معرفی و دانلود کتاب راجر فدرر

عکس جلد کتاب راجر فدرر
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راجر فدرر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راجر فدرر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راجر فدرر

روایت مسیر موفقیت ستاره‌ی دنیای تنیس! کتاب راجر فدرر از سیمون گراف، زندگی این قهرمان افسانه‌ای و محبوب ورزش تنیس را به شیوه‌ای متفاوت و گیرا روایت کرده است. با مطالعه‌ی این اثر، بیش از آن که درباره‌ی تنیسِ فدرر بخوانید، با دیگر ابعاد زندگی او آشنا خواهید شد. گفتنی است که این اثر یکی از نامزدهای دریافت جایزه‌ی بهترین کتاب ورزشی ساندی تایمز بوده است.

درباره‌ی کتاب راجر فدرر

فدرر، یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین قهرمانان تنیس در سطح جهانی است که با توجه به علاقه‌ی شدیدی که به ورزش تنیس داشته، از 8 سالگی به صورت جدی این ورزش را دنبال کرده، تا به شرایط امروزش برسد که وقتی صحبت از تنیس به میان می‌آید، غیرممکن است نام او در ذهن‌ها نقش نبندد. تنیس و راجر فدرر، جدایی‌ناپذیرند. این که ورزشکاری بتواند جایگاه خود را برای 310 هفته در صدر فهرست برترین مردان تنیس جهان نگه دارد، یا بتواند 369 مسابقه در گرند اسلم را برنده شود که تاکنون این عدد برای راجر بیش از تمام تنیسورها بوده، شگفت‌انگیز است. اما در کنار زندگی حرفه‌ای او، ویژگی‌های دیگری هم هستند که راجر فدرر را به محبوبیت امروز رسانده‌اند. کتاب راجر فدرر (Roger Federer) از سیمون گراف (Simon Graf)، روایت ویژه‌ای از زندگی این قهرمان بزرگ را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

شاید ورزشکاران دیگری توانسته باشند رکوردهای ثبت‌شده توسط راجر فدرر را جابه‌جا کنند، و تبدیل به موفق‌ترین‌های جهان در رشته‌ی تنیس شوند و حتی به محبوبیت بیشتری دست پیدا کنند. جدای از نگاهی که باید در این زمینه به آمارها انداخت، ممکن است نظرات مختلفی درباره‌ی موفقیت فدرر در حال حاضر وجود داشته باشد. با وجود تمام این‌ها، چیزی که راجر فدرر را به یک پدیده تبدیل کرده، تنها آمار و ارقام و برد و باخت‌ها نیستند؛ هرچند که اگر این آمار نبودند، شاید فدرر هیچ‌گاه به شهرت امروزی دست پیدا نمی‌کرد و اصلاً بستری برای محبوبیتش هم به وجود نمی‌آمد. نکته‌ی قابل‌توجهی که افزون بر نبوغ فدرر در زمینه‌ی تنیس، درباره‌ی او وجود دارد، تاثیرگذاری بالا، اقدامات خیرخواهانه‌اش و اراده و امید ستودنی‌اش در مواجهه‌ی با شکست‌هاست. قطعاً همیشه و در طول بیش از دو دهه‌ای که فعالیت حرفه‌ای و باشکوهش را دنبال می‌کرده، تمام مسابقات و شب و روزها را با موفقیت نگذرانده است. ناکامی‌هایی که در مسابقات سال 2008 برای راجر فدرر به وجود آمده بودند، تا جایی پیش رفتند که رافائل نادال توانست جایگاه اول را از فدرر بگیرد و همین امر می‌توانست حتی باعث کناره‌گیری راجر از ورزش حرفه‌ای شود. اما بازگشت دوباره‌ای که با قهرمانی گرند اسلم داشت، نمایان‌گر امید و اراده‌ی قوی اوست.

معرفی و دانلود کتاب راجر فدرر

کتابی که پیش رو داریم، بیش از آن که بخواهد رازهای موفقیت راجر فدرر در تنیس را بازگو کند و به شما بگوید که چگونه باید در ورزش تنیس به موفقیت دست پیدا کنید، از زاویه‌ی دیگری به زندگی او پرداخته است. ابعاد کاری و شخصی زندگی راجر فدرر، موضوعاتی‌اند که این کتاب بیشتر روی آن‌ها متمرکز شده است. علاوه بر این که در این اثر از نبوغ ستودنی یک ورزشکار می‌خوانیم، با راجر دیگری روبه‌رو هستیم که در زندگی شخصی خود با عنوان فرزند، همسر و پدر از تاثیرگذاری و محبوبیت بالایی برخوردار است و اقدامات خیرخواهانه را نیز سرلوحه‌ی شیوه‌ی زندگی خود قرار داده است.

