معرفی و دانلود کتاب دنی چه کار باید بکند؟

عکس جلد کتاب دنی چه کار باید بکند؟
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنی چه کار باید بکند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنی چه کار باید بکند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنی چه کار باید بکند؟

کتاب دنی چه کار باید بکند؟ نوشته‌ی آدیر لوی و گانیت لوی، داستانی بامزه و در عین حال آموزنده درباره دنی، یک ابر قهرمان کوچک در دنیای واقعی است که ویژگی مهم و بزرگش، قدرت تصمیم‌گیری و انتخاب‌های اوست.

موضوع کتاب دنی چه کار باید بکند؟ چیست؟

دنی بیشتر از هرچیزی در دنیا عاشق فوتبال، ابر قهرمان‌ها و نینجاهاست. او از تخته اسکیت هم خوشش می‌آید اما هنوز آن را ندارد. دنی خودش را به عنوان یک ابر قهرمان در حال آموزش به همه معرفی می‌کند زیرا بعضی از مهارت‌ها و قدرت‌های فوق‌العاده را دارد و در حال تمرین و تقویت ویژگی‌های دیگری هم هست. او می‌تواند خیلی بلند بپرد و بسیار سریع بدود، حتی عضله‌های قدرتمندی دارد و می‌تواند در انجام خریدهای خانه به مادرش کمک کند.

پدر دنی به او گفته است که مهم‌ترین و خاص‌ترین ویژگی او «قدرت انتخابش» است چون دنی با این قدرت می‌تواند انتخاب‌های متفاوتی داشته باشد و روزش را تغییر دهد.

در کتاب دنی چه کار باید بکند؟ (What Should Danny Do) 9 داستان مختلف درباره دنی وجود دارد که با نزدیک شدن به پایان هر داستان می‌توانید داستان را از اول شروع کنید و با تغییر انتخاب‌ها و تصمیمات دنی، سرانجام او و پایان هر داستان را تغییر دهید.

نویسندگان کتاب، آدیر لوی (Adir Levy) و گانیت لوی (Ganit Levy)، پیش از شروع داستان راهنمایی قرار داده‌اند تا کودکان نحوه درست مطالعه و استفاده از این کتاب را متوجه بشوند و بتوانند هم زمان با مطالعه کتاب با شخصیت‌ها بازی هم بکنند.
هر یک ازداستان‌های کتاب درباره ماجراها و اتفاقاتی است که برای دنی پیش می‌آید. کودکان با مطالعه این کتاب به خوبی با مفهوم انتخاب و تصمیم‌گیری آشنا می‌شوند و می‌آموزند که کوچک‌ترین انتخاب‌ها چه تاثیر‌هایی می‌تواند بر زندگی بگذارد.

مطالعه کتاب دنی چه کار باید بکند؟ مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب برای کودکان 3 تا 7 ساله مناسب است و ضمن آموزش مفاهیم مختلفی چون ارتباط با اعضای خانواده، تصمیم‌گیری انتخاب، بخشش، مسئولیت پذیری و... سرگرم‌کننده هم است. مطالعه کتاب دنی چه کار باید بکند؟ به دلیل داشتن داستان جذاب، تصویرهای زیبا و متن روان و سلیس، برای کودکان دبستانی هم لذت‌بخش خواهد بود.

در بخشی از کتاب دنی چه کار باید بکند؟ می‌خوانیم:

من می‌دوم و چارلی را هل می‌دهم و او را روی زمین گلی می‌اندازم. پایم به پای او گیر می‌کند و خودم هم توی گل می‌افتم.
اه...

مامان صدای داد و فریاد ما را می‌شنود و از خانه بیرون می‌آید. چارلی به او می‌گوید که من او را هل داده‌ام. مامان می‌گوید:

«دنیل جاشوئا میلر تا دو روز حق نداری در حیاط بازی کنی»

امکان ندارد. یعنی چه؟ یعنی نمی‌توانم استخر بروم یا در خانه‌ی درختی بازی کنم یا حتی پرواز کردن را تمرین کنم!

مامان من را به اتاقم می‌فرستد.

فکر می‌کنم همه‌ی قدرت‌های فوق العاده‌ام تحلیل رفته‌اند. فکر می‌کنم همه‌ی اتفاق‌های بد امروز نتیجه‌ی انتخاب‌های اشتباه خودم بوده‌اند. شاید باید مهارت انتخابم را بهتر به کار بگیرم تا فردا هم مثل امروز نشود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنی چه کار باید بکند؟
نویسنده،
مترجمپارسا مهین پور، نسرین وکیلی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات73
زبانفارسی
شابک978-600-462-551-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنی چه کار باید بکند؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دنی چه کار باید بکند؟

برای دریافت کتاب دنی چه کار باید بکند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.