معرفی و دانلود کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در 21 روز: پلی به عمیق‌ترین تمنای وجودتان

عکس جلد کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در 21 روز: پلی به عمیق‌ترین تمنای وجودتان
قیمت:
۷۸۰۰۰ ۵۴,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در 21 روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در 21 روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در 21 روز: پلی به عمیق‌ترین تمنای وجودتان

دبی فورد روان‌شناس و مربی زندگی، در کتاب پاکسازی آگاهی در 21 روز، به معرفی یک فرایند سه‌مرحله‌ای پرداخته است و این قدرت را به شما می‌دهد تا افکار مسموم و رفتارهای مخرب را رها کنید. با عمل‌کردن به توصیه‌های این کتاب می‌توانید با رفتن به یک سفر 21 روزه در زمان حال زندگی کنید و به آرامش عمیق درونی برسید.

درباره کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در 21 روز:

این کتاب راهی است که بیست و یک شبانه‌روز را به ایجاد رابطه‌ای عمیق و عاشقانه میان روح و نیرویی بی‌کران اختصاص می‌دهد. در طی این راه با بازسازی عرفانی خود به دگرگونی عاطفی رسیده و می‌توانید با عمیق‌ترین نیروهای وجودتان اتصالی مجدد برقرار کنید. نیرویی که شما را در رسیدن به برترین تجلی وجودتان به جنب‌وجوش وامی‌دارد.

در این دوره پاکسازی می‌توانید باورها و فرضیات اشتباه گذشته را رها کرده و از طریق آشتی با خود و دیگران به رابطه ژرف میان عمیق‌ترین لایه‌های وجودی خود دست پیدا کنید. دبی فورد این سفر را فرایندی عمیق برای پاکسازی گذشته می‌داند که در کاربردی‌ترین تأثیر خود، گنج درونتان را برای شما عیان می‌سازد.

هدف کتاب پاکسازی آگاهی در 21 روز (The 21-Day Consciousness Cleanse) این است که طی این سفر عرفانی، اتصالی مجدد با عمیق‌ترین تمنای وجودتان پیدا کنید و در آن غوطه‌ور شوید. اگر چیزی بیش از آن چه را اکنون دارید می‌خواهید، باید بدانید که سزاوار آن هستید و باید به استقبال فرصت‌های جدید بروید.

هنگامی‌که به پاکسازی جسم‌تان از انبوه فشارهای گذشته می‌پردازید و بدنتان را از سموم می‌زدایید، انرژی، سرزندگی و پویایی مضاعفی می‌یابید. به همین ترتیب وقتی نفس خود را پاکسازی می‌کنید، ذهن و روحتان تصفیه می‌شود و به قدرتی بی‌نظیر، اعتمادی بی‌بدیل و آرامشی عمیق دست می‌یابید. ازاین‌رو، بهترین زمان برای بازپس‌گیری نیروی خود از دنیای بیرون و هدایت آن به درون، این لحظه و اکنون است.

همان‌طور که رنج‌ها و نفرت‌های گذشته مثل ابری بر روی ادراک شما پرده می‌افکند، پریشانی‌ها و امیال خودخواهانهٔ زمان حال نیز توانایی شما را برای انتخاب‌های درست می‌گیرد. با پاکسازی آگاهی به سفر روحانی مفرحی می‌روید که توجه شما را از دنیای بیرون برگرفته و به دنیای مقدس درون معطوف می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در 21 روز:

- یک‌بار دیگر دبی فورد یک فرایند ساده و ظریف ارائه می‌دهد تا شما را با عمیق‌ترین قسمت وجودتان در تماس قرار دهد. با انجام این فرایند می‌توانید یک زندگی معنادار و هدفمند داشته باشید. (دیپاک چوپرا - نویسنده و پزشک آمریکایی هندی)

- فوق‌العاده... مربی زندگی دبی فورد، برنامه‌ای معتبر و الهام‌بخش برای پاکسازی افکار و رفتارهای سمی برای کمک به همه در دستیابی به زندگی عاطفی‌تر، ارائه می‌دهد. این کتاب یک راهنمای 21 روزه است که تمرینات و بهره‌گیری از آن آسان است. (جودیت اورلوف - روانپزشک آمریکایی)