کتاب راجر فدرر، توسط امیرحسین متقی به فارسی برگردانده شده و نشر گلگشت آن را به چاپ رسانده است.

کتاب راجر فدرر برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این اثر را به دوستداران ورزش و افرادی که به خواندن زندگی‌نامه‌ها علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب راجر فدرر می‌خوانیم

در یک نگاه سرسری می‌توان گفت که او بخش‌های فنی بازی‌ را از مادر و خونسردی در بازی را از پدرش به ارث ‌برده است. البته این به آن معنا نیست که روبرت احساساتی نمی‌شود. بعد از این‌همه سال و این‌همه قهرمانی و افتخار، او همچنان با یک فورهند ناموفق پسرش، به‌شدت خشمگین‌ می‌شود. به همین دلیل هنگام تماشای بازی‌های راجر، ترجیحاً پدر و مادرش کنار هم نمی‌نشینند. فقط در جایگاه رویال زمین اصلی ویمبلدون این موضوع اجتناب‌ناپذیر است. روبرت با خنده‌ای شیطنت‌آمیز می‌گوید: «همسرم نمی‌خواهد کنار من بنشیند.» لونتِ می‌گوید: «این‌طور هر دو ایمن‌تریم.» برای لونتِ کنار آمدن با واکنش‌های روبرت در شرایط بحرانی که خودش هم ازنظر روانی متشنج است، غیرقابل‌هضم است. فدرر در مورد والدینش می‌گوید: «پدرم یک پوسته‌ی سخت و یک هسته‌ی نرم دارد. مادرم اما متعادل است.»

اوایل این لونتِ است که راجر را همراه خود به زمین تنیس می‌برد، بعدتر روبرت در پیشبرد زندگی ورزشی فرزندش فعال‌تر می‌شود. باوجود این‌که لونتِ مربی کودکان و نوجوانان باشگاه تنیس سیبا است اما از آموزش تنیس به راجر کوچک امتناع می‌کند. والدین راجر از همان ابتدا برای او مربیان باتجربه استخدام ‌می‌کنند و هرچند به آن‌ها چیزی نمی‌گویند اما به راجر تأکید ‌می‌کنند که این سرگرمی را شوخی ‌نگیرد و حواسش را جمع ‌کند. فدرر توضیح می‌دهد: «پدرم همیشه به من می‌گفت: به نظر من خیلی خوب است که از تنیس لذت ‌می‌بری و به تو خوش ‌می‌گذرد اما لطفاً تمرین را جدی ‌بگیر چون خیلی گران است. نظر مادرم هم همین بود اما هرگز به این صراحت در موردش با من صحبت ‌نمی‌کرد.»

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی مترجم
پادشاهی برخاسته از میان مردم
سیب زیر درخت خودش می‌افتد
تولد یک قهرمان
بی‌اعصاب به آرامش می‌رسد
این‌طور دنیا درست است، نه فقط دنیای تنیس
پیتر کارتر، همراه همیشگی
میرکای طلاساز
Family On Tour
فدرر و چهار فصل تنیس
تقابل با نادال، فرد آستیر مقابل رمبو
گذر از سنت به مدرنیته
زیر ذره‌بین گزارشگران بین‌المللی
مثل پروانه برقص
موتسارت و متالیکا، بهترین مقاله در مورد فدرر
لابد باید عشق باشد
صفر تا صد در 869 ثانیه
جرج کلونی ورزشکاران
به‌خاطر شکلات است؟
فدرر خیر
آن‌چه می‌توانیم از فدرر بیاموزیم
گاه‌شمار زندگی راجر فدرر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راجر فدرر
نویسنده
مترجمامیرحسین متقی
ناشر چاپیانتشارات گلگشت
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-622-6489-41-6
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راجر فدرر

آزاد پاشازاده
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
برای تنیس بازها بیشتر توصیه میکنم
جزیئات زیادی راجع به بازی‌ها نوشته
برای کسی که زیاد تنیس رو دنبال نمیکنه مسلما خوب نیست
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب راجر فدرر

برای دریافت کتاب راجر فدرر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.