معرفی و دانلود کتاب هنر تاثیرگذاری: متقاعد کردن دیگران از خودتان شروع می‌شود

عکس جلد کتاب هنر تاثیرگذاری: متقاعد کردن دیگران از خودتان شروع می‌شود
قیمت:
۲۴۰۰۰ 12000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنر تاثیرگذاری: متقاعد کردن دیگران از خودتان شروع می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنر تاثیرگذاری: متقاعد کردن دیگران از خودتان شروع می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنر تاثیرگذاری: متقاعد کردن دیگران از خودتان شروع می‌شود

کریس وایدنر در کتاب هنر تاثیرگذاری: متقاعد کردن دیگران از خودتان شروع می‌شود، اندیشه‌های حکیمانه خود را در قالب داستانی بازگو می‌کند. پیام‌های این کتاب باعث ارتقای سطح بینش و زندگی‌تان می‌شود و شما را به فردی موفق و مؤثر در دنیا تبدیل می‌کند.

کتاب هنر تأثیرگذاری (The Art of Influence: Persuading Others Begins with You) کتابی ارزشمند در زمینه‌ی آموزش نحوه‌ی موفقیت و تأثیرگذاری است. این کتاب بی‌آنکه شیوه‌های پیچیده و گیج کننده را مطرح کند، شما را به‌ طور مستقیم با چهار قانون مهم و ارزشمند آشنا می‌سازد که اگر آن‌ها را در زندگی رعایت کنید، هم در کار و هم در زندگی به انسانی مقتدر و توانگر تبدیل خواهید شد.

کریس وایدنر در این کتاب یک بار دیگر شما را با قوانین طلایی موفقیت آشنا می‌کند. نگارش خلاقانه‌ی او درس‌هایی فراموش نشدنی را در قالب حکایتی شیرین به شما می‌آموزد. مطالعه‌ی این اثر برای همه‌ی مدیران و مسئولان یک ضرورت است.

اگر امسال فقط باید یک کتاب بخوانید، آن هنر تأثیرگذاری است. این کتاب شگفت‌انگیز فقط زندگی و قدرت رهبری شما را تغییر نمی‌دهد، بلکه آن را به کلی دگرگون می‌سازد! با خواندن این کتاب کم‌حجم و فوق‌العاده قدرت نفوذ و تأثیرگذاری خود را از همین امروز بالا ببرید!

کریس وایدنر را بیشتر بشناسیم:

کریس وایدنر (Chris Widener) نویسنده‌ و سخنرانی بزرگ و یکی از افراد مشهور در دنیای تجارت است. او نویسنده‌ی آثار ارزشمندی همچون «دوازده ستون»، «بالاتر از همه»، زندگی رؤیایی‌تان را خلق کنید» و «فرشته‌ی درون» می‌باشد که در زمره‌ی پرفروش‌ترین‌ها در سطح آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب «هنر تأثیرگذاری» تازه‌ترین اثر این نویسنده، بارها از سوی منتقدان ادبی و استادان اندیشه و تفکر نوین، تقدیر و ستایش شده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب هنر تأثیرگذاری: متقاعد کردن دیگران از خودتان شروع می‌شود:

- «کریس وایدنر با جوهر موفقیت و زندگی به خوبی آشناست. هنر تأثیرگذاری کتاب مؤثری است که همه‌ی اصول مهم موفقیت را به ما می‌آموزد. این کتاب بر دلتان تأثیر می‌گذارد، شما را به اندیشه وامی‌دارد، و به طرز مثبتی شما را برمی‌انگیزد.» (مایک رابینز)

- «هنر تأثیرگذاری ارائه دهنده‌ی بینشی ژرف و انکارناپذیر است. این کتاب باعث رشد شما خواهد شد. من از صمیم قلب آن را به هر کسی که به طور جدی خواهان موفقیت است، پیشنهاد می‌کنم!» (دان هاتسن)

- «اگر می‌توانستم شما را فقط به انجام دادن یک کار ترغیب کنم، آن کار فقط همین بود: هنرتأثیرگذاری را بخوانید. این کتاب تأثیر بسزایی در زندگی شما بر جا خواهد گذاشت. همه‌ی مدیران نوزده شرکت ما از درس‌های این کتاب استفاده می‌کنند حال نوبت شماست!» (اسکات مک کین)

- «برای کسب موفقیت باید به انسان تأثیرگذاری تبدیل شوید. فراگیری هنر تأثیرگذاری به شما کمک می‌کند تا تأثیر بسزایی بر افراد خانواده، همکاران و جامعه تان به جا گذارید… با خواندن این کتاب کم حجم و استثنایی قدرت نفوذ و تأثیرگذاری خود را از امروز افزایش دهید!» (دَرِن هاردی)

