معرفی و دانلود کتاب ذهنیت برکت آفرین: موفقیت از اینجا آغاز می‌شود

عکس جلد کتاب ذهنیت برکت آفرین: موفقیت از اینجا آغاز می‌شود
قیمت:
۵۵,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ذهنیت برکت آفرین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ذهنیت برکت آفرین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ذهنیت برکت آفرین: موفقیت از اینجا آغاز می‌شود

موفقیت از اینجا آغاز می‌شود؛ از درون شما! کتاب ذهنیت برکت آفرین به قلم جول اوستین، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، به شما یادآوری می‌کند که تحت هر شرایطی جرئت رویاپردازی داشته باشید و با تقویت ذهنیت‌تان برای رسیدن به رویاها تلاش کنید. این کتاب می‌گوید همه‌چیز در درون شماست، اگر درونتان را تغییر بدهید، در مسیر تحقق رویاها قرار می‌گیرید و بعیدترین تخیلات را به واقعیت تبدیل می‌کنید.

درباره‌ی کتاب ذهنیت برکت آفرین

موفقیت چیزی نیست که جهان آن را دودستی تقدیمتان کند. موفقیت از چشم و قلب و ذهن شما پا می‌گیرد. یک ذهنیت قوی و شکست‌ناپذیر کوه‌ها را جابه‌جا می‌کند و از ناممکن‌ها، ممکن می‌سازد. برای رسیدن به یک رویا، اول باید آن را در تخیلتان بپرورانید. این نقطه‌ی آغاز موفقیت است. کتاب ذهنیت برکت آفرین (The Abundance Mind-Set: Success Starts Here) اثر جول اوستین (Joel Osteen) همین نقطه‌ی آغاز موفقیت را به شما یادآوری می‌کنید و مسیر آفرینش آن را نشان می‌دهد. اگر یک ذهنیت برکت‌آفرین برای خودتان بسازید، هیچ‌چیز در نظرتان غیرممکن به نظر نمی‌رسد و به این ترتیب تحت هر شرایطی دست از تلاش برنمی‌دارید. همین نیروی درونی و ذهنیت قدرتمند ضامن موفقیت شما در مسیر زندگی است.

معرفی و دانلود کتاب ذهنیت برکت آفرین

برای تقویت نیروی درونی و ذهنیت‌تان، باید چیزهایی را رعایت کنید. برای مثال، افکار منفی را از خودتان دور نگه دارید و در عوض افکار مثبت را پرورش بدهید. به خدا ایمان داشته باشید و بدانید جهان برای خوشبختی شما آفریده شده و موفقیت سرنوشت شماست. فقط کافی است که به خدا اطمینان داشته باشید و زیبایی‌ها را ببینید تا نشانه‌های مسیر خوشبختی برایتان روشن شود و قدم در راه یک زندگی پربرکت بگذارید.

نویسنده در کتاب ذهنیت برکت آفرین معتقد است تمام افکاری که از ذهنتان می‌گذرد، شما را به خود جذب می‌کند و مسیر گام برداشتن‌تان را تغییر می‌دهد. بنابراین به خودتان جسارت رویاپردازی بدهید. لازم نیست چگونگی رسیدن به این رویاها را بسنجید. ذهنیت برکت‌آفرین یعنی تحقق رویاها را متصور شوید. طولی نمی‌کشد که به جای تخیل کردن این تحقق، در آن رؤیاها زندگی کنید و آرزوهایتان به واقعیت تبدیل شود. اگر ذهنیت برکت‌آفرین را دنبال کنید، از سرزمین شکست‌ها و کمبودها به جایی قدم می‌گذارید که نعمت‌ها فراوان و بسیار بیشتر از توقع و نیاز شما خواهد بود.

کتاب ذهنیت برکت آفرین در پنج فصل نوشته شده است. فصل اول ذهنیت برکت‌آفرین را تشریح می‌کند. فصل دوم نشان می‌دهد که خداوند از قبل ابزار رسیدن به موفقیت را در وجود شما قرار داده و تنها کافی است آن را کشف کنید. فصل سوم به شما می‌آموزد که چطور انتظارات‌تان را از خودتان بالا ببرید و به کم قانع نباشید. فصل چهارم شما را در مسیر آشکار کردن قدرت‌تان همراهی می‌کند و در نهایت، فصل پنجم ممکن بودن معجزه را نشان‌تان می‌دهد.

