معرفی و دانلود کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر: با این راهکار، بدون شرم و خجالت به اهداف خود برسید

عکس جلد کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر: با این راهکار، بدون شرم و خجالت به اهداف خود برسید
قیمت:
۶۹۹۰۰ ۳۴,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر: با این راهکار، بدون شرم و خجالت به اهداف خود برسید

کتاب خواندنی برای همه‌ی زنانی که تا کنون کمتر به خود رسیدگی کردند و بیشتر وقت‌شان صرف انجام کارهایی برای خوشامد دیگران شده است. کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر نوشته‌ی ریچل هالیس که برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کتاب ناداستان گودریدز شده است، شما را برای اینکه یک زن واقعی باشید و به خواسته‌هایتان فکر کنید، راهنمایی می‌کند. این اثر جزو پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز نیز به‌شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر

زنان موجودات شگفت‌انگیزی هستند که گاهی به خاطر برخی پیش‌فرض‌های اشتباه می‌خواهند طوری به نظر برسند که دلخواه دیگران است؛ برخی از آن‌ها در بسیاری مواقع برای اینکه به خود و اهدافشان فکر کنند دچار عذاب وجدان می‌شوند و ترجیح می‌دهند ارزش‌های خودشان را فدا کنند تا آنگونه که دیگران می‌خواهند به نظر برسند.

کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر (Girl, Stop Apologizing) نوشته‌ی ریچل هالیس (Rachel Hollis) زنانی را مخاطب قرار می‌دهد که به رؤیاهای خود کم‌توجهی می‌کنند، به خاطر رسیدگی به فرزندشان خواسته‌های خود نادیده می‌گیرند و چندان که باید و شاید به تحقق آرزوهای شخصی‌شان فکر نمی‌کنند. این کتاب تاکید می‌کند که دیگر وقت تغییر شرایط است و باید به خودتان بپردازید.

تمرکز کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر بر این است که به زنان بگوید شما برای زندگی کردن به اجازه‌ی دیگران نیاز ندارید. شما با هر رؤیا و آرزویی که در سر می‌پرورانید باید به هدف خودتان فکر کنید و در راه رسیدن به اهدافتان از قضاوت، زخم زبان و تایید و تکذیب دیگران حتی نزدیک‌ترین افراد زندگی‌تان واهمه نداشته باشید. کافی است عذاب وجدان را کنار بگذارید و روی آنچه می‌خواهید تمرکز کنید.

با مطالعه‌ی کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر نوشته‌ی ریچل هالیس و ترجمه‌ی افسانه اکبرزاده مقدم به این نتیجه خواهید رسید که زنان می‌توانند بدون توجه به طرز فکر و نگاه دیگران خواسته‌های خود را دنبال کنند. آن‌ها نباید برای ایده‌هایی که دارند منتظر تأیید دیگران باشند؛ حتی اگر این ایده‌ها و خواسته‌ها کوچک یا کم‌اهمیت به نظر برسند، کسی نباید مانع تحقق آن‌ها شود.

نویسنده‌ی کتاب تأکید می‌کند که ترس، شرم و احساس گناه برای پیگیری اهداف و رویاها جایی ندارند. حتی قوانین اجتماعی که از نظر دیگران موضوعی غیرقابل تغییر است هم نمی‌تواند شما را برای به‌دست آوردن آنچه می‌خواهید مأیوس کند. باید سؤال‌های ذهنی و منفی مانند اینکه «دیگران چه فکری می‌کنند؟» یا «اگر دیگران عصبانی بشوند» را پاک کنید و هر چه در توان دارید را برای انجام کار خودتان صرف کنید. با خواندن این کتاب می‌توانید زندگی خود را آنگونه که شایسته شماست پیش ببرید و به موفقیت دست یابید.

جوایز و افتخارات کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر

  • جایزه‌ی بهترین کتاب ناداستان گودریدز در سال 2019
  • منتخب پرفروش‌های ملی شیکاگو تریبون در سال 2019
  • منتخب کتاب‌های پرفروش مشاوره نیویورک تایمز در سال 2019

نکوداشت‌های کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر

  • هر فصل این کتاب مثل یک شات قهوه‌ی اسپرسو است که «صرف فعل خواستن» شما را آغاز می‌کند. (آرلان همیلتون، بنیانگذار Backstage Capital)
  • زمان آن است که واقعاً عظمت خودتان را در آغوش بگیرید و برای این کار هیچ فریادی بهتر از کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر نیست. (امی پورترفیلد)
  • ریچل هالیس خواهر عاقل شماست که نصیحت‌های روشنگرانه و دقیقی ارائه می‌دهد و به معنای واقعی کلمه قدرت تغییر زندگی شما را دارد. (کورتنی کول، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی زنان و دخترانی که می‌خواهند برای تحقق رؤیاهای خود گام‌های مصمم بردارند، مخاطب کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر هستند. این کتاب برای علاقه‌مندان به روایت‌های غیرداستانی هم جذاب است.

