معرفی و دانلود کتاب صوتی کنترل وزن با قدرت کلمات: استفاده از خودگویی برای تحول رابطه با غذا و بدن

عکس جلد کتاب صوتی کنترل وزن با قدرت کلمات: استفاده از خودگویی برای تحول رابطه با غذا و بدن
قیمت:
۴۴۹۰۰ 22450 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کنترل وزن با قدرت کلمات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کنترل وزن با قدرت کلمات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کنترل وزن با قدرت کلمات: استفاده از خودگویی برای تحول رابطه با غذا و بدن

نه باشگاه‌ها و نه رژیم‌های لاغری! هیچ‌کدام کمکی به شما نمی‌کنند. اگر به دنبال راحت‌ترین، کوتاه‌ترین و البته کم‌هزینه‌ترین روش لاغری هستید با کارن آر. کوئینگ همراه شوید تا در کتاب صوتی کنترل وزن با قدرت کلمات، راز تناسب اندام همیشگی را به شما بیاموزد. او شما را با قدرت جادویی خودگویی و تأثیرات آن بر سلامتی آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی کنترل وزن با قدرت کلمات

تابه‌حال از تأثیر «کلام» بر قانون جذب مطالب زیادی خوانده و شنیده‌اید. حتی ممکن است از جملات مثبت و انگیزشی برای رسیدن به شادی، خوشبختی و ثروت استفاده کرده‌ باشید اما آیا تاکنون درمورد تأثیر جملات روزمره بر روی سلامتی و تناسب اندام خود چیزی شنیده‌اید؟ کارن آر. کوئنیگ (Karen R. Koenig) در کتاب صوتی کنترل وزن با قدرت کلمات (Words to Eat) نشان می‌دهد که سازوکار جسمانی و حتی زیبایی بدنتان بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید، تحت تأثیر کلام شما قرار دارد.

کارن آر. کوئنیگ به شما ثابت می‌کند که قدرت ذهن و نیرویی که با کلمات خود ساطع می‌کنید از هر ابزار ورزشی نیرومندتر است. باور نمی‌کنید؟ کافی است به کتاب صوتی کنترل وزن با قدرت کلمات سری بزنید تا به شما بیاموزد که باید قبل از شروع هر برنامه‌ی ورزشی یا غذایی، ذهنیت و دیدگاهتان را درمورد ظاهری که دارید اصلاح کنید. این کتاب به شما می‌آموزد که بدون خارج شدن از خانه یا تحمل رژیم‌های سفت‌و‌سخت، می‌توانید به اندام مطلوب خود برسید؛ به همین راحتی!

دیگر وقت آن رسیده که به کمک جملات و خودگویی‌های مثبت با غذا آشتی کنید! به جای اینکه غذا خوردن را مقصر اضافه وزن خود بدانید یا خود را از خوردن خوراکی‌ها لذیذ محروم کنید، بهتر است به کمک کارن آر. کوئنیگ دیدگاهتان را درمورد غذا تغییر داده و با تغذیه‌ی سالم به نتایج مطلوب‌تری برسید. یادتان باشد، هیچ اندام زیبایی بدون سلامت روانی پایدار نیست. پس دست از سرزنش خود بردارید و با گفت‌و‌گوهای ذهنی مثبت سلامت روحی و جسمی را در کنار هم تجربه کنید.

فراموش نکنید که شخصیت شما بسیار فراتر از ظاهری است که امروز دارید. بدن سالم تنها یکی از نتایج الگوهای ذهنی مثبت است. جسم شما آینه‌ی روح شماست و اگر با چالش‌های روانی روبه‌رو هستید، نباید انتظار ظاهری مطلوب را داشته باشید. کتاب صوتی کنترل وزن با قدرت کلمات نه‌تنها شما را از هر کتاب تناسب اندامی بی‌نیاز می‌کند، بلکه مهارت‌های زندگی سالم را نیز به شما می‌آموزد.

