معرفی و دانلود کتاب دنیای ما: خواهر کوچک من

عکس جلد کتاب دنیای ما: خواهر کوچک من
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای ما: خواهر کوچک من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای ما: خواهر کوچک من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای ما: خواهر کوچک من

کتاب دنیای ما: خواهر کوچک من نوشته‌ی آسترید دبورد، داستان دلنشین پسر بچه‌ای به نام آرشیبالد را به تصویر می‌کشد که صاحب یک خواهر کوچولو می‌شود و از زبان خودش از تجربیات جالب خواهردار شدن می‌گوید. نویسنده از طریق این داستان کودکان را آماده‌ی پذیرش خواهر و برادر کوچکتر در خانواده می‌کند.

درباره کتاب دنیای ما: خواهر کوچک من

روزی پدر و مادر آرشیبالد به او خبر می‌دهند که به زودی صاحب یک خواهر می‌شود. آرشیبالد کنجکاو با این خبر با دنیای جدیدی روبه‌رو می‌شود؛ وقتی خواهرش به دنیا می‌آید او با بیان کودکانه خود از تجربیات زندگی با خواهرش می‌گوید؛ آن‌ها باهم بازی می‌کنند، مسابقه می‌دهند و باهم بزرگ می‌شوند...

آسترید دبورد (Astrid Desbordes) نویسنده مجموعه داستان‌های دنیای ما است که در هر جلد آن، ‌درباره یکی از موضوعات آموزنده برای خردسالان صحبت می‌کند. کتاب دنیای ما: خواهر کوچک من (Un amour de petite soeur) یکی از جذاب‌ترین جلدهای این مجموعه است که کودکان را آماده‌ی پذیرش خواهر و برادر کوچکتر در خانواده می‌کند و با داستانی ساده نشان می‌دهد که خواهر و برادر کوچکتر می‌تواند یک دوست و هم‌بازی خوب برای بچه‌ها باشد و زندگی آن‌ها را قشنگ‌تر از قبل کند.

کتاب دنیای ما: خواهر کوچک من مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان سنین 3 تا 7 سال آموزنده و سرگرم‌کننده است.

با آسترید دبورد بیشتر آشنا شویم

یکی از نویسندگان توانای حوزه کتاب و ادبیات کودک،‌ آسترید دبورد است. دبورد فرانسوی،‌ عموماً کتاب‌های کودک خود را با موضوعاتی مثل حیوانات، زندگی روزمره،‌ اشیا، هدف‌های علمی و آموزشی می‌نویسد. از این نویسنده می‌توانید کتاب‌های دیگری مانند «خانه من»،‌ «کار مورد علاقه من» و «وقت خواب من» را هم برای کودکان بخوانید.

در بخشی از کتاب دنیای ما: خواهر کوچک من می‌خوانیم

خواهر کوچک من با اینکه خیلی خیلی کوچک است،
گاهی وقت‌ها کلی جا می‌گیرد.
و حتی جای من را هم می‌گیرد.
ولی مامان به من گفت که در قلب پدر و مادرها کلی جا برای دوست داشتن هست.
قلب آن‌ها مثل آسمان بزرگ و پهناور است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای ما: خواهر کوچک من
نویسنده
مترجممطهره حیدری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462844-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنیای ما: خواهر کوچک من

مونا ابرهیم زاده
۱۴۰۲/۳/۲۳
داستا زیبا برای بچه‌هایی که دارن خواهر یا برادر میشن
و یا خواهر و برادر شدن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب دنیای ما: خواهر کوچک من

برای دریافت کتاب دنیای ما: خواهر کوچک من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.