معرفی و دانلود کتاب ده درصد شادتر

عکس جلد کتاب ده درصد شادتر
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ده درصد شادتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ده درصد شادتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ده درصد شادتر

کتاب ده درصد شادتر به قلم دن هریس، پرده از اسرار تفکر و عبادت برداشته است! این اثر شگفت‌انگیز که مدیتیشن را به عنوان راه حلی جامع و کامل برای برداشتن گام‌هایی به سوی موفقیت تلقی می‌کند، در سال 2014 به عنوان نامزد جایزه گودریدز در بخش غیرداستانی برگزیده شده است و از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به شمار می‌آید.

درباره کتاب ده درصد شادتر:

مفاهیمی که پیش از این به آن‌ها باور داشته‌اید را فراموش کنید! باور ذهنی ساده لوحانه و فرهنگی را که مایه فلاکت‌تان است به باد فراموشی بسپارید! مدیتیشن راه حل نجات شماست؛ حتی اگر از انجام آن خجالت بکشید، ارزش امتحان کردن را دارد...

با جنب و جوشِ بی‌هدف، زندگی به بحرانی بی‌ارزش و همیشگی تبدیل می‌شود. هرگز قانع و راضی نخواهید بود و همیشه مثل یک کودک به دنبال چیز دیگری هستید. کتاب ده درصد شادتر (10% Happier) در یازده فصل تجربیات مردی را به شما منتقل می‌کند که او نیز همین فرآیند پوچی و بطالت را در زندگی‌اش گذرانده و اکنون از فواید مراقبه که روشی باستانی است و به کمک زندگی شتاب‌زده و مدرن امروزی آمده سخن می‌گوید.

جان‌مایه سخن کتاب ده درصد شادتر این نکته است که مدیتیشن نمی‌تواند تمام مشکلات زندگی شما را حل کند، نمی‌تواند شما را قد بلندتر جلوه دهد یا شما را روی نیمکت پارک به شکلی ناگهانی در موضع سعادت و خوشبختی قرار دهد، اما می‌تواند شما را ده درصد شادمان‌تر و راضی‌تر سازد، شاید هم کمی بیشتر!

این کتاب نتیجه تلاش چندین ساله دن هریس (Dan Harris) است که با زبان و لحنی صمیمانه از پستی‌ها و بلندی‌های زندگی‌اش سخن می‌گوید؛ از راهی که برای رسیدن به آرامش پیموده است. وی به دست‌یافتنی‌ترین شیوۀ ممکن، زندگی کردن در لحظه، آگاه بودن و رضایت داشتن و شادمان بودن را به شما می‌آموزد.

افتخارات کتاب ده درصد شادتر:

- جزو فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد
- حضور در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
- برنده‌ی جایزه The Living Now سال 2014
- نامزد جایزه بهترین کتاب غیرداستانی گودریدز سال 2014

نکوداشت‌های کتاب ده درصد شادتر:

- حیرت‌انگیز، الهام‎‌بخش و گاهی خنده‌دار! (گریچن رابین)

- این کتاب بهترین اثر در زمینه مراقبه برای افراد ناآگاه، بدبین یا صرفاً کنجکاو است. (دنیل گلمن، نویسنده کتاب هوش هیجانی و تمرکز)

- نگاهی کاملاً هوشمندانه، واضح، شجاعانه و کاملاً شخصی؛ زیرا تجربیات زیسته نویسنده را به شما منتقل می‌کند. (الیزابت گیلبرت، نویسنده کتاب بخور، دعا کن، عشق کن)

خواندن کتاب ده درصد شادتر به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر حقیقتاً خواهان تغییر سبک و روش زندگی‌تان هستید و در جستجوی الگویی برای یافتن آرامش درونی می‌گردید، کتاب خارق‌العاده ده درصد شادتر را از دست ندهید. همچنین تمام علاقمندان آثار خودیاری و مدیتیشن از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

با دن هریس بیشتر آشنا شویم:

او کمک مجری برنامه «خط شب» و برنامه آخر هفته‌های «صبح بخیر آمریکا» در شبکه خبری اِی بی سی است. او پیش‌تر نیز مجری برنامه یکشنبه شب‌های «اخبار جهان» بود. هریس پیوسته در آماده‌سازی محتوا برای برنامه‌های تلویزیونی فعالیت داشته و در جای‌جای جهان گزارش تهیه کرده است. از پوشش خبری جنگ در افغانستان و عراق و بین اسرائیل و فلسطین گرفته تا گزارشاتی تحقیقاتی در هائیتی، کمبوجیه و کنگو. وی چندین سال را نیز به پوشش رخدادهای معنویِ آمریکا و تمرکز بر جامعه پروتستان‌ها گذراند؛ جامعه ای که علی رغم غیر مذهبی بودنِ آشکارِ دن، با او با مهربانی برخورد کردند. کتاب حاضر نخستین اثر تألیفی وی است.

در بخشی از کتاب ده درصد شادتر می‌خوانیم:

وقت‌هایی که در افکار مختلف غرق نمی‌شدم، مدام به این فکر می‌کردم که چقدر زمان برای ادامه این کار باقی مانده. تا تمام شدنِ این کارِ سخت جانم به لبم می رسید. مثل یک قسمت از سریال "خانواده‌ی سیمپسون‌ها" بود که رکورد طولانی ترین سکسکه را نشان می داد. جایی در این سریال فردی که سکسکه می زد، پس از گذشت مدتی طولانی که سکسکه‌اش متوقف نشده بود گفت: "منو بکش!" پس از پایان ده دقیقه مدیتیشن، فکم مثل سنگ خشک می‌شد. این کار مرا یاد یکی از گربه هایمان به نام استیو که به شدت درد لثه داشت می‌انداخت که چه‌طور در هنگام درد مثل دیوانه‌ها شروع به دویدن می‌کرد. من هم مثل او به محض این‌که زمان تمام می‌شد و گوشی ام زنگ می زد، مثل برق از جایم می‌پریدم؛ انگار که جسمم را از آشوب و اغتشاش افکارم بیرون کشیده باشم.

