معرفی و دانلود کتاب صوتی تماس‌های میلیاردی

عکس جلد کتاب صوتی تماس‌های میلیاردی
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تماس‌های میلیاردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تماس‌های میلیاردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تماس‌های میلیاردی

کتاب صوتی تماس‌های میلیاردی نوشته‌ی بهزاد استقامت، به مدیران سازمان‌ها و بازاریابان و فروشندگان تلفنی و همچنین اپراتورها کمک می‌کند که درهای بسته را به روی مشتری باز کنند و با برآورده‌ کردن نیاز مشتریان، آن‌ها را خشنود کرده و فروش میلیاردی را تجربه کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی تماس‌های میلیاردی:

کتاب صوتی تماس‌های میلیاردی برای افرادی که به‌ نوعی از تلفن برای یافتن بازار هدف و پیدا‌ کردن مشتریان بالقوه و بالفعل استفاده می‌کنند و در نهایت، کالا یا خدمات خود را از همین طریق می‌فروشند، نوشته شده است. آیا شما کسب‌ و‌ کاری را می‌شناسید که از این ابزار کاربردی استفاده نکند؟ فقط لحظه‌ای را تصور کنید که تمام خطوط ارتباط تلفنی قطع شود؛ واقعاً این یک فاجعه است. پس اهمیت یادگیری مهارت‌های بازاریابی و فروش تلفنی و نحوۀ صحیح مکالمات تلفنی و استفادۀ صحیح از این ابزار ارتباطی برای شما هم واضح است.

بیشتر سازمان‌ها و شرکت‌ها هزینه‌های زیادی برای تبلیغات صرف می‌کنند، با این هدف که مشتریان به تلفن‌های شرکت زنگ بزنند و کالا یا خدماتی خریداری کنند؛ اما معمولاً این اتفاق رخ نمی‌دهد. برخی مدیران به جای اینکه به‌ دنبال دلیل کاهش فروش در داخل سازمان خود یا علت از‌ دست دادن مشتریان قدیمی باشند، عوامل بیرونی مثل شرایط بد اقتصادی را مقصر این اتفاقات می‌دانند. این دسته مدیران افرادی را که در سازمان وظیفۀ پاسخ‌گویی به تلفن‌ها را دارند، نادیده گرفتند. در واقع آن‌ها چون تجربه و مهارت کافی ندارند و آداب مذاکره‌ی تلفنی را نمی‌دانند امکان دارد درهای ورودی را به روی مشتریان ببندند و یک قفل هم به آن بزنند. مشتری هم تلفن را قطع می‌کند و شماره‌ تلفن شرکت یا سازمان دیگری را پیدا می‌کند، به این امید که نیازش برآورده شود و با او با احترام صحبت کنند.

این کتاب حاصل مطالعات و پژوهشات بهزاد استقامت در طول 20 سال فعالیت در زمینه بازاریابی به ویژه در حوزه تلفنی است که از علم متافیزیک و علوم ذهنی در این نوشته استفاده شده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی تماس‌های میلیاردی:

- باید همه‌ی عذر و بهانه‌ها‌یتان را کنار بگذارید. 99 درصد همه‌ی شکست‌ها از کسانی ناشی می‌شود که عادت دارند عذر بهانه بیاورند. (جورج واشنگتن کارور)

- شما نمی‌توانید شرایط، فصول یا جهت وزش باد را تغییر دهید، اما می‌توانید خودتان را تغییر دهید. (جیم ران)

- بسیاری از باورهای مرکزی شما بدون این‌که از وجودشان مطلع باشید، عمل می‌کنند که ممکن است بتوانید احساسات مشخصی چون بی‌ارزشی، آسیب‌پذیری یا بی‌کفایتی را در خود تشخیص دهید ولی تاثیر آن‌ها در انتخاب‌های روزانه‌تان همچنان به طور عمده نامشخص باقی می‌مانند. (ماتیو مک‌کی)