- زندگی به طور کامل در زمان حال، کشف رابطه حقیقی... اینها مفاهیم غیرعملی نیستند که غیرقابل‌دسترس باشند. در این کتاب جالب دبی فورد ما را در یک فرایند کشف درونی دعوت می‌کند که پوسته‌های بیرونی ما برای آشکار کردن طلای روح که در انتظار کشف است، خرد می‌شوند. (ماریان ویلیامسون - سیاست‌مدار آمریکایی)

- مهم نیست که اعتقادات معنوی کسی چه باشد، هرکسی که به توصیه‌های تجویز شده این نویسنده عمل کند، نمی‌تواند از آن بهره‌ای نبرد. پیام مشخص است و عملکرد خاص و منظمی است. من این کتاب را به هرکسی که مایل است در یک سفر بهبود روان‌شناختی و رشد معنوی شرکت کند، توصیه می‌کنم. (هارویل هندریکس - نویسنده آمریکایی)

شنیدن کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در 21 روز به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی علاقه دارید، شنیدن این کتاب برای شما مفید و لذت‌بخش خواهد بود.

دبی فورد را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده، مربی و متخصص معتبر بین‌المللی آمریکایی در زمینه تحول شخصی است که کتاب‌هایش جزو پرفروش‌ترین آثار در زمینه روان‌شناسی و توسعه فردی به شمار می‌آیند. بیش از یک میلیون نسخه از آثار این نویسنده فروخته و به 32 زبان ترجمه شده است.

دبی فورد (Debbie Ford) در رشته روان‌شناسی مدرک خود را از دانشگاه جان. اف. کندی دریافت کرد. وی در سال 2001 موفق شد جایزه بهترین استاد سال را به خاطر تلاش‌های فراوانش در زمینه روان‌شناسی و عرفان دریافت کند. دبی فورد همچنین بنیاد فورد برای «تربیت یکپارچگی وجود» را تأسیس کرد که در آن تکنیک‌های مؤثر و متفاوتی در زمینه مربیگری معرفی می‌کند. او موضوع «فرایند سایه» را نیز خلق کرد و آن را در کتاب‌ها و کارآگاه‌های خود آموزش می‌دهد.

از معروف‌ترین آثار این نویسنده برجسته می‌توان به «نیمه تاریک جویندگان نور، راز سایه، جدایی معنوی، سؤال‌های درست، بهترین سال زندگی شما و چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در 21 روز:

- اکنون‌که خواسته‌های خود را به سمت آگاهی‌تان آورده‌اید و آرزوهایتان را مشخص کرده‌اید، وقت آن است که توجه خود را معطوف آن عاملی کنید که مرموزانه و یا شاید نه‌چندان مرموزانه شما را از تحقق بخشیدن به تمنای وجودتان بازمی‌دارد.

- زمان آن رسیده که از هرچه شما را در بند نگه‌داشته است آگاه شوید.

- فقط با رهاکردن گذشته است که می‌توانید درهای قلبتان را به روی آینده‌ای تازه، الهام‌بخش و باورنکردنی بگشایید.

- باید به تمام انتخاب‌هایی که کرده و نکرده شادی و عزت‌نفس را از شما ربوده‌اند، اعتراف کنید.

- تا زمانی که خودآگاهی، یعنی دومین عامل مهم تغییر را در خود بیدار نکنید، به‌جای قدم گذاشتن در زیر نور آگاهی، به راه‌رفتن در تاریکی ادامه خواهید داد.

- هنگامی‌که نسبت به رفتارهایی که شما و شخصیت شما را شکل داده‌اند آگاه نباشید، نسبت به آنچه که هستید یا می‌توانید باشید در جهالت خواهید ماند.

