معرفی و دانلود کتاب پادشاه مصری

عکس جلد کتاب پادشاه مصری
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پادشاه مصری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پادشاه مصری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پادشاه مصری

کتاب پادشاه مصری اثری خواندنی برای فوتبال‌دوست‌هاست. تام اولدفیلد و مت اولدفیلد در این کتاب ماجراهای جالبِ محمد صلاح را برای دستیابی به موفقیت‌های چشمگیر در مستطیل سبز روایت می‌‌کنند. نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد که محمد صلاح چگونه توانسته با تلاش و پشتکار، به «پادشاه مصری» ملقب شود و دل بسیاری از فوتبالی‌ها را در سرتاسر دنیا به دست آورد.

درباره‌ی کتاب پادشاه مصری

کتاب پادشاه مصری (The Egyption King)، خواننده را با زندگیِ محمد صلاح، فوتبالیست مصری آشنا می‌کند. تام اولدفیلد (Tom OldField)، نویسنده‌ی کتاب، فراوزفرودهای زندگی محمد صلاح را در این اثر بازگو کرده است. نویسنده‌ی کتاب پادشاه مصری، ماجرای زندگی محمد صلاح را با خاطره‌ای از وی از بازی در ورزشگاه المپیک کیِ‌یف آغاز می‌کند. آن زمان محمد صلاح، بازیکن تیم لیورپول بود. این تیم برابر رئال مادرید، یکی از پر آوازه‌ترین تیم‌های فوتبال دنیا صف کشیده بود. پس از تعریف خاطره‌‌ی جانانه‌ی محمد صلاح از صف‌آرایی در برابر رئال مادرید، فصل نخست کتاب آغاز می‌شود که اولین بازی نام دارد. نویسنده در این فصل، خاطره‌هایی شنیدنی از زمانی روایت می‌کند که محمد صلاح برای درخشش بیشتر در استادیوم‌های بین‌المللی فوتبال تلاش می‌کرد.

خاطره‌های محمد صلاح در کتاب پادشاه مصری با فصل دوم این اثر با نام نابغه‌ی خیابان ادامه پیدا می‌کند. نویسنده در این فصل به تلاش شبانه‌روزی محمد صلاح در فوتبال خیابانی اشاره می‌کند. بر اساس اطلاعات این فصل، محمد صلاح از کودکی دوست‌دار فوتبال بوده است. جوانان نجریج، نام سومین فصل از کتاب پادشاه مصری است. بنا بر اطلاعات این فصل، نجریج نام روستایی دورافتاده در مصر است. نویسنده در این قسمت توضیح می‌‌دهد که محمد صلاح، زاده این روستاست.

معرفی و دانلود کتاب پادشاه مصری

شهر الاهاما، نام دیگر فصل کتاب پادشاه مصری است. در این فصل، خاطره‌های جالبی از حضور محمد صلاح در این شهر روایت می‌شود. در فصل پنجم کتاب پادشاه مصری به عنوانی با نام «فروتن باش پسر» می‌رسیم. این فصل، درس‌هایی ارزشمند را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. نویسنده، تمامی قسمت‌های مهم زندگی محمد صلاح را برای دستیابی به موفقیت‌های چشمگیر در کتاب پادشاه مصری توضیح داده است.

بخش‌های گوناگون کتاب پادشاه مصری، هر کدام به توضیحات و خاطره‌هایی از بازه‌های زمانیِ مختلفِ زندگی محمد صلاح اختصاص داده شده‌اند. این کتاب با فصل‌های مشهورتر از تونی، لیورپول، سال معجزه‌ها و نور به پایان می‌رسد.

مطالعه‌ی این فصل‌ها به خواننده کمک می‌کند تا مسیر زندگی محمد صلاح را از کوچه‌های روستایی دورافتاده در مصر به استادیوم آنفیلدِ لیورپول، یکی از معروف‌ترین باشگاه‌های جهان، دنبال کند. این مسیر، در کنار داستانی هیجان‌انگیز و خواندنی، بیانگر تجربه‌های ارزشمندِ این فوتبالیست فوق‌العاده است.

