معرفی و دانلود کتاب دوستداران کتاب

عکس جلد کتاب دوستداران کتاب
قیمت:
۹۳,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دوستداران کتاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دوستداران کتاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دوستداران کتاب

کتاب دوستداران کتاب رمانی عاشقانه به قلم نویسنده‌ی مشهور آمریکایی، امیلی هنری، است که جایزه‌ی بهترین رمان سایت گودریدز و عنوان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز را از آن خود کرده. تمام زندگی نورا استیونز، شخصیت اصلی این رمان، در کتاب خلاصه می‌شود. حتی شغلش هم کتاب خواندن است! او یک کارگزار ادبی است و طی یک اتفاق غیرمنتظره درگیر ماجرایی عاشقانه می‌شود.

درباره‌ی کتاب دوستداران کتاب

نورا استیونز با کتاب‌ها زندگی می‌کند. شغلش هم یک جورهایی کتاب خواندن است. او یک کارگزار ادبی است و به شدت به شغلش تعهد دارد. درست پیش از یک جلسه‌ی کاری مهم، نامزد نورا با او به هم می‌زند. در همان جلسه، شخصی به نام چارلی که یک ویراستار خبره است، پیشنهاد کاری او را رد می‌کند. پس از این جلسه‌ی افتضاح به دو سال بعد می‌رویم. نورا برای گذراندن تعطیلات به همراه خواهرش به یک شهر کوچک می‌رود و در آن‌جا اتفاقات غیرمنتظره‌ای برایش رخ می‌دهد که او را درگیر یک داستان عاشقانه می‌کند. داستان عاشقانه‌ی نورا در عین اینکه شبیه به روابط عاشقانه‌ی دیگر است، از این نظر که دو طرف درگیر، عاشقان کتاب هستند، جنبه‌های منحصر به فردی نیز دارد. همین جنبه‌ها فضای عاشقانه‌ی متفاوتی به کتاب دوستداران کتاب (Book Lovers) می‌بخشد.

کتاب دوستداران کتاب، به قلم امیلی هنری (Emily Henry)، نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی نوشته شده است. این رمان داستان زندگی نورا استیونز، یک کارگزار ادبی را بازگو می‌کند. نورا ساکن نیویورک است، زندگی و شغلش را در این شهر می‌گذراند، اما داستان عاشقانه‌اش از سفر به یک شهر کوچک و زیبا آغاز می‌شود و آنقدر دور از انتظار است که خودش هم باورش نمی‌شود. در خلال این سفر، نورا به شناخت بهتری از خود می‌رسد و پیوندهای خانوادگی با خواهرش را نیز تقویت می‌کند. در همین سفر کوتاه و رویایی است که نورا قهرمان داستان زندگی‌اش می‌شود و شما را با احساسات خودش همراه می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب دوستداران کتاب

کتاب دوستداران کتاب در سی و شش فصل نوشته شده است. این کتاب رمانی خوشخوان و لطیف است و جوایز بسیاری از جمله جایزه‌ی سایت گودریدز را از آن خود کرده. نثر کتاب ساده و صمیمی است و با زبانی طنز شما را حسابی می‌خنداند. بد نیست اشاره کنیم که در طول مطالعه‌ی داستان زندگی نورا، با فیلم‌ها و کتاب‌های زیادی آشنا می‌شوید که همین مسئله بر جذابیت آن اضافه می‌کند. غزال بیگی ترجمه‌ی فارسی این کتاب را بر عهده داشته و نشر راه طلایی آن را منتشر و روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب دوستداران کتاب

  • برنده‌ی جایزه‌ی بهترین رمان سایت گودریدز در سال 2022
  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • برنده‌ی جایزه‌ی رمان معاصر Swoon در سال 2022
  • رمان برگزیده‌ی سایت آمازون به انتخاب سردبیر
  • در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون در حوزه‌ی رمان‌های نویسندگان زن
  • داغ‌ترین کتاب نشریات واشنگتن پست، اپرا دیلی، ماری کلر و مدیوم