در بخشی از کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در 21 روز می‌شنویم:

بدن شما عبادتگاه شماست. منزلگاه الوهیت و آرامگاهی مقدس است. بدون آن نمی‌توانید شکوه خداوند را بر روی زمین متجلی سازید. اگرچه شما بدن خود نیستید، اما از آن به‌عنوان وسیله‌ای برای بازی زندگی در این دنیا استفاده می‌کنید و گنجینه‌ای مقدس است که برای مدتی بسیار کوتاه به شما امانت‌داده‌شده است. ممکن است فکر کنید حال که چنین وسیلهٔ ارزشمندی را برای بازی زندگی در اختیار شما گذاشته‌اند، مورد تواضع و احترام قرار گرفته‌اید. ممکن است اعتقاد داشته باشید انسانی مهربان و سپاسگزار هستید و اگر فرصت زندگی و متجلی ساختن ذات یگانهٔ پروردگار به شما داده شده است، باید قدردان بوده و از بدن خود مانند هدیه‌ای باارزش نگهداری کنید. بعضی نیز ممکن است فکر کنند ازآنجاکه تنها راه ورود به این بازی همین جسمی است که در اختیارشان گذاشته شده است، باید از آن نگهداری و مراقبت کنند، آن را گرامی دارند و هر روز برای موهبتی که در اختیار دارند، شکرگزاری کنند. گاهی نیز چنین نیست و ممکن است بدنتان فقط مانند موجودی مزاحم به نظر برسد که باید به آن غذا برسانید، از آن مراقبت کنید و نگهداری کنید و خلاصه یک کار دیگر به فهرست وظایفی که باید انجام دهید اضافه کرده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
مقدمات بازی
46 دقیقه
وداع با خودی که می‌شناختید
28 دقیقه
میل به دگرگونی
22 دقیقه
وعده
19 دقیقه
تمرین
21 دقیقه
گذشته
27 دقیقه
هدیه خودشناسی
27 دقیقه
هدیه‌ی گرامی داشتن
26 دقیقه
حال
18 دقیقه
قدرت مسئولیت‌پذیری
26 دقیقه
قدرت خطر کردن
20 دقیقه
آینده
25 دقیقه
نور شناخت
23 دقیقه
نور تعالی
27 دقیقه
نور امکان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پاکسازی آگاهی در 21 روز: پلی به عمیق‌ترین تمنای وجودتان
نویسنده
مترجمالهام شریف
راویمحمد رضاعلی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۸۰۰۰ ۵۴,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در 21 روز

