معرفی و دانلود کتاب دریاچه‌ مخفی

عکس جلد کتاب دریاچه‌ مخفی
قیمت:
38000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دریاچه‌ مخفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دریاچه‌ مخفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دریاچه‌ مخفی

کتاب دریاچه‌ مخفی رمانی ماجراجویانه با خیال‌پردازی‌های کودکانه است. تام و برادرش استلا، بعد از نقل مکان به خانۀ جدیدشان ماجراجویی‌های جالبی را آغاز می‌کنند. این گشت‌وگذارها به مواجه‌ی آن‌ها با اتفاقات گذشته ختم می‌شود و سفری اسرارآمیز را رقم خواهد زد. گفتنی است که این کتاب پرفروش آمازون از کارن اینگلیس توانسته جایزه‌ی Awesome Indies Book را دریافت کند.

درباره‌ی کتاب دریاچه‌ مخفی

سفر در زمان، موضوعی‌ پرتکرار در رمان‌های علمی تخیلی کودکان است اما این موضوع آشنا، در ذهن کودکان ابهاماتی دارد که پرداختن به آن با منطق ریاضی مقدور نیست. خوشبختانه در کتاب دریاچه مخفی (The Secret Lake) قرار است با بیانی سرگرم‌کننده این سفرِ خیال‌انگیز را به سبک کارن اینگلیس تجربه کنید. شخصیت‌های این اثر بعد از گم شدن سگشان، یک قایق قدیمی را در باغ پیدا می‌کنند. همین اتفاق ساده مقدمه‌‌ی سفر اسرارآمیز آن‌ها به تونل زمان می‌شود و در حقیقت آن‌ها با قایق‌رانی در دریاچه‌ مخفیِ اکتشافی‌شان به 100 سال قبل برمی‌گردند. در این سفر عجیب تام و استلا به موانع و امدادهای غیبی برمی‌خورند، در طول مسیرشان صداهایی می‌شنوند و با دوستان و دشمنان خود روبه‌رو می‌شوند. اتفاقات هر مرحله این سفر با دلهره و هیجانات کودکانه همراه است.

رمان پرفروش و برنده‌ی جایزه‌ی دریاچه‌ مخفی از نظر ژانر در شمار ادبیات کلاسیک کودکان قرار دارد. این اثر در هر فصل با رویدادهای تازه‌ای مخاطب را غافلگیر می‌کند و تنها خواندن عنوان فصل‌ها برای لمس بخشی از این هیجان کافی است. «سازندگان تونل زمان، رقص موش کورها و شبیخون زیر نور ماه» نام بعضی از فصل‌های هیجان‌انگیز کتاب دریاچه‌ی مخفی ا‌ست. پیشنهاد می‌کنیم همراه شخصیت‌های داستان باشید تا ببینید چطور رابطه بین گذشته و آینده را کشف می‌کنند.

جوایزو افتخارات کتاب دریاچه مخفی

- کتاب پرفروش آمازون
- برنده‌ی جایزه‌ی Awesome Indies Book

در نکوداشت کتاب دریاچه‌ مخفی

- کتابی فوق‌العاده که به دلیل ترکیب قوی شخصیت‌ها، هم دختران و هم پسران می‌توانند از آن استقبال کنند. فصل‌های کوتاه با روایت جذاب و تعلیق خود شما را به سرعت با آن پیش می‌برد. (لوئیز جردن، موسس مرکز مشاوره نویسندگان کتاب کودک در لندن)

کتاب دریاچه‌ مخفی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 7 تا 12 سال نوشته شده و می‌تواند مناسب کودک خیال‌پرداز پرجنب‌و‌جوش شما باشد یا حتی مناسب خود شما که در درونتان شور و شوقی برای زنده شدن خاطرات کودکی دارید. البته کتاب دریاچه‌‌ی مخفی قدرت این را هم دارد که کودک درونگرای شما را روی دنده‌ی شیطنت و خیالبافی‌های پنهانی بیندازد.

