معرفی و دانلود کتاب در مسیر پیروزی: درس‌هایی برای رسیدن به موفقیت

عکس جلد کتاب در مسیر پیروزی: درس‌هایی برای رسیدن به موفقیت
قیمت:
۱۱۰,۴۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب در مسیر پیروزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب در مسیر پیروزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب در مسیر پیروزی: درس‌هایی برای رسیدن به موفقیت

استفان شوارتزمن، رئیس، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران شرکت بلک‌استون، یکی از بزرگترین شرکت‌های خدمات مالی در سراسر جهان، کتاب در مسیر پیروزی را با توجه به تجربیات زیسته‌ی خود تألیف نموده و در آن تمامی آنچه را که برای دستیابی به موفقیت در حوزه‌ی کسب‌وکار نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد. این کتاب در شمار پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز قرار دارد.

درباره‌ی کتاب در مسیر پیروزی

استفان شوارتزمن مصداقی از تحقق عینی رؤیای آمریکایی است: نمادی خودساخته در حوزه‌ی کاری خود، با اهدافی بشردوستانه که مدت‌هاست با خلاقیت و بینش سرشارش در راستای گسترش روابط بین افراد و کشورها فعالیت‌های بسیاری را به ثمر رسانده است. شوارتزمن در کتاب در مسیر پیروزی (What It Takes) تجربه‌ی سفر پرپیچ‌وخم خود را به مقصد فتح قله‌های موفقیت در حوزه‌ی کسب‌وکار با شما به اشتراک می‌گذارد.

شاید نام استفان شوارتزمن یا شرکت بلک‌استون به گوش شما خورده باشد. او کسی است که در ژاویه‌ی 2019 با سرمایه‌ای به ارزش 400,000 دلار شرکت مالی بلک‌استون را بنیان‌گذاری کرد و اکنون چیزی حدود 500 میلیارد دلار را در کسب‌وکار خود مدیریت می‌کند. بسیاری از مدیران بزرگ و رهبران پرآوازه در سراسر جهان به دنبال دستیابی به نظرات و تجربیات او هستند. اما پشت این چهره‌ی موفق خودساخته، فردی است که تمامی عمر خود را در آموختن و درنگ پیرامون آنچه برای دستیابی به برتری، تأثیرگذاری و موفقیت لازم است، سپری کرده و اکنون، در کتاب در مسیر موفقیت، نکات آموزنده‌ای را که از این مسیر به دست آورده است، در اختیار شما قرار می‌دهد.

توانایی منحصربه‌فرد استفان شوارتزمن برای برقراری ارتباط با دیگران و شبکه‌سازی‌های بسیار گسترده‌ای که او از میان رهبران و مؤسسات جهانی برای کمک به پیشبرد ایده‌های بزرگ تجاری خود ایجاد کرده است، در کنار تجربه‌ی غنی و موفقیت‌آمیزش در حوزه‌ی کسب‌وکار، مطالب این کتاب را به محتوایی ارزشمند و راهگشا برای کسانی که به دنبال کسب موفقیت در تجارت خود هستند تبدیل نموده است. در طی نمودن این مسیر دشوار و دستیابی به این دستاوردهای پرافتخار، نباید از تلاش‌های بشردوستانه‌ی شوارتزمن در سراسر جهان غافل بمانیم. کتاب در مسیر پیروزی دربرگیرنده‌ی درس‌هایی است که او در هر مرحله از زندگی حرفه‌ای خود آموخته است و توصیه‌های فوق‌العاده‌ای برای تمام افرادی به شمار می‌رود که در ابتدای این مسیر پرفرازونشیب قرار دارند.

کتاب در مسیر پیروزی نوشته‌ی استفان شوارتزمن و ترجمه‌ی امیرحسین فتوحی به همت نشر هورمزد تهیه و منتشر شده است.

