معرفی و دانلود کتاب دنی باید چه کار کند؟

عکس جلد کتاب دنی باید چه کار کند؟
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنی باید چه کار کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنی باید چه کار کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنی باید چه کار کند؟

همه‌ی والدین در آرزوی تربیت فرزندانی با قدرت تصمیم‌گیری بالا هستند. کتاب دنی باید چه کار کند؟ نوشته‌ی آدیر لوی و گانیت لوی تمرین خوبی برای آزمون‌و‌خطای انتخاب‌های ممکن در هر موقعیت به شمار می‌آید. نویسندگان با دخیل کردن بچه‌ها در تصمیم‌گیری به‌جای دنی، قدرت انتخاب و مسئولیت‌پذیری را در کودکان پرورش می‌دهند.

درباره‌ی کتاب دنی باید چه کار کند؟

قدرت انتخاب و مسئولیت‌هایی که با خود به‌همراه می‌آورد مسئله‌هایی هستند که باید از کودکی آموخته شوند. آدیر لوی (Adir Levy) و گانیت لوی (Ganit Levy) در کتاب دنی باید چه کار کند (?What Should Danny Do) خوانندگان را دعوت می‌کنند تا در طول یک روز برای دنی تصمیم‌گیری کنند. ویژگی تعاملی این کتاب کمک می‌کند تا خوانندگان در انتخاب‌های دنی دخیل بوده و نتیجه‌ی این انتخاب‌ها را ببینند.این شگرد آموزنده، بدون هیچ آسیب و خطری قدرت انتخاب را در کودکان تقویت کرده و آن‌ها را نسبت به عواقب این انتخاب‌ها مسئول می‌کند.

امکان مشارکت در انتخاب‌های دنی و طراحی‌های هیجان‌انگیز مت سدلر (Mat Sadler) باعث افزایش جذابیت و کشش کتاب برای والدین و کودکان شده است. انتخاب‌های متفاوت دنی و خوانندگان به 9 پایان‌بندی متفاوت ختم می‌شود و خوانندگان می‌توانند هربار مسیر و انتخاب‌های مختلفی را تجربه کنند. دنی تمرین می‌کند تا یک ابرقهرمان شود، اما مهم‌ترین قدرت او نه سریع دویدن است، نه داشتن عضلات قوی و نه حتی پرواز کردن؛ بزرگ‌ترین قدرت او قدرت انتخاب است.

آدیر و گانیت لوی معتقدند نویسندگان این کتاب همان خوانندگان هستند؛ چراکه آن‌ها تصمیم می‌گیرند کدام مسیر را انتخاب کنند. یک صفحه راهنما از نشانه‌های کتاب قبل از شروع داستان وجود دارد، تا مخاطب به‌راحتی بین صفحات جابه‌جا شود. مخاطب با رسیدن به یک پایان می‌تواند به عقب بازگردد و مسیر دیگری را شروع کند.

کتاب دنی باید چه‌کار کند؟ مفاهیمی مثل تصمیم‌گیری، مسئولیت‌پذیری و روابط با افراد خانواده را آموزش می‌دهد. کودکان با خواندن این کتاب با پیامد رفتارهایشان آشنا می‌شوند و به این درک می‌رسند که هر عملی اثری به جا می‌گذارد که ممکن است یک روز از زندگی‌شان را خراب یا به بهترین روز تبدیل کند. ماجراهای دنی به ما یاد می‌دهد که مهم نیست در دنیای بیرون چه اتفاقی می‌افتد، مهم این است که ما دربرابر آن اتفاق چه عکس‌العملی نشان می‌دهیم. به‌این‌ترتیب کودک مسئولیت تمام کارهایش را بر عهده می‌گیرد و هیچوقت احساس قربانی بودن نمی‌کند.

کتاب دنی باید چه‌کار کند؟ با ترجمه‌ی دکتر لیلا کاشانی وحید و زهره مهدیان توسط انتشارات مهرسا به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌ قدرت انتخاب

انتشارات مهرسا سری کتاب‌های قدرت انتخاب را به هدف آموزش مفهوم انتخاب و تصمیم‌گیری منتشر کرده است. این مجموعه شامل سه کتاب «دارلا باید چه‌کار کند؟»، «دنی باید چه‌کار کند؟» و «دنی در مدرسه باید چه‌کار کند؟» به نویسندگی آدیر لوی و گانیت لوی است که استقلال و قدرت تصمیم‌گیری را در کودکان پرورش می‌دهد و آن‌ها را به انسان‌هایی مسئولیت‌پذیر تبدیل می‌کند.

