معرفی و دانلود کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021: استراتژی‌های کسب درآمد فوری را برای خود فعال کنید

عکس جلد کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021: استراتژی‌های کسب درآمد فوری را برای خود فعال کنید
قیمت:
۳۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021: استراتژی‌های کسب درآمد فوری را برای خود فعال کنید

کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021 به قلم آلن میلر و دونالد برایر تألیف شده است. این کتاب راهنمایی ساده، اما حرفه‌ای برای علاقه‌مندان به حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ است که مسیر بازاریابی را برای فعالان این عرصه روشن‌تر می‌سازد. نویسندگان تلاش کرده‌اند به ارائه‌ی محتوای مفید در این حوزه بپردازند و راه بازاریابی آنلاین را بهتر و هموارتر نماید.

درباره‌ی معرفی کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021

آیا با دیجیتال مارکتینگ در دنیای حاضر آشنا هستید؟ تابه‌حال از بازاریابی آنلاین برای پیشرفت در کسب‌وکار خود استفاده کرده‌اید؟ کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021 (Digital Marketing for Beginners 2021) نوشته‌ی آلن میلر (Allan Miller) و دونالد برایر (Donald Bryer) برای کمک به رشد بازاریابی آنلاین ارائه شده است.

در اوایل قرن 21 با پیشرفت تکنولوژی و رواج اینترنت در سراسر دنیا، دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی آنلاین) توانست به‌سرعت جایگاه خود را در میان شرکت‌های بزرگ جهان به دست آورد؛ بنابراین، امروزه بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های خُرد و کلان و مشاغل کوچک و محلی برای ارائه‌ی محصولات خود در سراسر جهان و دستیابی به فروش بیشتر از بازاریابی آنلاین استفاده می‌کنند.

در عصر دیجیتال امروزی، چالش‌های زیادی در ارتباط با بازاریابی دیجیتال وجود دارد و شرکت‌ها باید به کمک تکنیک‌ها و فناوری‌های بازاریابی موجود در دستیابی به اهداف خود کمک کنند. به‌هرحال، شرکت‌های زیادی با یکدیگر برای جلب‌توجه مردم در دنیای آنلاین رقابت می‌کنند. اگر می‌خواهید در بازاریابی محصول خود و دستیابی به نتایج دلخواه موفق شوید، کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021 اثر آلن دونالد برایر و آلن میلر یک انتخاب بی‌نظیر است.

نویسندگان کتاب با ارائه راهکارهای تجربه‌شده، تعاریف ساده و عملی به رفع چالش‌ها و دستیابی به موفقیت کمک می‌کنند. این کتاب در 23 فصل اطلاعات جامعی درباره‌ی بازاریابی آنلاین در اختیارتان قرار می‌دهد و مسیر کاری را برای شما هموارتر می‌نماید. اثر پیش‌رو، با تعریف بازاریابی آنلاین، چالش‌ها و تغییرپذیری مدام آن در دنیای امروزی آغاز می‌شود. سپس، به حوزه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ مانند شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، ایمیلی، ویدئویی، برندینگ، SEO و SEM و سایر بخش‌های مهم بازاریابی می‌پردازد. کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021 با معرفی برترین ابزارهای دیجیتالی مسیر پیش‌رو را برای بازاریاب‌های آنلاین آسان‌تر می‌کند.

آلن میلر و دونالد برایر در این کتاب فقط به آموزش تکنیک‌ها بسنده نمی‌کنند؛ بلکه به شما می‌آموزند نگاهی استراتژی به بازاریابی آنلاین داشته باشید. همچنین، آن‌ها با بررسی اشتباهات رایج در دیجیتال مارکتینگ باعث کاهش ضریب خطا می‌شوند و به کسب درآمد بیشتر در این حوزه کمک می‌کنند.

انتشارات شمشاد این اثر را با ترجمه‌ی رضا دست‌پروری روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021 برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021 برای علاقه‌مندان به حوزه‌ی بازاریابی آنلاین و افرادی که می‌خواهند در شغل خود درآمد بیشتری کسب کنند مناسب است

در بخشی از کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021 می‌خوانیم

بازاریابی دیجیتال به چنان تجربه‌ی رایجی در اینترنت تبدیل ‌شده است که افراد زیادی حتی گاهی ناخواسته، یاد گرفته‌اند که به تبلیغات نگاه نکنند. برخی از شرکت‌ها تلاش کرده‌اند با اعطای جوایزی مانند بلیط‌ سفرهای هوایی یا ارزهای دیجیتال، این مشکل را دور بزنند. با این ‌حال، حتی افرادی که این کار را انجام می‌دهند، به ‌ندرت به مواردی که تبلیغ می‌شود توجه می‌کنند. آن‌ها بر روی پیوندها کلیک کرده، آدرس ایمیل خود را وارد می‌کنند و بدون فکر کردن در مورد آنچه تبلیغ می‌شود، جوایز را جمع می‌کنند.

