معرفی و دانلود کتاب صوتی انتخاب کنید تا تغییر کنید: قدم‌هایی آسان به سمت زندگی رویایی شما

عکس جلد کتاب صوتی انتخاب کنید تا تغییر کنید: قدم‌هایی آسان به سمت زندگی رویایی شما
قیمت:
۲۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انتخاب کنید تا تغییر کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انتخاب کنید تا تغییر کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی انتخاب کنید تا تغییر کنید: قدم‌هایی آسان به سمت زندگی رویایی شما

کتاب صوتی انتخاب کنید تا تغییر کنید نوشته‌ی ژاکی پن، به شما کمک می‌کند تا با پیدا کردن اراده و قدرت درونی مورد نیاز، به سمت تغییر در زندگی و رسیدن به موفقیت و آرامش ذهنی گام بردارید. این اثر با استراتژی‌های ساده و کاربردی‌ای که ارائه داده، شما را در مسیر خودشناسی یاری می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی انتخاب کنید تا تغییر کنید

تغییر مقوله‌ی پیچیده‌ای به حساب می‌آید. انسان در زندگی ناگزیر به تغییر است؛ ظاهر، طرز فکر، شرایط زندگی و خیلی موارد دیگر در زندگی آدم‌ها در طول زمان دستخوش تغییر می‌شوند. ولی بااینکه تغییر بخشی از ذات و طبیعت زندگی است، پذیرفتن آن برای انسان‌ها کار آسانی نیست. آدم‌ها دوست دارند در شرایطی که ذهنشان به آن عادت کرده باقی بمانند. آن‌ها حتی گاهی سعی می‌کنند تا از یک موقعیت سمی و آسیب‌زا مراقبت کنندو از آن خارج نشوند، تنها به این دلیل که ذهنشان آن موقعیت را به عنوان شرایطی آشنا و امن شناسایی کرده و تغییر را پس می‌زند. تغییر با تمام امکانات و فرصت‌های تازه‌ای که ممکن است در دل خود جای داده باشد، همچنان برای انسان ناشناخته و ترسناک است و برای همین، او در برابرش مقاومت می‌کند. اما تا به حال به سرنوشت و مسیر تازه‌ای که زندگی می‌تواند پس از تصمیم به تغییر پیش رویتان بگذارد فکر کرده‌اید؟

کتاب صوتی انتخاب کنید تا تغییر کنید (Choose to Change) اثر ژاکی پن (Jacqui Penn)، با ارائه‌ی 25 گام ساده شما را در مسیر تغییر راهنمایی می‌کند. ژاکی پن که خود در رشته‌ی رفتاردرمانی تحصیل می‌کرده و در طول مدت فعالیت حرفه‌ای خود با معلمان مذهبی فراوانی نیز کار کرده، تمام تجربه و ایده‌هایش را در این کتاب صوتی در اختیار مخاطبان قرار داده تا مسیر تغییرات مثبت را برای آن‌ها هموار کند.

مسیر رسیدن به زندگی سالم‌تر، موفق‌تر و شادتر، از دل تصمیم به تغییر می‌گذرد! کتاب صوتی انتخاب کنید تا تغییر کنید پیش از هر چیز، شما را به شناسایی رویاها و آرزوهایتان دعوت می‌کند. این خود به شما انگیزه می‌دهد که همین امروز تصمیم بگیرید تا زندگی‌تان را به گونه‌ای متفاوت ‌تر از دیروز بگذرانید. این کتاب استراتژی‌های ساده‌ای را به شما عرضه می‌کند تا از آنچه هستید شاد باشید و به خودتان افتخار کنید، تصمیماتی را اتخاذ کنید که به زندگیتان معنای عمیق‌تری ببخشند، از آنچه شما را در زندگی عقب نگه داشته رهایی یابید، مثبت‌نگر باشید و افکار منفی را دور بریزید و همچنین با اعتمادبه‌نفس کامل به سمت ساختن زندگی‌ای بروید که همیشه آرزویش را داشتید. این کتاب با نقل قول‌های الهام‌بخش و سوالات تأمل‌برانگیزی که برایتان مطرح کرده، قدرت ذهنی و جسارت تغییر را در شما تقویت می‌کند.