- انسان ماشین اثبات باورهایش است. (آنتونی رابینز)

- اگر فکر می‌کنید می‌توانید، پس می‌توانید و اگر فکر می‌کنید نمی‌توانید، پس نمی‌توانید. (هنری فورد)

در بخشی از کتاب صوتی تماس‌های میلیاردی می‌خوانیم:

اگر شما باور دارید که از شغل بازاریابی و فروش تلفنی نمی‌توانید درآمد زیادی داشته باشید و فروش‌های میلیاردی را تجربه کنید، حتماً نمی‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید؛ چون این واقعیت زندگی شماست. از طرفی، بازاریابان و فروشندگانی هستند که از همین حرفه درآمدهای زیادی دارند. خب، پس چرا شما نمی‌توانید؟ احتمالاً شما دلیل آن را به موقعیت، وضعیت اقتصادی، ویژگی‌های خانوادگی، پدر و مادر و همسر و... ربط می‌دهید. این‌ها همان دلایلی است که من قصد دارم در این کتاب برای شما توضیح دهم.

برای همین است که شما از واقعیتی که در زندگی دارید حمایت می‌کنید و می‌توانید صدها دلیل برای اثبات واقعیت زندگی خودتان برای دیگران بیاورید. مثلاً می‌گویید این واقعیت وجود دارد که فقر هست، بدبختی و بی‌پولی هست، ورشکستگی هست و... ، اگر من با شما مخالفت کنم صد دلیل می‌آورید تا واقعیت‌های زندگی خودتان را به من ثابت کنید. جالب اینجاست که من هم می‌توانم به شما ثابت کنم واقعیت زندگی‌ام جور دیگری است: اینجا همه خیلی خوشبخت و ثروتمند هستند و همه کسب‌وکار عالی و پُررونقی دارند. نه حرف شما غلط است، نه حرف من. هرچه افکار جدیدِ بیشتر و بهتری ایجاد شود ارتقای مدار به‌آرامی صورت خواهد گرفت.

اگر شما با افرادی مواجه می‌شوید که بازاریابی و فروش تلفنی انجام می‌دهند و درآمد آن‌ها در حدود درآمد شماست، این اتفاقی نیست؛ شما در فرکانس آن اشخاص هستید. اگر با افرادی برخورد می‌کنید که از نحوۀ برخورد مدیران سازمان‌شان ناراحت هستند به‌سبب افکار شماست. در بخش‌های قبلی گفتم که دلیل اتفاقات و اوضاع اطراف خود را به گردن شرایط بیرونی نیندازید. دنیا آن چیزهایی را به شما نشان می‌دهد که به آن توجه بیشتری می‌کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
مقدمه
16 دقیقه
فصل اول: پشت پردۀ فروش‌های میلیاردی
75 دقیقه
فصل دوم: متافیزیک و کاربرد آن در بازاریابی و فروش تلفنی
21 دقیقه
فصل سوم: اهمیت هدف‌گذاری در بازاریابی و فروش تلفنی
54 دقیقه
فصل چهارم: بازاریابی و فروش تلفنی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
92 دقیقه
فصل پنجم: شناسایی تیپ‌های شخصیتی و نحوۀ برخورد با آن‌ها
68 دقیقه
فصل ششم: تکنیک‌ها و تاکتیک‌های بازاریابی و فروش تلفنی
39 دقیقه
فصل هفتم: پرسش‌های هوشمندانه برای کسب اطلاعات مؤثر در فروش
73 دقیقه
فصل هشتم: برنامه‌ریزی برای بازاریابی و فروش تلفنی
103 دقیقه
فصل نهم: رسیدگی به شکایات و اعتراضات مشتریان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تماس‌های میلیاردی
نویسنده
راویفرشاد شکیبامهر
ناشر چاپیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تماس‌های میلیاردی

