معرفی و دانلود کتاب در نبردهای درونی‌ات پیروز شو: دشمن درون را شکست دهید و هدفمند زندگی کنید

عکس جلد کتاب در نبردهای درونی‌ات پیروز شو: دشمن درون را شکست دهید و هدفمند زندگی کنید
قیمت:
52000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب در نبردهای درونی‌ات پیروز شو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب در نبردهای درونی‌ات پیروز شو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب در نبردهای درونی‌ات پیروز شو: دشمن درون را شکست دهید و هدفمند زندگی کنید

اگر می‌خواهید رویاهایتان را زندگی کنید، لازم است اول دشمن درونی‌تان را بشناسید و آن را شکست دهید. داریوس فوروکس در کتاب در نبردهای درونی‌ات پیروز شو به شما می‌آموزد چطور با مهم‌ترین دشمن خود یعنی ترس‌هایتان مواجه شوید. با خواندن این کتاب خواهید دانست که چیزی به نام شانس وجود ندارد و معجزه‌ی حقیقی در وجود خود شماست.

درباره‌ی کتاب در نبردهای درونی‌ات پیروز شو

اگر بتوانید بپذیرید ترس همواره وجود دارد و هم‌زمان سعی کنید به‌خاطر این حس از تلاش برای رسیدن به اولویت‌هایتان دست برندارید، در حقیقت نیمی از راه موفقیت را طی کرده‌اید. همه‌ی ما می‌دانیم موقع ترس و اضطراب چه علائمی را در بدنمان تجربه می‌کنیم. مثلا ممکن است موقع سخن گفتن در جمع صورتمان برافروخته شود، دست‌هایمان بلرزد یا حس تنگی نفس کنیم، اما تابه‌حال از خود پرسیده‌اید که چرا چنین احساساتی بر شما غلبه می‌کنند؟ در کتاب در نبردهای درونی‌ات پیروز شو (Win Your Inner Battles)، نوشته‌ی داریوس فوروکس (Darius Foroux) با دلایل ترس و راه‌های مقابله با آن آشنا می‌شوید تا بتوانید با آمادگی کامل نبرد با این دشمن سرسخت را آغاز کنید.

امروزه با پیشرفت دنیای ارتباطات فشار اجتماعی روی افراد بیشتر شده و آن‌ها را وادار می‌کند مطابق با هنجارها رفتار کنند. همین مسئله سبب شده بسیاری از افراد مستعد از تلاش در مسیر رویاهای‌شان بترسند و به دنبال یک زندگی روتین و مورد تأیید دیگران باشند. متأسفانه از سنین کودکی به شما یاد داده‌اند طبق عرف رفتار کنید و کارهای مشخصی چون تحصیل، یافتن شغل، تهیه‌ی مسکن و... را به انجام برسانید. بی‌آنکه درباره‌ی معنای اصلی زندگی و شیوه‌ی لذت بردن از آن سخنی گفته باشند.

این دویدن‌های پی‌درپی برای جلب نظر دیگران در نهایت به ناامیدی، از بین رفتن جسارت و روحیه‌ی استقامت شما منجر می‌شود. مثلاً اگر از شغلتان راضی نباشید، این موضوع می‌تواند سلامت روحی و جسمی‌تان را به خطر بیندازد و باعث استرس و گیر افتادن در چنگال ترس شود. بااین‌حال در صورتی که تسلیم شرایط نشوید و به محدوده‌ی ترس‌هایتان قدم بگذارید، حس رهایی از ترس‌ها کمکتان می‌کند خلاقیت خود را به کار بگیرید و در مسیرهای تازه قدم بگذارید.

در کتاب در نبردهای درونی‌ات پیروز شو خواهید دید چطور می‌توانید مسئولیت افکارتان را بر عهده بگیرید، نگرانی‌هایتان را مدیریت کنید و پایبند به پیشرفت و موفقیت بمانید. در فصل‌های مختلف این کتاب درباره‌ی شیوه‌های مدیریت زمان، راه‌های افزایش ساعات مطالعه، مهارت نه گفتن، هدف‌گذاری صحیح و ده‌ها مهارت کاربردی دیگر خواهید خواند تا به بهترین فرد زندگی خودتان تبدیل شوید. کافی است نگذارید افکار تاریک و الگوهای اشتباهتان شما را به اسارت خود در بیاورند.