افتخارات کتاب دنی باید چه کار کند؟

  • برنده‌ی جایزه‌ی ملی فرزندپروری (National Parenting Product Awards)
  • برنده‌ی جایزه‌ی کودک خلاق در سال 2019 (Creative Child Awards)
  • از پرفروش‌های آمازون

نکوداشت‌های کتاب دنی باید چه کار کند؟

  • این کتاب برای هر کسی که سعی دارد مسئولیت‌پذیری و قدرت انتخاب را به بچه‌ها بیاموزد، مناسب است. این کتاب را به‌شدت به همه‌ی والدین، معلمان و مدیران توصیه می‌کنم. (کاریل استریدر - مدیر مدرسه‌ی ابتدایی)

  • قدرت انتخاب یک مهارت است که نیاز به آموزش دارد. دنی باید چه‌کار کند؟ به کودکان می‌آموزد که انتخاب‌ها و تصمیمات آن‌ها می‌تواند بر زندگی‌شان تأثیر بگذارد. (الیت اروم - روان‌شناس بالینی)

  • این کتاب هیاهوی بسیاری برپا کرده است. ما بحث های کلاسی زیادی درمورد قدرت انتخاب بچه‌ها داشته‌ایم ... صحبت کرن با بچه‌ها درمورد مسئولیت‌پذیری، تصمیم‌گیری و مهربانی همیشه شگفت‌انگیز است. (الی کلارک - معلم کلاس دوم)

  • این کتاب به بچه‌ها قدرت می‌دهد تا انتخاب‌های مثبتی داشته باشند و درعین‌حال پیامدهای طبیعی انتخاب‌های منفی را به آن‌ها نشان می‌دهد. این یک منبع فوق‌العاده برای یادگیری طرز فکرِ رشد است. به‌شدت توصیه می‌کنم که آن را به کتاب‌خانه‌ی خود اضافه کنید. (ماریدا سالیناس - مشاور مدرسه‌ی ابتدایی)

  • من 7 سال است که تدریس می‌کنم و هرگز چنین استقبال شگفت‌انگیزی از یک کتاب ندیده بودم. این نکته‌ی جالبی است که ما حین خواندن کتاب متوجه می‌شویم ما فقط بر نحوه‌ی واکنش خود نسبت به اتفاقات بیرونی کنترل داریم. من همچنین عاشق رفتار والدین دنی در روزهایی هستم که دنی انتخاب خوبی نداشته و او را تشویق می‌کنند تا در روزهای بعدی تصمیم بهتری بگیرد. (کریستن لِی؛ معلم مقطع ابتدایی)

کتاب دنی باید چه کار کند؟ برای چه کسانی مناسب است؟

آموزه‌های این کتاب سرگرم‌کننده برای کودکان 3 تا 7 ساله‌ای که در آغاز راه انتخاب و تصمیم‌گیری هستند و والدینی که نگران انتخاب‌های فرزند خود در دوراهی‌های سخت هستند، مناسب است.

با آدیر لوی و گانیت لوی بیشتر آشنا شویم

آدیر و گانیت لوی زن و شوهر، والدین چهار فرزند و یک تیم نویسندگی هستند. «دنی باید چه‌کار کند؟» اولین کتاب آن‌هاست که در سال 2016 آن را نوشتند. مأموریت آن‌ها روشن بود: به کودکان بیاموزند که مهم نیست چه عوامل بیرونی در ماجرا دخیل است، این انتخاب ماست که چگونه واکنش نشان دهیم و درواقع پیامدهای انتخاب‌هایی که انجام می‌دهیم، زندگی ما را شکل می‌دهند. کتاب دیگر آن‌ها «دنی در مدرسه باید چه‌کار کند؟» نام دارد.

در بخشی از کتاب دنی باید چه کار کند؟ می‌خوانیم

بابا از من می‌پرسد:«امروز خوش گذشت، دنی؟» همه‌ی اتفاق‌هایی را که افتاده بود، برایش تعریف می‌کنم.
«توانستی از قدرت انتخاب برای بهتر کردن روزت استفاده کنی؟» با خودم فکر می‌کنم. اگر انتخاب‌های بهتری می‌کردم، می‌توانستم به پارک هم بروم و آن‌وقت بیشتر خوش می‌گذشت. می‌گویم:«بله، بابا.»
او لبخند می‌زند و من را بغل می‌کند. به من افتخار می‌کند که معنی قدرت انتخاب را فهمیده‌ام.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنی باید چه کار کند؟
نویسنده،
مترجملیلا کاشانی وحید
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات73
زبانفارسی
شابک978-600-989068-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنی باید چه کار کند؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دنی باید چه کار کند؟

برای دریافت کتاب دنی باید چه کار کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.