معرفی و دانلود کتاب رازهای زنان متأهل خوشبخت

عکس جلد کتاب رازهای زنان متأهل خوشبخت
قیمت:
79900 تومان - 8.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهای زنان متأهل خوشبخت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهای زنان متأهل خوشبخت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهای زنان متأهل خوشبخت

کتاب رازهای زنان متأهل خوشبخت اثر اسکات هالتزمن و  ترزا فوی دیگرونیمو، توصیه‌های بسیار جالبی برای تمام زنان متأهلی دارد که می‌خواهند در زندگی خوشبخت باشند و در کنار همسر خویش به آرامش برسند.

کتاب رازهای زنان متأهل خوشبخت (The Secrets Of Happily Married Women) شیوه‌هایی به شما ارائه می‌دهد تا در پیوند زناشویی، یار و یاور واقعی همسرتان باشید و ارتباطی قوی‌تر، عاشقانه‌تر و متداوم‌تر با شوهرتان برقرار کنید.

زنان متأهل خوشبخت دریافته‌اند که خصلت‌های زنانه، به راستی منبع قدرت و تأثیرگذاری در ازدواج هستند. آن‌ها برای بهبود روابطشان با شوهر خود، از این قدرت استفاده می‌کنند. زنان قدرت شگفت‌انگیزی در تربیت، حمایت و پشت‌گرمی دادن به دیگران دارند و با شیوه‌های همکاری خود، بهترین احساسات، خصوصیات و ویژگی‌ها را در خود، شوهر و فرزندان ایجاد می‌کنند و با کاهش تنش‌ها، باعث دلگرمی در زندگی می‌شوند.

اسکات هلتزمن (Scott Haltzman)، پزشک و استادیار بالینی، روان‌پزشک و رفتاردرمان در دانشگاه براون و مدیر پزشکی خدمات اجتماعی واقع در رودآیلند است. او در مطب خود به کار مشاوره‌ی پیش از ازدواج و پس از ازدواج می‌پردازد. عشق و دلبستگی او برای تحکیم خانواده و زندگی زناشویی، منجر به اجرای برنامه‌های مختلف تلویزیونی در امریکا شده است.

ترزا فوی دی‌گرونیمو (Theresa Foy DiGeronimo)، نویسنده‌ی بیش از پنجاه جلد کتاب در زمینه‌های تربیت فرزند، آموزش و روابط خانوادگی است. در تألیف چند کتاب نیز با سایر نویسندگان همکاری کرده‌ است. او استادیار دانشگاه ویلیام پاترسون واقع در نیوجرسی است.

روابطی را که شما در جستجوی آن هستید، همگی در این کتاب گنجانده شده است. کتاب رازهای زنان متأهل خوشبخت، شیوه‌هایی را به شما نشان خواهد داد که سایر زنان با استفاده از این شیوه‌ها، همسرانشان را ترغیب کرده‌اند تا در پیوند زناشویی، شاد و شریک آن‌ها باشند و ارتباطی قوی‌تر، عاشقانه‌تر و متداوم‌تر با شوهرشان برقرار کنند. شما استحقاق آن را دارید!

در بخشی از رازهای زنان متأهل خوشبخت می‌خوانیم:

یک زن می‌تواند با پی بردن به خصلت‌های مادرزادی و ذاتی مرد، از نقاط قوت او به همان اندازه‌ی پی بردن به نقاط ضعفش، لذت ببرد. به طور همزمان، این درک و فهم، او را در موقعیتی قرار می‌دهد که می‌تواند از خصلت زنانه‌ی شگفت‌انگیز اما اسرارآمیز خود در جهت پدیدار شدن بهترین‌ها در مردی که دوستش دارد، استفاده کند.