در نهایت خوب است بپذیرید که شما بر همه‌ی اتفاقات پیرامونتان کنترل ندارید و زمانی می‌توانید بابت یک اتفاق غمگین یا نگران باشید که مطمئن شوید صرفاً اهمال‌کاری‌تان باعث وقوع آن شده است. البته در چنین مواقعی نیز سرزنش خود تنها روحیه‌ی تلاش مجدد را در شما از بین می‌برد و فایده‌ی دیگری ندارد. بنابراین بهترین نگاه، لذت بردن از همین لحظه و تلاش برای داشتن دستاوردهای بیشتر است.

گفتنی‌ست کتاب در نبردهای درونی‌ات پیروز شو ترجمه‌ی صبا میرزاخانی است که انتشارات افرا آن را منتشر کرده و در دسترس عموم علاقمندان قرار داده است.

کتاب در نبردهای درونی‌ات پیروز شو مناسب چه کسانی است؟

اگر در پی رشد فردی و اجتماعی خود هستید و می‌خواهید در این راه قدم بگذارید، این کتاب راهنمایی مناسب است که کمک می‌کند مهارت‌های ذهنی خود را در هر زمینه‌ای ارتقا دهید.

با داریوس فوروکس بیشتر آشنا شویم

داریوس فوروکس از جمله نویسندگان پرفروش کتاب‌های خودسازی است که در این حوزه هفت عنوان کتاب تألیف کرده. از کتاب‌های پرفروش او باید به کتاب «برای آزاد بودن به چه چیز نیاز است؟» اشاره کرد. فوروکس تاکنون همکاری مستمری با نشریات معتبری چون تایمز و NBC داشته و از دیگر کتاب‌های او باید به «همین امروز انجامش بده»، «در جست‌و‌جوی عادت‌های بهتر» و «درست فکر کن» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب در نبردهای درونی‌ات پیروز شو

  • مطمئن شو بدترین دشمنت بین دو گوش‌هایت زندگی نمی‌کند. (لیارد هامیلتون)
  • ترس سرچشمه‌ی اصلی خرافات و یکی از منابع اصلی ظلم است. غلبه بر ترس، آغاز خرد است. (بِرتراند راسِل)
  • وقتی واضح است که اهداف دست‌یافتنی نیستند، اهداف را تغییر ندهید، در مراحل عمل کردن تجدید نظر کنید. (کنفوسیوس)
  • ترس مردم را بیشتر از هرچیز دیگری در دنیا ناکام می‌کند. (رالف والدو اِمِرسون)
  • از هیچ‌چیزی نمی‌ترسیدم، هیچ ترسی از شکست نداشتم. فرصتی را از دست بدهم، مگر چه می‌شود؟ (مایکل جوردن)
  • کاری که انجام می‌دهی به‌قدری بلند صحبت می‌‌کند که نمی‌توانم بشنوم چه می‌گویی. (رالف والدو اِمِرسون)
  • باید خاکریزهایی از شجاعت بسازیم تا سیلِ ترس را مهار کنیم. (مارتین لوتر کینگ جونیور)

در بخشی از کتاب در نبردهای درونی‌ات پیروز شو می‌خوانیم

غلبه بر ترس مهم است، به‌خصوص در حال حاضر. ما در دنیای ارتباطات زندگی می‌کنیم؛ جایی که در آن فشار اجتماعی از ما می‌خواهد تا مطابق با هنجارها رفتار کنیم. بسیاری از افراد مستعد، استعدادهای‌شان را با خود به گور می‌برند چون از دنبال کردن رویاهای‌شان می‌ترسند. یکی از دلایل اصلی چنین ترسی این است که آن را از دیگران یاد گرفته‌ایم. از سنین جوانی به ما یاد می‌دهند که عادی باشیم و از چرخه‌ی متعارف زندگی پیروی کنیم: جلب توجه نکنیم، تحصیل کنیم، شغل امن داشته باشیم، ازدواج کنیم و خانه بخریم. باور داریم که دنبال کردن این مسیر به‌قدری مهم است که از انجام کار دیگری وحشت داریم. مثلاً اگر شغل‌تان را دوست ندارید با استرس مداوم زندگی می‎‌کنید. این مسئله روی روحیه، جاه‌طلبی و از همه مهم‌تر بر سلامت‌تان تأثیر می‌گذارد. استرس عواقب شدیدی روی بدن‌مان دارد.