امیر دانا و امیرحسین فتوحی کتاب حاضر را به فارسی برگردانده‌اند و انتشارات اندیشه آگاه نیز آن را به چاپ رسانده است. موسسه فرهنگ کتاب یاران فناور کتاب صوتی کنترل وزن با قدرت کلمات را منتشر کرده و با صدای علیرضا مبین به شما ارائه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی کنترل وزن با قدرت کلمات

  • راهنمایی دلسوزانه و صریح. (مایکل پی. لوین)
  • کتاب کنترل وزن با قدرت کلمات متحیرکننده است و خواننده را به سوی خودگویی آگاهانه راهنمایی می‌کند. (الیزه رسچ)
  • اثر حاضر به ما کمک می‌کند تا همه‌ی راه‌هایی که از طریق افکارمان به خود آسیب می‌زنیم را بازشناسیم و سپس ما را راهنمایی می‌کند تا آن افکار را به کلماتی دلسوزانه و حکیمانه تبدیل کنیم. (لین راسی)

کتاب صوتی کنترل وزن با قدرت کلمات مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های روانشناسی و خودسازی علاقمند هستید، کتاب صوتی کنترل وزن با قدرت کلمات را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین اگر از انواع رژیم‌های غذایی و کتاب‌های تناسب اندام خسته شده‌اید، شنیدن این کتاب را حتما امتحان کنید، چرا که حرف‌های تازه‌ای برایتان دارد!

با کارن آر. کوئنیگ بیشتر آشنا شویم

کارن آر. کوئنیگ نویسنده و متخصص روانشناسی در زمینه‌ی تغذیه و چاقی است. بیش از سه دهه است که این نویسنده‌ی سرشناس به افرادی که با رژیم غذایی خود چالش داشته‌اند، کمک کرده تا به وزن دلخواه خود دست پیدا کنند و رابطه‌ی مثبتی بین غذا و بدنشان برقرار سازند. او آثار متعددی در حوزه‌ی تغذیه منتشر کرده که بسیاری از آن‌ها به زبان‌های دیگر ترجمه شده‌اند و در زمره‌ی آثار پرفروش قرار می‌گیرند.

جملات برگزیده‌ی کتاب کنترل وزن با قدرت کلمات

  • عاقبت به همان چیزهایی که می‌گویید دست می‌یابید.
  • خودگویی الهام‌بخش حس و تمایل اقدام را در شما زنده می‌کند.
  • عشق ورزیدن به خود باید همانند تنفس، به‌صورت مداوم ادامه داشته و به بخشی از وجود شما تبدیل شود.
  • غذا خوب و بد ندارد، بلکه میزان مغذی بودن آن پایین و بالا است. غذایی که می‌خورم من را به انسانی خوب یا بد تبدیل نمی‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی کنترل وزن با قدرت کلمات می‌شنویم

تجربه من نشان می‌دهد که افکار ما بدون جهت و کلی هستند و هدف خودگویی جهت دادن به اعمال، افکار و احساسات ماست۔ خودگویی اغلب اوقات غربال نشده و شامل قضاوت در مورد خود است، مثلاً «خیلی چاق و حال به‌هم زنم» یا «خیلی خوبم که توانستم از وسوسه خوردن آن غذای چرب‌وچیلی در اداره خلاص شوم». در مقابل، افکار اغلب اوقات حول یک موضوع هستند، مثلاً تفکر و تجسم بدن یا ظرف غذا. حتی ممکن است غرق در تفکرات پیرامون یک غذای خاص شویم، یعنی به ظاهرش بو و طعم آن فکر کنیم، اما هنوز وارد خودگویی نشده باشیم.

