معرفی و دانلود کتاب دنیای ما: دوست من

عکس جلد کتاب دنیای ما: دوست من
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای ما: دوست من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای ما: دوست من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای ما: دوست من

کتاب دنیای ما: دوست من نوشته‌ی آسترید دبورد، یک کتاب دیگر از مجموعه‌‌ای جذاب و سرگرم‌کننده برای کودکان خردسال است که تصویرگری آن را پولین مارتن بر عهده داشته. آرشیبالد کوچولو در این قسمت قصد دارد نحوه‌ی آشنایی‌ با دوست تازه‌اش را بازگو نماید. دوست او یک ویژگی منحصربه‌فرد دارد، اما چه چیز او را این‌قدر برای آرشیبالد عزیز کرده است؟

درباره‌ی کتاب دنیای ما: دوست من

دنیای آرشیبالد چه چیز کم دارد؟ یک دوست مهربان با ویژگی‌هایی خاص! آسترید دبورد (Astrid Desbordes) نویسنده‌ی کتاب‌های کودکان، در این قصه از مجموعه کتاب‌های دنیای ما تحت عنوان دوست من (Mon Ami)، یک دوست تازه برای آرشیبالد کوچولو به همراه خود آورده. گفتنی‌ست تصویرگری پولین مارتن (Pauline Martin) به جذابیت این کتاب مصور افزوده است.

داستان با روایت ماجرای ورود یک دانش‌آموز جدید به مدرسه‌ی آرشیبالد آغاز می‌شود. نام دانش‌آموز تازه‌وارد سم است و به‌‌هیچ‌وجه یک بچه‌ی معمولی نیست و با همه فرق دارد. او هیچ‌کاری را مثل بقیه‌ی بچه‌ها انجام نمی‌دهد. تفاوت سم با سایر دانش‌آموزان باعث می‌شود آرشیبالد به طرفش جذب شود، زیرا دلش می‌خواهد از رمزوراز دنیای سم سر در آورد. با او همراه شوید تا معلوم شود دوستی سم و آرشیبالد به کجا می‌رسد و چرا او این‎قدر با سایر بچه‌ها متفاوت است؟

کتاب دنیای ما: دوست من با ترجمه‌ی مطهره حیدری و به اهتمام نشر پرتقال به چاپ رسیده و نسخه‌ی الکترونیک آن از طریق کتابراه در اختیار علاقه‌مندان به داستان‌های خردسالان و کودکان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌ دنیای ما

دنیای ما یک مجموعه داستان مصور نوشته‌ی آسترید دبورد است که قهرمان آن پسر کوچولویی به نام آرشیبالد می‌باشد. آرشیبالد تجربیات زندگی روزمره‌اش را با دیگران در میان می‌گذارد و در هر قسمت، داستانی آموزنده برای بچه‌ها تعریف می‌کند. او بسیار کنجکاو است و مدام تلاش می‌کند دنیای پیرامونش را بهتر بشناسد. آرشیبالد در هر قسمت از این داستان‌ها جواب سؤالات خود را پیدا می‌کند و به این طریق به بچه‌ها نیز یاد می‌دهد پاسخ پرسش‌هایشان را بیابند. «وقت خواب من»، «علامت سؤال‌های من» و «عشق من» نام برخی از داستان‌های این مجموعه هستند.

کتاب دنیای ما: دوست من مناسب چه کسانی است؟

کتاب دوست من یک داستان آموزنده برای کودکان 3 تا 7 سال است.

با آسترید دبورد و پولین مارتن بیشتر آشنا شویم

آسترید دبورد، نویسنده‌ی فرانسوی، تحصیلات خود را در رشته‌ی فلسفه به پایان رسانده و قبل از این‌که به نگارش کتب کودکان روی بیاورد، کتاب‌هایی درباره‌ی فلسفه و مذهب برای مخاطبان بزرگسال به رشته‌ی تحریر در آورده است. او در آثاری که برای کودکان خلق کرده، بیشتر سعی داشته به موضوعاتی مانند زندگی، حیوانات، اشیاء با هدف‌ آموزش مطالب علمی و اخلاقی بپردازد. «خواهر کوچک من»، «کار مورد علاقه‌ی من» و «عشق من» نام برخی دیگر از کتاب‌هایی هستند که به قلم او به رشته‌ی تحریر درآمده‌اند.

پولین مارتن، نویسنده و تصویرگر فرانسوی، متولد سال 1975 در پاریس است و در زمینه‌ی طراحی گرافیک و تصویرگری کتاب‌های کودکان فعالیت می‌کند. از آثار نوشته‌شده توسط پولین مارتن می‌توان به کتاب‌های «آنچه که درباره‌ی مادرم می‌دانم (Ce Que Je Sais De Ma Maman)» و«برادر بزرگ من (Mon Grand Frere)» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب دنیای ما: دوست من می‌خوانیم

فردای آن روز، سَم آنجا نبود و آرشیبالد با خود گفت:
«بالاخره برگشتم به حالت قبل، فرفره‌بازی، موش و گربه، گرگم به هوا.»

ولی حقیقت نداشت.
سَم فقط یک نقطه‌ی کوچک سبزرنگ، روی نیمکت نبود.
حالا که دیگر اینجا نیست انگار جای خالی‌اش مثل یک چاله‌ی بزرگ است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای ما: دوست من
نویسنده
مترجممطهره حیدری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462969-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنیای ما: دوست من

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دنیای ما: دوست من

برای دریافت کتاب دنیای ما: دوست من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.