معرفی و دانلود کتاب دوباره بیدار شدن در زمان مناسب

عکس جلد کتاب دوباره بیدار شدن در زمان مناسب
قیمت:
75000 تومان - 7.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دوباره بیدار شدن در زمان مناسب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دوباره بیدار شدن در زمان مناسب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دوباره بیدار شدن در زمان مناسب

کتاب دوباره بیدار شدن در زمان مناسب نوشته جاشوا فریس نویسنده رمان درخشان بی‌نام است که در سال ۲۰۱۴ از جمله نامزدهای جایزه من بوکر شده است. این اثر، قهقهه‌ای ناگهانی و بلند در میان پوچی‌های دنیای مدرن و سوال‌های بنیادین معنی زندگی، عشق و درستی است و آن‌ چنان جذاب است که همانند مسابقات ناتمام و طولانی استقامت دوچرخه‌ سواری فرانسه شما را با خود تا انتها می‌کشاند.

رمان دوباره بیدار شدن در زمان مناسب (To Rise Again at a Decent Hour)، در مورد مردی به نام پائول و روکه است که از مجموعه‌ای از تناقضات به وجود آمده. او دنیا را دوست دارد اما نمی‌داند که چگونه در آن زندگی کند. پائول و روکه، دندان‌پزشکی معتاد به سیگار و گوشی آیفون خود و یک غیرمذهبی است، در حالی که به‌ طور کامل خود را از خدا جدا نمی‌داند. روزی یک نفر خود را در فضای مجازی به جای او جا می‌زند و وحشتی اینترنتی پائول را فرا می‌گیرد. به نام او صفحات توئیر و فیس بوک به وجود می‌آید. چیزی که شاید در ابتدا نقض فجیع زندگی خصوصی او بود به وحشتی ترسناک می‌رسد. کار به جایی می‌رسد که تصور می‌شود پائول در نقش مجازی، از واقعیت آن بهتر بوده‌ است. در ادامه برای پائول این مسئله ایجاد می‌شود که چرا هویت او عمیقا دزدیده شده‌ است؟

جاشوا فریس (Joshua Ferris) نویسنده این کتاب با نخستین اثرش «آنگاه به پایان رسیدم» توانست جایزه «پن» ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۰۷ را که از سوی بنیاد همینگوی اهدا می‌شود، به دست آورد. پیش از این، رمان «بی‌نام» او در ایران منتشر شده‌ است.

در بخشی از کتاب دوباره بیدار شدن در زمان مناسب می‌خوانیم:

پارک اَونیو متمدن‌ترین خیابان دنیاست. دربان‌ها هنوز مثل سال 1940 لباس می‌پوشند و با آن دستکش‌ها و کلاه‌هایشان در را برای بیوه‌ زنان سرشناس و سگ‌هایشان باز می‌کنند. سایبان ورودی ساختمان‌ها تا لبۀ پیاده‌ رو آمده طوری‌ که کسی موقع تاکسی گرفتن یا پیاده شدن از آن در روزهای بارانی خیس نشود و یک فرش که معمولا به رنگ سبز اما گاهی اوقات هم قرمز رنگ است تا دم در جلوی پا پهن شده. اگر آمادگی ذهنی کافی داشته باشید احتمالا می‌توانید دوران کالسکه‌های اسبی و عبور و مرور اولین مهاجران ثروتمند با چوب دستی‌ها و پیراهن‌های پُف‌دارشان را در خیابان‌های گِلی پارک اونیو تصور کنید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دوباره بیدار شدن در زمان مناسب
نویسنده
مترجمپریسا جوادی
ناشر چاپیانتشارات مهرگان خرد
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات407
زبانفارسی
شابک978-600-8067-29-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
75000 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دوباره بیدار شدن در زمان مناسب

Sanaz Nickhoo
۱۳۹۸/۹/۷
محتوای کتاب با اسم کتاب آنچنان مرتبط نبود، من تصورم یه کتاب پر انگیزه و جذابی بود ولی اینطور نبود
سونیا کرم عباسی
۱۳۹۷/۶/۱
اصلا کتابی که انتظار داشتم نبود
سعید رضوی
۱۳۹۷/۴/۲۱
خیلی دوستش داشتم. با ترجمه روان.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب دوباره بیدار شدن در زمان مناسب

برای دریافت کتاب دوباره بیدار شدن در زمان مناسب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.