کتاب صوتی انتخاب کنید تا تغییر کنید اثری از ژاکی پن است که با تلاش فاطمه اسماعیلی به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی شادن پژواک وظیفه‌ی انتشار آن را به عهده داشته و شما آن را با صدای فرزانه فائزی می‌شنوید.

کتاب صوتی انتخاب کنید تا تغییر کنید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید به سمت تغییرات مثبت و سازنده گام بردارید، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی انتخاب کنید تا تغییر کنید: قدم‌هایی آسان به سمت زندگی رویایی شما می‌شنویم

اگه می‌خواید زندگی متفاوتی داشته باشید، شما به یک ذهن باز و فعال احتیاج دارید که شما رو به انجام کارهای متفاوت وادار می‌کنه. اگه شما هنوز آماده‌ی تغییر نیستید، تغییر اتفاق نمی‌افته. لحظه‌ای که تصمیم می‌گیرید تغییر کنید، شما همه‌ی دکمه‌های مهم شروع رو فعال کردید. این همون لحظه‌ایه که شما تصمیم‌گیری برای آینده‌تون رو آغاز می‌کنید. هر کسی توانایی تغییر رو داره، اما شما باید باور داشته باشید که می‌تونید تغییر کنید. بعضی از افراد همیشه آماده‌ی بهانه آوردن‌اند و به احساس نارضایتی خودشون دامن می‌زنن. همه‌ی ما می‌تونیم دلایلی بیاریم تا شرایط رو همون‌طور که هست نگه داریم. مثلاً می‌گید من نمی‌تونستم این کار رو انجام بدم، فقط من تنها نیستم، من همیشه همین کار رو می‌کنم، بیش‌ازحد در حال تغییرم، نمی‌تونم احساسم رو تغییر بدم. اگه بهانه‌تراشی می‌کنید، پس به اندازه‌ی کافی برای داشتن زندگی بهتر جدی نیستید. تغییر نیازمند قدرته. باید مصمم باشید و به برنامه‌ی خودتون پایبند باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
مقدمه
12 دقیقه
فصل اول و دوم
13 دقیقه
فصل سوم تا پنجم
14 دقیقه
فصل ششم تا هشتم
13 دقیقه
فصل نهم تا یازدهم
12 دقیقه
فصل دوازدهم تا چهاردهم
11 دقیقه
فصل پانزدهم تا هفدهم
11 دقیقه
فصل هجدهم تا بیستم
12 دقیقه
فصل بیست‌ویکم تا بیست‌وسوم
9 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم و بیست‌وپنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی انتخاب کنید تا تغییر کنید: قدم‌هایی آسان به سمت زندگی رویایی شما
نویسنده
مترجمفاطمه اسماعیلی
راویفرزانه فائزی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی انتخاب کنید تا تغییر کنید

کوشا نصیری
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
کتاب خوبی بود ولی باید یک چند بار گوش بدین تا ملکه ذهنتون بشه در ضمن باید چیزهایی که کتاب میگه رو انجام بدید تا به یک تغییر و ثبات فکری و روحیه کامل یا نسبتا کاملی به دست بیارین کلا خوندن کتاب‌های روان شناسی فردی خوب هستند البته نه همشون چون بعضی هاشون عین هم و یک مطلب رو به روش‌های دیگه و حتی بعضی هاشون یک مطلب یا موضوع رو یه یک روش روتین میگن که وقتی شما میخونین هیچ نقطه تمایزی نمیتونین در موضوع و حتی نحوه بیان و نگارش پیدا کنین
Maryam hadi
۱۴۰۲/۱۲/۷
بهترین کتاب حتما گوش کنید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی انتخاب کنید تا تغییر کنید

برای دریافت کتاب صوتی انتخاب کنید تا تغییر کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.