معرفی و دانلود کتاب راهکارهای مقابله با ناکامی

عکس جلد کتاب راهکارهای مقابله با ناکامی
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهکارهای مقابله با ناکامی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهکارهای مقابله با ناکامی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهکارهای مقابله با ناکامی

کتاب راهکارهای مقابله با ناکامی نوشته حمیده دهقانی به شما کمک می‌کند اگر زمانی در اوج ناکامی و ناامیدی قرار گرفتید و احساس درماندگی کردید، واکنش درستی نسبت به آن داشته باشید و بتوانید از آن به عنوان فرصتی برای شکوفایی خود استفاده کنید.

درباره کتاب راهکارهای مقابله با ناکامی:

مفهوم شکست و پیروزی، ناکامی و کامیابی، در ذهن افراد متفاوت است، ممکن است بسیاری از شما تصور کنید که که شکست خورده‌اید در حالیکه واقعیت این‌طور نیست و خیلی از مردم عقب ‌رفته‌اند و در جا زده‌اند. گاهی فکر می‌کنید خیلی از دیگران موفق‌تر هستید درحالی‌که در حقیقت چنین نیست شما فقط درجا زده‌اید و آنان که عقب‌تر بودند تلاش بیشتری کرده، جلوتر آمده‌اند و پیشرفت کرده‌اند اگرچه هنوز به جایگاه شما نرسیده‌اند؛ اما همچنان شما درجا زده‌اید. به هر حال بیشتر انسان‌ها هرگز به قدرت واقعی خود پی نمی‌برند، مگر آنکه در موقعیت شکست یا پیروزی قرار بگیرند. شکست و ناکامی بخشی از فرآیند زندگی می‌باشد، ولی مهم این است که شخصیت بازنده نداشته باشید. با مطالعه این کتاب خواهید آموخت که چگونه عزت نفس خود را بالا ببرید احساس ناکامی خود را به فرصتی برای رشد تبدیل کنید.

مطالعه کتاب راهکارهای مقابله با ناکامی مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب به کسانی که دنبال کسب موفقیت‌های بیشتر در زندگی خود هستند و می‌خواهند عزت و اعتماد به نفسشان را افزایش دهند، پیشنهاد می‌شود.

با حمیده دهقانی بیشتر آشنا شویم:

او در شهر یزد و در خانواده‌ای نسبتاً ضعیف به دنیا آمد، ولی این مسئله در تصمیم او خللی وارد نکرد. وی با اراده قوی و پشتکار و توکل بر خداوند توانست کارشناسی ارشد خود را در رشته آموزش پرستاری و دکترای مدیریت کسب‌ و کار DBA دریافت نماید. حمیده دهقانی عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد بود و سالیان متمادی در مراکز آموزش عالی مختلف تدریس کرد. او پس از بازنشستگی همچنان علاقه‌مند فراگیری است و در دوره‌های متفاوت نظیر نخبگان نوبل (دکتر آزمندیان)، کوچینگ موفقیت (دکتر علیرضا سلیمی) و مدرسه استادی (محمدپیام بهرام‌پور) شرکت کرده است.

جملات برگزیده کتاب راهکارهای مقابله با ناکامی:

- نداشتن هدف در زندگی می‌تواند ما را دچار سردرگمی کند. ما باید از خودمان بپرسیم آیا هدفی داریم؟ یا اینکه هدف داریم ولی چون به آن نرسیدیم مرتب آن را تغییر می‌دهیم و به شکلی دیگر هدف را می‌نویسیم؟

- هرچه عزت‌نفس بالاتر باشد ما محکم‌تر می‌شویم و با مشکلات بهتر برخورد می‌کنیم.

- ترس از شکست یکی از دلایلی است که بسیاری از افراد به خاطر آن از دنبال کردن رؤیاهایشان دست می‌کشند.

- ایمان داشته باشید که شکست می‌تواند زمینه‌ساز تلاش بیشتر، رشد بهتر و شکوفایی شده و ما را به سمت پیروزی درخشان سوق دهد.

- واکنش ما به هنگام شکست و ناکامی مهم‌تر از خود شکست است، واکنش انسان از مخرب‌ترین تا سازنده‌ترین حالت می‌تواند باشد.

در بخشی از کتاب راهکارهای مقابله با ناکامی می‌خوانیم:

کمبود عزت‌نفس یکی از عوامل مهم ناکامی است که می‌تواند ریشه در کودکی و تربیت افراد داشته باشد. اگر مدام منتظر تأیید دیگران باشیم درواقع درگیر حس بی‌ارزشی شده‌ایم. اگر مدام می‌ترسیم که آیا دیگران نظر یا کار ما را تأیید می‌کنند یا نه دچار کمبود عزت‌نفس هستیم. اگر مدام می‌خواهیم مطابق میل دیگران کار کنیم از بی‌ارزشی رنج می‌بریم. احساس بی‌ارزشی می‌تواند باعث ناکامی شود و ناکامی نیز می‌تواند باعث تشدید احساس بی‌ارزشی شود. حس ارزشمندی، یعنی دوست داشتن و عشق ورزیدن به خود، یعنی احترام به خود و عزیز شمردن خودمان.

پایین بودن عزت‌نفس باعث زود تسلیم شدن و یا استفاده نکردن از همه توان خود می‌شود. اشخاصی که عزت‌نفس بالایی دارند در برابر سختی‌های زندگی و مشکلات آن مقاومت بیشتری نشان می‌دهند و از پای درنمی‌آیند و دقیقاً نقطه مقابل افرادی هستند که عزت‌نفس کمتری دارند. عزت‌نفس بر تمام ابعاد و جنبه‌های زندگی مانند شغل، کسب‌وکار، ارتباط با مردم، همسر و... اثرگذار است.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
سخن ناشر
مقدمه
فصل اول: تعریف ناکامی و انواع آن
تعریف ناکامی
انواع ناکامی
فصل دوم: علل و ریشه ناکامی
علل و ریشه‌ ناکامی
فصل سوم: راهکارهای مقابله با شکست
راهکار‌های مقابله با شکست
سی راهکار مقابله با شکست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهکارهای مقابله با ناکامی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات60
زبانفارسی
شابک978-622-243022-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راهکارهای مقابله با ناکامی

فرزام ممیوند
۱۴۰۰/۳/۲۷
مختصر اما مفید، حتما پیشنهاد میکنم بخونیدش
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب راهکارهای مقابله با ناکامی

برای دریافت کتاب راهکارهای مقابله با ناکامی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.