معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 7: جورج و اولین روز مهد کودک

عکس جلد کتاب دنیای پپا 7: جورج و اولین روز مهد کودک
قیمت:
۲۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 7: جورج و اولین روز مهد کودک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 7: جورج و اولین روز مهد کودک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 7: جورج و اولین روز مهد کودک

کتاب دنیای پپا 7: جورج و اولین روز مهد کودک هفتمین جلد از مجموعه کتاب‌های پپا پیگ است که به قلم نویل استلی و مارک بیکر نگارش یافته. در این قسمت ماجرای جورج، برادر کوچک پپا را می‌خوانید که قرار است برای اولین بار با خواهرش به مهد کودک برود.

درباره‌ی کتاب دنیای پپا 7: جورج و اولین روز مهد کودک

نویل استلی (Neville Astley) و مارک بیکر (Mark Baker) در کتاب دنیای پپا 7: جورج و اولین روز مهد کودک (George's First Day at Playgroup) ماجرای جذاب دیگری را رقم زده‌اند. داستان اینطور پیش می‌رود که قرار است جورج همراه با پپا به مهد کودک برود. پپا از اینکه باید به‌عنوان خواهر بزرگ‌تر مراقب برادرش باشد خوشحال و هیجان‌زده است. البته به نظر می‌رسد که جورج هم برای رفتن به مهد کودک بسیار خوشحال است. قصه‌ی کتاب دنیای پپا 7: جورج و اولین روز مهد کودک به آنجا می‌رسد که پپا می‌خواهد در کلاس، به جورج نقاشی کشیدن یاد بدهد. آیا او موفق می‌شود؟

نویل استلی و مارک بیکر، نویسندگان کتاب، موضوعی را دست‌مایه‌ی خلق داستان خود قرار داده‌اند که ممکن است برای بسیاری از کودکان به یک چالش اساسی تبدیل شود:‌ رفتن به مهد کودک یا مدرسه! بنابراین اگر قصد دارید کودکان خود را برای این روز مهم آماده کنید و به آن‌ها نشان دهید که رفتن به مهد کودک نه‌تنها ترسناک نیست،‌ بلکه هیجان‌انگیز و جذاب هم هست، کتاب دنیای پپا 7: جورج و اولین روز مهد کودک را برای او بخوانید. مهسا خسروی این اثر را برای نشر افق به فارسی ترجمه کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی دنیای پپا

دنیای پپا (Peppa Pig) نام یک مجموعه‌ی داستانی مصور برای گروه سنی خردسالان، به قلم نویل استلی و مارک بیکر است. پپا، شخصیت اصلی این قصه‌ها یک خوک کوچک است. او با برادرش جورج و پدر و مادرشان زندگی می‌کند و در هر جلد از این مجموعه با موقعیت‌های تازه و هیجان‌انگیزی رو‌به‌رو می‌شود. موضوع بیشتر این ماجراها، اولین تجربه‌هایی هستند که پپا به عنوان یک کودک آن‌ها را پشت سر می‌گذارد؛ تجربه‌هایی که در ابتدا ممکن است در قالب یک چالش تازه ظاهر شوند اما با قدرت مهربانی و همکاری، به یک خاطره‌ی شیرین تبدیل خواهند شد. نویسندگان این مجموعه در کنار روایت‌های شاد و تصاویر رنگی، موضوعات آموزشی ویژه‌ای را در اثر خود گنجانده‌اند و در هر قسمت ما را با شخصیت‌ها و حیوانات تازه‌ای ازجمله فیل، گورخر، بره و روباه آشنا می‌کنند. این شخصیت‌های دوست‌داشتنی هر کدام ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند و در کنار کمک به پپا برای حل چالش‌ها، نکات تازه‌ای نیز به مخاطبان خردسال این داستان‌ها می‌آموزند. «بهترین بابابزرگ دنیا»، «پپا و مهمانی پرماجرا» و «پپا به تعطیلات می‌رود» نام برخی از جلد‌های این مجموعه‌ی خواندنی هستند که توسط واحد کودک انتشارات افق به دست کودکان ایرانی رسیده‌اند.

اقتباس‌های فرهنگی از کتاب دنیای پپا

داستان‌های دنیای پپا در سال 2004 به صورت یک مجموعه انیمیشنی در اختیار مخاطبان کودک قرار گرفته است و این‌روز‌ها طرفداران زیادی در دنیا دارد. همچنین بازی ویدیویی و اسباب‌بازی‌های ساخته‌شده از ماجراهای پپا، محبوبیت زیادی میان خردسالان کسب کرده ‌است.

کتاب دنیای پپا 7: جورج و اولین روز مهد کودک برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان در رده‌ی سنی سه تا هفت سال بسیار مناسب است.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 7: جورج و اولین روز مهد کودک می‌خوانیم

خانم گازل، معلم مهدکودک پپاست. و مراقب پپا و دوست‌هایش است. خانم گازل به بچه‌ها می‌گوید جورج به مهدکودک آمده تا با آن‌ها بازی کند. بچه‌ها از دیدن برادر کوچولوی پپا خیلی ذوق می‌کنند.
پپا بلند می‌گوید: «این برادر کوچولویم، جورج است»
جورج سر تکان می‌دهد: «ها، ‌ها، ها»
سوزی می‌گوید: «کاش من هم برادر کوچولویی مثل جورج داشتم»
جورج اسباب‌بازی‌اش، آقای دایناسور، را به خانم گازل نشان می‌دهد: «خخخخ، دایاسو!»
خانم گازل با خنده می‌گوید: «وای، چقدر ترسناک است!»
پپا خوشال است که جورج می‌تواند همه را بخنداند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 7: جورج و اولین روز مهد کودک
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-353899-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 7: جورج و اولین روز مهد کودک

برای دریافت کتاب دنیای پپا 7: جورج و اولین روز مهد کودک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.