افتخارات کتاب در مسیر پیروزی

  • در لیست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز
  • در لیست بهترین کتاب‌های آمازون در حوزه‌ی مدیریت و کسب‌وکار

نکوداشت‌های کتاب در مسیر پیروزی

  • کتاب در مسیر پیروزی اثری است که خواندن آن برای شما ضروری است. این کتاب تجربیات یکی از موفق‌ترین تجارت‌های بزرگ سی سال گذشته، بلک‌استون را در بر می‌گیرد. استفان شوارتزمن سفر خود و بلک‌استون را به قله‌های تجارت جهانی شرح می‌دهد. این کتاب مملو از بینش‌های تازه و تجربیات شخصی است که همه‌ی اقشار -از دانش‌آموزان گرفته تا مدیرعاملان- با آن ارتباط برقرار نموده و از آن یاد خواهند گرفت. (جک ولش، رئیس و مدیرعامل سابق جنرال الکتریک)

  • یک داستان واقعی از مردی که می‌تواند رؤیاها را به واقعیت تبدیل کند. (ری دالیو، بنیانگذار، مدیر ارشد اجرایی و رئیس مشترکین Bridgewater Associates)

  • کتاب در مسیر پیروزی یک گزارش الهام‌بخش است که نشان می‌دهد چگونه استفان شوارتزمن بلک‌استون را به یکی از برترین شرکت‌های مدیریت دارایی جهانی تبدیل کرد و از منابع، دانش و چشم‌انداز خود برای رهبری برنامه‌های بشردوستانه و جسورانه و همچنین ارائه‌ی مشاوره‌های قابل‌اعتماد به رهبران سیاسی در سراسر جهان استفاده کرد. (جانت یلن، رئیس سابق فدرال رزرو)

  • مجموعه‌ای از تأملات متفکرانه، برگرفته از زندگی خارق‌العاده‌ی نویسنده‌ای که اثر شگرفی از خود را در دنیای مالی، سیاست و آموزش به جا گذاشته است. شوارتزمن در این مجلد مختصر و روشنگر، چندین ویژگی کلیدی مورد نیاز برای کسب موفقیت و برتری در هر زمینه‌ای را شناسایی کرده است؛ مواردی همچون کنجکاوی خستگی‌ناپذیر، ریسک‌پذیری و توجه به جزئیات. (هنری ای کیسینجر، وزیر سابق امور خارجه و مشاور امنیت ملی ایالات متحده)

  • درس‌های زندگی استفان مرا به چالش می‌کشد تا عمیق‌تر فکر و سریع‌تر حرکت کنم. بینش او هم در مورد زندگی کاری و هم برای زندگی شخصی ما کاربرد بسیاری دارد و رهبری او همیشه اصل انجام آنچه را که درست است، تجسم داده است. استفان همه‌ی ما را به چالش می‌کشد تا رهبران بهتر، شهروندان بهتر و افراد بهتری باشیم. (مری بارا، رئیس و مدیرعامل جنرال موتورز)

کتاب در مسیر پیروزی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در حوزه‌ی تخصصی خود به‌ویژه در کسب‌وکارتان به موفقیتی چشمگیر دست پیدا کنید، توصیه‌های و تجربیات یکی از موفق‌ترین مدیران سراسر جهان را در این کتاب از دست ندهید.

با استفان شوارتزمن بیشتر آشنا شویم

استفان شوارتزمن (Stephen A. Schwarzman)، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت بلک‌استون و نیکوکار آمریکایی است که در زمینه‌ی حمایت از آموزش، فرهنگ و هنر و… فعالیت‌های ارزشمندی را به ثمر رسانده است. او مقطع کارشناسی را در دانشگاه ییل به پایان رساند و مدرک MBA خود را از دانشکده‌ی بازرگانی هاروارد دریافت نمود. این تاجر مولتی‌میلیارد و باتجربه برای مدت کوتاهی رئیس انجمن راهبردی و سیاستی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا بود. در سال 1999، شوارتزمن موفق شد جایزه‌ی لوح طلایی آکادمی دستاوردهای آمریکا را از آن خود کند.

در بخشی از کتاب در مسیر پیروزی: درس‌هایی برای رسیدن به موفقیت می‌خوانیم

با رفتن پیت و فروش شرکت، من هم می‌خواستم آن جا را ترک کنم. می‌دانستم که همیشه راهی برای پول‌درآوردن پیدا می‌کنم. به مجالی برای فکرکردن نیاز داشتم. در جنوب سنترال پارک اتاقی را در هتل ریتز کارلتون رزرو کردم. در پارک مسیری طولانی را پیاده‌روی کردم. آن‌قدر فکر کردم که درنهایت به یک راه‌حل رسیدم. به پیتر کوهن زنگ زدم و پیشنهاد دادم که یک سال دیگر هم در شرکت خواهم ماند و سپس به‌جای پیوستن به دیگر رقبا شرکت خودم را احداث خواهم کرد. با این پیشنهاد موافقت کرد. درنهایت، با وجود تمام چیزهایی که گفته بود، از این معامله به‌اندازۀ خود من استقبال کرد.