فرشته بهمن ابادی
۱۴۰۲/۱/۶
کتاب بسیار عالی بود ولی نقد من
۱) صوت خوبی دارد
۲) متون عالیه
۳) از صداهای خیلی جذاب مثل زنگ تلفن استفاده شده واقعا لذت بردم.
۴) متون مهم در صوت پررنگ تر شده بود.
۵) در صوت روی نکات مهم کتاب تاکید میکرد.
۶) برای تمامی سنین کاربرد دارد.
۷) کتاب بسیار پر محتوایی بود که در اینجا گداشته و
شده بود در کتابخانه‌های دیگر به سختی این کتاب پیدا میشه اونم صوتیش اینجوری اصلا نیست.
۸) تنها بدی‌اش نداشتن متنی‌اش بود فقط‌ای کاش متنی‌اش هم موجود بود تا میتونستیم نکات مهم‌اش رو اسکرین بگیریم داشته باشیم و استفاده کنیم.
۹) اگر هر فصل صدای خواننده تغیر میکردو همین طور جذاب بود خستگی خواننده از ادامه دادن کتاب از بین میرفت و جداب تر میشد.
۱۰) هر فصل از دوبلر‌های زیادی استفاده نکردن بود فقط یه دوبلر تا انتها کتاب بود.
مصطفی اسکندری
۱۴۰۲/۱۲/۸
سلام یک کتاب خیلی عالی و واقعا مخصوص بازار ایران هست کلا کتاب‌های فروشندگی یا بازاریابی نویسندهای ایرانی خیلی نزدیک تر به شرایط بازار ایران هست و میشه اون ایده‌ها باتوجه به شرایط پیاده کرد. تو این کتاب هم خیلی مفید بازاریابی تلفنی رو توضیح دادند روش‌های شناخت شخصیت مشتری، نحوه برخورد با انواع به و مشتری، رسیدگی شکایات، مشخص کردن برنامه هدف‌های روزانه برای بازاریابی تلفنی، مهم‌ترین قسمت این کتاب صوتی به نظر من ساختن ذهنیت و طرز تفکر این که بیاین به مشتری‌ها کمک کنیم نه این که فقط بفروشیم. د رکل کتاب خوبیه و واقعا به درد بازاریابان تلفنی میخوره باتشکر از کتابراه.
نور طهماسبی
۱۴۰۲/۳/۲۸
سلام و درود به الوهیت باطن همه شما عزیزان کتابخوان و عوامل هوشیار کتابراه و سپاس از همگی
خوشحالم که در جمع شما بزرگواران هستم.
هیچ وقت فکر نمی‌کردم تا این اندازه با این کتاب ارتباط برقرار کنم، فوق‌العاده است مطالب کتاب و صدای خوانشگر. نظرات سایر دوستان من رو راغب کرد که کتاب رو بخرم و البته که نظرات دوستان عزیز واقعا کمک کننده و تاثیرگذار بود. درود بر همگی👌🙏🌹
حسین خاکسار
۱۴۰۱/۷/۱۲
در یک قسمت از پروفسور آلبرت مهرابیان جمله‌ای گفته میشود که در تاثیر گذاری روی مشتری درصدهای ۷ و ۳۸ درصد بیان میشود که که به اشتباه مجموع آن‌ها ۵۵ درصد گفته میشود. در میکوان گفت که این کتاب واقعا کاملا به صورت تجربی و فوق العاده تدوین شده و مطالبی را بیان میکند که هر کسی را شیفته و مجذوب میکند.
مرجان راد
۱۴۰۱/۵/۸
این کتاب واقعا عالی بود و به نظر من تکنیک‌هایی که یاد میدهد از اصل آن موضوع میتوانیم در خیلی جاها استفاده کنیم نه فقط پشت تلفن
نکات کلیدی و با ارزشی را توضیح میدهند که به نظرم دانستنشون لازمه هر کسب و کاری هست.
صدای راوی بسیار خوب و شفاف است ولی بعضی از فصل‌های کتاب را خیلی تند میگوید.
Rezamobtadi
