معرفی و دانلود کتاب هری کین: طوفان

عکس جلد کتاب هری کین: طوفان
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هری کین: طوفان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هری کین: طوفان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هری کین: طوفان

داستان زندگی مهاجمی بی‌نظیر که علی‌رغم سال‌ها درخشش در مستطیل سبز، دستش معمولاً از جام قهرمانی کوتاه مانده است... کتاب هری کین: طوفان اثری زندگینامه‌ای از مایکل پارت است. پارت در این کتاب سرگذشت پرماجرای هری کین، ستاره‌ی فوتبال اهل انگلستان را روایت می‌کند؛ فوق‌ستاره‌ای که بیشتر ما او را با گل‌های به‌یادماندنی‌اش برای تیم تاتنهام و البته، تیم ملی فوتبال انگلستان می‌شناسیم.

درباره‌ی کتاب هری کین: طوفان

اگر بخواهیم فهرستی از پنج مهاجم بزرگ فوتبال اروپا از سال 2000 به این‌سو تهیه کنیم، بی‌شک باید نام هری کین را نیز به عنوان یکی از نامزدهای جدی حضور در این فهرست مدنظر داشته باشیم. شاید این گفته برای برخی قابل‌قبول نباشد. کسانی که در تلقی هری کین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مهاجمان فوتبال در عصر ما تردید دارند، معمولاً به این واقعیت استناد می‌کنند که او هیچ افتخار تیمی مهمی در کارنامه‌ی خود ندارد. بله، البته که این واقعیتی بی‌چون‌وچراست. اما در مقابل، داده‌های آماری دیگری هم هست که می‌توان آن‌ها را در راستای دفاع از بزرگیِ کین به رخ کشید. از جمله این واقعیت که هری کین دومین گلزن برتر تاریخ لیگ جزیره، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال انگلستان و آقای گل تاریخ باشگاه تاتنهام است. کافی نیست؟ بسیار خب، این هم یک واقعیت آماری دیگر درباره‌ی هری کین: هیچ می‌دانستید او در سال 2107 پنجاه‌وشش بار دروازه‌ی حریفان را باز کرد؟! فوتبال‌دوستان می‌دانند که فقط فوق‌ستاره‌هایی نظیر کریستیانو رونالدو و لئو مسی توانسته‌اند در یک سال چنین آمار گلزنی خیره‌کننده‌ای ثبت کنند.

معرفی و دانلود کتاب هری کین: طوفان

در کتاب هری کین: طوفان (Harry Kane The Hurricane) زندگی‌نامه‌ی این فوتبالیست بزرگ انگلیسی با لحن و زبانی هیجان‌انگیز روایت شده است. نویسنده‌ی این کتاب، برای علاقه‌مندان به آثار ورزشی نامی آشناست: مایکل پارت (Michael Part)، که پیش از این کتاب‌های «نیمار، پسری از برزیل»، «قصه‌ی شگفت‌انگیز لئو مسی» و «رونالدو: ظهور یک برنده» را از او خوانده‌ایم. (گفتنی است که نسخه‌ی صوتی تمام کتاب‌های نامبرده در کتابراه موجود و قابل تهیه است. این آثار همگی به مجموعه‌ی ستاره‌ی فوتبال تعلق دارند.)

پارت در نگارش کتاب هری کین: طوفان همان روشی را پیش گرفته که برای نگارش زندگینامه‌های مسی، رونالدو و نیمار برگزیده بود. او زندگی شخصی و فوتبالی کین را توأمان بررسی کرده اما عمده‌ی توجه خویش را صرف حواشی ورزشی او نموده است. با خواندن کتاب هری کین: طوفان مسیر رشد و ظهور یکی از بزرگ‌ترین مهاجمان تاریخ فوتبال بریتانیا را دنبال می‌کنیم و می‌بینیم که هری کین برای بدل شدن به بازیکن مطرح و کاملی که می‌شناسیم، چه راه دشوار و پرپیچ‌وخمی را پیموده است.

ویژگی‌های مثبت، یا به تعبیری، نقاط قوت هری کین به عنوان یک مهاجم هدف، قدرت تمام‌کنندگی (فینیشینگ) بالا، تسلط او بر توپ‌های هوایی، هوشِ جای‌گیری و قدرت بدنی فوق‌العاده است. اما این‌ها همه‌ی چیزی نیست که می‌توان درباره‌ی بازی هری کین گفت. قدرت رهبری و توانایی بازی‌سازی و نیز بسیاری از خصیصه‌های مثبت دیگر را هم می‌توان هنگام صحبت از عملکرد کین در زمین فوتبال مورد اشاره قرار داد. مجموع این ویژگی‌ها از کین مهاجمی کم‌نظیر ساخته‌اند که هر تیم بزرگی حسرت در خدمت داشتن یکی نظیر او را دارد. با این تعاریف قطعاً به فکر فرو می‌رویم که چرا کین هیچ‌وقت در باشگاهی بزرگ‌تر از تاتنهام (و این اواخر، بایرن مونیخ) توپ نزد؟ آیا پای عشق به این باشگاه در میان بوده یا مسائلی دیگر؟ کتاب هری کین: طوفان در این باره گفتنی‌های بسیاری دارد.

