معرفی و دانلود کتاب راهکار برتر: 21 روش قدرتمند برای آنکه بازرگانی خود را متحول کنید و بر سود خود بیفزایید

عکس جلد کتاب راهکار برتر: 21 روش قدرتمند برای آنکه بازرگانی خود را متحول کنید و بر سود خود بیفزایید
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهکار برتر: 21 روش قدرتمند برای آنکه بازرگانی خود را متحول کنید و بر سود خود بیفزایید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهکار برتر: 21 روش قدرتمند برای آنکه بازرگانی خود را متحول کنید و بر سود خود بیفزایید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهکار برتر: 21 روش قدرتمند برای آنکه بازرگانی خود را متحول کنید و بر سود خود بیفزایید

کتاب راهکار برتر: 21 روش قدرتمند برای آنکه بازرگانی خود را متحول کنید و بر سود خود بیفزایید نوشته برایان تریسی، چندین راه و روش نوین و کاربردی برای مدیریت و روش فروش را آموزش می‌دهد. این کتاب به شما می‌گوید که چگونه کسب و کار خود را به سرعت رونق دهید و فروش خود را بیشتر و درآمد مضاعفی کسب کنید.

برایان تریسی (Brian Tracy) به شما می‌گوید که چگونه می‌توانید هزینه‌های خود را کاهش دهید و همچنین روش‌هایی را برای رسیدن به موفقیت و افزودن به منافع خود، حتی در شرایط بحرانی را پیش پای ما می‌گذارد.

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های مدیران پرمشغله در روزگار ما، یافتن فرصتی است تا مطالب بسیار زیاد موجود درباره اندیشه‌های راهبردی را بخوانند. شما به ابزاری احتیاج دارید که بتوانید بلافاصله از آن برای افزایش سوددهی خود استفاده کنید. 21 اصلی که در این کتاب به آن اشاره شده، شما را در دستیابی به نتایج موردنظر یاری می‌دهد.

اغلب شرکت‌های امروزی فاقد برنامه‌ریزی راهبردی هستند و یا اگر برنامه‌ای در این خصوص داشته باشند، این برنامه به روز نیست و شرایط امروز دنیای اقتصاد را لحاظ نمی‌کند. این کتاب به شما می‌کند که یک تحلیل راهبردی سریع از شرکت خود بکنید و برای بهتر کردن عملیات خود بلافاصله دست به کار شوید. شاید هم بتوانید با استفاده از توصیه‌های کتاب، شرکت خود را به کلی متحول کنید.

دلایل برایان تریسی برای نوشتن کتاب راهکار برتر:

به گفته برایان تریسی قصد او از نوشتن کتاب راهکار برتر (TurboStrategy: 21 Powerful Ways to Transform Your Business and Boost Your Profits Quickly) کمک به شما برای موفق‌تر شدن در تجارت و آشنا کردن با شیوه‌ها و راهکارهای عملی برای دوام آوردن در بازار قرن بیست و یکم است.

تریسی ارائه‌دهنده خدمات مشاوره‌ای در زمینه فروش، اعتماد به نفس، خلاقیت، رهبری و روانشناسی موفقیت است. او چندین کتاب نیز در همین زمینه‌ها نگاشته است. از جمله این کتاب‌ها: فکرت را تغییر بده تا زندگیت تغییر کند، جادوی جهت‌دار کردن زندگی، 21 ویژگی میلیونرهای خودساخته، قورباغه‌ات را قورت بده، مدیر برجسته باشید، همیشه عاشق بمانید، قدرت برنامه‌ریزی، بیشتر حقوق بگیرید، هنر فروش کردن، نقطه تعادل خود را پیدا کنید و ... است.

جملات برگزیده کتاب راهکار برتر:

- یکى از پرانگیزه‌ترین کارها این است که بدانید براى سازمانى کار مى‌کنید که براى بهترین شدن متعهد است. به تنها کلمه و لغتى که احتیاج دارید، واژه «بهترین» است. اگر همه شما را به عنوان بهترین نگاه کنند، فکر مى‌کنید چه تحولى در دنیاى کارى شما ایجاد مى‌شود؟

- تجارت خود را به شکل بلند مدت در نظر بگیرید. به بهترین و سودآورترین کالاهایى که تولید مى‌کنید، بیندیشید. بعد از آن، به بهترین و سودآورترین کالایى که دیروز مى‌فروختید فکر کنید. به خاطر داشته باشید: «بهترین راه پیش‌بینى آینده، خلق کردن آن است.»

