معرفی و دانلود کتاب رازهای میلیاردر واقعی

عکس جلد کتاب رازهای میلیاردر واقعی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهای میلیاردر واقعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهای میلیاردر واقعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهای میلیاردر واقعی

به راستی چه چیزی در جهان ارزش زندگی کردن دارد؟ آیا تاکنون با خود اندیشیده‌اید؟ کتاب رازهای میلیاردر واقعی نوشته‌ی محمد کارگر خیرآبادی و فاطمه احمدی، به شما یادآوری می‌کند که در جهان امروز، ارزش‌های بیشتر و والاتری از پول و ثروت وجود دارد؛ ارزش‌هایی که به زندگی ما معنا می‌بخشد.

درباره‌ی کتاب رازهای میلیاردر واقعی

خیلی وقت‌ها، ما فراموش می‌کنیم که زندگیمان چه فلسفه و معنایی دارد. چرا زندگی می‌کنیم؟ وظیفه‌ی ما در طول حیات چیست؟ و چگونه می‌توانیم به بهترین شکل، زندگیمان را ادامه دهیم؟

بسیاری از مردم رسیدن به ثروت و پول را به عنوان ارزش اصلی زندگی و معنای آن در نظر می‌گیرند؛ در حالی که فراموش کرده‌اند دارایی صرفاً وسیله‌ای برای رسیدن به خواسته‌ها و رشد و تعالی است. آن‌ها گمان می‌کنند که با دست یافتن به ثروت، می‌توانند به فردی خوشبخت تبدیل شوند که هرچه می‌خواهد را به دست می‌آورد؛ غافل از آنکه پول بدون ارزش‌های انسانی، می‌تواند به بدبختی منجر شود.

کتاب رازهای میلیاردر واقعی نوشته‌ی محمد کارگر خیرآبادی و فاطمه احمدی، اثری است که به بهترین شکل به مصاف این خیال خام می‌رود؛ خیالی که دارایی را مهم‌ترین چیز در زندگی تلقی می‌کند و نسبت به ارزش‌های دیگر بی‌اعتناست. در این داستان شخصیت اصلی با یک میلیاردر واقعی مواجه می‌شود؛ فردی که به رغم ثروت زیاد، سرچشمه‌ی خوشبختی را در جایی دیگر یافته است: در احساسات اصیل انسانی و ارتباط با دیگر انسان‌ها.

با مطالعه‌ی این کتاب، برای بسیاری از پرسش‌های خود جواب مناسبی پیدا می‌کنید. شما نیز مانند قهرمان داستان به سفری می‌روید تا با یک میلیاردر واقعی روبرو شوید و راز زندگی را از او بیاموزید. اگر می‌خواهید به زندگی خود معنا دهید، کتاب رازهای میلیاردر واقعی، چگونگی آن را به شما می‌آموزد.

کتاب رازهای میلیاردر واقعی مناسب چه کسانی است؟

کتاب رازهای میلیاردر واقعی به هرکسی در فکر تغییر در زندگی خود و رسیدن به خوشبختی است، پیشنهاد می‌شود.

جملات برگزیده‌ی کتاب رازهای میلیاردر واقعی

  • قبل از شروع، بازنده نباش.
  • وقتی خدا مسیر رو می‌چینه به بهترین حالت می‌چینه.
  • مرگ به زندگی معنا می بخشه، بهت یادآوری می‌کنه زمانت کوتاهه.
  • تو برای رسیدن به خواسته‌ات اقدام کردی؛ و پس از اقدام اولیه همچنان به مسیر خواسته‌ات ادامه دادی. کاری که خیلی‌ها حاضر به انجامش نیستند.

در بخشی از کتاب رازهای میلیاردر واقعی می‌خوانیم

سعید لبخندی زد و گفت: درست گفتی واقعاً می‌خوام جادو کنم.

سعید ادامه داد: حاضری برای پیدا کردن معنای زندگی‌ات سفر بری؟

گفتم: معلومه که آره. قراره برم سر اژدها رو ببرم! (سعید خیلی آرام بود از مزه‌پرانی‌های من اصلاً خسته و ناراحت نمی‌شد)

سعید گفت: یک میلیاردر هست که در یک دهکده زندگی می‌کنه. اون می‌تونه معنای زندگی رو نشونت بده! می‌خوای ببینیش!

باذوق گفتم آره ولی بعد شک کردم. گفتم: سعید! این چه میلیاردی هست که تو دهکده زندگی می کنه!؟ طرف این‌همه پول داره بعد رفته توی جایی که اصلاً امکانات نداره! بعدش هم این فرد حتماً کلی سرش شلوغه و اصلا من رو نمی‌بینه!

سعید سرش پایین انداخت و به دستبند نگاهی کرد. کمی لمس‌اش کرد و گفت: دقیقه منم همین فکر رو می‌کردم. به خودم می‌گفتم اونی که از من موفق‌تر هست چرا باید برای من زمان بذاره و راهنمایی‌ام کنه؟! ولی دنیا یک مدل دیگه است؛ و اینکه سعید یک تکه کاغذ برداشت و یک آدرس نوشت و داد به من. گفت: این آدرسش هست و این هم دستبند هم همراهت داشته باش. با این دستبند می‌تونی اون میلیاردر رو ببینی!

آدرس رو گرفتم و خوندم دیدم شهر نزدیک شهر ما هست. دستبند رو هم گرفتم یک دستبند کاملاً ساده زرد رنگ. به سعید گفتم: دیدی گفتم این افراد کسی رو نمی‌پذیرند. اگر من دستبند نداشتم و یا تو پارتی من نمی‌شدی این آدم من رو ملاقات نمی‌کرد. درسته؟

سعید گفت: از کجا می‌دونستی من چنین فردی رو می‌شناسم؟ یا از کجا می‌دونستی من دستبند دارم؟

گفتم: نمی‌دونستم.

سعید یه نگاه به دستبند داخل دست من انداخت و گفت: تو پای در راه نه هیچ مپرس / خود راه بگویدت که چون باید رفت.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
در جستجوی معنای زندگی؟
بعد از این‌همه سال آیا واقعا اتفاق می‌افته یا ناامید می‌شم؟
دیدار با خورشید
رسیدم به جایی که معنا می‌میرد و زنده می‌شود
معنای واقعی زندگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهای میلیاردر واقعی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات نسیم کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات81
زبانفارسی
شابک978-622-98691-4-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهای میلیاردر واقعی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رازهای میلیاردر واقعی

برای دریافت کتاب رازهای میلیاردر واقعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.