نمی خواهم در مورد تفاوت میان افکار و خودگویی زیاده‌گویی کنم و هدفم این نیست که تفاوت دقیق میان این دو را نشان دهم۔ «خودگویی» به معنی دقیق، چیزی است که ما به شکلی خودآگاه یا ناخودآگاه به خود می‌گوییم. خودگویی همچنین بازتابی از افکار و احساسات ماست و به شیوه‌ای خاص، ما را در رفتار یا فکری خاص درگیر می‌کند۔ در راستای اهداف این کتاب، باید گفت که خودگویی ممکن است اشتیاق یا تنفر ما نسبت به پرخوری یا توقف خوردن پس از سیری، وزن کردن با ترازو یا کنار گذاشتن ترازو و رفتن به باشگاه یا نشستن روی نیمکت را بیان کند۔

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
مقدمه
48 دقیقه
فصل اول: قدرت خودگویی برای تغذیه، سلامتی و مراقبت بهتر از خود
42 دقیقه
فصل دوم: خودگویی چگونه ما را در مورد غذا، تناسب‌اندام و مراقبت از خود به دردسر می‌اندازد
59 دقیقه
فصل سوم: اصول خودگویی هوشمندانه
31 دقیقه
فصل چهارم: خودگویی هوشمندانه درباره زمان، چیستی، چرایی و چگونگی تغذیه
24 دقیقه
فصل پنجم: خودگویی هوشمندانه برای جلوگیری و مدیریت پرخوری و بهبودیِ پس از آن
37 دقیقه
فصل ششم: خودگویی هوشمندانه برای مراقبت از خود
50 دقیقه
فصل هفتم: خودگویی هوشمندانه برای هم‌سفرگی
54 دقیقه
فصل هشتم: با افتخار فکر کن، با افتخار حرف بزن، با افتخار عمل کن، مفتخر باش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کنترل وزن با قدرت کلمات: استفاده از خودگویی برای تحول رابطه با غذا و بدن
نویسنده
مترجمامیر دانا، امیرحسین فتوحی
راویعلیرضا مبین
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
ناشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۴۹۰۰ 22450 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کنترل وزن با قدرت کلمات