هری کین متولد سال 1993 است. او از سال 2009 تا 2023 برای تاتنهام بازی کرد و بعد از آن به بایرن مونیخ منتقل شد. در این سال‌ها همیشه شایعه‌ی انتقال او به رئال مادرید به گوش می‌رسیده. اما این انتقال تا امروز که این مطلب نوشته می‌شود -سال 2024- عملی نشده است. کین از ابتدای فوتبال خود بیش از 350 گل ملی و باشگاهی به ثمر رسانده است.

کتاب هری کین: طوفان از سوی انتشارات گلگشت عرضه شده است.

کتاب هری کین: طوفان مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به ورزش فوتبال مخاطبین اصلی این کتابند.

در بخشی از کتاب هری کین: طوفان می‌خوانیم

چارلی در حالی که برادرش را بلند می‌کرد گفت: «خوبی؟ فقط دنبال توپ نباش. و مهم نیست چی بشه، فقط شرایط رو بدتر نکن!» روز بعد، هَری روی صندلی ردیف میانی هواپیمایی نشسته بود که در حال بلند شدن از هیثترو و چرخیدن به سمت غرب بود. ترسیده بود و با استرس دسته‌های صندلی را گرفته بود. مهمانداری سراغش رفت و پرسید: «از پروازتون لذت می‌برید آقا؟» این اولین باری بود که کسی او را آقا صدا می‌کرد. به سختی گفت: «کمی» و با زحمت بیشتری لبخندی تحویل او داد. آرزو داشت پدرش همراهش بود. برای اولین بار در زندگی‌اش تنها بود. پروازی 15 ساعته به گوادالاهارا با توقفی در هیسوتونِ تگزاس بود و هَری تصمیم گرفت قبل از اینکه خوابش ببرد درباره‌ی جایی که می‌رود مطالعه کند.

فِستو پریتو یکی از بزرگترین دروازه‌بانان مکزیک بود. در سال 1908 متولد و برای باشگاه دیپورتیوو گوادالاهارا و تیم ملی بازی کرده بود. باشگاه فوتبال گوادالاهارا به افتخار او نام ورزشگاه و مجموعه ورزشی‌اش را پریتو گذاشته بود. در حال پیاده شدن از هواپیما هوای بیابانی مکزیک به صورت هَری خورد. کوتاه‌ترین بازیکن، حالا بلند قدترین پسر تیم بود. کمی طول می‌کشید تا به هوای خشک عادت کند. به تمام چیزی که فکر می‌کرد بازی‌های آینده و قرار گرفتن در ترکیب نهایی بود. تیم زیر 18 ساله‌های اِسپِرز از استیون کالکِر در عقب زمین، رایان مِیسون در میانه‌ی میدان و اندروس تاونسِند در پست بال تشکیل شده بود. هَری یکی از مهاجم‌های میانی بود. او را به ترکیب اضافه کرده بودند چون 22 گل در آن فصل زده بود. رایان مِیسون بهترین گلزن بود و تمام فصل با هَری در رقابت. مکزیک هم استثنا نبود. استادیوم هالیسکو در گوادالاهارا سومین ورزشگاه بزرگ مکزیک بعد از استادیو آزتِک و استادیو المپیکو یونیورسیتاریو بود. کمی بیشتر از 55 هزار نفر گنجایش داشت و در بازی تاتنهام در شیواس کاپ مقابل گوادالاهارا در شب اولین بازی ورزشگاه تقریبا پر بود. مسابقات با حضور 24 تیم از بهترین تیم‌های جوانان جهان در برگزار می‌شد. این اولین حضور تاتنهام در این رقابت بود. تیم‌های مونِتری، گوادالاهارا، مورِلیا، و کروز آزول از مکزیک، ساپریسا از کاستاریکا، کورتیبیا از برزیل، کلاب ناسیونال از پاراگوئه، کاراکاس از ونزوئلا و رئال مادرید از اسپانیا در این مسابقات بودند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: به تاتنهام و فراتر از آن
فصل اول: منطقه‌ی سقوط
فصل دوم: چینگفورد و ریجوِی روورز
فصل سوم: زمستان ریجوی
فصل چهارم: آرسنال
فصل پنجم: شِکست
فصل ششم: چینگفورد و بِکام
فصل هفتم: روکردنِ ورق‌ها
فصل هشتم: از فرش تا عرش
فصل نهم: پشتکار
فصل دهم: مهم نیست کجا می‌ری، مهم اینه کجا هستی
فصل یازدهم: فصل جدید
فصل دوازدهم: سه شیرها و جنگجوی تنها
فصل سیزدهم: یک حرفه‌ای واقعی
فصل چهاردهم: فصل رویاها
فصل پانزدهم: پِسر طلایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هری کین: طوفان
نویسنده
مترجمماشاالله صفری
ناشر چاپیانتشارات گلگشت
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-622-6489-20-1
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هری کین: طوفان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هری کین: طوفان

برای دریافت کتاب هری کین: طوفان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.