با ریچل هالیس بیشتر آشنا شوید

ریچل هالیس (متولد 1983) نویسنده، سخنران انگیزشی و وبلاگ‌نویس آمریکایی است. او پس از اینکه تحصیلات دبیرستان خود را به اتمام رساند به لس‌آنجلس نقل مکان کرد و امروز در تگزاس زندگی می‌کند. او همراه با همسر و فرزندانش یک شرکت برگزاری رویداد تأسیس و آن را اداره می‌کند.

ریچل هالیس از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز به حساب می‌آید. کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر و کتاب «صورتت رو بشور دختر» از این نویسنده در شمارگان بالا در سرتاسر ایالات متحده آمریکا و حتی کشورهای اروپایی و آسیایی به فروش رسیده است. او همچنین همراه با همسرش به عنوان تهیه‌کننده و میزبان یک برنامه‌ی پرطرفدار پادکست با عنوان «شانس سه درصد» شناخته می‌شود.

در بخشی از کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر می‌خوانیم

عذاب وجدان مادرانه
بله دوستان، حسی مزخرف است!
برای همین آن را مطرح کردم. حتی نمی‌دانم ویراستار کتابم اجازه می‌دهد این مطلب را قید کنم یا نه؛ اما جسیکا، اجازه بده اگر می‌خواهم در این کتاب یک حرف حساب بزنم، همین باشد!

اگر این حس را تجربه نکرده‌اید، باید بگویم عذاب وجدان مادرانه، احساسی مهیب و دهشتناک است و مانند سلول‌های سرطانی در قلب شما لانه می‌کند، تا مغز شما پیش می‌رود و همان‌جا تا ابد چرک می‌کند، مگر اینکه تصمیم بگیرید آگاهانه آن را از بین ببرید. این احساس مرتب به شما می‌گوید چه زمانی در مورد فرزندانتان کم‌کاری کرده‌اید. برخی از مادرها هنگام کارکردن و برخی در هر شرایطی این حس را تجربه می‌کنند، شاید دلشان می‌خواهد با خودشان خلوت کنند یا فکر می‌کنند باید تمشک‌های بهتری برای بچه‌ها می‌خریدند، همان لحظه این حس به‌سراغشان می‌آید.

فکر می‌کنم اگر قرار بود فقط به همین مسائل فکر کنید، ایراد نداشت؛ اما مادربودن یعنی هر روز باید نگران 967 مسئله متفاوت باشید. شما مسئول لباس‌ها، جای خواب و سلامت دندان‌های یکی دیگر هم هستید؛ اما پیش می‌روید و برای آن 967 تصمیمی که گرفته‌اید، خودخوری می‌کنید و به نظرتان دفعه بعد آن کار را بهتر انجام می‌دهید، عمراً. سرزنش‌کردن فقط شما را سردرگم می‌کند، خسته می‌شوید و همه اعتمادبه‌نفس مادرانه‌تان را از دست می‌دهید که راستش را بگویم، حتی در بهترین روزها هم میزان این اعتمادبه‌نفس چندان زیاد نیست.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول. بهانه‌هایی که باید از آن‌ها خلاص شوید
بهانه اول: خانم‌های دیگر این کار را نمی‌کنند
بهانه دوم: هدفمند نیستم
بهانه سوم: وقت ندارم
بهانه چهارم: آن‌قدر کافی نیستم که موفق بشوم
بهانه پنجم: نمی‌توانم به هدفم برسم و هم‌زمان مادر، دختر و کارمندی خوب باشم
بهانه ششم: از شکست‌خوردن واهمه دارم
بهانه هفتم: این کار پیش‌تر انجام شده است
بهانه هشتم: دیگران چه فکری می‌کنند؟
بهانه نهم: دختران خوب هیاهو نمی‌کنند
بخش دوم. رفتارهایی که باید بپذیرید
رفتار اول: دیگر اجازه نگیرید
رفتار دوم: هدفی را برگزینید و با تمام وجود آن را به دست بیاورید
رفتار سوم: از جاه‌طلبی نپرهیزید
رفتار چهارم: کمک بگیرید!
رفتار پنجم: برای موفقیت زمینه‌سازی کنید
رفتار ششم: دیگر اجازه ندهید شما را منصرف کنند
رفتار هفتم: یاد بگیرید نه بگویید
بخش سوم. مهارت‌هایی که باید کسب کنید
مهارت اول: برنامه‌ریزی
مهارت دوم: اعتمادبه‌نفس
مهارت سوم: پایداری
مهارت چهارم: تأثیرگذاری
مهارت پنجم: مثبت‌نگری
مهارت ششم: مدیریت‌کردن
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر: با این راهکار، بدون شرم و خجالت به اهداف خود برسید
نویسنده
مترجمافسانه اکبرزاده مقدم
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات224
زبانفارسی
شابک978-622-220-063-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۹۹۰۰ ۳۴,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر

برای دریافت کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.