معرفی و دانلود کتاب دورا روز زمین را جشن می‌گیرد

عکس جلد کتاب دورا روز زمین را جشن می‌گیرد
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دورا روز زمین را جشن می‌گیرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دورا روز زمین را جشن می‌گیرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دورا روز زمین را جشن می‌گیرد

کتاب دورا روز زمین را جشن می‌گیرد نوشته‌ی امیلی سالینجر از مجموعه‌ی ماجراهای دورا، به تلاش‌های این دختر برای فهمیدن چگونگی حفاظت از زمین می‌پردازد. دورا که از رسیدن روز زمین خوشحال است دوست دارد این روز را با دوستانش جشن بگیرد و مطالب جدیدی بیاموزد.

موضوع کتاب دورا روز زمین را جشن می‌گیرد:

روز زمین فرارسیده است و دورا می‌خواهد این روز را در کنار دوستانش جشن بگیرد اما جشن و پایکوبی تنها کاری نیست که او می‌خواهد انجام دهد. دورا کتابچه‌ای آماده کرده تا راه‌های حفاظت از زمین را در آن بنویسد. داستان دورا روز زمین را جشن می‌گیرد (Dora Celebrates Earth Day) تلاش‌های دورا برای یادگیری را با لحنی دلنشین روایت می‌کند. امیلی سالینجر (Emily Sollinger) تلاش می‌کند با پیام‌های آموزنده به کودکان یاد بدهد که زمین را دوست بدارند و از آن محافظت کنند.

دورا شخصیتی تخیلی است و سال‌هاست که انیمیشنی با این شخصیت کارتونی در سراسر دنیا پخش می‌شود و کتاب و انیمیشن دورا در میان کودکان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

کتاب دورا روز زمین را جشن می‌گیرد برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر برای کودکان 3 تا 7 سال که علاقمند به حفاظت از محیط زیست هستند، آموزنده و دلنشین خواهد بود.

در بخشی از کتاب دورا روز زمین را جشن می‌گیرد می‌خوانیم:

پسر عمویم، دیه‌گو، یک راه خوب برای صرفه‌جویی انرژی بلد است. او همیشه به جای ماشین، از دوچرخه برای آمدن به مدرسه استفاده می‌کند. حتی می‌شود پیاده، با اسکیت و یا با دویدن به مدرسه رفت. دیه‌گو می‌گوید که این‌ها راه‌های خوبی هستند تا وقتمان را بیرون از خانه بگذرانیم و همین‌طور که هوا را تمیز نگه داشته‌ایم، ورزش هم می‌کنیم. حتی او گاهی حیواناتی را پیدا می‌کند که توی راه با او بدوند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دورا روز زمین را جشن می‌گیرد
نویسنده
مترجممهدی رضایی
ناشر چاپیانتشارات آسمان کبود
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات26
زبانفارسی
شابک978-600-99780-5-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دورا روز زمین را جشن می‌گیرد

الناز چهرازی
۱۳۹۹/۸/۲۱
چرا پولیه خوشم نیامد بهش نمیر ه‌ی ۰ میدم با ارز مزرت اگر پولی نبو د خوب بود ببخشید این نظر من بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب دورا روز زمین را جشن می‌گیرد

برای دریافت کتاب دورا روز زمین را جشن می‌گیرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.