در واقع، در زندگی، مواردی وجود دارند که مرد مجبور است با برخی تغییرات موافقت کند. در غیر این صورت، ادامه‌ی زندگی زناشویی ممکن نخواهد بود. مانند مواردی که او مواد مخدر مصرف می‌کند، پول را نفله می‌کند، یا در محیط خانه، خشونت از خود نشان می‌دهد و سپس فریاد می‌زند که "من همینم که هستم" و از گفته‌ی خود، کوتاه نمی‌آید. اما در بیشتر موارد، ازدواج شیرین‌تر خواهد بود اگر زن و شوهر برای شناخت یکدیگر، وقت بگذارند و انرژی خود را در راهی صرف کنند که در هر دوی آن‌ها احساس غرور و کامل بودن، ایجاد کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1. شوهر خود را بشناسید
2. نیازهای خود و شوهرتان را برآورده کنید
3. از روش بهتری برای مشاجره استفاده کنید
4. کمتر صحبت کنید
5. ارتباط جنسی بیشتری با همسر خود داشته باشید
6. کنترل خوشبختی‌تان را در دست بگیرید
7. به خودت کمک کن
در خاتمه: وقتی مامان خوشبخت و شاد است، همه خوشبخت‌اند
درباره‌ی نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهای زنان متأهل خوشبخت
نویسنده،
مترجمنیره اقبالیان
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات272
زبانفارسی
شابک978-964-236-329-2
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
79900 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهای زنان متأهل خوشبخت

سمی ابراهیمی
۱۳۹۷/۷/۳۰
من این کتاب رو از کتابراه خریدم و خوندم. کتاب واقعا خوبیه. برای زنان متاهل و کسانی که میخواهند در آینده زندگی مشترک خوبی داشته باشند. جالبه که واقعا به نکات کاربردی و ظریفی اشاره کرده که خانمها میتونند با رعایت این نکات زندگی مشترکشون رو بهبود بدهند. توصیه میکنم این کتاب رو بخونید.
حنان احمدنیا
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
این کتاب رو به همه‌ی کسانی که قصد ازدواج دارن و کسانی که متاهل هستن پیشنهاد میکنم چون واقعا دانشی رو بهتون میده که تو فرهنگ ما آموزش داده نمیشه
Malihe dinmohamadi
۱۳۹۸/۶/۲۹
کتاب واقعا عالیییی. اگر این کتابو بخونید مردتون رو بهتر درک میکنید وزندگی خیلی بهتری خواهید داشت. به شرط آنکه دقیق بخونید ودر جملاتش تامل کنید.
setareh s
۱۳۹۸/۱۲/۵
کتاب خیلی خوب و به درد بخوریه😍و ریزترین جزئیاتی رو که توی زندگی مشترک حائز اهمیت هستن با مثال توضیح داده...
کاربر S-i
۱۳۹۷/۲/۲۳
کتاب جالبی است و به همه خانم‌های متاهل توصیه می‌کنم حتما بخوانند و مطالب ان را بکار ببرن
سحر شهبازی
۱۳۹۷/۴/۱۴
واقعا عالیه با مثال‌ها و دقیق روی هر جمله‌ای بحث میکنه لطفا حتما خریداری کنید معجزه میکنه
سارا راد
۱۴۰۰/۴/۳۱
خیلی طولانی و بعضی جملات خسته کننده و تکراری. ولی در مجموع کتاب سودمندی بود
Saeide Ansari
۱۳۹۸/۷/۲۰
واقعا عالی هست با مثال همه چی قابل فهم شده
Elnaz Kavoosi
۱۳۹۷/۷/۲۹
عالی بود و مطالعش رو به تمام دوستان خودم توصیه کردم
زهرا کیانی
۱۳۹۷/۳/۹
کتابی بسیار کاربردی، جامع و مفید برای درک زندگی مشترک
زینب دارایی
۱۳۹۷/۱/۲
کتابی خیلی خوب در رابطه با روابط موفق زوجین می‌باشد
زهرا کردی
۱۴۰۲/۹/۱۵
کتاب خوب و کاربردی بود
Torobche Piazche
۱۴۰۰/۹/۲۹
عالی پر از مثال‌های کابردی
Zahra Alimohammadi
۱۴۰۰/۱/۳۰
کتابی ک واقعا پیشنهاد میشه
پرویز پرویزی
۱۳۹۸/۷/۴
جذاب و کار امد عالیی
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه کتاب رازهای زنان متأهل خوشبخت

برای دریافت کتاب رازهای زنان متأهل خوشبخت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.