همیشه مجسمه‌ای از بودا که صورتی بشاش و سری گرد داشت، روبه‌روی رستوران‌های چینی و چشمه‌های آب گرم قرار داشت. (البته بعد ها فهمیدم که "بودای خندان" در واقع یک تارکِ دنیا و زاهدی چینیِ قرون وسطایی ست که با بودای تاریخی در تصورات غربی‌ها که تنها یک وعده غذا در طول روز می‌خورده و چیزی جز پوست و استخوان نبوده، ترکیب شده.) تصویرِ او روی تیشرت هایی که در فروشگاه باشگاه بدنسازی ام به فروش می رفت نیز وجود داشت. کلمه ی "ذِن" با کلمه ی "آرامش" هم معنا شده بود اما تمامِ این‌ها تبلیغاتی دروغین بودند. مدیتیشنِ بودا بسیار دشوار بود. البته علی رغم تمام سختی هایش، ارمغان بزرگی به همراه داشت: یک شیوه ی حقیقی برای رام ساختنِ ذهن بازیگوش، حتی برای یک لحظه. مثل این بود که بخواهی این میمون شر و بازیگوشِ کوچک را فریب بدهی و حواسش را به چیزی پرت کنی تا کمی آرام بگیرد و بنشیند. برخلاف تله که شیوه ای کاربردی ارائه نمی داد، مدیتیشن درمانی واقعی را ارائه می کرد؛ یک راهِ فرار موقت از آن خود درگیری ها. شاید ناخوشایند بوده باشد اما بهترین و تنها راه حلی بود که تا به حال شنیده بودم.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجم
سخن آغازین
سخن نویسنده
مقدمه
فصل اول: تنگی نفس
فصل دوم: بی دین
فصل سوم: نابغه یا دیوانه؟
فصل چهارم: شرکت شادمانی
فصل پنجم: یهودی - بودایی
فصل ششم: قدرت تفکر منفی
فصل هفتم: مراسمِ گُلدِستین
فصل هشتم: ده درصد شادتر
فصل نهم: "کافئینِ جدید"
فصل دهم: یک مورد منفعت طلبانه برای عوضی نبودن
فصل یازدهم: آرامشت را مخفی کن
سخن آخر
قدردانی
پی‌نوشت: دستورالعمل‌ها
سوالات متداول
خلاصه
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ده درصد شادتر
نویسنده
مترجممحمد غفوری
ناشر چاپیانتشارات شمشاد
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات279
زبانفارسی
شابک978-600-8392-61-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ده درصد شادتر

F K
۱۴۰۱/۱۰/۶
نویسنده این کتاب یک روزنامه نگار و مجری تلویزیونه که به واسطه شغلش و انگیزه‌ی جستجو برای حل مشکلات شخصیش با مدیتیشن و افکار بودایی آشنا میشه و تجربیات زندگیشو مطرح میکنه، بالاخص مراحل آشناییش با مدیتیشن و تأثیراتی که این کار در زندگی و شغلش میذاره...
همچنین درمورد اکهارت تله و دیپاک چوپرا و که و
ملاقات‌هایی باهاشون داشته توضیح میده نظرات و برداشت‌های شخصی خودشو مطرح میکنه..
ولی در ادامه بدون آوردن هیچ دلیل منطقی و توجیه کننده‌ای مستند راز و کتاب‌هایی از این قبیل رو چرندیات نامیده که این به نظر من از ارزش کتاب کم کرده..
حالا میخواد هزار نفر برچسب مزخرفات و شیادی روش بزاره، وقتی که من دارم از این علم استفاده میکنم و خداروشکر تأثیرشو در زندگیم می‌بینم چه اهمیتی داره؟؟
درمورد جو ویتال که ازش اسم آورده من کتاب محدودیت صفرشو خوندم، کتاب خیلی خیلی خوب و به درد بخوری بود برام (بحث پاکسازی که سعی می‌کنم همیشه ازش استفاده کنم)..
ولی با همه‌ی این اوصاف از خوندن این کتاب پشیمون نیستم چون نکات آموزنده زیادی داشت و همینطور به ارزش مدیتیشن بیشتر پی بردم
maryam yazdani
۱۴۰۱/۲/۲۱
فوق العاده بود، تجربه یک شخص زبان ساده بیان شده، گاها ما هم سردرگمی‌ها در زندگی داریم و میشه با این نویسنده همدرد شد و در نهایت به راه حل ایشون ارزش داد
Somayeh Binaeifar
۱۴۰۰/۵/۴
شادمانی از واجبات عصر ماست، همگی باید ازین کتابها بیشتر مطالعه کنیم
محمد خانلری
۱۴۰۲/۷/۲۷
کتاب پیچیده‌ای بود بیشتر شرح حال و داستان بود تا راهکاری واسه شاد زندگی کردن
رضا زمانی
۱۴۰۲/۹/۶
با این شیوه خیلی حال نکردم بیشتر مثل اتوبیوگرافی بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب ده درصد شادتر

برای دریافت کتاب ده درصد شادتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.