mahsa yousefi
۱۴۰۰/۸/۱۸
کتابی عمیق و مطالبی نسبتا سنگین داره برای درک مفاهیم بهتره در آرامش گوش کنید و یا حداقل چندبار تا ملکه‌ی ذهن بشه، من دوبار کامل گوش کردم و بازهم مشتاقم در اولین فرصت مرور کنم تمرین‌های کتاب برای آدم‌های تنبلی مثل خودم😅یکم سخته و مثل داروی تلخ میمونه مجبوری برای خوب شدن بخوری ولی کافیه بهش عمل کنی اون وقت معجزه رو درخودتون می‌بینید، من با کمک این کتاب تونستم آدم‌هایی که بهم بدی کردن خیانت کردن رو ببخشم و رها کنم و درک کنم اون آدم‌ها برای رشد و آگاهی من وارد زندگیم شدن پس ازشون ممنونم که به زندگیم اومدن
L H
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
کتابی است که این روزها دائم مشغول گوش دادن هستم. واقعا کمکم کرد که به این اشتباه زندگیم پی ببرم که درسته که من باید تلاش کنم و حرکت کنم برای زندگیم اما نیروی خدارو نباید فراموش کنم. نیروی خدا پشتوانه‌ی همه تلاشهای من باید باشه تا به نتیجه و سرانجام مطلوب برسم. با تشکر از کتابراه بابت قرار دادن این کتاب خوب در لیست کتابهای صوتی.
میلاد حسینی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
خیلی عالی هست من آموخت که هیچ چیز مثل عشق به خداوند نمی‌تونه خلأهای ما رو پر کنه و برای رسیدن برای عشق حقیقی باید به درون خود رجوع کنیم و اتصال الهی را در درون خود پیدا کنیم و گنجایش خود را برای رسیدن به این اتصال الهی افزایش دهیم
Snm S
۱۴۰۲/۶/۲۴
این کتاب برای رهایی از گذشته و زندگی در زمان اکنون و بی خیالی نصبت به آینده کمک حال خوبی هست به شرطی که تمام ۲۱ روز رو انجام بدیم فقط تنها نقدی که میشه کرد اینه که هر سه روز رو یک فصل کرده اگر هر روز در یک فصل بود مشخص تر بود و راحتتر تمرین رو میشد انجام داد و گوینده خوب بود ممنون 🙏🏻
Zahratavassoly
۱۴۰۲/۱۲/۵
خداوند به خانم دبی فورد بهترینها رو عطا بفزماید. با این قلم شیوا واگاهی وعشق وعشق وعشقی که از مطالب دریافت کردم ولذت بردم. وبرای پاکسازی خودمو اماده کردم. دودفعه شنیدم کامل ودباره میخام مرحله مرحله باهاش پاکسازی رو انجام بدم وبه سر منزل مقصود برسم به امید خدا.
Mahya Zare
۱۴۰۱/۹/۱۸
کلا همه کتاب‌های دبی فورد مطلبی برای گفتن دارند
ولی این کتاب نسبت به کتاب‌های دیگه دبی فورد مثل نیمه تاریک وجود، شجاعت و چگونه خود با عظمتی بسازیم، تاثیر گذاری کمتری داشت.
Mona Shafiei
۱۴۰۱/۱/۱۸
سلام. کتاب بسیار خوبی بود گوش دادنش رو به دوستان توصیه میکنم. گویندگی خوبی هم داشت. و حتما باید تمرینات و همراه با کتاب پیش برد تا نتیجه عالی گگرفت. موفق باشید.
Mahsa Parsae
۱۴۰۱/۷/۲۵
فقط نیمه تاریک وجود تونست توی وجودم رسوخ کنه خیلی دوسش نداشتم این اثر رو البته شجاعت هم بد نیست ولی این کتاب تکرار مکرراته با آب و تاب بیشتر
Elias Mohammadi
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
دبی فورد تو نویسندگی و روانشناسی و معنویت رتبه اول رو تو کتابراه داره به نظر من نویسنده‌ای هست که با کتاباش یه جوری مدیونش میشید
الهام محمودی
۱۴۰۱/۶/۱۹
درود بر شما، من کتابهای دبی فورد رو خییییییلی دوست دارم خصوصا این کتاب که اثر باور نکردنی در من ایجاد کرد. پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش بینظیره
امیرجعفرپیشه
۱۴۰۱/۹/۲۱
خانم دبی فورد مثل همیشه کتاب هایش عالی برای رها کردن گذشته و آمدن در لحظه حال می‌باشد. روحش شاد این نویسنده بزرگ
مینا منتظری
۱۴۰۱/۲/۷
بدون هیچ گونه نتیجه گیری. مدام منتظرتمرینی برای پاکسازی ولی فقط از جملات تکراری استفاده شده وتاثیر گذار نبود به هیچ عنوان
Ehsan Esmaili
۱۴۰۰/۷/۱۳
کتاب خوبی هست ولی بنظرم اگر کتاب اثر سایه از خانم دبی فورد رو بخوانید تاثیر خیلی بیشتری داره تا این کتاب
وحیده فاضلی
۱۴۰۰/۴/۲۴
این کتاب فوق العاده است - این کتاب واقعا مسیر درست را به زندگی من هدیه کرد. ممنون از خانم دبی فورد روحش شاد.
مریم حقی
۱۴۰۲/۲/۲۸
به نظرم دبی فورد‌ بهترین نویسنده است باهاش خیلی احساس نزدیکی میکنم و این کتاب نیز از بهترینهاست.
مشاهده همه نظرات 47

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در 21 روز

برای دریافت کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در 21 روز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.