معرفی و دانلود کتاب دیدار در کتابخانه خاموش

عکس جلد کتاب دیدار در کتابخانه خاموش
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دیدار در کتابخانه خاموش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دیدار در کتابخانه خاموش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دیدار در کتابخانه خاموش

کتاب دیدار در کتابخانه خاموش نوشته‌ی یوسف آقامحمدی روایتگر سفری معنوی است که شخصیت اصلی داستان در میان کتاب‌ها تجربه می‌کند. این داستان سرشار از مفاهیم تاریخی و مذهبی است و شما را با اندیشه و افکار امام علی (ع) نیز آشنا می‌کند.

درباره‌ی دیدار در کتابخانه خاموش:

در طوفان مشکلات و مصائب فردی و اجتماعی حکومت پر از خطر امیر المومنین (ع)، ایشان با سخنان ارزشمند خود، طبیب قلب و مربی بشر بود و برای حل مشکلات و بیماری‌های کوفیان در هر منبر و سخنرانی، موضوع کلام را بسیار دور از ذهن قرار می‌داد. جالب این‌جاست که حضرت علی (ع) از اعتقادات و توحید حرفی نمی‌زد، حکم را به اخلاص نمی‌رساند، دم از عمل صالح نمی‌زد، نماز و روزه را تجویز نمی‌کرد، تنها موضوع کلام وی یک چیز بود، مرگ و پایان زندگی مادی!

چرا مرگ؟ اگر موت پایان حیات باشد و برای حیات ادامه‌ای نباشد، تأثیر این نسخه بر بیماری چیست؟ هنگامی این نسخه شفابخش است که مرگ تنها یک انتقال باشد و اصالت با بدن مادی و لذایذ حیات دنیوی نباشد و پای اصالت به حقیقت دیگری بسته باشد که حیات مادی فقط بخشی از آن است!

شخصیت اصلی داستان دیدار در کتابخانه خاموش برای تحقیق در مورد روح به کتابخانه می‌رود و با فردی آشنا می‌شود که خود را همسفر دانا معرفی می‌کند. همسفر دانا تصمیم می‌گیرد به راوی در انجام تحقیقش کمک کند و او را با خود به سفری جذاب در دل تاریخ و مذهب می‌برد.

کتاب دیدار در کتابخانه خاموش مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های معنوی علاقه دارید، خواندن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب دیدار در کتابخانه خاموش می‌خوانیم:

همسفر دانا: ما می‌خواهیم در مورد همین موجود (ابلیس) کمی به گذشته سفر کنیم ولی اول باید با کتابی که قرار است با آن با گذشته سفر کنیم آشنا شویم و مروری هم به زندگی نویسنده یا مولف آن داشته باشیم.

اولین کتاب عِلَلُ الشرایع است و رفت به سوی قفسۀ کتاب‌ها و کتاب را آورده و روی میزگذاشت و کتاب را باز کرد در این موقع نوری از کتاب بیرون زد و کتاب شروع به بیان نمود و اول از مولف خود آغاز نمود به نام خدا اسم ایشان (مولف) حباب ابوجعفرمحمد بن علی بن حسین بن موسی بن بابوی قمی مشهور به شیخ صدوق (رحمه اله علیه) می‌باشد.

میلاد شریفش در حدود سنۀ: سیصد و پنج یا سیصد و یازده هجری قمری در حرم مبارک ائمه طاهرین (ع) شهر عظیم البرکه قُم بوده است و از خاندان علم بوده زیرا پدر بزرگوارش: علی بن حسین است که مقام علمی او لازم به شرح و بیان نمی‌باشد و از زمرۀ عُلما اعلام و مروج مذهب جعفری و مقبول القول نزد جمیع علما است و این مطلب اظهر مِن الشمس أبین من الامس است و از مدائح افتخاریۀ شیخ صدوق همین بس که از برکات دعای حضرت ولی عصر (عج) این شکوفۀ شجره و برادر بزرگوارش (حسین) متولد شده‌اند و خیر از این بالاتر که بنا به فرموده بعضی حدود سیصد جلد کتاب تالیف و تصنیف نموده است وفاتش در سنۀ سیصد و هشتاد و یک ه. ق که طبق حروف هجی لفظ (شفا) می‌شود و مدفن شریفش بین حضرت عبدالعظیم (ر. ض) و تهران (شهرری) و محل زیارت می‌باشد.

فهرست مطالب کتاب

آشنایی با همسفر دانا
دیدار با شیطان
آشنایی با شیخ صدوق
آشنایی با شیخ طبرسی
دیدار با عزرائیل
مرگ
دیدار با ابوعلی سینا
دیدار با مومیایی
مرگ در میان یهودیان
توحید
روح

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دیدار در کتابخانه خاموش
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات امین نگار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات173
زبانفارسی
شابک978-622-683588-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دیدار در کتابخانه خاموش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دیدار در کتابخانه خاموش

برای دریافت کتاب دیدار در کتابخانه خاموش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.