معرفی و دانلود کتاب قورباغه‌ات را قورت بده! (2 زبانه)

عکس جلد کتاب قورباغه‌ات را قورت بده! (2 زبانه)
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قورباغه‌ات را قورت بده! (2 زبانه) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قورباغه‌ات را قورت بده! (2 زبانه) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قورباغه‌ات را قورت بده! (2 زبانه)

برایان تریسی عنوان کتاب قورباغه‌ات را قورت بده! (2 زبانه) را از یک ضرب‌المثل قدیمی و معروفِ مارک تواین وام گرفته است، که می‌گوید: «اگر اولین کاری که هر روز صبح انجام می‌دهید خوردن یک قورباغه‌ی زنده است، می‌توانید باقی روز را با رضایت از دانستن این موضوع سپری کنید که احتمالاً بدترین کاری که باید در طول روز انجام می‌دادید و سخت‌ترین بخشش را رد کرده‌اید!» قورباغه استعاره‌ای است از مهم‌ترین وظیفه‌ی شما، که باارزش‌ترین نتیجه را به همراه خواهد داشت، نتیجه‌ای که اگر همین حالا آن کار را انجام ندهید، احتمالاً آن را به تعویق می‌اندازید.

درباره‌ی کتاب قورباغه‌ات را قورت بده! (2 زبانه)

کتاب قورباغه‌ات را قورت بده! (2 زبانه) (Eat That Frog) معروف‌ترین اثر برایان تریسی (Brian Tracy) و کتاب پرفروش بین‌المللی‌ست. این کتاب بیشتر در مورد کار، تجارت، فروش و موفقیت مالی است، اما برخی ایده‌های بهره‌وری کلی در آن وجود دارد که می‌تواند در هر زمینه‌ای از زندگی اعمال شود. برای مثال اگر سلامت جسمی و تناسب اندام شما در حال حاضر مهم‌ترین مسئله‌ی زندگی شماست، پس مطمئناً اولین تمرین و ورزش صبحگاهی‌تان می‌تواند همان قورباغه‌ی شما باشد!

معرفی و دانلود کتاب قورباغه‌ات را قورت بده! (2 زبانه)

برایان تریسی چگونگی توقفِ فرایند به‌تعویق‌انداختن را به شما می‌آموزد. اما کتاب او فقط در مورد مدیریت زمان یا بهره‌وری حداکثری نیست، مسئله‌ی مهم این نیست که چه‌طور می‌توانیم کارهای بیشتری را طی یک روز انجام دهیم، بلکه چگونگی انتخاب و اولویت‌بندی نیز مهم است. در حقیقت اینکه کدام کار را باید در بالای لیست انجام‌دادنی‌های خود قرار دهیم و زودتر به سراغش برویم هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است! کتاب‌های زیادی در مورد مدیریت زمان وجود دارد اما در مورد نحوه‌ی اولویت‌بندی، قورباغه‌ات را قورت بده! از معدود موارد قابل‌اعتماد است. برایان تریسی معتقد است که تسلط در انتخاب مهم‌ترین کار و تمرکز روی آن قبل از هر چیز دیگری، یکی از ارزشمندترین مهارت‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. مهارتی که بی‌شک احتمال موفقیت شما را در هر زمینه‌ای از زندگی‌تان به‌طور تصاعدی افزایش خواهد داد.

در کتاب قورباغه‌ات را قورت بده! (2 زبانه) می‌خوانید که تصمیم‌گیری، نظم و اراده، 3 اصل اساسی برای مدیریت زمان به‌شکل اصولی هستند و تریسی به شما نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از 21 راهکار و تکنیک ساده، بر این سه اصل تسلط پیدا کنید. قورباغه‌ات را قورت بده! (2 زبانه) در بیست‌ویک فصل به رشته‌ی تحریر درآمده که شرح همین تکنیک‌ها را شامل می‌شوند. نکته‌ی قابل‌توجه درمورد این نسخه از کتاب قورباغه‌ات را قورت بده! این است که متن اصلی کتاب در کنار ترجمه‌ی فارسی آن ذکر شده و شما می‌توانید با مراجعه به آن، شبهات خود را به بهترین شکل رفع کنید.