جول اوستین یکی از تأثیرگذارترین رهبران مسیحی جهان است. کتاب ذهنیت برکت آفرین او را نفیسه تنکابنی به فارسی برگردانده و انتشارات نسل نواندیش منتشر کرده است.

کتاب ذهنیت برکت آفرین برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب ذهنیت کسانی را که به کتاب‌های موفقیت و خودسازی علاقه دارند، دگرگون می‌کند.

در بخشی از کتاب ذهنیت برکت آفرین: موفقیت از اینجا آغاز می‌شود می‌خوانیم

وقتی من به گذشته نگاهی می‌اندازم و زندگی‌ام را مرور می‌کنم، می‌بینم که الطاف و برکات الهی بسیاری شامل حالم شده‌اند و رخدادهای خوب بسیاری سر راهم قرار گرفته‌اند. تنها کاری که من کردم این بود که سعی کردم بهترین نسخۀ وجودی خودم باشم و خدا بیش از آنچه تقاضای من بود یا بیش از آنچه در تفکرم می‌گنجید، مرا بهره‌مند ساخت. من هرگز فکر نمی‌کردم روزی مقابل صدها نفر بایستم و موعظه کنم. من هفده سال در پشت صحنۀ لیک‌وود به تولیدات تلویزیونی پرداخته بودم. نمی‌خواهم لاف بزنم، اما در تمام این هفده سال ایمانم را حفظ کردم. من هرچه داشتم در طبق اخلاص می‌گذاشتم. تا آنجا که برایم مقدور بود کاری می‌کردم که پدرم عالی به‌نظر برسد. من سنگِ تمام می‌گذاشتم تا مطمئن شوم نورپردازی عالی است و زوایای دوربین درست تنظیم شده‌اند. حتی هر شنبه شب به خانۀ پدر و مادرم می‌رفتم و یک دست کت‌شلوار و کراوات برای پدرم انتخاب می‌کردم تا روز بعد در برنامه تلویزیونی بپوشد. مادرم می‌گفت: «جوئل، پدرت فرد بالغی است. لازم نیست هر هفته به اینجا بیایی. او خودش می‌تواند لباسش را انتخاب کند.» مشکل اینجا بود که من قبلاً دیده بودم پدرم چه لباس‌هایی را انتخاب می‌کند! همین‌قدر بگویم که او علاقۀ بسیاری به لباس‌های رنگارنگ داشت. من می‌خواستم برنامۀ تلویزیونی عالی از آب درآید. من به‌دنبال آن نبودم که کشیش ارشد لیک‌وود شوم. من از اینکه پشت صحنه بودم رضایت کامل داشتم. اما وقتی پدرم به دیار باقی شتافت، این فرصت خودش به‌دنبال من آمد. من هرگز از قبل برای آن برنامه‌ریزی نکرده بودم، این فرصت خودش به سراغم آمد.

رؤیایی که خدا برای زندگی شما دارد بسیار بزرگ‌تر از رؤیایی است که خودتان برای زندگیتان دارید. اگر درست در همین جایی که اکنون هستید سعی کنید بهترین خودتان باشید، الطاف خداوندی، ارتقا و فرصت‌های خوبی در حجمی وسیع‌تر از آنچه در تصورتان می‌گنجد، به‌سوی شما سرازیر می‌شوند. لازم نیست شما به‌دنبال آن‌ها بروید‌، آن‌ها خودشان شما را جست‌وجو می‌کنند و شما مانند آهنربا آن‌ها را جذب می‌کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: ذهنیتی برکت‌آفرین داشته باشید
فصل دوم: ببینید که به سطوح بالاتر می‌روید
فصل سوم: سطح انتظارات خود را بالا ببرید
فصل چهارم: قدرتتان را آشکار کنید
فصل پنجم: معجزۀ زندگی دیگران باشید
دربارۀ نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ذهنیت برکت آفرین: موفقیت از اینجا آغاز می‌شود
نویسنده
مترجمنفیسه تنکابنی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-220-836-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ذهنیت برکت آفرین

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ذهنیت برکت آفرین

برای دریافت کتاب ذهنیت برکت آفرین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.