۱۴۰۱/۱۱/۳
یکی از عالی‌ترین کتاب‌هایی بود که شنیدیم در مورد هدف_تکنیک‌های فروش_ کد‌های شخصیتی _ چگونگی ارتباط گیری_و... کتابیه که در مورد جزییات هم به خوبی داخلش نوشته شده و فقط یک کتاب کلی نیست
باعث شده فروشمم دو برابر بشه
خلاصه که نوش جونش نویسنده بابت پولی که در مورد کتاب میگیره
مصطفی رضایی
۱۴۰۰/۱۲/۱
فوق العاده عالی، نکات بسیار مهم برای پیشرفت و موفقیت، در واقع یک کتاب جامع، کتابی که در مورد باورها، متافیزیک، نکات فروش، هدف و... این کتاب بسیار جامع و عالیه، جناب استقامت متشکریم بابت این کتاب فوق العاده
Behnam Golpour
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
این کتاب فوق العادست - هر بخش و چند بار گوش کردم - اگر کارشناس یا مدیر فروش هستین حتما پیشنهاد میکنم بخوانید - من آنقدر لذت بردم که قصد دارم نسخه چاپی کتاب رو هم بخرم - از هر لحاظ عالیه - محتوی -خوانش-صدا عالی 🌹
smh.haydari
۱۴۰۱/۳/۲۷
صدای اقای فرشاد شکیبامهر مناسب کتابخوانی نیست و با سرعت 1. 3 گوش دادم و صدا اصلا ادیت خوبی نشده و با افت و خیز بالا همراهه مثال در دقیقه 3: 47 تا 48. قبل از نیمه کتاب به بعد دوست داشتم با سرعت 5 گوش بدم.
mohammad beck zade
۱۴۰۲/۵/۶
سلام این کتاب میشه گفت که نمونه بارز بازاریابی در کسب کار هست و خیلی عالی بیان می شود برای بیشتر درک مطالب در هر فصل یک وقفه استراحت و آنگه ملایم باشد خوب می شود با تشکر از فراهم کننده این کتاب
مرتضی تقدیریان
۱۴۰۲/۲/۱۲
بسیار عالی بسیار عالی
این کتاب زندگی من رو تغییر داد
من بازاریاب بیمه هستم
زمانی که این کتاب رو گوش کردم علاقه‌ام به شغلم افزایش یافت در آمدم افزایش یافت این کتاب مثل چوب جادوست تعجب آمیز است.
mohammad taghizadeh
۱۴۰۱/۶/۳
وقتی قبل خرید نظرات رو خوندم انتظار یه کتاب فوق العاده رو داشتم اما... خیلی پراکنده ست و کلی گویی کرده بیشتر توضیحه تا راهکار عملی نسبت به وقتی که گذاشتم خیلی معمولی بود
آزاده کرمی
۱۴۰۱/۳/۱۶
فوق العاده هم کتاب صوتی خریدم و هم فایل کتاب رو
نحوه اموزش فروش و اموزش متافیزیک عالی بود
اما شناخت مشتری‌ها با توجه به رنگ‌ها سخت بود نیاز به تمرین زیاد داره
babak varasteh
۱۴۰۰/۴/۵
عالی و کاربردی و گوینده هم عالی هستن. محتویات کتاب رو اگر مکتوب کنید به طور مستقیم قابل پیاده سازی در دستورالعمل تیم فروشتونه
مهدی میرباقری
۱۴۰۲/۲/۱۳
کتاب خوب و کاربردی
ممکنه دوستانی بگن خیلی روش‌های تکراری را گفته ولی عملا مفید هست
در هنگام شنیدن کتاب حتما قلم و کاغذی در کنار خودتون داشته باشید
مشاهده همه نظرات 82

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تماس‌های میلیاردی

برای دریافت کتاب صوتی تماس‌های میلیاردی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.