معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی رهاسازی قدرت خلاقیت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی رهاسازی قدرت خلاقیت
قیمت:
37000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی رهاسازی قدرت خلاقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی رهاسازی قدرت خلاقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی رهاسازی قدرت خلاقیت

الکس آزبورن در خلاصه کتاب صوتی رهاسازی قدرت خلاقیت تکنیک‌هایی را بیان می‌‌کند که با استفاده از آن‌ها و بهره‌گیری نیروی خیال در زندگی‌تان، می‌توانید شادی و نشاط بیشتری را برای خود رقم بزنید. این شما و این راهنمایی کاربردی برای تجربه‌ی یک زندگی کامیاب‌کننده‌تر...

درباره خلاصه کتاب صوتی رهاسازی قدرت خلاقیت:

الکس آزبورن (Alex Faickney Osborn) در کتاب صوتی رهاسازی قدرت خلاقیت (Unlocking Your Creative Power) به شما کمک می‌کند تا قدرت تخیلتان را که احتمالاً به دست فراموشی سپرده‌اید، مجدداً فرا بخوانید و از این طریق به آنچه که همیشه در سر می‌پروراندید دست یابید. حقیقت این است که آزبورن یک چراغ جادویی ندارد که آن را در اختیارتان قرار دهد و شما پس از جلا دادن آن، یک‌شبه مسیر زندگی‌تان دگرگون شود. اما تکنیک‌هایی که او در این کتاب با شما به اشتراک می‌گذارد، می‌توانند مسیر شما را به سمت زندگی بهتر روشن‌تر سازند.

نویسنده در این اثر کاربردی گام‌به‌گام همراه شماست تا آگاهانه قوه‌ی تخیلتان را به کار بگیرید و ایده‌هایی را بیابید که راه دشواری را که پیش‌رویتان قرار دارد، کمی هموارتر سازد. یکی از ثمرات رشد خلاقیت، زندگی بانشاط و کامیاب‌کننده است. به عبارتی هر چقدر که بتوانیم دانش خود را در زمینه‌های مختلف به‌کار ببندیم، عوامل رضایت‌بخش در زندگی ما افزایش می‌یابند. قوه‌ی تخیل به ما کمک می‌کند تا موانع زندگی را آسان‌تر پشت سر بگذاریم و به مشکلات به چشم یک چالش بنگریم.

همچنین،‌ افزایش خلاقیت باعث پیشرفت ما در کسب‌وکارمان نیز خواهد شد. همه‌ی کسب‌وکارهای نیازمند رهبری هستند که هم در خلاقیت پیشرو باشد و هم بتواند خلاقیت را آموزش دهد. هر شغلی، کوچک‌ یا بزرگ،‌ از طریق ایده‌هایی خلاقانه رشد می‌کند. الکس آزبورن در این اثر همراه شماست تا بتوانید خلاقیت خود را پرورش دهید و از این طریق، به مدیرانی موفق تبدیل شوید که قادرند کسب‌وکار خود را به بهترین شکل رهبری کنند.

در نکوداشت‌ خلاصه کتاب صوتی رهاسازی قدرت خلاقیت:

- این اثر از قدیمی‌ترین یاران من و کتابی جاودانه است. راهکارهایی که در آن ارائه شده ابزارهایی نوین در عرصه مدیریت و رهبری به شمار می‌رود. (رابرت دبلیو گالوین، رئیس بازنشسته‌ی هیئت اجرایی موتورلا)

خلاصه کتاب صوتی رهاسازی قدرت خلاقیت مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌هایی با موضوع خلاقیت و یا مدیریت کسب‌وکار علاقه‌مند هستید، از کتاب صوتی رهاسازی قدرت خلاقیت غافل نشوید.

با الکس آزبورن بیشتر آشنا شویم:

الکس آزبورن کارشناسی فعال در زمینه تبلیغات بود که در سال 1888 زاده شد. عبارت طوفان فکری یا بارش فکری برای نخستین بار توسط او ابداع شد. از دیگر آثار این نویسنده‌ی آمریکایی که به فارسی برگردانده شده می‌توان به کتاب «پرورش استعداد همگانی ابداع و خلاقیت» اشاره کرد.

جملات برگزیده خلاصه کتاب صوتی رهاسازی قدرت خلاقیت:

- تخیلات فاقد نوآوری ناسالم و غیرقابل‌کنترل هستند مثل توهم، خودشیفتگی، عقده آزار و اذیت و بیماری‌های مشابه.
- بزرگ‌ترین درسی که از ماهیت گام‌به‌گام ایده‌ها می‌گیریم این است که هرگز پیشرفت متوقف نمی‌شود.
- همکاران ما به ذهن خلاق وقعی نمی‌نهند و کتاب‌ها به‌ندرت افکار خلاقانه‌ای بیشتر از سرهم‌بندی کردن ارائه می‌دهند.
- وقتی هوشیاری از قدرت پذیرش بالاتر می‌رود تبدیل به کنجکاوی فعال می‌شود. این کنجکاوی گربه را به کشتن نمی‌دهد اما قطعاً هر چه کنجکاوی بیشتر باشد، سال‌های بیشتری از عمر خود را با خلاقیت زندگی خواهیم کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی رهاسازی قدرت خلاقیت می‌شنویم:

اولین سؤالی که بعد از صحبت‌هایم در میهمانی از من پرسیده می‌شود این است: «منظور شما از قوه تخیل چیست؟» در فرهنگ واژگان، 50 معادل معنایی برای آن فهرست شده است. از آنجایی که همه ما خیال پردازی می‌کنیم پس اطلاعات اولیه‌ای نیز از آن و عملکردش داریم. طبق نظر گیلبرت چستردون، منتقد و نویسنده انگلیسی زبان، هیچ یک از ما نباید درک خود را از تخیل کوچک بشماریم. «برای درک ستاره‌شناسی، باید ستاره‌شناس باشیم اما همه ما صرفاً به این دلیل که انسانیم تقریبا انسان‌شناسی را کامل درک می‌کنیم؛ یعنی خودمان موضوع مطالعاتمان هستیم.» به همین منوال تو دارای همان قوه تخیلی هستی که الان درباره‌اش مطالعه می‌کنی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
پیشگفتار
29 دقیقه
فصل یک - قسمت اول: واکاوی خلاقیت
41 دقیقه
فصل یک - قسمت دوم: تشریح خلاقیت
50 دقیقه
فصل دوم: مهیا شدن برای خلاقیت
55 دقیقه
فصل سوم: راهکارهایی برای تقویت قوه تخیل

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی رهاسازی قدرت خلاقیت
نویسنده
مترجمنجیمه داودی
راویفاطمه احمدی
ناشر صوتیانتشارات راوشید
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
37000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی رهاسازی قدرت خلاقیت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی رهاسازی قدرت خلاقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.