در بخشی از کتاب هنر تأثیرگذاری: متقاعد کردن دیگران از خودتان شروع می‌شود می‌خوانیم:

در یکی از بعدازظهرهای زیبا و دل انگیز یکشنبه، ضیافتی به افتخار مردی جوان و سخت‌کوش برپا شده بود. همه‌ی اقوام و آشنایان در این مهمانی حضور داشتند و به برکت آن، بعضی از اقوام که سال‌ها یکدیگر را ندیده بودند، دور هم جمع شده بودند. خورشید در آسمان می‌درخشید و هوا بسیار مطبوع بود. از این رو، ضیافت در حیاط خلوت و فضای باز ترتیب داده شده بود. طبق معمول، کودکان درون و اطراف استخر سرگرم بازی و شیطنت بودند. فضای حیاط خلوت پر شده بود از بوی خوشِ برگر زغالی.

زندگی مواهب زیادی را به مارکوس دریک اعطا کرده بود. والدین او، بیل و مارگارت دِریک از خانواده‌های اصیل و طبقه‌ی متوسط امریکایی بودند و برای این که زندگی خوبی را برای فرزندانشان فراهم کنند از هیچ تلاشی مضایقه نکرده بودند. بیل برای یک شرکت بیمه کار می‌کرد و مارگارت زنی خانه‌دار بود و وظیفه‌ی نگهداری فرزندانش مارکوس و جک را که دو سال کوچک‌تر از مارکوس بود، برعهده داشت. همه‌ی کارهای منزل از آشپزی، نظافت و پرستاری پسرها گرفته تا رانندگی برای آن‌ها برعهده‌ی وی بود. او از صمیم قلب به فرزندانش عشق می‌ورزید. بیل نیز مرد خانواده و زندگی بود. تفریح و سرگرمی فرزندان و حضور در مراسم مدرسه‌ی آنان اغلب بر عهده‌ی بیل بود. او به هر ترتیبی که بود کارهایش را تنظیم می‌کرد تا هر شب، شام را به موقع در کنار زن و فرزندانش صرف کند. خانواده‌ی آن‌ها الگوی خانواده‌ای ساده و صمیمی بود.

این ضیافت به مناسبت فارغ التحصیلی مارکوس از دانشکده‌ی مدیریت بازرگانی نورث وسترنز کلاگ برپا شده بود. همه‌ی فامیل از این مطلب شگفت زده شده بودند. آخر، در تمام خاندان دِریک تعداد انگشت شماری پایشان به کالج باز شده بود، چه برسد به دانشکده‌ی بازرگانی! نه، خاندان دِریک، خاندانی ساده و معمولی‌ بودند.

اما مارکوس همواره خواهان نوعی دیگر از زندگی بود. او در دوران دبیرستان در سه رشته‌ی ورزشی فوتبال، بسکتبال و بیس‌بال فعالیت می‌کرد و اغلب در سراسر لیگ حضور داشت. ولی ورزش او در حد و اندازه‌ای نبود تا از طریق آن به کالج معتبری راه یابد، پس تصمیم گرفت بیشتر روی درس خواندن تمرکز کند تا ورزش.

فهرست مطالب کتاب

بخشی از تقدیرهایی که از این کتاب شده است
هدیه‌ی مادربزرگ
بابی گُلد "طلایی"
هنر تأثیرگذاری
شخصیت و مهارت، شرافت و استعداد
ماهی‌گیری یا شکار؟
قانون طلایی تأثیرگذاری شماره‌ی یک
درکلیه‌ی سطوح زندگی صادق باش!
قانون طلایی تأثیرگذاری شماره‌ی دو
همیشه طرز فکری مثبت نشان بده!
قانون طلایی تأثیرگذاری شماره‌ی سه
علایق دیگران را مهم‌تر از علایق خودت در نظر بگیر!
قانون طلایی تأثیرگذاری شماره‌ی چهار
در هر کاری فضیلت جو و کمال طلب باش!
شروع نو
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنر تاثیرگذاری: متقاعد کردن دیگران از خودتان شروع می‌شود
نویسنده
مترجمامیرحسن مکی
ناشر چاپیانتشارات آریا گهر
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-600-7632-40-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۴۰۰۰ 12000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنر تاثیرگذاری: متقاعد کردن دیگران از خودتان شروع می‌شود

امیر شیری
۱۴۰۱/۵/۲۵
کتاب هنر تاثیرگذاری نوشته‌ی از سری کتاب‌های خودیاری و موفقیت است که عالیست و می‌آموزد که چگونه قدرت نفوذ و تأثیرگذاری و متقاعد سازی دیگران را در خود تقویت نماییم.
وایدنر در این کتاب، آموزه‌های خود و تجاربش درباره‌ی چگونگی اثرگذاری بر ذهن و قلب دیگران را در قالب یک روایت داستانی مطرح می‌کند. کاری

