معرفی و دانلود کتاب راهنمای جامع فلزات سلولی (تولید، فرآیند، کاربرد)

عکس جلد کتاب راهنمای جامع فلزات سلولی (تولید، فرآیند، کاربرد)
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع فلزات سلولی (تولید، فرآیند، کاربرد) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع فلزات سلولی (تولید، فرآیند، کاربرد) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای جامع فلزات سلولی (تولید، فرآیند، کاربرد)

امروزه، فوم‌های فلزی کاربرد زیادی در ساخت‌وساز و صنایع مختلف پیدا کرده‌اند. هانس پتر دگیشر و بریگینه کریست در کتاب راهنمای جامع فلزات سلولی (تولید، فرآیند، کاربرد) به فلزات سلولی و فوم‌های فلزی پرداخته و راهنمایی جامع را به وجود آورده‌اند.

درباره کتاب راهنمای جامع فلزات سلولی (تولید، فرآیند، کاربرد)

ویژگی‌های منحصر به فرد فلزات سلولی باعث شده است که این فلزات در دنیای امروز مورد استقبال مهندسان و سازندگان قرار بگیرند. چگالی پایین در عین قدرت بالا، توانایی جذب انرژی و تحمل فشار، از خصوصیاتی هستند که آن‌ها را متمایز می‌کنند و به تبع آن، موجب می‌شوند که این فلزات به شکل عایق صوت، جاذب انرژی و ضربه‌گیر مورد استفاده قرار بگیرند.

کتاب راهنمای جامع فلزات سلولی (تولید، فرآیند، کاربرد) (Handbook of Cellular Metals: Production, Processing, Applications) اثر هانس پتر دگیشر (Hans Peter Degischer) و بریگینه کریست (Brigitte Kriszt) به بررسی این مواد می‌پردازد و مانند راهنمایی برای پژوهشگران این حوزه عمل می‌کند.

کتاب راهنمای جامع فلزات سلولی (تولید، فرآیند، کاربرد) مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب مهندسان، سازندگان و تمام کسانی است که با فوم‌های فلزی و فلزات سلولی سروکار دارند.

در بخشی از کتاب راهنمای جامع فلزات سلولی (تولید، فرآیند، کاربرد) می‌خوانیم

کیفیت ماده توسط ویژگی‌های آن با توجه به عملکرد مورد انتظار تعریف می‌شود. یک تقاضای کلی برای مهندسین مواد (برای اهداف فنی مورد نیاز نیست) قابلیت بازتولید است. از این‌ جهت که محصول خواص یکسانی را با حدود مشخص در نمونه‌ها و دسته‌های مختلف داشته باشد، تا عملکرد آن قابل پیش‌بینی بوده و یک مهندس بتواند یک جزء قابل ‌اطمینان مناسب را برای یک سری محصول، طراحی کند. علم مواد، خواص را به ویژگی‌های ریز ساختاری مواد توده‌ای مرتبط می‌کند به‌طوری ‌که معیار کیفیت می‌تواند با تعریف حد و مرز برای ناپایداری‌های ساختاری (به‌عنوان ‌مثال اندازه دانه) و ناهمگنی‌ها (به‌عنوان ‌مثال فرکانس و اندازه ورودی‌ها) استنباط شود. معمولاً گام‌های روند تولید ریز ساختارها، به ‌منظور ضمانت کردن خواص مرتبط، مشخص است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: دنیای شگفت‌انگیز فلزات سلولی
فصل دوم: تعاریف ماده، فرآیند و بازیابی
فصل سوم: عملیات ثانویه بر روی فلزات سلولی
فصل چهارم: تعیین مشخصات فلزات سلولی
فصل پنجم: خواص مواد
فصل ششم: طراحی و شبیه‌سازی
فصل هفتم: ویژگی‌های خدمات و قابلیت استفاده
فصل هشتم: نقاط قوت، ضعف و فرصت‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای جامع فلزات سلولی (تولید، فرآیند، کاربرد)
نویسنده،
مترجمبهزاد تیموری، افسانه وفائی
ناشر چاپیانتشارات ارشدان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات652
زبانفارسی
شابک978-622-08-0947-0
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی مکانیک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای جامع فلزات سلولی (تولید، فرآیند، کاربرد)

برای دریافت کتاب راهنمای جامع فلزات سلولی (تولید، فرآیند، کاربرد) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.