معرفی و دانلود کتاب چگونه درهای خوش شانسی را به روی خود بگشاییم

عکس جلد کتاب چگونه درهای خوش شانسی را به روی خود بگشاییم
قیمت:
۶۵۹۰۰ 32950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه درهای خوش شانسی را به روی خود بگشاییم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه درهای خوش شانسی را به روی خود بگشاییم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه درهای خوش شانسی را به روی خود بگشاییم

می‌خواهید به فردی خوش‌شانس تبدیل شوید و از بدشانسی‌‌های پیاپی خود در عذاب هستید؟ کتاب چگونه درهای خوش شانسی را به روی خود بگشاییم شما را برای رسیدن به خواسته‌تان راهنمایی می‌کند. آلبرت اچ زد کار در این اثر خود مسیر دستیابی به بخت و اقبال را نشان‌تان می‌دهد.

کتاب چگونه درهای خوش شانسی را به روی خود بگشاییم:

خوش‌شانسی را می‌توان نوعی پدیده به شمار آورد که بدون دلیل اتفاق نمی‌افتد، بلکه باید با پشتکار، تمرین و تلاش افراد به دست بیاید. کتاب چگونه درهای خوش شانسی را به روی خود بگشاییم (How to attract good luck) به شما می‌گوید که چطور مسیرهای دستیابی به خوش‌شانسی را برای خودتان آسان کنید و از بدشانسی‌ها فاصله بگیرید. همچنین شیوه‌هایی را به شما ارائه می‌دهد که استفاده از آن‌ها زندگی‌تان را به شکل قابل ملاحظه‌ای تغییر می‌دهد و بهبود می‌بخشد.

آیا تا به حال فکر کرده‌اید چرا این طور به نظر می‌رسد که بعضی از افراد نسبت به دیگران از شانس بیشتری برخوردارند؟ آلبرت اچ. زد.کار (Albert H. Z. Carr) نویسنده کتاب، خوش‌شانسی را مسئله‌ای فراتر از یک رویداد اتفاقی ناشی از قضاوقدر برمی‌شمارد. به اعتقاد او خوش‌شانسی ذهنیتی است که می‌توان به آن دست یافت و امکان رسیدن به آن برای تمامی مردم جهان وجود دارد.

به باور او تفاوت بین بدشانسی و خوش‌شانسی در نحوه دیدگاه و گرایش‌های ذهنی‌تان نهان است. او به شما می‌آموزد که چطور جنبه‌های مختلف شخصیت‌تان را بهبود ببخشید و ذهن‌تان را آماده کنید تا از فرصت‌های نایابی که زندگی پیش روی‌تان می‌گذارد، بهترین استفاده را ببرید. فرصت‌هایی که دربردارنده موفقیت و نشاط هستند و افراد اغلب به شکل ناخودآگاه به آن‌ها توجه نمی‌کنند.

کتاب چگونه درهای خوش شانسی را به روی خود بگشاییم خرافات و باورهای علمی را رواج نمی‌دهد، بلکه درواقع برای آن گروهی از افراد که بسیار علاقه‌مندند تا با استفاده از فرصت‌های گوناگون، سطح زندگی‌شان را ارتقا بدهند، یک راهنمای حقیقی محسوب می‌شود.

کتاب چگونه درهای خوش شانسی را به روی خود بگشاییم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید به فرد خوش‌شانسی تبدیل شوید و به تک‌تک خواسته‌هایتان دست پیدا کنید، در خواندن این کتاب تعلل نکنید.

با آلبرت اچ زد کار بیشتر آشنا شویم:

آ. اچ. زد. کار (1971- 1902) در طول حیات خود به‌عنوان مشاور اقتصادی برجسته در چندین شرکت بزرگ اقتصادی مشغول فعالیت بود و در دورۀ ریاست‌جمهوری روزوِلت و هری ترومن نیز نقش مشاور را بر عهده داشت. او همچنین مؤلف چندین کتاب ارزشمند نیز بوده و آثارش در چند مجلۀ مشهور منتشر شده است.

جملات برگزیده کتاب چگونه درهای خوش شانسی را به روی خود بگشاییم:

- تخیل ماهیت ناشناخته‌ها را به تصویر می‌کشد.
- قدرت داوری افراد است که بخشی از تقدیرشان را شکل می‌دهد.
- چه حس خوشایندی است! از کنار افراد غریبه رد شدن و از مهر آن‌ها لبریز شدن.
- ناامیدی‌ها قلب انسان را بیمار می‌کنند، اما آرزوها به درخت زندگی جان می‌بخشند.
- هر کس نداند که چگونه درهای شانس را به روی خود بگشاید، حق این را ندارد که از بداقبالی‌های خود گله‌مند باشد.
- وقتی تقدیر اتفاق می‌افتد، برای خوش‌اقبالی خود شادی نکنید و برای بداقبالی خود آه و ناله سر ندهید، همه جا را تغییر فرا گرفته و سرنوشت شما نیز همواره دستخوش تغییر است.
- حقایقی را که به‌طور ذاتی در درون خود کشف می‌کنیم درواقع الهام‌هایی هستند که از ذات الهی سرچشمه گرفته و قابل‌پیش‌گویی‌اند.