وقتی شرکت به‌طور کامل تحویل داده شد، جیم رابینسون، مدیرعامل امریکن اکسپرس، خواست من را ملاقات کند.

او گفت: «امیدوارم رابطه‌ای سودمند داشته باشیم. اما شنیدم که خیلی از این اتفاق خرسند نیستید.»

به او گفتم «چرا باید خوشحال باشم؟ جایی کار می‌کنم که اصلاً علاقه‌ای به آن ندارم.» او گفت که از گفت‌وگوی من با پیتر کوهن اصلاً خبر ندارد.

با من همدردی کرد و گفت: «بلای بزرگی به سر شما آورده‌ایم. چرا اینجا نمی‌آیید و در اتاق کناری کار نمی‌کنید؟» درست بین من و لو گرستنر خواهید بود. گرستنر بعدها رئیس بخش کارت‌های اعتباری و واحد سفر امریکن اکسپرس و سپس رئیس امریکن اکسپرس و مدیرعامل اجرایی آرجی‌آر نابیسکو و آی‌بی‌ام شد. «می‌توانید برخی معاملات امریکن اکسپرس را در دست بگیرید و به گرستنر هم امور مالی را آموزش دهید. او فرد مستعدی است.»

فهرست مطالب کتاب

موفقیت به‌دست‌آوردنی است
بخش اول: موانع را از سر راه بردارید
فصل اول: محدود نمانید
فصل دوم: همه‌چیز به هم مرتبط است
فصل سوم: پیشنهادی برای مصاحبه: به شرایط مسلط شوید
فصل چهارم: عمل‌کردن بهترین راه برای یادگیری است
فصل پنجم: هیچ معامله‌ای عادی نیست
فصل ششم: پول در شرایط بد راه‌حل خوبی نیست
بخش دوم: به دنبال آرزوهای ارزشمند بروید
فصل هفتم: هرچقدر مسئله دشوارتر باشد، رقابت تنگاتنگ‌تر خواهد بود
فصل هشتم: یک بار تماس بگیرید، سپس به تماس‌هایتان ادامه دهید
فصل نهم: جایی بروید که دیگران نیستند
فصل دهم: فرصت‌های نادر را از دست ندهید
فصل یازدهم: چرخه‌ها: سرمایه‌گذاری در اوج و کف بازار
فصل دوازدهم: امور مالی جای افراد مسن و شجاع نیست
فصل سیزدهم: ضرر نکنید!!! توسعۀ فرایند سرمایه‌گذاری
فصل چهاردهم: دست بجنبانید
بخش سوم: تمام جوانب را در نظر بگیرید
فصل پانزدهم: توسعه
فصل شانزدهم: در صورت نیاز کمک بخواهید
فصل هفدهم: کارآفرینی: هیچ‌کس چیزی راجع‌ به سختی‌های آن به شما نخواهد گفت
فصل هجدهم: به صداهای مخالف توجه کنید
فصل نوزدهم: تأخیر در انجام معامله فاجعه می‌آفریند
فصل بیستم: تحولی دیگر
بخش چهارم: پیش به‌سوی موفقیت
فصل بیست‌ویکم: خودتان را با شرایط وفق دهید
فصل بیست‌ودوم: تعهد
فصل بیست‌وسوم: وقتی کشور از شما کمک می‌خواهد، درخواستش را رد نکنید
فصل بیست‌وچهارم: مأموریتی برای بهترشدن
سخن آخر
25 قانون برای کار و زندگی
تقدیر و تشکر
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب در مسیر پیروزی: درس‌هایی برای رسیدن به موفقیت
نویسنده
مترجمامیرحسین فتوحی
ناشر چاپینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات480
زبانفارسی
شابک978-622-725143-2
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب در مسیر پیروزی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب در مسیر پیروزی

برای دریافت کتاب در مسیر پیروزی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.