معرفی و دانلود کتاب رازهای شاد زیستن 9: به این حرف‌ها گوش کنید

عکس جلد کتاب رازهای شاد زیستن 9: به این حرف‌ها گوش کنید
قیمت:
29500 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهای شاد زیستن 9 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهای شاد زیستن 9 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهای شاد زیستن 9: به این حرف‌ها گوش کنید

کتاب رازهای شاد زیستن 9 مجموعه مقالاتی جالب و خواندنی‌ست که از مطبوعات معتبر جهان گردآوری و ترجمه شده‌ است. این مقالات موضوعاتی نظیر سلامت جسمانی و روانی را در بر می‌گیرند. همانطور که از عنوان پیداست، اثر حاضر نهمین جلد از مجموعه‌ کتاب‌های رازهای شاد زیستن است.

دربارۀ کتاب رازهای شاد زیستن 9

گروه مترجمین انتشارات بذر خرد مجموعه مقالاتی را از منابع مختلف گردآوری و ترجمه کرده‌اند که در مجموعه‌ای با عنوان رازهای شاد زیستن منتشر شده است. اثر حاضر، نُهمین کتاب این مجموعه است که عنوان مقالات آن عبارتند از: «آیا استروژن برای شما مفید است، اتاق من، اضطراب‌های درمان‌نشده در جامعه، این است جهانی که در آن زندگی می‌کنیم، به این حرف‌ها گوش کنید، پوکی استخوان چیست، پیراهن زرد، تغذیۀ سالم در سال‌های میانی زندگی، تناسب اندام، تنش، حلقۀ دوستان، خشونت در بازی‌های کامپیوتری، راز یاس سفید، رژیم ضدسرطان، روغن زیتون مانع از سرطان روده می‌شود، رب گوجه فرنگی، وقتی پدر و مادرها پیر می‌شوند و راه‌حل‌هایی برای مادر.»

یکی از بنیادی‌ترین و اساسی‌ترین مولّفه‌های رسیدن به زندگی شاد برخورداری از سلامت جسم و سلامت روان است. به گفتۀ ناشر این اثر، هدف از انتشار این مجموعه مقالات، سلامت جسمانی و شادابی روانی و همچنین شادی روزافزون و بهبود روابط انسانی مخاطبان کتاب ذکر شده است. مقالات این اثر از میان به‌روزترین و جذاب‌ترین مقالات منتشرشده در مطبوعات معتبر جهان گزینش و ترجمه شده‌اند و اطلاعات مفیدی را در حوزۀ سلامت جسم و روان به خوانندگان ارائه می‌دهند.

به‌عنوان‌نمونه، در مقاله تناسب اندام نُه دلیل برای پیاده روی ذکر شده است؛ از جمله: افزایش طول عمر، سوزاندن کالری بیشتر، تسکین درد کمر، استخوان‌سازی و باریک شدن کمر، صرفه‌جویی در هزینه خرید محصولات زیبایی، لاغری بیشتر همراه با افزایش سن و ویژگی مادام العمر بودن این ورزش.

کتاب رازهای شاد زیستن 9 برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم به دنبال مطالبی هستید که با خواندن آن‌ها بتوانید هم اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید و هم زندگی شادتری داشته باشید، این کتاب را بخوانید.

در بخشی از کتاب رازهای شاد زیستن 9 می‌خوانیم

وقتی نوبت به اثرات بازی‌های کامپیوتری روی بچه‌ها می‌رسد، می‌بینیم که در این صنعت، معیارهای دو‌سویه وجود دارد. از یک سو ناشرین با بوق و کرنا اعلام می‌کنند که بازی‌های آموزشی به مهارت‌های یادگیری بچه‌ها کمک می‌کند، اما از سوی دیگر این واقعیت را نادیده می‌گیرند که بازی‌های کامپیوتری خطرناک می‌تواند اثرات اساسی‌تری بر رفتار و برخورد بچه‌ها داشته باشد.

بزرگ‌ترین ناشر این صنعت، پت بکر، می‌گوید: «هیچ شاهدی در دست نیست که نشان دهد بازی‌های کامپیوتری خشونت را در کودکان افزایش می‌دهند.»

ریک دایر، مدیر یک مؤسسۀ بازی‌های کامپیوتری که فقط بازی‌های گروه دو (برای همه) را تولید می‌کند می‌گوید که اثرات این بازی‌ها روی بچه‌ها، از موضوعاتی است که این صنعت نمی‌خواهد درباره‌اش صحبت کند، آن هم فقط به یک دلیل: به علت این که این بازی‌ها پول‌ساز هستند.

این همان نگرشی است که به صنعت دخانیات اجازه داده سال‌های دراز ادعا کند نیکوتین اعتیاد آور نیست. دایر می‌گوید: «در مورد اثرات بالقوه‌ای که ما احتمالاً به جامعه تحمیل می‌کنیم، جای نگرانی نیست. صرفأ دلار مطرح است.»

در طول چندین دهه، مردم از خشونت فیلم‌های‌هالیوود و ساعات پربینندۀ تلویزیون بد می‌گفتند. محققین معتقدند که بعد از تماشای فیلم‌های خشونت‌آمیز در تلویزیون، افزایش قابل مشاهده‌ای به میزان 3 تا 15٪ در رفتار تهاجمی افراد ملاحظه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار ناشر
آیا استروژن برای شما مفید است؟
اتاق من
اضطراب‌های درمان نشده در جامعه
این است جهانی که در آن زندگی می‌کنیم
به این حرف‌ها گوش کنید
پوکی استخوان چیست؟
پیراهن زرد
تغذیۀ سالم در سال‌های میانی زندگی
تناسب اندام
تنش
حلقۀ دوستان
خشونت در بازی‌های کامپیوتری
راز یاس سفید
رژیم ضدسرطان
روغن زیتون مانع از سرطان روده (کولن) می‌شود
رب گوجه ‌فرنگی
وقتی پدر و مادرها پیر می‌شوند
راه حل‌هایی برای مادر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهای شاد زیستن 9: به این حرف‌ها گوش کنید
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات118
زبانفارسی
شابک978-622-7283-63-1
موضوع کتابکتاب‌های سلامتی و بهداشت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
29500 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهای شاد زیستن 9

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رازهای شاد زیستن 9

برای دریافت کتاب رازهای شاد زیستن 9 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.