معرفی و دانلود کتاب دنیای ما: خانه‌ی من

عکس جلد کتاب دنیای ما: خانه‌ی من
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای ما: خانه‌ی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای ما: خانه‌ی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای ما: خانه‌ی من

کتاب دنیای ما: خانه‌ی من نوشته‌ی آسترید دبورد، داستان آموزنده‌ی پسر بچه‌ای به نام آرشیبالد است که از زبان خودش با بیانی کودکانه داستان به دنیا آمدن و زندگیش در کنار خانواده را تعریف می‌کند. این داستان دلنشین اهمیت خانواده در زندگی را به کودکان می‌آموزد.

درباره کتاب دنیای ما: خانه‌ی من

آرشیبالد پسر کوچولویی است که با بیانی ساده داستان به دنیا آمدن و زندگیش را برای ما می‌گوید. او از لحظه‌ای که به دنیا می‌آید و روزهای بعد از آن که کم‌کم چیزهای جدید را تجربه می‌کند، صحبت می‌کند. آرشیبالد خانه‌ای که در آن زندگی می‌کند را بسیار دوست دارد، او می‌داند شاید این خانه خیلی زیبا یا بزرگ نباشد اما هیچکدام از این‌ها برای او اهمیت ندارد، چرا که او می‌داند مهم‌ترین چیز در دنیا خانواده‌ است؛ یعنی آدم‌هایی که در آن خانه همراهش زندگی می‌کنند. آن‌ها هستند که زندگی را برای او زیبا و شیرین می‌کنند نه خانه یا چیزهای دیگر.

آسترید دبورد (Astrid Desbordes) نویسنده مجموعه داستان‌های دنیای ما است که در هر جلد آن، ‌درباره یکی از موضوعات آموزنده برای خردسالان صحبت می‌کند.او در کتاب دنیای ما: خانه‌ی من (Au lit!: Une histoire d'Archibald) که یکی از جذاب‌ترین جلدهای این مجموعه است، به روایت داستانی آموزنده درباره اهمیت حضور خانواده در کنار هم می‌پردازد.

کتاب دنیای ما: خانه‌ی من مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان سنین 3 تا 7 سال آموزنده و سرگرم‌کننده است.

با آسترید دبورد بیشتر آشنا شویم

یکی از نویسندگان توانای حوزه کتاب و ادبیات کودک،‌ آسترید دبورد است. دبورد فرانسوی،‌ عموما کتاب‌های کودک خود را با موضوعاتی مثل حیوانات، زندگی روزمره،‌ اشیا، هدف‌های علمی و آموزشی می‌نویسد. از این نویسنده می‌توانید کتاب‌های دیگری مانند «خانه من»،‌ «کار مورد علاقه من» و «وقت خواب من» را هم برای کودکان بخوانید.

در بخشی از کتاب دنیای ما: خانه‌ی من می‌خوانیم

بعضی از خانه‌ها اصلاً شبیه خانه‌ی من نیستند.
مثلاً خانه‌ی هکتور پر از تابلو و وسایل تزیینی است.
خانه‌ی سم را انگار خودشان ساخته‌اند.
در خانه‌ی ماری همه‌چیز خیلی خیلی مرتب و منظم است.
و خانه‌ی ناتاشا شلوغ‌وپلوغ است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای ما: خانه‌ی من
نویسنده
مترجممطهره حیدری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462845-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنیای ما: خانه‌ی من

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دنیای ما: خانه‌ی من

برای دریافت کتاب دنیای ما: خانه‌ی من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.