معرفی و دانلود کتاب دنیای ما: وقت خواب من: دنیای ما

عکس جلد کتاب دنیای ما: وقت خواب من: دنیای ما
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای ما: وقت خواب من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای ما: وقت خواب من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای ما: وقت خواب من: دنیای ما

کتاب دنیای ما: وقت خواب من نوشته‌ی آسترید دبورد، یکی دیگر از کتاب‌های مجموعه‌‌ای جذاب و سرگرم‌کننده برای کودکان خردسال است که با تصویرگری پولین مارتن منتشر شده. پدر برای آرشیبالد کوچولو قصه می‌گوید تا بخوابد، اما انگار امشب خبری از خواب نیست و دوباره سؤال‌های زیادی ذهن پسر کوچولوی داستان را به خود مشغول کرده‌اند. فکر می‌کنید مامان و بابا چه کار می‌کنند تا آرشیبالد بخوابد؟

درباره‌ی کتاب دنیای ما: وقت خواب من

وقتی که آرشیبالد قصد ندارد بخوابد... آسترید دبورد (Astrid Desbordes) در این قسمت از داستان‌های دنیای ما با عنوان وقت خواب من (Au Lit! Une Histoire D’Archibald) ماجرای یک شب طولانی را تعریف می‌کند که ظاهراً هیچ‌کس قرار نیست بخوابد.مامان و بابا هر کاری بلدند انجام می‌دهند تا آرشیبالد را بخوابانند، اما ساعت چهار صبح شده و آرشیبالد هنوز بیدار است و مدام سؤالات گوناگونی از والدینش می‌پرسد. هر چند آرشیبالد هنوز بیدار است، اما کارهای مامان و بابا چندان هم بی‌فایده نبوده، زیرا خودشان از فرط خستگی به خواب رفته‌اند! به نظر شما بالاخره آرشیبالد می‌خوابد؟ چه سؤالاتی باعث شده بودند بی‌خوابی به سرش بزند؟

کتاب دنیای ما: وقت خواب من با ترجمه‌ی مطهره حیدری و به اهتمام نشر پرتقال به چاپ رسیده و نسخه‌ی الکترونیک آن از طریق کتابراه در اختیار علاقه‌مندان به داستان‌های خردسالان و کودکان قرار گرفته است. نقاشی‌های این کتاب جذاب مانند بقیه‌ی آثار این مجموعه توسط پولین مارتن (Pauline Martin) انجام شده‌اند.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دنیای ما

دنیای ما یک مجموعه داستان مصور نوشته‌ی آسترید دبورد است که قهرمان آن پسر کوچولویی به نام آرشیبالد می‌باشد. آرشیبالد تجربیات زندگی روزمره‌اش را با دیگران در میان می‌گذارد و در هر قسمت، داستانی آموزنده برای بچه‌ها تعریف می‌کند. او بسیار کنجکاو است و مدام تلاش می‌کند دنیای پیرامونش را بهتر بشناسد. آرشیبالد در هر قسمت از این داستان‌ها جواب سؤالات خود را پیدا می‌کند و به این طریق به بچه‌ها نیز یاد می‌دهد پاسخ پرسش‌هایشان را بیابند. «دوست من»، «علامت سؤال‌های من» و «عشق من» نام برخی از داستان‌های این مجموعه هستند.

کتاب دنیای ما: وقت خواب من مناسب چه کسانی است؟

کتاب دنیای ما: وقت خواب من یک داستان آموزنده برای خردسالان و کودکان 3 تا 7 سال است.

با آسترید دبورد و پولین مارتن بیشتر آشنا شویم

آسترید دبورد نویسنده‌ی فرانسوی تحصیلات خود را در رشته‌ی فلسفه به پایان رسانده و قبل از این‌که به نگارش کتب کودکان روی بیاورد، کتاب‌هایی درباره‌ی فلسفه و مذهب برای مخاطبان بزرگسال به رشته‌ی تحریر در آورده است. او در آثاری که برای کودکان خلق کرده، بیشتر سعی داشته به موضوعاتی مانند زندگی، حیوانات، اشیاء با هدف‌ آموزش مطالب علمی و اخلاقی بپردازد. «خواهر کوچک من»، «کار مورد علاقه‌ی من» و «عشق من» نام برخی دیگر از کتاب‌هایی هستند که در مجموعه‌ی دنیای ما منتشر شده‌اند.

پولین مارتن نویسنده و تصویرگر فرانسوی متولد 1975 در پاریس است و در زمینه‌ی طراحی گرافیک و تصویرگری کتاب‌های کودکان فعالیت می‌کند. از آثار نوشته‌شده توسط پولین مارتن می‌توان به کتاب‌های«آنچه که درباره‌ی مادرم می‌دانم (Ce Que Je Sais De Ma Maman)» و «برادر بزرگ من (Mon Grand Frere)» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب دنیای ما: وقت خواب من: دنیای ما می‌خوانیم

ساعت ده، مامان دوباره اومد تا برای آخرین بار بغلم کند و گفت: «آرشی من دیگر واقعاً باید بخوابی. اگر می‌خواهی کمی کنارت می‌مانم.»

ساعت یازده، یک چشمم را بستم و با چشم دیگرم دیدم که مامان آرام‌آرام به سمت در می‌رود.

نیمه‌شب، یک جلسه‌ی بحران در آشپزخانه برپا بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای ما: وقت خواب من: دنیای ما
نویسنده
مترجممطهره حیدری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462968-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنیای ما: وقت خواب من

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دنیای ما: وقت خواب من

برای دریافت کتاب دنیای ما: وقت خواب من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.