تاثیرگذاری نیست که شما با دیگران می‌کنید؛ بلکه منش و رفتاری است که شما از خود بروز می‌دهید و اطمینان، اعتماد و قوت قلبی است که از خود به دیگران منتقل می‌کنید.
متقاعد کردن دیگران، همواره از خودتان شروع می‌شود. برای این‌که فردی تاثیرگذار باشید، نخست باید روی ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری خودتان کار کنید. وایدنراز مشاهیر دنیای تجارت، نویسنده و سخنرانی توانمند است و یکی از برترین مربیان توسعه فردی و رهبری سازمانی به‌شمار می‌آید.. به گفته‌ی دیوید هامفری، این کتاب راهبردی، شما را با قوانین طلایی موفقیت آشنا می‌سازد.
داستان هنر تاثیرگذاری درباره‌ی مردی به‌نام «مارک» است که در سه رشته‌ی ورزشی بیسبال، بسکتبال و راگبی فعالیت می‌کرد و اغلب در لیگ‌ دسته اول حضور داشت؛ اما مهارت و توانایی کافی را برای ورود به لیگ برتر از خود نشان نمی‌داد.
مارک سرخورده شد و تصمیم گرفت تا به‌جای ورزش، تمرکز خود را بر درس خواندن بگذارد. ماجرا از جشن فارغ‌التحصیلی او و هدیه‌ای که می‌گیرد آغاز می‌شود.
محمد رضا سمیکار
۱۳۹۹/۳/۲۸
نکاتی که شخصیت‌های میلیاردر این کتاب به اون جوان تازه فارق التحصیل شده آموزش میدن، بسیار ساده است! اون قدر ساده که شاید باور تاثیرش در ساخت یک زندگی موفق و آرمانی، سخت باشه. ولی واقعیت اینه که دقیقا موفقیت از دلِ همین سادگی‌ها بیرون میاد.
مطالب و نکات آموزشیِ این کتاب عالیِ و پیشنهاد میکنم که اگر
کسی دنبال نکات طلایی می‌گرده برای پیشرفت و موفقیت، حتما این کتاب ارزشمند رو مطالعه کنه. قطعا به خواسته‌اش می‌رسه. 👍
Amir Hosein
۱۳۹۸/۱۲/۲۹
تو دنیایی که مهمترین جزئش ارتباطاته خوندن همچین کتابی و مسلط شدن به قدرت تاثیر گذاری روی دیگران میتونه خیلی مفید باشه👍🏻
Parisa Mosth
۱۳۹۹/۱/۱۹
من با این کتاب به یک تحول فکری و شخصیتی رسیدم، هرکسی که به فکر این است که در زندگی شخصی و کاری به سطح بالاتری برسه این کتاب رو حتما بخونه، ممنون از کتابراه، با این اپلیکیشن من روزی سه چهارتا کتاب میخونم یا گوش میدم، ممنون بابت زحماتی که میکشید
zahra Yaghoobi
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
به نظرم به نویسنده این کتاب باید جایزه نوبل بدهند. دقیقا چیزی بود که دنبالش بودم. این کتاب مثل یک شمع میمونه که در مسیر موفقیت باید دستت بگیری و اگر بهش عمل نکنی حتی اگر باهوش‌ترین و زرنگ‌ترین دانجشوی‌ام بی‌ای یا تجارت باشی در تاریکی و گمراهی به فنا میری. خیلی مهمه که این رو بدونی موفقیت تنها یک علم نیست که در مدرسه و دانشگاه یادت بدهند موفقیت یک هنره که اگر با اخلاقیات به سمتش نروی شکست نتیجه حتمی تو خواهد بود
Masoud F.
۱۴۰۲/۹/۲۲
بنظرم اگر اول به عنوان داستان و دوم بهش به عنوان مبانی موفقیت نگاه بشه بهتره. در کل این کتابهای موفقیت بیشتر به درد انگیزش می‌خورن تا سرلوحه و مبنای موفق شدن. مثلا یه اصلی کتاب گفته «به علایق دیگران بیش از خودت اهمیت بده!». خب اگر افراط در قضیه بشه میشی یه آدم ایثارگر که فقط دنبال کار ملته و دچار ضعف در عزت نفسه! به همین دلیل میگم مبانی کتاب خوبه ولی مطلق نیست
دریا گل محمدی
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
ترجمه خوبی داشت، صحبت‌های دو طرف خیلی زنده بود، اما موضوع مورد بحث این هست که در حقیقت این افراد وجود خارجی ندارند، کتاب چند جمله به یادماندنی داشت که مفید بود اما در دنیای واقعی کاربردی نیستند، در واقع نویسنده برای ثابت کردن روش‌های خود از افراد و موقعیت‌های خیالی استفاده کرده، این کتاب بیش تر جنبه داستانی انگیزشی بود تا یک کتاب آموزنده برای کسب و کار و تجارت و روابط.
