معرفی و دانلود کتاب سرشار از آرامش: توانایی حفظ آرامش، قدرت و اعتماد به نفس در همه‌ی مقاطع زندگی

عکس جلد کتاب سرشار از آرامش: توانایی حفظ آرامش، قدرت و اعتماد به نفس در همه‌ی مقاطع زندگی
قیمت:
۵۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سرشار از آرامش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرشار از آرامش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرشار از آرامش: توانایی حفظ آرامش، قدرت و اعتماد به نفس در همه‌ی مقاطع زندگی

کتاب سرشار از آرامش توسط نویسنده‌ی پرفروش، جول اوستین، به رشته‌ی تحریر درآمده است. این اثر راهنمایی است برای اینکه آرامش و اعتماد به نفس‌تان را در تمامی لحظات زندگی و حتی در بدترین شرایط نیز حفظ کنید. اوستین در این کتاب با ذکر تجربیات شخصی خود و دیگران راه‌هایی کارآمد برای حفظ و حراست از افکار و ایمان ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب سرشار از آرامش

اگر بهترین مشتری‌تان را از دست بدهید، چه می‌کنید؟ اگر دعایی کنید، اما این دعا مستجاب نشود، چه احساسی به شما دست می‌دهد؟ اگر از کارتان اخراج شوید، چه فکری با خودتان می‌کنید؟ تمام این اتفاقات ممکن است در زندگی هر کسی رخ بدهد، اما فشار روانی حاصل از این اتفاقات بر افراد مختلف، شدت متفاوتی دارد. بعضی در افکار منفی و اضطراب‌های حاصل از تجربیاتِ تلخ غرق می‌شوند، اما بعضی دیگر روحیه‌ی خودشان را حفظ می‌کنند و آرامششان را از دست نمی‌دهند.

کتاب سرشار از آرامش (Peaceful on Purpose: The Power to Remain Calm, Strong, and Confident in Every Season) به قلم جول اوستین (Joel Osteen)، کشیش و نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی، راه‌های حفظ آرامش و روحیه را با شما در میان می‌گذارد. این کتاب توصیه‌هایی برای رهایی از افکار منفی و استرس‌زا و رسیدن به آرامش و موفقیت در زندگی ارائه می‌دهد تا فشارهای روانی را از روی خودتان کم کنید و هرگز ناامید و متوقف نشوید.

نویسنده، کتاب سرشار از آرامش را در شش فصل نوشته است. او در این کتاب می‌گوید به جای اینکه دائماً از مشکلات شکایت کنید، به خاطر شکست خوردن برنامه‌های‌تان ناامید شوید یا از رفتار بد دیگران ناراحت باشید، باید این رمز ساده‌ی آرامش را در ذهن‌تان داشته باشید: همه چیز خوب می‌شود. از نظر جول اوستین سرنوشتی که خداوند برای تمامی انسان‌ها مقدر کرده، آرامش و خوشبختی است و اگر در زندگی به شرایط سختی برخوردید، دلیلی به جز کسب آمادگی برای قرار گرفتن در مسیر اهداف مقدرتان ندارد. اگر بهترین مشتری‌تان را از دست داده‌اید، مطمئن باشید اتفاق بهتری برای‌تان رخ خواهد داد. اگر دعای‌تان مستجاب نشد، شاید با هدف زندگی‌تان مغایرت داشت. اگر از کارتان اخراج شدید، حتماً کار بهتری در انتظارتان است. بنابراین در برابر افکار منفی مقاومت کنید و دائماً به خودتان یادآوری کنید که همه چیز خوب پیش می‌رود و در نهایت مقصدی به جز خوشبختی ندارید.

معرفی و دانلود کتاب سرشار از آرامش

کتاب سرشار از آرامش پیش از این با عناوین مختلفی به انتشار رسیده است. نسخه‌ی پیش رو را نفیسه تنکابنی به فارسی برگردانده و انتشارات نسل نواندیش ذیل مجموعه کتاب‌های روانشناسی به چاپ رسانده.

کتاب سرشار از آرامش برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت و خودسازی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب سرشار از آرامش: توانایی حفظ آرامش، قدرت و اعتماد به نفس در همه‌ی مقاطع زندگی می‌خوانیم

گاهی اوقات یک موهبت ازپیش ‌تعیین‌شده در زندگی‌تان وجود دارد، اما مردم سعی می‌کنند شما را منصرف کنند. آن‌ها دلایلی را پشت هم ردیف می‌کنند تا شما را متقاعد کنند که این کار شدنی نیست. مشکل اینجاست که خدا این رؤیا را در قلب شما نهاده است، نه در قلب آن‌ها. آن‌ها نمی‌توانند آنچه را که شما می‌بینید، ببینند. آن‌ها نمی‌توانند آنچه را که شما احساس می‌کنید، احساس کنند. آن‌ها همه‌چیز را عادی تلقی می‌کنند، اما خداوند رؤیایی را در قلب شما قرار می‌دهد که بسیار بزرگ‌تر از آن است که خودتان به‌تنهایی بتوانید از عهدۀ آن برآیید. شاید شما راه تحقق اهدافتان را ندانید، اما اگر خدا از پیش مسیر دستیابی به آن را برایتان هموار نمی‌کرد، هرگز آن را در قلبتان نمی‌نهاد و وعده‌اش را به شما نمی‌داد. او خوب می‌داند چگونه همه‌چیز را کنار هم بچیند. او الاغ‌ها را از قبل مشخص می‌کند. کارمندانی را که به شما لطف دارند در جایگاه مناسب قرار می‌دهد. او پذیرایی را از قبل مهیا می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: همه‌چیز خوب می‌شود
فصل دوم: از آرامشتان مراقبت کنید
فصل سوم: نگهبان روح شما
فصل چهارم: با خودتان در صلح باشید
فصل پنجم: خدا هوایتان را دارد
فصل ششم: قبلاً مهیا شده است
سؤالات بحث گروهی
قدردانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرشار از آرامش: توانایی حفظ آرامش، قدرت و اعتماد به نفس در همه‌ی مقاطع زندگی
نویسنده
مترجمنفیسه تنکابنی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-622-220-832-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سرشار از آرامش

مریم نجفی
۱۴۰۳/۱/۹
من به شخصه کتاب‌های جول اوستین رو دوست دارم
چون واقعا مطالعه‌ی اونها به من آرامش میده واین آرامش از جنس معنویه
Sasan Javedani
۱۴۰۳/۱/۲۳
کتاب بسیار معنوی با هدف همراهی مدام با پروردگار
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب سرشار از آرامش

برای دریافت کتاب سرشار از آرامش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.