معرفی و دانلود کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه (نسخه هفتم): PMBOK 7 و استاندارد مدیریت پروژه

عکس جلد کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه (نسخه هفتم): PMBOK 7 و استاندارد مدیریت پروژه
قیمت:
۱۲۰۰۰۰ ۱۰۸,۰۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه (نسخه هفتم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه (نسخه هفتم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه (نسخه هفتم): PMBOK 7 و استاندارد مدیریت پروژه

اگر می‌خواهید یک پروژه‌ی کاری موفق را به انجام برسانید، باید با قوانین کار در تجارت مدرن آشنایی کافی داشته باشید. کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه (نسخه هفتم) راهنمایی در جهت ایجاد نوآوری و کشف ایده‌های تازه در روند تولید محصول یا خدمات موردنظر یک شرکت یا سازمان است که استانداردهای پروژه‌‌ی موفق را به شما و اعضای تیمتان معرفی می‌کند.

درباره‌ی کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه (نسخه هفتم)

مدیریت پروژه دانشی نوین و کاملاً به‌روز است که پیوسته تکامل بیشتری پیدا می‌کند. این دانش در سال‌های اخیر سبب تغییرات گسترده و سریع در بازار شده و چالش‌های تازه‌ای را برای سازمان‌ها و صنایع ایجاد کرده است. بنابراین آشنایی با این دانش کاربردی می‌تواند تضمین‌کننده‌ی موفقیت پروژه‌ها و ایجاد دستاوردهای بیشتر برای آن‌ها باشد.

در کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه (نسخه هفتم) (A Guide to the Project Management Body of Knowledge) آخرین اطلاعات مربوط به این دانش را می‌خوانید تا به مدد آن نگاهی حرفه‌ای‌ و عمیق‌ نسبت به سازه‌های این حرفه و نحوه‌ی مدیریت موثر پروژه‌های خود پیدا کنید.

در این اثر با استفاده از راهنمای مدیریت پروژه یا پم‌باک با هشت دامنه‌ی عملکردی که در تحویل‌دهی موثر پروژه‌ها حیاتی هستند، آشنا می‌شوید. پم باک در حقیقت مخفف انگلیسی پیکره‌ی دانش مدیریت پروژه (Project Management Body of Knowledge) است که از سوی مؤسسه مدیریت پروژه تدوین شده و دستورالعمل‌هایی عملیاتی را به شما آموزش می‌دهد.

تفاوت نسخه‌ی هفتم کتاب حاضر با نسخه‌های دیگر در نگاه عمیق‌تری‌ست که به مفاهیم و سازه‌های بنیادین این حرفه دارد. این نسخه که شامل استاندارد مدیریت پروژه و راهنمای پم‌باک می‌شود، دوازده اصل برای مدیریت پروژه و هشت دامنه‌ی عملکردی را در این زمینه معرفی می‌کند که برای تحویل‌دهی موثر دستاوردهای پروژه‌ی شما حیاتی هستند.

در این نسخه از راهنمای پم‌باک با طیف گسترده‌ای از رویکردهای توسعه آشنا می‌شوید و مناسب‌سازی و فرایندهای انواع آن را می‌آموزید. به علاوه ابزارها و راهکارهای موثر در این زمینه در قالب فصلی جداگانه برای شما شرح داده خواهد شد و شیوه‌های تمرکز بر دستاوردهای پروژه را یاد می‌گیرید. بنابراین در هر شغلی که هستید، این راهنما به شما کمک می‌کند پروژه‌ی کاری خود را به بهترین نحو به انجام برسانید و در کنار اعضای دیگر تیم خود به خلاقیت و ایده‌های کاربردی بهتر و گسترده‌تری برسید.

کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه (نسخه هفتم) ترجمه‌ی سید طه حسین مرتجی است که از سوی انتشارات دیباگران تهران منتشر شده و در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار دارد.

کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه (نسخه هفتم) مناسب چه کسانی است؟

مدیران سازمان‌ها و صنایع، مدرسان دانشگاه و دانشجویان رشته‌های مدریت صنعتی و همه‌ی افرادی که می‌خواهند در انجام پروژه‌های کاری خود موفق باشند، از مخاطبان این کتاب به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه (نسخه هفتم): PMBOK 7 و استاندارد مدیریت پروژه می‌خوانیم

یک محصول، مصنوعی است که تولید می‌شود، قابل اندازه‌گیری است و می‌تواند به تنهایی یک قلم نهایی بوده یا جزئی از آن باشد. مدیریت محصول شامل یکپارچه‌سازی افراد، داده‌ها، فرایند‌ها و سیستم‌های تجاری برای ایجاد، نگهداشت و توسعه‌ی یک محصول یا خدمت در طول چرخه‌ی عمر آن است.

چرخه‌ی عمر محصول یک سری از فاز‌ها است که نشان‌دهنده‌ی تکامل یک محصول، از معرفی تا رشد، بلوغ و کنارگذاری است. مدیریت محصول ممکن است برنامه‌ها یا پروژه‌هایی را در هر نقطه از چرخه‌ی عمر محصول برای ایجاد یا تقویت اجزاء، وظایف، یا قابلیت‌های خاص آغاز کند.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: استاندارد مدیریت پروژه
فصل 1: مقدمه
فصل 2: سیستم تحویل ارزش
فصل 3: اصول مدیریت پروژه
بخش دوم: مراجع
فصل 1: مقدمه
فصل 2: دامنه‌های عملکردی پروژه
فصل 3: مناسب‌سازی
فصل 4: مدل‌ها، روش‌ها و مصنوعات
مراجع
ضمیمه X1
ضمیمه X2: حامی
ضمیمه X3: دفتر مدیریت پروژه
ضمیمه X4: محصول
ضمیمه X5: تحقیق و تدوین استاندارد مدیریت پروژه
واژه‌نامه
فهرست اشکال
فهرست جداول

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه (نسخه هفتم): PMBOK 7 و استاندارد مدیریت پروژه
نویسنده
مترجمسید طه حسین مرتجی
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات281
زبانفارسی
شابک978-622-218-466-7
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت پروژه
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲۰۰۰۰ ۱۰۸,۰۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه (نسخه هفتم)

برای دریافت کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه (نسخه هفتم) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.