برخی از مشاغل از یوتیوب به‌ عنوان مکان تبلیغات استفاده می‌کنند زیرا کاربران به ‌طور مکرر قبل از دسترسی به فیلم‌هایی که می‌خواهند ببینند، ملزم به مشاهده‌ی تبلیغات هستند. با این‌ حال، این مخاطبان خاص نیز به خود یاد داده‌اند که به تبلیغات توجهی نکنند. این بدان معنا نیست که یوتیوب، قالب مناسبی برای تبلیغات نیست و باید از آن اجتناب کرد این مدل از تبلیغات، روش مناسبی برای جلب توجه مخاطب نیست.

برخی سعی کرده‌اند با استفاده از رهیافت‌هایی که بعضاً ناخوشایند یا به ‌طور متفاوتی مهیج هستند این مشکل را برطرف کنند. آن‌ها ممکن است از زبانی استفاده کنند که بسیار احساسی است یا به روشی نادرست، ترس‌ مردم را برمی‌انگیزانند. این کار نیز تأثیر زیادی ندارد، زیرا کسانی که واقعاً پول خود را برای خرید محصول شما صرف می‌کنند، به ندرت با تبلیغاتی که محتوای جذابی ندارند و غیراصولی طراحی شده‌اند جذب می‌شوند. شما باید روش‌های جدیدی برای سرآمد بودن پیدا کنید تا افرادی که برایتان اهمیت دارند به تبلیغات شما نگاه کنند. این امر با تحمیل تبلیغات به مصرف‌کننده یا با استفاده از کلمات و جملات احساسی اتفاق نمی‌افتد.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجم
مقدمه
فصل اول: بازاریابی دیجیتال چیست؟
فصل دوم: بازاریابی دیجیتال امروزی
فصل سوم: بازاریابی مدام در حال تغییر است
فصل چهارم: طرز فکر صحیح برای بازاریابی دیجیتال
فصل پنجم: 10 اندیشه درباره‌ی آینده
فصل ششم، قسمت اول: چرا بازاریابی دیجیتال یک ماشین پول‌سازی است؟
فصل ششم، قسمت دوم: ضربان قلب بازاریابی
فصل هفتم: چگونه موقعیت مناسب خود را پیدا کنید؟
فصل هشتم: ایجاد اعتماد به برند که باعث بقا و تحرک در بازار می‌شود
فصل نهم: ترندهای بازاریابی دیجیتال برای دنبال کردن در زمان حال و آینده نزدیک
فصل دهم: بهترین راه برای نزدیک شدن به بازاریابی دیجیتال
فصل یازدهم: کدام سیستم‌عامل‌ها به بهترین وجه، مناسب تجارت امروز شما هستند؟
فصل دوازدهم: برترین ابزارها
فصل سیزدهم: استفاده از ابزارهای شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
فصل چهاردهم: اتوماسیون همیشه راهی برای پیشبرد نیست
فصل پانزدهم: گام‌به‌گام نحوه‌ی تمرین بازاریابی دیجیتال
فصل شانزدهم: 10 اشتباهی که نباید در بازاریابی دیجیتال مرتکب شوید
فصل هفدهم: نحوه‌ی اعمال هک‌های رشد و تجزیه ‌و تحلیل
فصل هجدهم: گام‌به‌گام نحوه‌ی انتخاب پیشنهاد‌ها با بهترین مزایا
فصل نوزدهم: گام‌به‌گام نحوه‌ی کسب درآمد با پرداخت به ازای هر کلیک
فصل بیستم: گام‌به‌گام نحوه‌ی کسب درآمد از طریق بازاریابی ایمیلی
فصل بیست و یکم: مرحله‌به‌مرحله تنظیم رویه کسب درآمد به ‌صورت خودکار
فصل بیست و دوم: درآمد غیرفعال و تبلیغات برای سود بازاریابی دیجیتال شما
فصل بیست و سوم: تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال شما

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021: استراتژی‌های کسب درآمد فوری را برای خود فعال کنید
نویسنده،
مترجمرضا دست پروری
ناشر چاپیانتشارات شمشاد
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات230
زبانفارسی
شابک978-622-264-229-7
موضوع کتابکتاب‌های تجارت الکترونیک، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021

طاها محمدیان
۱۴۰۲/۱/۲۴
این کتاب ایده‌های فوق العاده خوبی داره و اگر کتاب اسرار تبلیغ نویسی هم خوانده باشی و استراتژی‌های ترکیبی از این دو کتاب بسازید تقریبا میتونید توی هر کسب و کاری موفق بشید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021

برای دریافت کتاب دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان در سال 2021 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.