معرفی و دانلود کتاب راه‌های جذب همسر

برای دانلود قانونی کتاب راه‌های جذب همسر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راه‌های جذب همسر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راه‌های جذب همسر

کتاب راه‌های جذب همسر، با ارائه راهکارهایی کاربردی به شما کمک خواهد کرد تا در ارتباط با شریک زندگی خود موفق بوده و افکار و احساسات یک دیگر را بهتر بشناسید.

اثر حاضر به شما نشان خواهد داد برعکس تصور اکثر خانم‌ها، بیشتر مردان به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می‌کنند و جذب زنانی می‌شوند که طرز صحبت کردن با آن‌ها را به خوبی بلدند. حرف زدن برای جذب مردان آداب مخصوص خودش را دارد، که زنان با به کار گیری آن می‌توانند کاری کنند که همسرشان به آن‌ها گوش دهد.

نخستین قدم برای رسیدن به راه‌های جذب آقایان بررسی ویژگی‌ها و خصلت‌هایی است که شما همیشه در مرد جذاب خود به جستجوی آن می‌پردازید. برای جذب مردان اطمینان از آن‌ها به عنوان فردی که دوستش دارید و می‌خواهید باقی عمر را با او باشید، بسیار اهمیت دارد. قطعا شناخت از میزان تعهد همسرتان، شما را به جذب او نزدیک خواهد کرد.

در کل زنان در مقایسه با مردان رفتار متفاوت‌تری از خود بروز می‌دهند. تفاوت‌های رفتاری که مردان را برای زنان جذاب و زنان را برای مردان جذاب می‌سازد، اگر هوشمندانه متوجه این تفاوت‌های رفتاری باشید و در هر موقعیت رفتار درستی از خود نشان دهید رابطه‌تان عاشقانه خواهد شد.

اگر می‌خواهید طریقه صحیح حرف زدن با مردان را بیاموزید و آن‌ها را جذب خود کنید پس لازم است برای رسیدن به این هدف حتماً با دقت کامل این کتاب را که سرشار از نکات همسرداری است بخوانید.

در بخشی از کتاب راه‌های جذب همسر می‌خوانیم:

آقایان، خانم‌هایی را دوست دارند که به زیبایى و سلامت خود بها مى‌دهند. شما به عنوان یک زن جذاب باید سعى کنید فعالیت‌هاى جسمانی را افزایش دهید تا بر سلامت و زیبایى طبیعى و خدادادى شما افزوده شود. اگر شما، حس خوبى نسبت به خود نداشته باشید، همسرتان هم نمى‌تواند حس خوبى نسبت به خود داشته باشد. پس برای جذب مردان باید زیبایى را از درون خود بجویید.

فراموش نکنید که که زیبایى یک زن جذاب، از خصلت‌های درونش نشات می‌گیرد. هنگامى که از شخصیت خود، احساس خوبى داشته باشید، خوب از خودتان مواظبت کرده، عزت نفس را بیشتر مى‌کنید. شما قطعا این عزت نفس را به دیگران نشان می‌دهید.

“زنان شاد، خرسند و سرزنده سریع‌تر به راه‌های جذب مردان می‌رسند.”

با خودتان عهد داشته باشید که در هر شرایطی که هستید، فرد قابل احترام و مهمى هستید. اگر عزت نفس ندارید، به احتمال زیاد هیچ مردی هم به شما احترام نمى‌گذارد.

صادق بودن با خود باعث عزت نفس می‌شود. ممکن است در ابتداى رابطه، ویژگى‌هاى جسمانى مهم‌تر باشند؛ اما پس از مدتى، این اهمیت رنگ مى‌بازد و آن چه مهم و ضرورى است، ویژگى‌هاى شخصیتى زن است.

گله‌مند بودن و همواره از همه چیز شکایت کردن، مرد را خسته می‌کند، شور و نشاط زندگى را از او مى گیرد. یکى از راه‌هاى عشق به مرد، این است که زن، دست از شکایت همیشگی بردارد.

فهرست مطالب کتاب

راز عجیب جذب مردان
راه‌های جذب زنان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راه‌های جذب همسر
نویسنده، ، ،
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات20
زبانفارسی
شابک978-622-6201-41-4
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
۱۵۰۰۰ 7500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راه‌های جذب همسر

ثنا مهدوی
۱۳۹۹/۶/۱
خیلی ساده و خیلی خلاصه بود. راهکار خوبی ارائه نداد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب راه‌های جذب همسر

برای دریافت کتاب راه‌های جذب همسر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.