انتشارات یوشیتا کتاب قورباغه‌ات را قورت بده! (2 زبانه) را با ترجمه‌ی طیبه احمدی جاوید منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

جوایز و افتخارات کتاب قورباغه‌ات را قورت بده! (2 زبانه)

  • کتاب پرفروش بین‌المللی: فروش بیش از 1.5 میلیون نسخه در سراسر جهان و ترجمه‌شده به 42 زبان زنده‌ی دنیا.

نکوداشت‌های کتاب قورباغه‌ات را قورت بده! (2 زبانه)

  • مراقب باشید؛ این کتاب تأثیر عمیقی بر شیوه‌های کاری شما و نتایجی که به دست خواهید آورد می‌گذارد. کتاب قورباغه‌ات را قورت بده! شیوه‌های کاری شما را به چالش می‌کشد، انضباط شخصی مورد نیاز برای موفقیت را توضیح می‌دهد، سپس به سادگی توضیح می‌دهد که چگونه یک‌بار برای همیشه بهره‌وری خود را افزایش دهید. (Micro Business Hub)
  • اگر فکر می‌کنید به‌تعویق‌انداختن کار یک مشکل دائمی در زندگی‌تان است، قورباغه‌تان را قورت دهید! این کتاب مجموعه‌ای مختصر و ارزشمند از تاکتیک‌ها را ارائه می‌دهد. دلایل هر فرد برای تنبلی در انجام کارهای مهم، متفاوت است، اما تاکتیک‌های تریسی نسبتاً متنوع هستند و به بسیاری از راه‌های اهمال‌کاری حمله می‌کنند. (The Simple Dollar)
  • کتاب قورباغه‌ات را قورت بده! اثر موردعلاقه‌ی من در مورد بهره‌وری است، و اغلب در ماه ژانویه آن را دوباره می‌خوانم تا رشته‌ها و تمرین‌هایی را که می‌خواهم در سال آینده دنبال کنم، به خودم یادآوری کنم. هر بار که کتاب را می‌خوانم، قطعات جدیدی از طلای بهره‌وری را کشف می‌کنم. (Liz Gooster, Change for the Better)
  • همه یک قورباغه دارند، و خوردن آن قورباغه بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید تا به تعویق نیفتد. به تاخیر انداختن، قاتل فرصت‌هاست و تریسی راهی برای غلبه بر آن قورباغه‌ی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز دارد. هر فصل ایده، نکته و تکنیک جدیدی را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند بر تنبلی درونی غلبه کنید، تنبلی‌ای که شما را به جای حضور در باشگاه، شب‌ها روی مبل نگه می‌دارد. (Peanut Press)

کتاب قورباغه‌ات را قورت بده! (2 زبانه) برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطب این کتاب همه‌ی کسانی هستند که به‌دنبال راهی برای غلبه بر اهمال‌کاری و تنبلی می‌گردند اما تابه‌حال موفق عمل نکرده‌اند، شروع به خواندن کتاب کنید و این قورباغه را قورت دهید!

در بخشی از کتاب قورباغه‌ات را قورت بده! (2 زبانه) می‌خوانیم

گام پنجم: فهرست موردنظر را به‌ صورت یک برنامه دربیاورید. آن را با توجه به اولویت‌ها و روال کار دسته‌بندی کنید. همه‌ی کارها را به ترتیب اولویتِ انجام، دسته‌بندی کنید. چند دقیقه وقت بگذارید و ببینید که کدام‌یک از کارها را باید اول از همه انجام دهید و کدام‌یک را باید برای مراحل بعدی بگذارید. ببینید کدام‌یک از کارها باید قبل از کاری دیگر انجام شود و کدام‌یک بعد از آن.

