معرفی و دانلود کتاب راهنما برای روزهای پرفشار

عکس جلد کتاب راهنما برای روزهای پرفشار
قیمت:
۵۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنما برای روزهای پرفشار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنما برای روزهای پرفشار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنما برای روزهای پرفشار

بسیاری از اوقات، شما تحت فشار روانی و استرس‌های روزانه، از درون خرد می‌شوید. به همین خاطر کتاب راهنما برای روزهای پرفشار نوشته‌ی هندری وایزینگر و جی. پی. پولیو فرای که در زمره‌ی پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد، به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید اعصاب‌تان را قوی کنید و بهترین عملکرد را در زمان‌های حساس زندگی داشته باشید.

درباره‌ی کتاب راهنما برای روزهای پرفشار:

فشار، دشمن موفقیت است: استرس و فشار عملکرد را ضعیف می‌کند و باعث می‌شود تا شکست بخوریم. برای مثال مشاغل خطرناک و حساسی همچون کنترل‌کنندگان ترافیک هوایی، خلبانان و مدیران دکل‌های نفتی هنگامی که زیر فشارند در تصمیم‌گیری اشتباه می‌کنند. بازیکنان ان.بی.ای، بازیکنان فوتبال در جام جهانی و گلف‌بازان قهرمان وقتی تحت فشار هستند، غالباً پرتاب‌های معمول خود را ندارند. حتی پزشکان و پرستاران اورژانس می‌توانند تصمیم‌های نامناسب بگیرند و تشخیص نادرست داشته باشند.

اما شما با خواندن کتاب راهنما برای روزهای پرفشار (Performing under pressure) بهتر می‌توانید عملکرد خود را کنترل کنید و پاسخگوی فشارهای بیرونی باشید و در این مسیر احساس اطمینان و خوش‌بینی بیشتری خواهید کرد. زیرا کتاب پیش رو از آخرین و کامل‌ترین نتایج کسب شده در علوم عصب‌شناختی و روان‌شناسی بهره برده است.

کتاب راهنما برای روزهای پرفشار در سه بخش سازماندهی می‌شود. بخش اول درک درستی از ماهیت و علم فشار در اختیار شما قرار می‌دهد. درواقع هرچه بیشتر با تأثیر فشار در زندگی خود آشنا شوید، مهارت بیشتری در رویارویی با آن پیدا خواهید کرد.

بخش دوم بیست‌ودو راه‌حل قوی برای رویارویی با فشار در اختیارتان قرار می‌دهد، راهکارهایی که در لحظه فشار به کار می‌آید و یا می‌دانید به زودی با یک مشکل پراسترس مواجه می‌شوید. درواقع این راه‌حل‌ها می‌توانند بلافاصله به کار گرفته شوند. بنابراین اگر در حال حاضر در شرایط پرفشار هستید و احساس می‌کنید برای رسیدگی به آن مهیا نیستید، هم اکنون این بخش را جست‌وجو کنید.

بخش سوم راهکارهای بلندمدت را برای کمک به شما در ساخت یک «کت زرهی» ارائه می‌دهد. کت زرهی لباسی استعاری است که می‌توانید هر روز بپوشید. ترکیب عاطفی اعتمادبه‌نفس، خوش‌بینی، سرسختی و اشتیاق تاروپود آن کت را تشکیل می‌دهند. با استفاده از این ویژگی‌ها، می‌توانید خود را در برابر فشار ایمن‌سازی کنید تا توانایی‌تان توسط فشار کاهش نیابد و به خطر نیفتد و به خودتان بهترین فرصت را برای موفقیت و آرامش بدهید.

نکوداشت‌های کتاب راهنما برای روزهای پرفشار:

- با این کتاب نکات، ابزارها و توصیه‌ها را در زندگی خود بگنجانید. (Success Magazine)

- این کتاب ترکیبی شگفت‌انگیز از مطالعات تجربی و گزارش‌های دست اول است که نشان می‌دهد چگونه فشار روانی بر زندگی شخصی و حرفه‌ای ما تأثیر می‌گذارد. (Forbes)

- گزارشی غیرمعمول از کار و عمل تحت فشار. (Financial Times)

- متفکرانه و به خوبی استدلال شده... تمایز درست بین فشار و استرس. (Los Angeles Times)

- راهنمای فوق العاده‌ای برای کنترل فشارهای روزمره که همه ما با آن روبه‌رو هستیم. (Don La Greca)

- این کتاب به شما کمک می‌کند اعتماد‌به‌نفس، خوش‌بینی، سرسختی و اشتیاق را در خودتان به وجود آورید تا بتوانید کارهای روزمره‌تان را به بهترین نحو انجام دهید. (Amy Morin)

کتاب راهنما برای روزهای پرفشار برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در لحظات حساس و پراضطراب زندگی‌تان، نمی‌توانید فشار روانی وارد شده را کنترل کنید، کتاب راهنما برای روزهای پرفشار به شما کمک می‌کند.