محمدرضا امیری
۱۴۰۲/۳/۸
من تا یه کتاب رو از اول تا آخر نخونم درک نکنم تمرینات و تکنیک هاشو انجام ندم نظر نمیدم پس مطمئنم این نظر بدردتون میخوره
چونکه من مثبت اندیشیم اول میخوام به نکات مثبت این کتاب بپردازم و بعد منفی:
۱. هر کسی بروی این کره خاکی گفتگو‌های درونی داره مثلِ سرزنش کردن خود، خودخوری، تحقیر و تخریب خود، که
این کتاب اومده براش راهکار داده مثال زده و تخریب درونی رو تبدیل به تشویق درونی کرده که این به عقیده شخصی من بسیییییار کارآمده
۲. من همیشه رژیم گرفتن رو نقض میکردم و میکنم چون مهمترین عاملی که میتونه روی سبک زندگی تاثیر گذار باشه ذهنیته نه عامل‌های بیرونی که این کتاب این عقیده من رو تایید کرد
۳. این کتاب ذهنیت شمارو به کل راجب به لاغر شدن عوض میکنه چون در ۲۰ سال گذشته روش‌های لاغری زیادی با عوارض بالا در تبلیغات در جامعه رواج یافته که این کتاب اون هارو هم نقض میکنه و راهکار میده
و حالا منفی:
۱. صدای خشک، خسته و بیروح صدای گوینده که از لحن‌ها بدرستی استفاده نکرده
۲. تکرار بیش از اندازه عبارت تاکییدی‌ها و توضیح کم و باعث خستگی و خواب رفتن من
۳. موزیک‌های تکراری از فصل اول تا فصل آخر
امیدوارم از تجربیات استفاده کرده باشید
اگه بدنبال لاغری هستید فقط روی سبک زندگیتون کار کنید ولی خلاصه بخوام بگم بد نیست... ☆☆
فرزانه
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
خیلی عالیه. توصیه میکنم حتما گوش بدید... من دارم گوش میدم و بعضی بخش‌ها رو هم چند بار گوش میدم.
کم نیستن کسایی که با کنترل وزنشون مشکل دارن و شاید یکی از بزرگترین دغدغه هاشونه. چون خوردن، هم رو سلامتی جسمی هم روحی و ذهنی و هم زیبایی و تناسب اندامشون تاثیر زیادی داره و راههای زیادی رفتن و اغلب شدن
مایوس و همین باعث شده احساس بدی به خودشون پیدا کنن. تو این کتاب آدم یاد می‌گیره خودش و دوست داشته باشه با وجود تمام نقص‌ها و محدودیت هاش. همون طور که بقیه هم نقص‌هایی دارن. نویسنده نمونه‌هایی از مراجعینش مثال میزنه و میگه که چطور کمکشون می‌کنه... تو افکار و احساسات آدم موقع پرخوری و قبل و بعدش دقیق میشه و میگه با چی جایگزینشون کنید. با جزئیات و ریز به ریز... اگه مرتب گوش بدید و مرتب تکرارشون کنید صد درصد نتیجه می‌گیرید هم خودآگاه و هم ناخودآگاه به سمت مناسب خوری و احترام به خودتون جلو میرید و از موفقیت خودتون غرق لذت و حس قدرت می‌شید. چقد باارزشه کار این نویسنده و امثال اون که اینقدر اهمیت میدن تحقیق میکنن سالها مطالعه می‌کنن و اینقدر خوب میتونن انتقال بدن
و به داد آدما برسن
Nadin Hosseinali
۱۴۰۲/۱/۱۵
سلام سلام، بنظر من هر شخصی که موضوعی رو بعنوان هدف در زندگیش در نظر میگیره، تلاش و کوشش بسیار جهت دست یافتن به آن هدف یکی از آیتمهای مهم محسوب میشه، تنها خواستن مهم نیست، حتما در کنار خواستن، هر شخصی موظف است آیتم مکملش یعنی تلاش و کوشش و همچنین اراده‌ی راسخ را وجود خویش تقویت کرده و بسمت هدفش حرکت کنه و برای دست یافتن به نتیجه‌ی دلخواهش، سر سختانه بجنگه. این کتاب جهت کاهش وزن، واقعا انگیزه‌ی کافی رو در من بوجود آورد، و منجر به کاهش وزن چشمگیری در من شد، یک دنیا سپاس بخاطر کتابهای فوق العاده‌ای که ارائه میدید.
مریم جعفری
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
سلام عزیزان. محتوای کتاب عالی. ترجمه و گویندگی عالی. کتاب درمورد درک کردن خودمان و نحوه خودگویی‌های ذهنی توضیح میده که چ اثراتی روی ما میذاره. من از روزی که کتاب رو خریدم دیگه خودم رو سرزنش نمیکنم و در عوض انتخاب‌های آگاهانه تر انجام میدم و هر غذایی رو نمی‌خورم. متن کتاب با تکرار جملات وارد ضمیر ناخودآگاه شما میشه بدون اینکه بخواید پس تمام کتاب رو با دقت گوش بدید.
سیمین شمس
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