حتی بهتر است که برنامه‌ی خود را به‌صورت مجموعه‌ای از دایره‌ها و مربع‌ها روی کاغذ بکشید و آن‌ها را با خط یا پیکان به هم وصل کنید تا ارتباط میان هر کار با کار دیگر مشخص شود. آن‌وقت می‌بینید که با این دسته‌بندی و تبدیل هدفتان به کارهای کوچک‌تر، تا چه حد دستیابی به هدف موردنظر برایتان آسان‌تر خواهد بود و در پایان کار شگفت‌زده خواهید شد.

وقتی یک هدف نوشته‌شده و یک برنامه‌ی منظم از کارهای موردنظر داشته باشید، درصد کارایی و بهره‌وری‌تان از افرادی که اهداف‌شان را فقط در ذهن خود نگه می‌دارند، بسیار بیشتر خواهد بود.

گام ششم: طبق برنامه به‌سرعت پیش بروید. کاری انجام دهید. هر کاری که می‌توانید انجام دهید. یک برنامه‌ی متوسط که روی آن کار زیادی انجام می‌شود، بسیار بهتر از یک برنامه‌ی فوق‌العاده است که هیچ کاری روی آن انجام نمی‌شود. در راه رسیدن به هر نوع موفقیتی، انجام کارها و اجرای برنامه‌ها در اسرع وقت، از همه‌چیز مهم‌تر است.

فهرست مطالب کتاب

تحسین‌های بیشتر برای این کتاب
پیشگفتار
مقدمه: قورباغه‌ات را قورت بده
فصل اول: میز را بچینید
فصل دوم: برای هر روز از قبل برنامه‌ریزی کنید
فصل سوم: قانون 20/80 را در مورد هر کاری اجرا کنید
فصل چهارم: عواقب کارها را در نظر داشته باشید
فصل پنجم: اهمال‌کاری سازنده را تمرین کنید
فصل ششم: به‌طور پیوسته از روش الف ب پ ت ث استفاده کنید
فصل هفتم: روی اهداف کلیدی تمرکز کنید
فصل هشتم: قانون سه را اجرا کنید
فصل نهم: پیش از شروع، مقدمات را کاملاً آماده کنید
فصل دهم: هربار از یک بشکه نفت عبور کنید
فصل یازدهم: مهارت‌های اصلی خود را ارتقاء دهید
فصل دوازدهم: محدودیت‌های اصلی خود را شناسایی کنید
فصل سیزدهم: خودتان را تحت فشار قرار دهید
فصل چهاردهم: به خودتان انگیزه دهید تا وارد عمل شوید
فصل پانزدهم: تکنولوژی یک مدیر وحشتناک است
فصل شانزدهم: تکنولوژی یک خدمتکار فوق‌العاده است
فصل هفدهم: حواستان را جمع کنید
فصل هجدهم: کارها را به قطعات کوچک‌تر تقسیم کنید
فصل نوزدهم: برای خود مقادیر قابل‌توجهی زمان خلق کنید
فصل بیستم: احساس ضرورت ایجاد کنید
فصل بیست‌و‌یکم: هر کاری را جداگانه انجام دهید
نتیجه‌گیری: همه‌ی موارد ذکرشده را کنار هم قرار دهید
منابع یادگیری شرکت بین‌المللی برایان تریسی
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قورباغه‌ات را قورت بده! (2 زبانه)
نویسنده
مترجمطیبه احمدی جاوید
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-622-5911-41-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قورباغه‌ات را قورت بده! (2 زبانه)

Hadi
۱۴۰۳/۱/۲۶
به عمل کار برآید به سخندانی نیست، خلاصه کتاب ، کتاب خوندن و عمل کردن به تجربیات نویسنده بهمون کمک میکنه زندگی شادتری داشته باشیم کمتر دچار خطا کردن بشیم مورد سواستفاده قرار نگیریم
alan
۱۴۰۳/۲/۵
خیلی عالی خیلی جالبە
احمدرضا ابوالقاسمی
۱۴۰۳/۱/۲۷
به نظر من عالی بود و خیلی به من کمک کرد
غزل ضیا
۱۴۰۳/۲/۲
عالیه خیلی خوب بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب قورباغه‌ات را قورت بده! (2 زبانه)

برای دریافت کتاب قورباغه‌ات را قورت بده! (2 زبانه) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.