کتاب پادشاه مصری را انتشارات گلگشت روانه بازار نشر کرده است. ماشاالله صفری ترجمه‌ی این اثر را انجام داده است.

کتاب پادشاه مصری برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی فوتبال‌دوست‌ها، مخاطب اصلی کتاب پادشاه مصری به‌حساب می‌آیند. مطالعه‌ی این کتاب برای علاقه‌مندان کتاب‌های زندگی‌نامه‌‌ای نیز خالی از لطف نیست.

در بخشی از کتاب پادشاه مصری می‌خوانیم

تمرین به این صورت بود که باید بین دو ردیف مانع می‌دویدند و در حال دویدن با هم‌تیمی‌شان پاس‌کاری می‌کردند تا به آخرین مانع برسند. نور می‌خواست این کار را در سرعت انجام دهند. نوبت مو که شد صدای یکی از مربی‌ها را شنید که دست‌زنان فریاد می‌زند: «محمود، سرعت پاهاتو بیشتر کن!» محمود، پسری خپل که سبیلِ کمی هم پشت لبش سبز شده بود، سرعتش را بیشتر کرد و به مو در سر صف رسید. از تلاشی که کرده بود به شدت نفس‌نفس می‌زد اما وقتی پسرک جدید را دید ابروهایش در هم رفت. مو دستش را دراز کرد و گفت: «محمد هستم، می‌تونی مو صدام کنی.» پسر بریده بریده گفت: «محمود» اما نفسش آن‌قدر بریده بود که نتوانست ادامه دهد. دستانش را روی زانو گذاشت. پسر کناری زیر خنده اما به محض این‌که نگاه نور را احساس کرد ساکت شد. دست دراز شده‌ی محمد را گرفت؛ گفت: «یوسف. فهمیدی داریم چی کار می‌کنیم؟»

مو سری تکان داد. شروع به پرید و درجا زدن کرد و سعی می‌کرد فکرش را منحرف کند. دلش می‌پیچید. وقتی به سر صف رسیدند، یوسف توپ را گرفت، آن را به یار کناری‌اش پاس داد و حرکت کرد. حالا نوبت مو بود. نفس عمیقی کشید. کمک مربی دستور داد: «برو!» مو حرکت کرد. توپ به سمتش آمد. قلبش چنان می‌زد که احساس کرد می‌خواهد از سینه‌اش خارج شود. توپ بیرون پای چپش را لمس کرد و ناگهان تنشی که وجودِ مو را گرفته بود از بین رفت...

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: تونل تاریک
فصل اول: اولین بازی
فصل دوم: نابغه‌ی خیابان
فصل سوم: جوانان نجریج
فصل چهارم: شهر الماهالا
فصل پنجم: فروتن باش پسر
فصل ششم: شانس‌ها و شک‌ها
فصل هفتم: مَگی
فصل هشتم: استعدادیابی از طَنطا
فصل نهم: نامه‌ای از قاهره
فصل دهم: اولین روز در میان گرگ‌های کوهستان
فصل یازدهم: می‌خواهی حرفه‌ای شوی؟
فصل دوازدهم: مهاجم!
فصل سیزدهم: یک حرفه‌ای واقعی
فصل چهاردهم: لحظه‌ی فراموش نشدنی
فصل پانزدهم: افریقای جنویی ما آمدیم!
فصل شانزدهم: ترک وطن
فصل هفدهم: بازل
فصل هجدهم: لندن فرا می‌خواند
فصل نوزدهم: تصادف
فصل بیستم: Sim salah bis!
فصل بیست‌ویکم: مشهورتر از توتی
فصل بیست‌ودوم: لیورپول!
فصل بیست‌وسوم: سال معجزه‌ها
فصل بیست‌وچهارم: نور

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پادشاه مصری
نویسنده،
مترجمماشاالله صفری
ناشر چاپیانتشارات گلگشت
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-622-95252-9-6
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پادشاه مصری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پادشاه مصری

برای دریافت کتاب پادشاه مصری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.