مهری میرزائی
۱۴۰۰/۱/۱
این کتاب بار دیگر به ما یادآوری میکند که اصول اخلاقی که همه ما از آن مطلع هستیم مانند صداقت و...... تنها راه رسیدن به خوشبختی و آرامش است متاسفانه در جامعه کنونی برای بعضی افراد دور زدن اصول اخلاقی زرنگی و اررش محسوب می‌شود و با افتخار آن رو تعریف می‌کنند آن قدر که آدم به اصول اخلاقی شک میکند
خوشحالم که این کتاب رو خوندم
میلاد حبیب اللهی
۱۴۰۱/۹/۲۸
حتی یه بچه می‌دونه که باید کاری کنه که روی دیگران تاثیر داشته باشه تا به خواسته هاش برسه، برای اینکه سطح اثر بخشی خودتان را بیشتر کنید نیاز به رعایت 4 قانون آموزش داده شده این کتاب هستید، صرف خوندنش هیچی نمیشد بلکه باید درک کنید که چطور در شخصیت خودتان نهادینه‌اش کنید که ابتدا تبدیل به شخصیتی متفاوت از قبل بشید و سپس به دستاوردهایی متفاوت از قبل برسید
ماهان شهبازی
۱۴۰۰/۱/۱۳
به راستی که کتاب تاثیر گذاریه و این گونه کتابها به آدم نشون میده که برای تبدیل شدن به فرد موفقتر با تاثیرگذاری بیشتر نیازی نیست که کارهای خیلی خارق‌العاده‌ای انجام بدیم و فقط با ایجاد عادات و افکار مثبت میتونیم زندگی خودمون و اطرافیانمون رو متحول کنیم. همه میتونیم به اون فردی تبدیل بشیم که آرزوش رو داریم، به بهترین خودمون.
Mitra M
۱۴۰۰/۶/۳
این یک کتاب کوتاه ولی واقعا مثل اسمش تاثیرگذاره
چهارقانون طلایی موفقیت رو در قالب داستانی کوتاه و جذاب بیان میکنه که دونستن اون‌ها برای هر مدیر و کارمند و فروشنده‌ای واجبه
من از خوندن این کتاب بسیار لذت بردم و به شما هم پیشنهاد میکنم که از هرخط از نوشته‌های این کتاب نهایت استفاده رو ببرید
موفق و سربلند باشید
مهدیه مطهری
۱۳۹۹/۱/۱۷
سلام به دوستان... من هنوز این کتابو نخوندم اما با خوندن بخشی کوتاه ازش تصمیم گرفتم بخونمش و امیدوارم برام تاثیرگذار باشه... من کتاب"راز شاد زیستن" از اندرو متیوس رو هم به دوستانم پیشنهاد میکنم... کتاب خیلی خوبیه... متن روان و پیش برنده‌ای داره و در عین حال حاوی نکات ارزشمندیه... 👌
بهرام قاسمی
۱۴۰۱/۸/۷
فوق العاده محشر بود. نکاتی رو یاد میده در زمینه اقدامات لازم زندگی و کار که قدم اول برای حل تمامی کمبود‌ها و نقص‌های خودمونه تا تبدیل به یک انسان آماده برای ساختن زندگی دلخواه رو داشته باشیم.... ممنون از کاربران برای این کتاب فوق العاده. حتما بخونید، ارزش این کتاب برای من به اندازه طلاست
روژان تاجیک
۱۴۰۰/۲/۱۲
بسیار عالی و تاثیر گذار بود امیدوارم همه جوانان وکسانی که درپی رشد و ترقی در زندگی هستند ازاین کتاب ارزشمند بهره مند شوند و آموزه هایش را به کار گیرند
از تمام عزیزانی که در ارائه این کتاب ودیگر کتابهای الکترونیکی مفید در کتابراه زحمت کشیدند نهایت سپاس وتشکر راداریم خدا قوت ❤❤
Daniel A
۱۴۰۰/۱/۳
فوق‌العاده بود! نکات این کتاب به هر کسی برای رهبری و مدیریت و یادگیری فوت و فن تجارت کمک میکند. کتاب در غالب داستانی جذاب نوشته شده که دوست نخواهید داشت مطالعه را متوقف کنید. کتاب درباره قوانین اخلاقی و رفتاری افراد موفق است که از تاثیر این قوانین برای رسیدن به موفقیت سخن می‌گوید. از نویسنده متشکرم.
مشاهده همه نظرات 236

راهنمای مطالعه کتاب هنر تاثیرگذاری: متقاعد کردن دیگران از خودتان شروع می‌شود

برای دریافت کتاب هنر تاثیرگذاری: متقاعد کردن دیگران از خودتان شروع می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.