نکوداشت‌های کتاب دوستداران کتاب

  • رمان دوستداران کتاب، رویای کمدی - رمانتیک یک دوستدار کتاب است. داستانی زیرکانه و مدرن که شخصیت قهرمانش بابت بلندپروازی و ابراز خالصانه‌ی غصه های خود احساس پشیمانی نمی‌کند. خوانندگان کتاب می‌دانند که رمان‌های امیلی هنری هرگز در زمینه‌ی طنز و هیجان کم نمی‌آورند، اما این کتاب بهترین اثر اوست و به تنفس هوای تازه می‌ماند. (تیلور جنکینز رید، نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی)
  • داستانی از شهری کوچک، کسب و کاری ادبی، یک کتابفروشی نجات بخش؟ بله لطفاً! کتاب دوستداران کتاب بسیار جالب و خنده دار نوشته شده است. (اما استراوب، نویسنده‌ی پرفروش‌ آمریکایی)
  • غیرممکن است که امیلی هنری کتاب بدی بنویسد. او با ترکیب منحصر به فردی از غم و اندوه و روابط در هم پیچیده، معجونی لذت بخش می‌سازد. قصد هنری هر چه که باشد، چه بخواهد یک ژست ادبی از خودش ارائه بدهد یا یک کمدی - رمانتیک تعطیلاتی، او سوژه‌هایش را به بهترین شکل ممکن متحول می‌کند. (Entertainment Weekly)
  • این کتاب برای کتابخوان‌ها بسیار جذاب، پرحرارت و هوشمندانه است. هیچ‌کس نمی‌تواند مانند امیلی هنری، این‌قدر لذت‌بخش بنویسد. (کیسی مک‌کویستون، نویسنده‌ی پرفروش‌ آمریکایی)

کتاب دوستداران کتاب برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این رمان را به دوستداران کتاب پیشنهاد می‌کنیم. همینطور هم اگر به تازگی به دنیای کتاب‌ها وارد شده‌اید و از مطالعه‌ی رمان‌های عاشقانه لذت می‌برید، این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب دوستداران کتاب می‌خوانیم

مامان هروقت استرس داشت یا دلش می‌شکست، عادتش این بود که کل شب به احساسات فیلم‌های هپبورن پناه ببرد.

آن را شب هپبورن می‌نامید. هپبورن را خیلی دوست داشت، کاترین هپبورن. مرا نورا کاترین استیونز صدا می‌زد، درحالی‌که لقب الیزابت بیبی استیونز را به لیبی داده بود؛ «بیبی» را از نام پلنگ در فیلم پرورش بیبی گرفته بود.

در شب‌های هپبورن هرسه‌نفرمان یکی از پیراهن‌های بلند قدیمی مامان را انتخاب می‌کردیم و جلو تلویزیون با نوشیدنی و پیتزا یا کیک شکلاتی چنبره می‌زدیم و فیلمی سیاه‌وسفید قدیمی تماشا می‌کردیم.

مامان با تماشای صحنه‌های موردعلاقه‌اش گریه می‌کرد و وقتی من و لیبی بغلش می‌کردیم، می‌خندید و با پشت دستش اشک‌هایش را پاک می‌کرد و می‌گفت من زیادی احساساتی هستم.

آن شب‌ها را دوست داشتم، چون به من آموخت دلشکستگی هم مانند خیلی چیزها معمایی حل‌شدنی بود. یک فهرست کاری می‌توانست آدم را هدایت کند. برنامه‌ای کاربردی برای ادامه وجود داشت. مامان استاد آن کار بود، اما هرگز به مرحله‌ی بعد نمی‌رفت؛ همه‌ی احمق‌ها را دور می‌کرد.

مردان متأهل. مردانی که نمی‌خواستند پدرخوانده شوند. مردانی که هیچ پولی نداشتند یا پول زیاد و خانواده‌ای پرجمعیت داشتند که همه خواهان معدن طلا بودند. مردانی که خواسته‌های مامان را درک نمی‌کردند. مردانی که بسیار نامطمئن بودند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دوستداران کتاب
نویسنده
مترجمغزال بیگی
ناشر چاپیانتشارات راه طلایی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات388
زبانفارسی
شابک978-622-5638-07-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دوستداران کتاب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دوستداران کتاب

برای دریافت کتاب دوستداران کتاب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.