اکثر ما زندگی‌مان را با فرار از ترس سپری می‌کنیم. غلبه بر ترس آزادی‌بخش است و این آزادی جدید به شما انرژی‌ای می‌دهد تا آن را به افرادی که دوست‌شان دارید، برگردانید. خبر خوب این است که این مهارتی ساده‌‌ است اما مانند مسلط شدن بر هر مهارت به تمرین و مجموعه‌ای مناسب از ابزار نیاز دارد. همه‌چیز با یک درک شروع می‌شود: ترس، یک انتخاب است. تحقیقات نشان می‌دهد که 65 درصد افکارمان منفی هستند و مثبت اندیشیدن در دنیای امروز تقریباً شغلی تمام‌وقت است. فقط باید تلویزیون را روشن کنید، یا برنامه‌ی اخبار روی تلفن هوشمند خود را باز کنید و بلافاصله با پیام‌های ترسناک مواجه ‌شوید. می‌شنویم که اقتصاد بحرانی است، مردم کشته می‌شوند و شرکت‌ها از بین می‌روند. تا آن‌جایی که متوجه شدم لحن کلی اخبار منفی است. هر اتفاقی که می‌افتد زیبا نیست اما یک چیز مسلم است: موقعیتی که در آن قرار می‌گیریم تحت‌تأثیر عوامل خارجی نیست. ما به شرایط خودمان وابسته نیستیم، پس چرا اجازه می‌دهیم شرایط بر زندگی‌مان تأثیر بگذارد؟

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
کتاب یک - جنگ درونی
تصمیم بگیرید
با دشمن درون‌تان بجنگید
دشمن‌تان را بشناسید
چه چیزی شما را می‌ترساند؟
مسئولیت قبول کنید
بسنجید و پیشرفت کنید
نگران مسائلی نباشید که نمی‌توانید کنترل‌شان کنید
بدترین اتفاقی که می‌تواند بیفتد چیست؟
تجسم کنید
پایبند به پیشرفت باشید
کتاب دو - کنترل کردن
دست به کار شوید
اعتمادبه‌نفسی همراه با مهارت ایجاد کنید
با قدم‌های کوچک شروع کنید
وقت را هدر ندهید
هیچ تصمیم غلطی وجود ندارد
از هرچیزی یاد بگیرید
ببخشید و در ازای آن انتظار هیچ‌چیزی نداشته باشید
نه بگویید
انتظارات دیگران
مزخرفات‌ را حذف کنید
راه‌های نه گفتن
شما کسی هستید که با او وقت می‌گذرانید
مقایسه‌ی خودمان با دیگران
کتاب سه - هدف
در جست‌وجوی معنا
هدف از زندگی‌تان چیست؟
پیدا کردن هدف‌تان
در لحظه بودن و شادی را تمرین کنید
از لحظه لذت ببرید
از برآورده کردن خواسته‌های نفس‌تان دست بردارید
از فکر کردن دست بردارید
هدف تعیین کنید
ترفند پنج‌مرحله‌ای هدف‌گذاری
انواع اهداف
وقتی در رسیدن به اهداف شکست می‌خوریم چه‌کار کنیم؟
اهداف تازه‌کشف‌شده‌تان
به تکرار کردن ادامه دهید
افکار نهایی
اگر بیش‌از‌حد نگران هستید این مطلب را بخوانید
آیا زندگی‌تان را هدر می‌دهید؟
25 مورد درباره‌ی زندگی که آرزو می‌کنم ده سال پیش می‌دانستم
عجله نکنید، عقب نمی‌افتید
چطور مربی‌ها را پیدا کنیم
چطور اعتمادبه‌نفس موردنیاز برای پیروزی در زندگی را ایجاد کنیم
پنج راه پوست‌کلفت شدن تا بتوانید زندگی را با لبخند پشت سر بگذارید
چطور در سال صد عنوان کتاب بخوانیم
تقدیر و تشکر
فهرست مطالعه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب در نبردهای درونی‌ات پیروز شو: دشمن درون را شکست دهید و هدفمند زندگی کنید
نویسنده
مترجمصبا میرزاخانی
ناشر چاپیانتشارات افرا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات435
زبانفارسی
شابک978-622-92518-8-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
52000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب در نبردهای درونی‌ات پیروز شو

الهام علیزاده
۱۴۰۲/۶/۲۳
کتاب‌های داریوس فوروکس معمولا به زبانی ساده و دلنشین هست که راهکارهای خوبی به آدم میده.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب در نبردهای درونی‌ات پیروز شو

برای دریافت کتاب در نبردهای درونی‌ات پیروز شو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.