در بخشی از کتاب چگونه درهای خوش شانسی را به روی خود بگشاییم می‌خوانیم:

انسانی که در آسمان زندگی از میان شانس‌های گوناگون عبور می‌کند، همانند ستارۀ دنباله‌داری است که در مسیر نامعین خود در آسمان، مدام توسط شهاب‌سنگ‌های فضایی بمباران می‌شود و هر بار شانسی غیرمنتظره به او برخورد می‌کند. هنگامی‌که انسان در معرض شانسی قرار می‌گیرد، تحت تأثیر آن مسیر زندگی‌اش تغییر می‌کند، حال به میزان کم یا زیاد، بهتر یا بدتر می‌شود. ازآنجا‌که هر انسانی از حق انتخاب برخوردار است، می‌تواند از شانسِ پیش رویش بگریزد یا آن را بپذیرد و با آن هدایت شود، به‌عبارتی او می‌تواند مسیر زندگی شخصی خود را تعیین کند، دامنۀ موفقیت‌هایش را گسترش دهد و خوش‌شانسی را به زندگی‌اش فرا خواند.

هدایت آگاهانۀ اعمال و کردار که از امتیازات ویژۀ انسان بودن به شمار می‌رود، مهارتی است که باید به‌درستی فرا گرفته شود. انسان خوشبخت به‌عنوان فردی که هدایت زندگی‌اش را در دست دارد، باید تا حدودی از فنون رفتاری و خودبیانگری برخوردار باشد. پیش از آنکه بتوانیم مسیر درست زندگی را بیابیم و در آن قدم بگذاریم، باید یک‌سری ویژگی‌های برجستۀ شخصیتی را درون خود پرورش دهیم. این ویژگی‌ها سهام ما در مؤسسۀ‌ کامیابی به شمار می‌روند؛ مؤسسۀ بخشنده‌ای که به اعضای محدود خود سود بیشتری از سهام را در قالب سعادت و موفقیت واگذار می‌کند. گاهی با اندکی حسادت می‌گوییم «فلانی ذاتاً فرد خوش‌شانسی است!» منظور ما از این جمله آن است که او بی‌اندازه شانس می‌آورد. در حقیقت، شانس‌های وراثتی و شرطی به سبب نیروی جادویی اسرارآمیزشان به فرد این توانایی را می‌دهند که بتواند با شانس‌های مقابلش هماهنگ شود و به‌طور غریزی بداند که چگونه شانس مطلوبش را جذب کند، آن را بسنجد و سپس واکنش مناسبی به آن نشان دهد.

فهرست مطالب کتاب

دربارۀ نویسنده
قدردانی
مقدمه
بخش اول: جذب شانس مطلوب
1: چگونه با شور و اشتیاق درونی خود را در مسیر شانس قرار دهیم؟
2: چگونه با سخاوت درهای شانس را به روی خود بگشاییم؟
بخش دوم: شناسایی شانس
1: نقاط عطف
2: رابطۀ میان تمایلات درونی و شانس
3: رابطۀ میان توانایی‌ها و شانس
4: قدرت تشخیص بالا، عامل منتهی به خوش‌شانسی
5: عزت‌نفس، تضمین‌کنندۀ شانس
6: رویکرد شهودی به مقولۀ شانس
بخش سوم: پاسخ به شانس
1: نقش واکنش به شانس در فرایند جذب خوش‌شانسی
2: چگونه با انرژی بالا به‌سوی خوش‌شانسی گام برداریم؟
3: رابطۀ میان تخیل و شانس
4: خوش‌شانسی بر پایۀ ایمان
بخش پایانی: نقش نیروی اراده در میزان خوش‌شانسی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه درهای خوش شانسی را به روی خود بگشاییم
نویسنده
مترجمنفیسه تنکابنی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات288
زبانفارسی
شابک978-622-220139-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۵۹۰۰ 32950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه درهای خوش شانسی را به روی خود بگشاییم

محمد امین لاکتراشی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
بسیار کتاب مفیدی بود
مهدی جهاندیده
۱۴۰۰/۹/۲۷
لذت بردم از نوع متن
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب چگونه درهای خوش شانسی را به روی خود بگشاییم

برای دریافت کتاب چگونه درهای خوش شانسی را به روی خود بگشاییم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.