معرفی و دانلود کتاب راهنمای متخصص پشتیبان شبکه

عکس جلد کتاب راهنمای متخصص پشتیبان شبکه
قیمت:
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای متخصص پشتیبان شبکه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای متخصص پشتیبان شبکه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای متخصص پشتیبان شبکه

کتاب راهنمای متخصص پشتیبان شبکه اثر زهرا کرمی منبعی جامع برای فراگیری کار با شبکه است. نویسنده در این کتاب سعی کرده است تا شما را با انواع شبکه‌های کامپیوتری، ارتباطات و چینش‌های اجزای شبکه، اتصالات و نحوه‌ی برقراری ارتباط از راه دور در فضای شبکه آشنا کند. کتاب پیشِ رو تمامی اطلاعات لازم را جهت یادگیری پشتیبانی شبکه، در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب راهنمای متخصص پشتیبان شبکه

امروزه کامپیوتر و استفاده از شبکه‌های کامپیوتری و اینترنتی برای پیشبرد امور، به جزء لاینفک زندگی همه‌ی افراد تبدیل شده است. بنابراین استفاده از امکانات شبکه و کامپیوتر نیازمند یادگیری کامل آن و همینطور پشتیبانی حرفه‌ای جهت جلوگیری از حملات احتمالی است.

زهرا کرمی در کتاب راهنمای متخصص پشتیبان شبکه به مسائل مهم مرتبط با شبکه و کامپیوتر می‌پردازد و در تلاش است مخاطبان خود را به طور کامل با آموزه‌های کاربردی این مبحث آشنا کند. در این کتاب که در 9 فصل تهیه و تدوین شده است، مطالبی را درباره‌ی توپولوژی شبکه (نحوه‌ی اتصال و چیدمان تجهیزات شبکه)، مدیاهای ارتباطی و انواع اتصالات آن و همچنین Remote Access یا همان شیوه‌ی اتصال از راه دور و ... می‌خوانید.

نویسنده در کتاب راهنمای متخصص پشتیبان شبکه سعی کرده تا همه‌ی مهارت‌ها و وظایفی را که یک پشتیبان شبکه باید بداند، در اختیارتان قرار دهد. از دیگر مطالبی که زهرا کرمی در این اثر مطرح می‌کند می‌توان به انواع ارتباطات مجازی، انواع تجهیزات فیزیکی شبکه شامل سوئیچ، روتر و سرورها و همینطور شیوه‌ی آدرس‌دهی‌های منطقی (IP addressing ,routing ,sub netting) لایه‌های شبکه اشاره کرد. مطالعه‌ی این کتاب کمک می‌کند که همه‌ی مهارت‌ها و تخصص‌های مورد نیاز برای پشتیبانی و کار با شبکه‌های کامپیوتری و اینترنتی را بیاموزید و در کار خود به یک متخصص حرفه‌ای تبدیل شوید.

کتاب راهنمای متخصص پشتیبان شبکه نوشته‌ی زهرا کرمی به‌همت موسسه‌ی فرهنگی و هنری دیباگران تهران چاپ و به مخاطبان عرضه شده است.

کتاب راهنمای متخصص پشتیبان شبکه مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به همه‌ی علاقه‌مندان علوم کامپیوتر و شبکه پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب راهنمای متخصص پشتیبان شبکه می‌خوانیم

ابزار ping سرنام Packet Internet Groper به منظور تأیید اینکه TCP/IP به درستی نصب شده، به کارت شبکه متصل شده، پیکربندی آن درست بوده و با شبکه در ارتباط است استفاده می‌شود. عملکرد این ابزار شباهت زیادی به سیگنال ارسالی نهنگ‌ها داشته که منتظر می‌مانند تا اکو آن سیگنال را دریافت کنند. یک صدای بازگشتی به نهنگ اجازه می‌دهد اطلاعات زیادی در ارتباط با جسمی که سیگنال را ارسال کرده است به دست آورد. Ping با ارسال یک سیگنال درخواست اکو (Echo Request) برای کامپیوتر دیگری منتظر دریافت پاسخ می‌ماند. کامپیوتر دیگر پس از دریافت سیگنال از طریق پاسخ اکو (Echo Reply) به آن سیگنال پاسخ می‌دهد. پروتکلی که برای درخواست و پاسخ دادن به اکو استفاده می‌شود ICMP سرنام Internet Control Message Protocol نام دارد. یک پروتکل سبک و روان که برای انتقال پیام‌های خطا و اطلاعاتی درباره شبکه استفاده می‌شود. زمانی که قصد دارید، وضعیت ارتباط یک شبکه را ارزیابی کنید اولین ابزاری که باید از آن استفاده کنید ping است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی ناشر
مقدمه‌ی مولف
فصل 1: انواع توپولوژی‌های شبکه
فصل 2: انواع پروتکل‌ها
فصل 3: مسیریابی و آدرس‌دهی
فصل 4: سخت‌افزار
فصل 5: استانداردها
فصل 6: امنیت در شبکه
فصل 7: انواع مختلف شبکه
فصل 8: مجازی‌سازی
فصل 9: ذخیره‌سازی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای متخصص پشتیبان شبکه
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات327
زبانفارسی
شابک978-622-218-396-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش شبکه
قیمت نسخه الکترونیک
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راهنمای متخصص پشتیبان شبکه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای متخصص پشتیبان شبکه

برای دریافت کتاب راهنمای متخصص پشتیبان شبکه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.