این کتاب بحث روانشناختی پرخوری و یا بدخوری عصبی می‌باشد و به طبع آن راهکار نیز ارائه می‌دهد. در اینکه مشکلات تغذیه، ریشه و دلایل پنهان عصبی و روانی دارد امروزه دیگر شکی نیست! احساسات بد موجب میشود فرد بدنبال راهی برای سرکوب یا فرار از آن باشد، در افرادی که دچار تثبیت دهانی هستند، این راهکار پرخوری می‌باشد! من که قصد دارم چندبار به کتاب گوش داده و طبق راهکارهای آن عمل کنم 😁
حمید شایسته پور
۱۴۰۲/۸/۱۹
کتاب بسیار خوب و کارگشا. البته وقتی این کتاب و کتابهای خوب نظیر این رو چندین بار می‌خوانیم و سعی در انجام امور مربوط به آن می‌کنیم می‌توانیم به آرامش جسمانی و روحانی برسیم.
برخی نقدهای کتاب به نظر غیر منصفانه می‌باشد چون باید در مورد این کتاب نظر بدیم شاید برخی کتابهای زیادی در این زمینه مطالعه کرده باشند دلیل بر کیفیت پایین کتاب نیست چون نظریات دیگران را تایید کرده. ‌‌
مریم 🦋💙✨
۱۴۰۱/۹/۲۵
واقعا عالییییییی
فوق العاده مفید برای اینکه یاد بگیریم خودمون رو‌درک کنیم و با خودمون مهربان باشیم از خودمون مراقبت کنیم و به طرف زندگی متعادل و سالم حرکت کنیم بهترین کتابی بود که در مورد کاهش وزن خوندم و فهمیدم خیلی به خودم بی رحمی کردم قبلا
mahdi manzoori
۱۴۰۲/۱/۶
درسته اسم کتاب کنترل وزن با قدرت کلمات هست ولی بهتره بگم کنترل کل زندگی با قدرت کلمات، یک ماهی میشه دارم به کتاب گوش میدم نه تنها هنگام تغذیه بلکه توی بقیه جنبه‌های زندگیم هم خودکار دارم این کتاب رو تو مغزم زمزمه میکنم، اگر بگم فرمول زندگی شاد و موفق را داره یادمون میده بیراه نگفتم، گویندگی و متن ترجمه هم بی نقص و عالی هست
سروجوان
۱۴۰۲/۱/۱۳
این کتاب نه تنها راجع به مسائل مربوط به تغذیه صحبت میکنه، بلکه توانایی تغییر عادات اشتباه ما تو روابط یا هرچیز دیگه‌ای رو هم داره. من واقعا از وقتی که به این کتاب گوش کردم طرز فکرم نسبت به غذا خوردن تغییر کرده و به همین دلیل احساس بهتری نسبت به خودم دارم. برای کسایی که با رژیم‌های یویویی درگیرن به شدت پیشنهاد میکنم.
AliReza Nasabolhosseini
۱۴۰۲/۱/۷
ضرب المثلی هست که می‌گوید واژه‌ها بیشتر از گلوله‌ها آدم کشته‌اند بنابراین نباید قدرت کلمات را دست کم گرفت!
در این کتاب نویسنده تلاش کرده با استفاده از قدرت کلمات بر روی ناخودآگاه خواننده تاثیر گذاری کند و جلوی پرخوری عصبی را بگیرد. با گویندگی بسیار عالی این کتاب شنیدنی است.
ثمانه سلیمانی
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
مدتها بود فهمیده بودم این ذهن من است که باعث پرخوری من شده و خیلی دنبال رواندرمانگر خوب می‌گشتم تا درمان بشم این کتاب واقعا مثل یک معجزه بود تو زندگیم... ولی این کتاب رو باید همیشه گوش داد تا جملاتش ملکه ذهنمون بشه
متشکرم کتابراه🙏
Behnaz khodabande
۱۴۰۱/۱۱/۹
بی نظیر از هر لحاظ
اینکه یه رفتار درمانگر تحلیل میکنه علل پرخوری و بی ارادگی رو خیلی کمک کننده س که خود آگاهیتو بالا ببری و فقط متوسل به رژیم‌های غذایی نمیشی و هر بار بیشتر از قبل منزجر از بی ارتدکست نمیشی و خودتو دوست خواهی داشت
اسرا
۱۴۰۱/۹/۲۶
جدای از این که کتابی خوبی هست کتابهای صوتی این امکان رو به آدم میده در هر شرایطی ازشون استفاده کنه مخصوصا هنگام کار کردن
علی آخوندی
۱۴۰۲/۶/۲۰
واقعا کتاب خوبی هست. توصیه‌های خیلی کاربردی داشت که من به شخصه خیلی به کارم آمد. صدای خوب گوینده هم خیلی با متن کتاب همخوانی داره. باید چندین بار بهش گوش داد تا کاملا در ناخودآگاه قرار بگیره. ممنون از کتابراه
انسیه وطندوست
۱۴۰۱/۹/۲۵
بسیار عالی بود درحال کار کردن گوش کردم و نه تنها کاهش وزن خوبه بلکه عزت نفس آدم رو بالا میبره آدم با خودش دوست باشه بسیار عالیه
مشاهده همه نظرات 106

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کنترل وزن با قدرت کلمات

برای دریافت کتاب صوتی کنترل وزن با قدرت کلمات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.