معرفی و دانلود کتاب دعا و توسل برای همه نیازمندان، زائران، پناهجویان، شفاجویان و حجاج خانه‌ی خدا

عکس جلد کتاب دعا و توسل برای همه نیازمندان، زائران، پناهجویان، شفاجویان و حجاج خانه‌ی خدا
قیمت:
۳۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دعا و توسل برای همه نیازمندان، زائران، پناهجویان، شفاجویان و حجاج خانه‌ی خدا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دعا و توسل برای همه نیازمندان، زائران، پناهجویان، شفاجویان و حجاج خانه‌ی خدا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دعا و توسل برای همه نیازمندان، زائران، پناهجویان، شفاجویان و حجاج خانه‌ی خدا

کتاب دعا و توسل برای همه نیازمندان، زائران، پناهجویان، شفاجویان و حجاج خانه‌ی خدا نوشته‌ی محمدعلی فرزی خراسانی، متشکل از رهنمودها و دعاهایی از متون اسلامی قرآن و روایات است که همه‌ی انسان‌ها برای بهتر شدن حالشان به آن‌ها احتیاج دارند.

درباره‌ی کتاب دعا و توسل برای همه نیازمندان، زائران، پناهجویان، شفاجویان و حجاج خانه‌ی خدا

هیچ تردیدی نیست که انسان موجودی محدود و از نظر امور تکوینی حاکم بر نظام هستی، محکوم و مجبور است و تنها در انتخاب چگونه اندیشیدن و چگونه زیستن می‌تواند آزادنه عمل نماید که گاهی در این مسیر دچار اشتباه می‌شود. در این شرایط او نیار به کمک از سوی خالق متعال و رهنمود رهبران دارد.

از آنجا که خداوند متعال به جهت مهر و لطفش، خوشبختی انسان‌ها را دوست دارد علاوه بر عقل و وجدان که معیار حق است، پیامبران را به سوی انسان‌ها فرستاد تا به راه راست هدایت شوند و از گمراهی‌ها نجات یابند.

همه‌ی انسان‌ها برای بهتر شدن حالشان و گفتن خواسته‌های خود به پروردگار از ابزار دعا و نیایش استفاده می‌کنند؛ زیرا تنها راه نزدیک شدن به خداوند ارتباط با او از طریق دعاست. هر چقدر شما خالصانه‌تر و از سر شوق نزد پروردگار بروید احساس نزدیکی بیشتری با او خواهید داشت. در این شرایط انسان احساس سبک بالی و آرامش روح می‌کند.

شما با دعا و شکرگزاری تمام انرژی‌های منفی خود را تخلیه می‌کنید و سرشار از احساسات مثبت خواهید شد. امید است با استفاده از رهنمودها و دعاهای این کتاب برای نزدیک‌تر شدن خود به خداوند نهایت استفاده را کنید و به آرامش روح و روان برسید.

کتاب دعا و توسل برای همه نیازمندان، زائران، پناهجویان، شفاجویان و حجاج خانه‌ی خدا برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای مردم مشتاق دعا اعم از زائران، مسافران، راهیان کوی دوست، پاکدلان، گرفتاران بلاها و خطرات دنیوی و اخروی مناسب است.

در بخشی از کتاب دعا و توسل برای همه نیازمندان، زائران، پناهجویان، شفاجویان و حجاج خانه‌ی خدا می‌خوانیم:

اموری وجود دارد که اگر حاجتمند آن‌ها را رعایت کند زمینه برآورده شدن حاجتش فراهم می‌شود. گرچه در خواست حاجت ودرد دل کردن عاقلانه با خالق متعال به هر صورت حتی بدون رعایت شرایط هم، بی‌فایده نیست و ممکن است، خدای متعال به لحاظ بزرگواریش، آن را پاسخ بدهد ولی جهت اطمینان بیشتر دعاکنندگان، در متون دینی آداب و شرایطی ذکر شده که هم خود آن شرایط ارزشمندند و هم زمینه را برای برآورده شدن و ثمربخش ساختن دعا فراهم می‌کنند.

برجویندگان مراتب عالی دعا و نیایش، لازم است به این آداب توجه کنند و برای جدیت در رسیدن به مقاصد خود آن‌ها را رعایت کنند و بدانند که فوائد دعا مشروط به رعایت شرایط و رفع موانع آن است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: نکات آغازین دعا
فصل دوم: دعاهای قرآنی و چند ذکر ویژه
فصل سوم: دعاهایی از رهبران الهی
فصل چهارم: دعاهای بسیار مهم
فصل پنجم: دعا و توسل در آئینه‌ی تجربه و تاریخ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دعا و توسل برای همه نیازمندان، زائران، پناهجویان، شفاجویان و حجاج خانه‌ی خدا
نویسنده
ناشر چاپینشر روزگار
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات328
زبانفارسی
شابک978-964-374-642-1
موضوع کتابکتاب‌های نهج البلاغه و ادعیه
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دعا و توسل برای همه نیازمندان، زائران، پناهجویان، شفاجویان و حجاج خانه‌ی خدا

برای دریافت کتاب دعا و توسل برای همه نیازمندان، زائران، پناهجویان، شفاجویان و حجاج خانه‌ی خدا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.