با نویسندگان کتاب راهنما برای روزهای پرفشار بیشتر آشنا شویم:

هندری وایزینگر (Hendrie Weisinger) یک رواشناس بالینی و سازمانی، مشاور مدرسه، خانواده و کودک به شمار می‌رود که مقاله‌هایش در نشریات بزرگ دنیا همچون وال استریت ژورنال و نیویورک‌تایمز منتشر شده است. او دکترای خود را از دانشگاه کانزاس دریافت کرده و هم‌اکنون به عنوان یک مرجع اصلی در زمینه مدیریت خشم، استفاده از هوش هیجانی و آموزش تکنیک‌های انتقاد شناخته می‌شود.

جی. پی. پولیو فرای (J. P. Pawliw-Fry)، یک مربی بین‌المللی عملکرد و مشاور ورزشکاران المپیک و مدیران ارشد تجاری است. از مشتریان او می‌توان به ماریوت، یونیلور، آل استیت و اورلاندو مجیک اشاره کرد. او قبلاً در مدرسه مدیریت کلاگ دروس مدیریت اجرایی را تدریس می‌کرد. فرای رئیس یک شرکت تحقیقاتی به نام مؤسسه سلامت و پتانسیل انسانی (IHHP) است که رهبران و سازمان‌ها را آموزش می‌دهد تا تحت فشار‌های مختلف، عملکرد مؤثرتری داشته باشند.

در بخشی از کتاب راهنما برای روزهای پرفشار می‌خوانیم:

از آن‌جا که زندگی بدون فشار غیرممکن است، کلید حل آن صحبت درمورد واکنش‌هایتان نسبت به آن یعنی درک این موضوع که فشار چگونه روی شما تأثیر می‌گذارد و شما را در معرض خطر قرار می‌دهد و پس از آن یادگیری شیوه‌های مدیریت فشار است. همان‌طور که اَل دودینگتون68، مدیر ارشد بسیار موفق در سی. ای. بی. سی یکی از بزرگ‌ترین و سودآورترین بانک‌های آمریکای شمالی و مشتری ما، می‌گوید: «ما نمی‌توانیم مقدار فشاری را که مردم احساس می‌کنند تغییر دهیم، اما می‌توانیم چگونگی مدیریت فشار را با یاد دادن اینکه چگونه کارآیی بیشتری زیر فشار داشته باشند تغییر دهیم.»

در مطالعه‌ی چندساله‌ی ما درمورد افرادی که تحت فشار قادر به عملکرد خوب و در میان 10 درصد برتر از دوازده هزار نفری بودند که مورد بررسی قرار دادیم و از نظر آماری ترفیع شغلی بیشتری کسب کردند و پیشرفت شغلی داشتند، متوجه شدیم که هرکدام از آن‌ها همان کارهایی را انجام می‌دهند که ستاره‌ی بسکتبال، لوبرون جیمز، یا تام بریدی، کوارتربک «نیوانگلند پاتریوت» انجام می‌دهند یعنی به خود اجازه می‌دهند تا کمتر از افراد اطراف خود تحت تأثیر فشار قرار گیرند. این حقیقت ساده انگیزه‌ای برای تغییر کلیدی فشار ذهن است که به شما امکان می‌دهد عبور از خیابان‌های فرومایه‌ی فشار را به حداقل برسانید و این یکی از خیره‌کننده‌ترین یافته‌ها در مطالعاتمان درمورد مدیریت فشار بوده است.

فشار تأثیر بسیار منفی بر روی افراد دارد. آنچه این گروه 1200 نفره (10 درصد برتر) قادر به انجام آن بودند بهتر مدیریت کردن فشار نسبت به 10800 نفر دیگری بود که بررسی کردیم. آن‌ها هم فشار را تجربه می‌کردند. فشار بر روی آن‌ها هم تأثیر منفی داشت. اما درست مانند موفق‌ترین ورزشکاران و دانش‌آموزان، آن‌ها توانستند فشار را و خودشان را مؤثرتر از افراد اطراف خود که تحت فشار مشابه قرار داشتند مدیریت کنند.

به عبارت دیگر، آن‌ها دست به انجام هرکاری برای فائق آمدن بر مشکلات نزدند و یا عملکرد ابرقهرمانانه افسانه‌ای از خود بروز ندادند (حتی اگر ممکن است این‌گونه به نظر مردم عادی رسیده باشند) -تلاش برای انجام چنین کاری، برخلاف انتظار، راهکاری برای باخت است حتی اگر چنین راهکاری متداول‌ترین واکنش ما نسبت به لحظه فشارِ پیش‌بینی‌شده باشد.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
پیشگفتار
بخش اول
فصل 1: قدرت فشار
فصل 2: استرسِ فشار
فصل 3: طبیعت فشار
فصل 4: کالبدشناسی خراب‌کاری
فصل 5: چگونگی تأثیر فشار بر تفکر ما
فصل 6: تله‌های فشار
فصل 7: متغیر سوم
بخش دوم
راه‌حل‌های فشار
بخش سوم
ساخت کت زرهی
منشاء کت زرهی
اعتمادبه‌نفس
خوش‌بینی
سرسختی
اشتیاق
پیوست 1
پیوست 2: پرسش‌نامه و سنجش فشار وایزینگر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنما برای روزهای پرفشار
نویسنده،
مترجممنصوره حکمی
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات372
زبانفارسی
شابک978-622-7283-74-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راهنما برای روزهای پرفشار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب راهنما برای روزهای پرفشار

برای دریافت کتاب راهنما برای روزهای پرفشار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.