معرفی و دانلود رایگان کتاب در ینگه دنیا اتفاق افتاد: بلایی که آمد و هنوز هست - جلد دوم

عکس جلد کتاب در ینگه دنیا اتفاق افتاد: بلایی که آمد و هنوز هست - جلد دوم
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب در ینگه دنیا اتفاق افتاد: بلایی که آمد و هنوز هست - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب در ینگه دنیا اتفاق افتاد: بلایی که آمد و هنوز هست - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب در ینگه دنیا اتفاق افتاد: بلایی که آمد و هنوز هست - جلد دوم

کتاب در ینگه دنیا اتفاق افتاد: بلایی که آمد و هنوز هست - جلد دوم نوشتۀ بهمن شهزادی، با زبانی طنز و انتقادی به بررسی عملکرد و سیاست‌های آمریکا به ویژه در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ می‌پردازد.

دربارۀ کتاب در ینگه دنیا اتفاق افتاد: بلایی که آمد و هنوز هست - جلد دوم:

نویسنده در این کتاب به صورت روزشمار تاریخ رفتارها، تصمیمات، گفته‌ها و عملکردهای دونالد ترامپ در دوران چهار سالۀ ریاست جمهوری‌اش را به باد انتقاد و تمسخر می‌گیرد و او را به دلیل سیاست‌هایش سرزنش می‌کند.

کتاب در ینگه دنیا اتفاق افتاد: بلایی که آمد و هنوز هست (The disaster that hit the US and is still there) برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مسائل سیاسی به‌خصوص سیاست بین‌الملل علاقه‌مند هستید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب در ینگه دنیا اتفاق افتاد: بلایی که آمد و هنوز هست - جلد دوم می‌خوانیم:

محور شر را یادتان هست؟ دارد بیست سالش می‌شود و از وقتی شروع شد که آن کابو رفت کاخ سفید و این اصطلاح را بر سر زبان‌ها انداخت. حالا این شیاد هم با اینکه رسماً اعلام نکرده، محور شری برای خودش و دیگران ساخته. مشکل آن است که نمی‌داند با آن‌ها بجنگد یا بلاسد!

از روسیه شروع می‌کنیم. با اینکه به‌طور کلی آمریکا (و اروپا) پوتین را دشمن خود می‌دانند این بابا او را خیلی دوست دارد، ولی اوضاع می‌تواند شبانه عوض شود اگر تحقیقاتی که دربارۀ دخالت اینترنتی روسیه در انتخابات دو سال پیش آمریکا در جریان است به زیان این رئیس‌جمهور عوضی ظهور کند. آن وقت است که باید گفت، خر بیار و باقالی بار کن!

رفتار خصمانۀ او با چین را همگان می‌دانیم و نتیجۀ جنگ تجاری را که او آغاز کرده معلوم نیست به کجاها بکشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم.

یکی از سه عضو محور شر سابق که هنوز سُر و مُر و گُنده سر جایش نشسته همان کرۀ شمالی است که این بابای بوقلمون‌صفت در آن اوایل رهبر فعلی آن جا را «مرد موشکی» نامید و کلی مسخره‌اش کرد. ولی چند ماه پیش برای خودنمایی، با او ملاقاتی نمود و یک ماچ و بوسه‌ای هم ردوبدل شد، ولی همه‌اش سطحی و ظاهری بوده و هست. حتی آن‌ها لقب گانگستر بهش دادند!

فهرست مطالب کتاب

توضیحات
مقدمه
بخش اول: چکیده‌ای از سابقه بلا
بخش دوم: سال 1397
بخش سوم: سال 1398
بخش چهارم: سال 1399

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب در ینگه دنیا اتفاق افتاد: بلایی که آمد و هنوز هست - جلد دوم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گنجور
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات113
زبانفارسی
شابک978-622-7484-00-7
موضوع کتابکتاب‌های علوم سیاسی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب در ینگه دنیا اتفاق افتاد: بلایی که آمد و هنوز هست - جلد دوم

Negar Kord
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
خوب بود ولی جلد اولش رو از کجا میتونم پیدا کنم؟
نرجس کریم پور
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
عالی بود من خیلی دوستش دارم
Mm O
۱۴۰۰/۵/۳
تقریبا خسته کننده
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب در ینگه دنیا اتفاق افتاد: بلایی که آمد و هنوز هست - جلد دوم

برای دریافت کتاب در ینگه دنیا اتفاق افتاد: بلایی که آمد و هنوز هست - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.