با کارن اینگلیس بیشتر آشنا شویم

کارن اینگلیس (Karen Inglis) از نویسندگان پرفروش آمازون است. جالب است بدانید منبع الهام او در داستان‌هایی چون دریاچه‌ی مخفی دو پسرش، جورج و نیک بوده‌اند.

در بخشی از کتاب دریاچه مخفی می‌خوانیم

قایق به‌راحتی سمت ساحل سُر خورد؛ استلا محکم نگهش داشته بود و تام تلوتلوخوران سوارش شد. استلا پشت سر تام داخل قایق رفت و فرمان داد: «هرکی یه پارو!» تام پاروی چپ و استلا پاروی راست را گرفت. توی آخرین سفر خانوادگی‌شان که‌ به هاید پارک رفته بودند روی دریاچه قایق‌سواری کرده بودند. حالا آن قایق‌سواری به کارشان آمده بود و چیزی نگذشت که هماهنگ باهم پارو می‌زدند.

تام گفت: «استل، به نظرت کجا داریم می‌ریم؟» مجذوب انعکاس‌های سرخ آتشینی شده بود که روی آب می‌رقصیدند و با ضربه‌ی پاروها هزارپاره می‌شدند.

استلا گفت: «واقعاً نمی‌دونم، ولی به‌زودی می‌فهمیم! از وقتی که از هنگ‌کنگ اومدیم، هیچ‌وقت این‌قدر بهم خوش نگذشته بود! عمراً هانا این چیزها باورش بشه!» تمام مدت، استلا از بالای شانه به ساحلِ آن طرف نگاه می‌کرد که به آن نزدیک‌تر می‌شدند. «دیگه چیزی نمونده!» اما انگار پاروها سنگین و سنگین‌تر می‌شدند. چند متر مانده به ساحل، از پارو ‌زدن دست کشیدند و گذاشتند قایق خودش آرام پیش برود. تلوتلوخوران از قایق پیاده شدند و آن را کامل از آب بیرون آوردند، قلب استلا از هیجان آرام و قرار نداشت. به‌خاطر جنگل کوچکی که آن جا بود چیزی دیده نمی‌شد، اما همراه وزش نسیم، صدای چند بچه به گوش استلا می‌رسید. مسیر تنگ و باریکی از میان درختان باز بود، ولی استلا به این نتیجه رسید که بهتر است از آن راه نروند.

استلا گفت: «پشت سرم بیا!» و مثل سرگروهبانی به دل جنگل زد. تام دنبالش رفت، بیلچه‌اش را به سینه چسبانده و آماده‌ی مبارزه بود. خنکای جنگل حالشان را جا آورد؛ هر دو حسابی عرق کرده بودند و دهان تام خشک شده بود. خش‌خش‌کنان چند دقیقه‌ای به راه ‌رفتن ادامه دادند. بالاخره، پرده‌ی نوری جلوی چشمشان پدیدار شد.

فهرست مطالب کتاب

1- باغبان
2- زیر تپه
3- فرار سحرگاهی
4- دریاچه‌ی مخفی
5- بچه‌ها توی باغ
6- پسر دزده
7- سازندگان تونل زمان
8- شبیخون زیر نور ماه
9- رقص موش کورها
10- بازگشت
11- نجات
12- گناهکار
13- استقبال غیرمنتظره
14- نشانه‌ی فراموش‌شده
15- چای عصرانه
16- بازدید
17- حقیقت ماجرا
18- پایان سفر
درباره‌ی نویسنده
سپاسگزاری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دریاچه‌ مخفی
نویسنده
مترجمغزال وکیلی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات107
زبانفارسی
شابک978-600-462-793-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
38000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دریاچه‌ مخفی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دریاچه‌ مخفی

برای دریافت کتاب دریاچه‌ مخفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.