نظر من کتابی شایسته و در خور مطالعه می‌باشد ترجمه متسجم و خوبی دارد. به راحتی توانستم باشخصیتهای داخل کتاب را درک کنم
Hamed Reza
۱۳۹۷/۱۰/۱۳
کتابی فوق العاده زیبا و با ارزش.
سخنرانی سوزان کین در Ted هم جالب و دیدنیست، با دیدن این سخنرانی، ارتباط بهتر و نزدیک تری با کتاب پیدا می‌کنید.
(هر کس می‌تواند بدرخشد، به شرط آنکه زیر نور مناسب قرار بگیرد.
برای یکی، نور بزرگ سالن‌ها زیبایی آفرین است؛ و برای دیگری، نور یک چراغ مطالعه)
*سوزان کین
سعید افشار
۱۳۹۶/۱۱/۲۰
به عنوان یک درونگرا بسیار خوندش برام جالب بود. تعریف‌های جالب و مطالب منسجمی داشت که نقطه قوت این کتاب هستش. اطلاعات کامل و جامع‌ای در مورد درونگراها و برونگراها بدست اوردم. ترجمه خوب و روانی هم داشت. در کل کتابی مفیدی بود که ارزش هزینه کردن و صرف وقت برای خوندش رو داره.
کاربر sha
۱۴۰۱/۶/۱۹
نویسنده ضمن تشریح وضعیت درونکراها در جامعه شغل, شغل و کسب وکار, تربیت و اموزش و تربیت, ورزش, روابط عاطفی.... راهکاهای مناسی هم به درونگراها و هم برونگراهایی که با انها در ارتباطند ارائه میکند
این کتاب با ارائه نتایج اخرین تحقیقات و با نقل داسان‌های واقعی افراد زیادی, میتوامد به خوبی دید جامعه و حتی دید خود افراد درونگرا را به درونگرایی تغیر دهد
محمد بیاتي
۱۳۹۸/۸/۱۷
موفقیت مثل غذا خوردن، هیچکس قاشق اول دوم سوم...
حتی قاشق بیستم سیر نمیشه اما وقتی قاشق ۳۰ رو برد بالا و خورد اونوقت احساس سیری میکنه...
موفقیت خورد خورد و قاشق قاشق بدست میاد
فقط ممکن برای درونگراها این قاشقا ده تا بیشتر از برونگراها باشه...

نذارید درونگرا بودنتون به این بهانه متوقفتون کنه...
حسن میرباقری
۱۴۰۲/۱/۹
اول از کتابراه تشکر میکنم و دوم از خودم بابت خوندن این کتاب فوق العاده. آشنایی با دو صفت برون گرایی و درون گرایی به طور کامل با تحقیقات جامع در این کتاب بدون هیچ قضاوتی آورده شده و ارتباط این دو رو با تمام جنبه‌های زندگی اعم از ازدواج و کار و والد بودن و روابط اجتماعی به طور بی نقص و با کلام شیوا بیان کرده
فائزه راد
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
کتاب 'قدرت سکوت' با نگاهی عمیق به قدرت و اثرات سکوت، یک سفر ذهنی فوق‌العاده است. نویسنده با داستان‌ها و مثال‌های الهام‌بخش، به خواننده ارتباط بین سکوت و قدرت را نشان می‌دهد. این کتاب به عنوان یک راهنمای پر ارزش، تلقی می‌شود که به هر فردی که به دنبال رشد شخصی و آرامش داخلی است، توصیه می‌شود.
رضوان شریفی
۱۳۹۸/۲/۱۶
این کتاب عاالی حاصل تمام عمر خانم سوزان کین هست و هیچ چی بهتر اسم کتاب نمیتونه توصیفش کنه... سکوت قدرت درونگراها در دنیایی که از سخن گفتن نمی‌ایستد. در دنیایی که شو کردن و فریاد زدن نشانه توانمندیست و قدرت تفکر و تعمق درونگراها نادیده گرفته شده
مشاهده همه نظرات 154

راهنمای مطالعه کتاب قدرت سکوت

برای دریافت کتاب قدرت سکوت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.