- به زندگى خود توجه کنید. به خصوص به زمینه‌هایى که احساس مى‌کنید کلافه شده‌اید، کار فراوان و فرصت اندک دارید توجه کنید. بعد از آن، تصمیم بگیرید زندگى خود را از نو طراحى نمایید.

- به زندگى و هدف‌هاى شخصى خود هم توجه داشته باشید. از خود بپرسید: «مهم‌ترین هدف من کدام است؟ چرا تا به حال به این هدف نرسیده‌ام؟ چه عاملى مرا متوقف کرده است؟»

- به کارهایى بپردازید که از آن بیشتر لذت مى‌برید. به کارهایى بپردازید که در موفقیت شما ایفاگر نقش باشند.

در بخشی از متن کتاب راهکار برتر می‌خوانیم:

روزى از روزها، مردى در اثر حمله قلبى جان سپرد و شرکت ساختمان‌سازى خود را براى زنش بر جاى گذاشت. او بیست و پنج سال براى شکل دادن به این فعالیتش وقت صرف کرده بود، اما در این میان به سلامتى‌اش توجه لازم نکرده بود. زیاد مى‌خورد، زیاد سیگار مى‌کشید و هرگز ورزش نمى‌کرد. سرانجام، اینها برایش مسئله‌ساز شدند و او جان خود را از دست داد.

زنش بخش اعظم سال‌هاى بلوغش را صرف بزرگ کردن فرزندانش و رسیدگى به کارهاى منزل و خانه‌دارى کرده بود و درباره تجارت و کسب و کار اطلاعات چندانى نداشت. با این حال، حالا صاحب یک شرکت ساختمانى ده میلیون دلارى بود که تنها منبع حمایت مالى او و خانواده‌اش بود.

بعد از مراسم تدفین، دوشنبه صبح به شرکت رفت، همه مدیران را نشاند و از آن‌ها خواست چگونگى کار شرکت را توضیح دهند. آن‌ها فهمیدند که او براى درک طرز کار شرکت بسیار جدى است، از این‌رو او را دوره کردند و درباره انواع محصولات و خدماتى که ارائه مى‌دادند توضیح دادند. وقتى آن‌ها درباره یک خط تولیدى توضیح مى‌دادند، او خیلى ساده مى‌پرسید: «خوب، وضع آن چطور است؟» اگر فروشش خوب بود، او آن‌ها را تشویق مى‌کرد که از این محصول بیشتر تولید کنند. اما اگر وضع بد بود، او به آن‌ها مى‌گفت یا تولید آن محصول را متوقف سازند، و یا در کارشان تجدید نظر کنند تا تولیدشان سودآور شود.

در واقع، او دو سؤال اساسى مى‌کرد: «چه کارى موفق است؟» و «چه کارى ناموفق است؟»

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
فصل 1: از جایى که هستید شروع کنید
فصل 2: زیر گذشته خط بکشید
فصل 3: فعالیت اقتصادى خود را تحلیل اساسى بکنید
فصل 4: دقیقاً تعیین کنید که چه مى‌خواهید
فصل 5: آینده ایده‌آل خود را طراحى کنید
فصل 6: بیانیه مأموریت خود را بنویسید
فصل 7: سازمان خود را از نو ایجاد کنید
فصل 8: اشخاص مناسب را انتخاب کنید
فصل 9: بازاریابى مؤثرتر بکنید
فصل 10: رقابت خود را تحلیل کنید
فصل 11: بهتر، سریع‌تر و ارزان‌تر
فصل 12: ترکیب بازاریابى خود را تغییر دهید
فصل 13: شرکت خود را براى موفقیت بسیج کنید
فصل 14: واحدهاى فعالیت استراتژیک ایجاد کنید
فصل 15: مؤثرتر بفروشید
فصل 16: تنگناها را از میان بردارید
فصل 17: شرکت خود را از نو طراحى کنید
فصل 18: بر سود خود بیفزایید
فصل 19: به بهبودى مستمر متعهد شوید
فصل 20: روى محصول اصلى متمرکز شوید
فصل 21: روى نتایج متمرکز شوید
نتیجه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهکار برتر: 21 روش قدرتمند برای آنکه بازرگانی خود را متحول کنید و بر سود خود بیفزایید
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-964-7390-75-0
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهکار برتر: 21 روش قدرتمند برای آنکه بازرگانی خود را متحول کنید و بر سود خود بیفزایید

برای دریافت کتاب راهکار برتر: 21 روش قدرتمند برای آنکه بازرگانی خود را متحول کنید و بر سود خود بیفزایید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.